Nee liefie, ben je gek, je mag toch lekker BBQ-en met wie je maar wilt zeg! Leuk toch, zo'n spontane actie? En we gaan vást nog wel eens met de kliek meetenquote:Op zondag 25 juli 2004 23:32 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Jij bent de volgende keer ook uitgenodigd
En duderinn natuurlijk ook!
Maar als er teveel genodigden zijn, wordt een datum al snel een probleem en zo
Wat zij zegt dus! Gaat ooit wel weer eens helemaal goed komen!quote:Op zondag 25 juli 2004 23:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee liefie, ben je gek, je mag toch lekker BBQ-en met wie je maar wilt zeg! Leuk toch, zo'n spontane actie? En we gaan vást nog wel eens met de kliek meeten![]()
hee burger-sletquote:Op zondag 25 juli 2004 23:36 schreef Shinadul het volgende:
Spontane BBQ met duderella en brightengel ... hmmmm
Burger-sletquote:Op zondag 25 juli 2004 23:37 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
hee burger-slet![]()
CHECK!met dude athans
![]()
En hij is toch al bijna een week Mac-Free!quote:Op zondag 25 juli 2004 23:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Burger-sletArme Shin
Liever een burger-slet dan een frikandelslet hequote:Op zondag 25 juli 2004 23:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Burger-sletArme Shin
quote:Op zondag 25 juli 2004 23:39 schreef Duderinnetje het volgende:
Burger-sletArme Shin
*Pakt agenda om spontane actie ta plannen... hmmmmm... volgend jaar mei?*quote:Op zondag 25 juli 2004 23:40 schreef heijx het volgende:
Maar spontane acties kunnen best herhaald worden toch?![]()
Mijn balkonnetje heeft een natuurlijk rookkanaal, dat gaat helemaal goed komen.
quote:Op zondag 25 juli 2004 23:41 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
BE mag wel uitkijken met haar hamburger. Shin is een burger-connaseur (of hoe schrijf je dat)
Hij neemt geen genoegen met zomaar een hamburger, hij wil kwaliteit natuurlijk
quote:Op zondag 25 juli 2004 23:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
www.goudengids.nl
Keurslagers & Gouda
*check*
quote:Op zondag 25 juli 2004 23:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
*Pakt agenda om spontane actie ta plannen... hmmmmm... volgend jaar mei?*![]()
en vandaag + morgen ga ik ook al niet naar de mac, daarna ben ik vanwege hypotheek en zo weer 2 weken blut, dus dat gaat helemaal afkicken worden... in een keer cold turkeyquote:Op zondag 25 juli 2004 23:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En hij is toch al bijna een week Mac-Free!
Niet als je even bij BE langsgaatquote:Op zondag 25 juli 2004 23:45 schreef Shinadul het volgende:
[..]
en vandaag + morgen ga ik ook al niet naar de mac, daarna ben ik vanwege hypotheek en zo weer 2 weken blut, dus dat gaat helemaal afkicken worden... in een keer cold turkey
en ikke twee weken hot Turkey.quote:Op zondag 25 juli 2004 23:45 schreef Shinadul het volgende:
[..]
in een keer cold turkey
Een woord: R-E-S-P-E-C-Tquote:Op zondag 25 juli 2004 23:45 schreef Shinadul het volgende:
[..]
en vandaag + morgen ga ik ook al niet naar de mac, daarna ben ik vanwege hypotheek en zo weer 2 weken blut, dus dat gaat helemaal afkicken worden... in een keer cold turkey
quote:Op zondag 25 juli 2004 23:47 schreef heijx het volgende:
[..]
en ikke twee weken hot Turkey.
sorry, ik moest het effe kwijt
Begin september.quote:Op zondag 25 juli 2004 23:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wanneer ga je?
Benen wijd BrightEngel, ik wil hamburger etenquote:Op zondag 25 juli 2004 23:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Niet als je even bij BE langsgaat![]()
quote:Op zondag 25 juli 2004 23:49 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Benen wijd BrightEngel, ik wil hamburger eten
Soms moet je wat durven, hints worden niet altijd begrepenquote:Op zondag 25 juli 2004 23:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Subtiel hoor!
Je zei nog net niet: Chick doe je hammen uit elkaar, ik wil je hamburger eten...quote:Op zondag 25 juli 2004 23:52 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Soms moet je wat durven, hints worden niet altijd begrepen
Natuurlijk niet, onsubtiel is iets anders dan onbeschoft hoorquote:Op zondag 25 juli 2004 23:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je zei nog net niet: Chick doe je hammen uit elkaar, ik wil je hamburger eten...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |