nou die zou ik ook gedumpt hebben hoor. Yviee, goede beslissingquote:Op maandag 26 juli 2004 01:09 schreef Underdoggy het volgende:
milagro nee helaas geen internetrelatie... niets vuile was buitenhangen... schrijf ik ook maar IETS verkeerds over haar over zij over mij? NEE dus BEK HOUDEN en OPTIEFEN MET JE KUTSMILEYS
Gezelligquote:Op maandag 26 juli 2004 01:09 schreef Underdoggy het volgende:
NEE dus BEK HOUDEN en OPTIEFEN MET JE KUTSMILEYS
Tja...dan moet je je kop maar niet op internet zetten. Dan is die foto niet zo prive meer.quote:Op maandag 26 juli 2004 01:01 schreef Underdoggy het volgende:
Doe nou eens normaal zeg mensen. Ik ben dus die "gedumpte" jongen en prive foto's hier kan ik niet waarderen en ja ik kom uit drachten leuk man een whoisje doen mandit hele forum kan wel gesloten worden doordat er altijd van die tonksjes rondlopen om de boel te verneuken. Vette pre puberale hufter man. (#@$#@$#@$#@ doodverwensing) jij bent echt heel zielig. Jij weet blijkbaar niet wat zoiets met mensen doet... Ik heb geen zin om mijn hele verhaal hier op tafel te gooien maar ik zeg je dat jij met je postings echt _NIEMAND_ helpt. Gewoon blijven kutten maar he.
quote:Op maandag 26 juli 2004 01:11 schreef Xennia het volgende:
[..]
nou die zou ik ook gedumpt hebben hoor. Yviee, goede beslissing![]()
dan zet je computer uit, eet een bak ijs leeg en huil jezelf in slaapquote:Op maandag 26 juli 2004 01:16 schreef Underdoggy het volgende:
ach ik zit er gewoon ff helemaal doorheen dan kan ik van zulke baggerusers er niet bij hebben...
ach wat zieligquote:Op maandag 26 juli 2004 01:16 schreef Underdoggy het volgende:
ach ik zit er gewoon ff helemaal doorheen dan kan ik van zulke baggerusers er niet bij hebben...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |