Gang van zaken:quote:Op zondag 25 juli 2004 19:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Je allerlaatste kans om normaal antwoord te geven gaat nu in.
Zo niet dan dicht en ban.
Omdat het grootste deel van Fok waarschijnlijk denkt aan voetbal bij het woord keeper. En dat jij zo'n sjap bent die niet normaal antwoord kan geven over welke sport het wel gaat heb jij er zelf schuld aan dat er mensen pissed off raken.quote:Op zondag 25 juli 2004 19:56 schreef Bertjeee het volgende:
[..]
Gang van zaken:
Sportshirt onder forum sport.
Wordt gesloten omdat het over voetbal zou gaan.
Volgende topic wordt om dezelfde reden gesloten
Het daar op volgende topic gaat gesloten worden omdat het niet over voetbal gaat.....?
En daar wil je een ban voor geven?
Geef nou gewoon toe dat je bij die eerste 2 fout zat en ga niet lopen dreigen met een ban die nergens op slaat.
En de sport is hockey. Nu snap ik alleen nog steeds niet wat dat voor betekenis heeft binnen mijn vraag? Behalve dan de ge-eikte bevooroordeelde antwoorden.
Maar ik zou zeggen, als jij vindt dat je gegronde redenen hebt om mij een ban te geven. Dan mag je dat doen hoor.
Ghehe tuuuurlijk, geef mij de schuld maar dat jij te snel conclusies trokquote:Op zondag 25 juli 2004 20:06 schreef golfer het volgende:
Topictitel aangepast ter verduidelijking, had topicstarter dat zelf gedaan dan was al die verwarring die hij stichtte niet nodig geweest.
Jij krijgt de schuld vanwege je kuttopictitel.quote:Op zondag 25 juli 2004 23:28 schreef Bertjeee het volgende:
[..]
Ghehe tuuuurlijk, geef mij de schuld maar dat jij te snel conclusies trok![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |