Zou die enkellange jurk over het torseletje de dooddoener zijn dan?quote:Op zondag 25 juli 2004 22:36 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je moet ook niet opdoffen: gewoon alles uit, en in je blote kont tussen hem en de monitor kruipen
En heel erg lekker... en ik vond dat Arty heel kunstig je hamburger behandelde... lekker sappig enzoquote:Op zondag 25 juli 2004 22:35 schreef Duderinnetje het volgende:
Om de beurt![]()
Mijn fantasie is eindelijk uitgekomen: twee mannen aan mijn hamburger...
UIT DAT DING !!!quote:Op zondag 25 juli 2004 22:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Zou die enkellange jurk over het torseletje de dooddoener zijn dan?
quote:Op zondag 25 juli 2004 22:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat meen je niet!
wel van vrouwen dan tochquote:Op zondag 25 juli 2004 22:35 schreef es70 het volgende:
....geile plaatjes ....
Hem het sleuteltje van je kuisheidsgordel geven helpt mss ook al wel!quote:Op zondag 25 juli 2004 22:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Zou die enkellange jurk over het torseletje de dooddoener zijn dan?
Ow, nu we toch bezig zijn: Bij voorkeur dezelfde kamer, maar iig dezelfde verdieping!quote:Op zondag 25 juli 2004 22:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hem het sleuteltje van je kuisheidsgordel geven helpt mss ook al wel!
Wat denk jij dan??? De geile mannen zijn voor mij!quote:Op zondag 25 juli 2004 22:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wel van vrouwen dan toch
Dan is hij nog niet geil dus... anders zou je niet klagen!quote:Op zondag 25 juli 2004 22:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat denk jij dan??? De geile mannen zijn voor mij!![]()
Ik dacht dat knoopjes van boven tot onder ook wel leuk warenquote:Op zondag 25 juli 2004 22:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hem het sleuteltje van je kuisheidsgordel geven helpt mss ook al wel!
hij mocht eerst?quote:Op zondag 25 juli 2004 22:38 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
En heel erg lekker... en ik vond dat Arty heel kunstig je hamburger behandelde... lekker sappig enzo
En nog een beetje roze van binnenquote:Op zondag 25 juli 2004 22:38 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
En heel erg lekker... en ik vond dat Arty heel kunstig je hamburger behandelde... lekker sappig enzo
Zet die geile brandweerman op je scherm, ga wat zitten zuchten en dan eens zien hoe snel je man achter die computer vandaan komt!quote:Op zondag 25 juli 2004 22:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik dacht dat knoopjes van boven tot onder ook wel leuk waren![]()
Is dat die van de cc-light break? Doen!quote:Op zondag 25 juli 2004 22:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zet die geile brandweerman op je scherm, ga wat zitten zuchten en dan eens zien hoe snel je man achter die computer vandaan komt!
Post hier je adres en ik weet zéker dat je binnen no time een aantal heren aan de deur hebt staan. Ik noem een shark, ik noem een Ronald en Sandertje zal ook wel als door God geroepen plots hier verschijnen. Drie mannen... dat is de ultieme fantasie natuurlijk!quote:Op zondag 25 juli 2004 22:43 schreef Brighteyes het volgende:
Zeg al dat geOH over sappig vlees maakt me wel een beetje 'needy' hier hoor!
Tempting, tempting...quote:Op zondag 25 juli 2004 22:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Post hier je adres en ik weet zéker dat je binnen no time een aantal heren aan de deur hebt staan. Ik noem een shark, ik noem een Ronald en Sandertje zal ook wel als door God geroepen plots hier verschijnen. Drie mannen... dat is de ultieme fantasie natuurlijk!
Heb je nog niet gegeten dan?quote:Op zondag 25 juli 2004 22:43 schreef Brighteyes het volgende:
Zeg al dat geOH over sappig vlees maakt me wel een beetje 'needy' hier hoor!
Ja, hallo! Met zijn 6-en...quote:Op zondag 25 juli 2004 22:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Tempting, tempting...
Ik mis alleen PatrickO, Heijx en Sunchaser nog in het rijtje
*roar* As in... ik lust je rauw!quote:Op zondag 25 juli 2004 22:51 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Heb je nog niet gegeten dan?
Nee, ik zit vol... twee keer jouw hamburger was voor mij wel voldoendequote:Op zondag 25 juli 2004 22:46 schreef Duderinnetje het volgende:
Post hier je adres en ik weet zéker dat je binnen no time een aantal heren aan de deur hebt staan. Ik noem een shark, ik noem een Ronald en Sandertje zal ook wel als door God geroepen plots hier verschijnen. Drie mannen... dat is de ultieme fantasie natuurlijk!
Ik ben niet wegquote:Op zondag 25 juli 2004 22:51 schreef D.Rose het volgende:
Ik heb gemist dat B zei dat ze wegging
Oeh! rauw vlees is niet goed voor je hoorquote:Op zondag 25 juli 2004 22:52 schreef Brighteyes het volgende:
*roar* As in... ik lust je rauw!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |