Al weer goed!quote:Op maandag 26 juli 2004 00:24 schreef heijx het volgende:
[..]
U bedoelt: Wanneer doen we het weer?![]()
Yupz... ik zag het ook alweer. Mèn, wat doe ik toch steeds verkeerd.quote:Op maandag 26 juli 2004 00:27 schreef Shinadul het volgende:
Leuk jurkje dude... de inkijk ook
Helemaal niets hoor, gewoon zo doorgaanquote:Op maandag 26 juli 2004 00:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Yupz... ik zag het ook alweer. Mèn, wat doe ik toch steeds verkeerd.
ja.. ehm.. eh.... eeeh... Shin, je moet naar de hamburgers karbonades kijken!!!quote:Op maandag 26 juli 2004 00:29 schreef Duderinnetje het volgende:
Fijne inkijk ook weer... djiez...
quote:Op maandag 26 juli 2004 00:33 schreef es70 het volgende:
![]()
enzo...
Welterusten BrightEngel... moet toch ff sparen voor morgen he, dus dat gaat wel lukkken met die handenquote:Op maandag 26 juli 2004 00:34 schreef Brighteyes het volgende:
Lieverds, ik ga naar bed! Slaap lekker allemaal, sweet dreams enzo, enneh handjes boven de dekens!
Je adverteert teveel, je moet de produkten gewoon in de verpakking latenquote:Op maandag 26 juli 2004 00:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Yupz... ik zag het ook alweer. Mèn, wat doe ik toch steeds verkeerd.
- Roger.quote:Op maandag 26 juli 2004 00:34 schreef Brighteyes het volgende:
Lieverds, ik ga naar bed! Slaap lekker allemaal, sweet dreams enzo, enneh handjes boven de dekens!
Och jee ja, je hebt natuurlijk die blind date! Ik zat al te bedenken of ik iets vergeten was. Veel plezier!quote:Op maandag 26 juli 2004 00:35 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Welterusten BrightEngel... moet toch ff sparen voor morgen he, dus dat gaat wel lukkken met die handen
Op de volgende meet kom ik in col-truiquote:Op maandag 26 juli 2004 00:31 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Helemaal niets hoor, gewoon zo doorgaanof beter nog, net ietsje meer vooroverbuigen nog
quote:Op maandag 26 juli 2004 00:37 schreef Duderinnetje het volgende:
En Es70:... en?
Er is een foto in de omloop waar dude een intellectuele blik bezigt zonder uitkijk...quote:Op maandag 26 juli 2004 00:36 schreef Duderinnetje het volgende:
Op de volgende meet kom ik in col-truiIk sta gvd op alle foto's met mijn tieten half uit de respectievelijke jurken. Terwijl ik toch ook zo veel geestelijke inhoud heb. Maar zie je dat ergens terug? Neeeeuuuuuj
![]()
Maar je geestelijke inhoud is al breed geadverteerd op fok! dus hoeven we dat niet nog eens expliciet te noemen. Iedereen weet al hoe je ervoor staat op dat vlakquote:Op maandag 26 juli 2004 00:36 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Op de volgende meet kom ik in col-truiIk sta gvd op alle foto's met mijn tieten half uit de respectievelijke jurken. Terwijl ik toch ook zo veel geestelijke inhoud heb. Maar zie je dat ergens terug? Neeeeuuuuuj
![]()
Ja maar ze vallen er gewoon vanzelf uit!!! Slechte verpakking dus. ik haal mijn jurken van de markt. Vanaf nu: hooggesloten kleding.quote:Op maandag 26 juli 2004 00:35 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je adverteert teveel, je moet de produkten gewoon in de verpakking laten
Misschien ben ik een buitenbeentje, maar vorm boeit mij net zo veel als inkijk.quote:Op maandag 26 juli 2004 00:36 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
Niets met ouderdom te maken. Gebroken zijn is een goede indicatie van de kwaliteit, dan wel kwantiteit van 'het gebeuren'quote:Op maandag 26 juli 2004 00:39 schreef es70 het volgende:
[..]
(ben alleen gebroken, zou ik dan toch oud worden
)
quote:Op maandag 26 juli 2004 00:40 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja maar ze vallen er gewoon vanzelf uit!!! Slechte verpakking dus. ik haal mijn jurken van de markt. Vanaf nu: hooggesloten kleding.
Truste trouwens! Slaap wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |