En Sandertje is ook altijd bereid, maakt al weer 3!quote:Op zondag 25 juli 2004 23:17 schreef Brighteyes het volgende:
Kijk, dat zijn er toch al weer 2
Correctie: Ik gooide een van de hamburgers ìn het vuur.quote:Op zondag 25 juli 2004 23:20 schreef Shinadul het volgende:
Gisteren zei je anders heel wat anders tegen mij Heijx... nog een extra hamburger op het vuur graag
hij was zo verbrand dat de poes hem niet eens meer wou hebbenquote:Op zondag 25 juli 2004 23:22 schreef heijx het volgende:
[..]
Correctie: Ik gooide een van de hamburgers ìn het vuur.![]()
Auw...!quote:Op zondag 25 juli 2004 23:22 schreef heijx het volgende:
[..]
Correctie: Ik gooide een van de hamburgers ìn het vuur.![]()
Rotsbief... stel me vlees met harde, versteende stukjes voor...quote:Op zondag 25 juli 2004 23:19 schreef heijx het volgende:
Ben zelf toch meer liefhebber van rotsbief dan van hamburgers, mag dat ook?![]()
Vroeg ik me ook al af, overal mini-meets gisteren?quote:Op zondag 25 juli 2004 23:24 schreef Brighteyes het volgende:
Hadden jullie weer een LAN party dan?
Nee hoor. Een oudhollandsche BBQ.quote:Op zondag 25 juli 2004 23:24 schreef Brighteyes het volgende:
Nee een BBQ met aansluitend DVD-filmpjequote:Op zondag 25 juli 2004 23:24 schreef Brighteyes het volgende:
Heb je hubbie nu definitief (nou ja, voor vanavond) opgegeven?quote:Op zondag 25 juli 2004 23:18 schreef es70 het volgende:
[..]
die instant-BBQ werkte best goed , na enige dakpannen gebruikt te hebben om hem in vorm te krijgenquote:Op zondag 25 juli 2004 23:26 schreef heijx het volgende:
[..]
Nee hoor. Een oudhollandsche BBQ.![]()
met instantbarbecue
Waar dan?quote:Op zondag 25 juli 2004 23:26 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Nee een BBQ met aansluitend DVD-filmpje
quote:Op zondag 25 juli 2004 23:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Heb je hubbie nu definitief (nou ja, voor vanavond) opgegeven?
Bij mij thuis... was niet zo'n success als jouw feest, maar evengoed gezellig genoegquote:Op zondag 25 juli 2004 23:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Waar dan?
Kijk, dat is het betere werk!quote:Op zondag 25 juli 2004 23:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Echt niet! Hij is douchen en heeft beloofd naakt weer beneden te komen
Ik heb 'm ff het topic laten lezen (en verboden te posten).
En waarom waren wij allemaal niet uitgenodigdquote:Op zondag 25 juli 2004 23:29 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Bij mij thuis... was niet zo'n success als jouw feest, maar evengoed gezellig genoeg
Ach als jij en Heijx er zijn is het al snel feest natuurlijk!quote:Op zondag 25 juli 2004 23:29 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Bij mij thuis... was niet zo'n success als jouw feest, maar evengoed gezellig genoeg
Spontane ingeving, bij Shin thuis. Flying V en Wolfspirit waren er verder.quote:Op zondag 25 juli 2004 23:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Waar dan?
quote:Op zondag 25 juli 2004 23:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En waarom waren wij allemaal niet uitgenodigd![]()
Jij bent de volgende keer ook uitgenodigdquote:Op zondag 25 juli 2004 23:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ach als jij en Heijx er zijn is het al snel feest natuurlijk!
Aaaah, nou gezellig joh! En mooi weer!! BBQ-s worden ons toch wel steeds gegund he?quote:Op zondag 25 juli 2004 23:31 schreef heijx het volgende:
[..]
Spontane ingeving, bij Shin thuis. Flying V en Wolfspirit waren er verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |