Mn ex-scharrels zitten niet op FOK! helaas. Maar ik ben nog nooit gedumpt.quote:Op zondag 25 juli 2004 19:42 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Nee, niemand is ooit gedumpt denk ik.
Ik ook niet, ik ben immers goddelijk lekker en vrouwen kijken altijd tegen me op.quote:Op zondag 25 juli 2004 20:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Mn ex-scharrels zitten niet op FOK! helaas. Maar ik ben nog nooit gedumpt.
Moeten die van jou ook altijd eerst knielen als ze iets willen zeggen?quote:Op zondag 25 juli 2004 20:14 schreef Xebrozius het volgende:
vrouwen kijken altijd tegen me op.
Als ze knielen hoeven ze wat mij betreft ook niet meer op te staan.quote:Op zondag 25 juli 2004 20:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
Moeten die van jou ook altijd eerst knielen als ze iets willen zeggen?.
wie host? hij of ik >?quote:Op zondag 25 juli 2004 20:26 schreef LiQu1D het volgende:
whaha idd tonkskzag t oowk best sneu als die dat host
sozz =)
Neuh !..... zij komt uit Beesterzwaag d8 ik... mrr komt ie dr weg ofnie?quote:Op zondag 25 juli 2004 20:49 schreef tonks het volgende:
Drachten?
Er was eens een meisje uit drachten...
hij dohquote:Op zondag 25 juli 2004 20:28 schreef tonks het volgende:
[..]
wie host? hij of ik >?
Vertel hem dat het maar een grapje was.quote:Op zondag 25 juli 2004 17:34 schreef Yviee het volgende:
Ik wil zo graag iets voor hem doen, maar ja dat kan nu niet echt..
of pijp hem !quote:Op zondag 25 juli 2004 23:22 schreef White_Wolf het volgende:
[..]
Vertel hem dat het maar een grapje was.![]()
Wat heeft Tweakers hier nu weer mee te makenquote:Op maandag 26 juli 2004 00:42 schreef Underdoggy het volgende:
kleuters... GOTVERDOMME ook nooit een keer normaal doen he
het is allemaal 1 grote samenzweringquote:Op maandag 26 juli 2004 00:49 schreef Swolly het volgende:
[..]
Wat heeft Tweakers hier nu weer mee te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |