Goeie vraag!quote:Op zondag 25 juli 2004 16:11 schreef pfaf het volgende:
Over welke sport gaat dit nu dan?
Joh blijf jij ze lekker sluiten, dan blijf ik ze lekker openen. Als je nou bij die eerste post die vraag had gesteld, dan had ik hem nog wel willen beantwoorden, maar eerst slotje en dan vragen...quote:Op zondag 25 juli 2004 16:11 schreef golfer het volgende:
Lees de sluitposts van je eerdere door mij gesloten topics!
Of maak duidelijk over welke sport je het hebt.
Wil je nog hulp, of wat?quote:Op zondag 25 juli 2004 18:35 schreef Bertjeee het volgende:
[..]
Joh blijf jij ze lekker sluiten, dan blijf ik ze lekker openen. Als je nou bij die eerste post die vraag had gesteld, dan had ik hem nog wel willen beantwoorden, maar eerst slotje en dan vragen...![]()
![]()
![]()
![]()
zeg dan wat voor sport het isquote:Op zondag 25 juli 2004 18:35 schreef Bertjeee het volgende:
[..]
Joh blijf jij ze lekker sluiten, dan blijf ik ze lekker openen. Als je nou bij die eerste post die vraag had gesteld, dan had ik hem nog wel willen beantwoorden, maar eerst slotje en dan vragen...![]()
![]()
![]()
![]()
Ik geef je een laatste kans om dit topic open te houden door je te vragen over welke sport je het hebt.quote:Op zondag 25 juli 2004 18:35 schreef Bertjeee het volgende:
![]()
![]()
![]()
Geen voetbal.... dus hoeft het niet onder voetbal.quote:Op zondag 25 juli 2004 19:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik geef je een laatste kans om dit topic open te houden door je te vragen over welke sport je het hebt.
Blijkbaar wil je die vraag niet beantwoorden, dus gaat deze straks ook dicht als je die vraag niet beantwoord.
Als je daarna weer een soortgelijk topic opent levert je dat onheroepelijk een ban op.
Aan jou dus de keuze.....![]()
quote:Op zondag 25 juli 2004 19:39 schreef Bertjeee het volgende:
[..]
Geen voetbal.... dus hoeft het niet onder voetbal.
Je allerlaatste kans om normaal antwoord te geven gaat nu in.quote:Op zondag 25 juli 2004 19:39 schreef Bertjeee het volgende:
Ben je blind? iedereen hier vraagt om welke sport het wel gaat.quote:Op zondag 25 juli 2004 19:39 schreef Bertjeee het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 juli 2004 19:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Je allerlaatste kans om normaal antwoord te geven gaat nu in.
Zo niet dan dicht en ban.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |