quote:Op maandag 26 juli 2004 00:39 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Maar je geestelijke inhoud is al breed geadverteerd op fok! dus hoeven we dat niet nog eens expliciet te noemen. Iedereen weet al hoe je ervoor staat op dat vlak
Maar een paar lekkere cupjes zijn altijd welkom om het beeld meer compleet te maken van duderinn
quote:Op maandag 26 juli 2004 00:44 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Doe de groeten aan arty, mocht die nog langskomen
en op de valreep (maak em maar af)
Duderinnetje
Mocht haar intellect je alsnog niet overtuigen
Zie dan de inkijk bij het vooroverbuigen
Wat willu daarmee zeggen?quote:Op maandag 26 juli 2004 00:41 schreef heijx het volgende:
[..]
Misschien ben ik een buitenbeentje, maar vorm boeit mij net zo veel als inkijk.
Je haar in een degelijke vlecht.quote:Op maandag 26 juli 2004 00:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
Ik ga vanaf nu voor een Complete Image Make Over. Nooit, maar dan ook nooit meer trek ik een jurk aan in bijzijn van een fototoestel. Tijd voor de ware Dude: een inteuligenteh, nette, ietwat preutse vrouw. Where did I go wrong...
...dat ik door een in een niet al te slobberende coltrui verpakte boezem nog zeer zeker afgeleid kan worden.quote:Op maandag 26 juli 2004 00:50 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat willu daarmee zeggen?![]()
*aantekeningen maakt*quote:Op maandag 26 juli 2004 00:51 schreef heijx het volgende:
[..]
Je haar in een degelijke vlecht.
Hoogsluitende blouse
Enkellange rok
Kan je niet mee fout gaan...![]()
*Noteert: maatje XL kopen*quote:Op maandag 26 juli 2004 00:52 schreef heijx het volgende:
[..]
...dat ik door een in een niet al te slobberende coltrui verpakte boezem nog zeer zeker afgeleid kan worden.![]()
Ehhh..... E=mc2 ?quote:Op maandag 26 juli 2004 00:52 schreef c-joy het volgende:
=
quote:Op maandag 26 juli 2004 00:54 schreef heijx het volgende:
[..]
Ehhh..... E=mc2 ?
quote:Op maandag 26 juli 2004 00:55 schreef ArtyShock het volgende:
In plaats van vorm over inhoud,
is intellect nu de norm.
Het is duid'lijk wat ons bezighoudt;
Dude haar inhoud heeft vorm.
Voiláquote:Op maandag 26 juli 2004 00:44 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Doe de groeten aan arty, mocht die nog langskomen
Gezellig, druk ook wel. Allemaal kennissen weer even gezien. Moeders was helemaal blij van alle aandacht. Alhoewel ze later op de avond ietwat teleurgesteld was toen ze hoorden dat we nog niet in ondertrouw waren gegaan. "Jongen wees toch niet zo passief. Onderneem eens iets. Stel alles toch niet steeds uit !"quote:Op maandag 26 juli 2004 00:58 schreef Duderinnetje het volgende:
![]()
![]()
Ik voel mij toch ergens niet helemaal op intellectuele waarde geschat... Komt nooit meer goed hier vrees ik![]()
Hoe was schoonmama's verjaardag?
Ik denk dat schoonmama en ik op dezelfde golflengte zitten...quote:Op maandag 26 juli 2004 01:04 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Gezellig, druk ook wel. Allemaal kennissen weer even gezien. Moeders was helemaal blij van alle aandacht. Alhoewel ze later op de avond ietwat teleurgesteld was toen ze hoorden dat we nog niet in ondertrouw waren gegaan. "Jongen wees toch niet zo passief. Onderneem eens iets. Stel alles toch niet steeds uit !"
Ben je jezelf dan niet tegengekomen afgelopen weekend? Is ook een mini-meet hoorquote:Op maandag 26 juli 2004 01:06 schreef Sandertje21 het volgende:
Volgens mij had iedereen een meet behalve ik.
Nee hoor, dat valt reuze mee...quote:Op maandag 26 juli 2004 01:06 schreef Sandertje21 het volgende:
Dat is waarschijnlijk ook waarom ik voor je gevallen ben. Ik ben op zoek naar de warme huiselijkheid en de moederlijke gevoelens van vroeger.quote:Op maandag 26 juli 2004 01:06 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik denk dat schoonmama en ik op dezelfde golflengte zitten...![]()
Een dergelijke meet zou ik toch wat minder graag hebben.quote:Op maandag 26 juli 2004 01:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ben je jezelf dan niet tegengekomen afgelopen weekend? Is ook een mini-meet hoor![]()
Ben nog niet weg...... Moet nog effe een stiekem TVPtje plaatsen in het nieuwe topique.quote:Op maandag 26 juli 2004 01:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Truste heijx, inderdaad wel be-la-che-lijk vroeg om te gaan slapen
Trouw dan met me. Ben ik je moeder op de bank, de engel in de keuken en de hoer in bed.quote:Op maandag 26 juli 2004 01:09 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk ook waarom ik voor je gevallen ben. Ik ben op zoek naar de warme huiselijkheid en de moederlijke gevoelens van vroeger.
Ach, daar meet je je eigenwaarde toch niet aan af ?quote:Op maandag 26 juli 2004 01:06 schreef Sandertje21 het volgende:
Open jij hem please?quote:Op maandag 26 juli 2004 01:11 schreef heijx het volgende:
[..]
Ben nog niet weg...... Moet nog effe een stiekem TVPtje plaatsen in het nieuwe topique.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |