abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20945233
Welles.
  vrijdag 30 juli 2004 @ 03:46:29 #52
19194 Oversight
◢◤
pi_20946550
quote:
Op zondag 25 juli 2004 14:01 schreef Mwanatabu het volgende:
Heel kort vraagje: heeft Mohammed wonderen verricht in de orde van splijtende zeeën en zich vermenigvuldigende broden en vissen etc.? Ik bedoel hier dus niet de openbaring van de Koran op zich.
Dit is overigens niet bedoeld als een "mijn profeet is lekker wonderbaarlijker dan jou"-topic, maar ik vroeg het me oprecht af.
kijk eens om je heen...

de theehuizen zitten er vól mee !

en enkele ( ter voorkoming van discriminatie-blaat ) niet nader omschreven instanties ook !
◢◤
pi_20947671
Dit soort topiques hebben toch minder jeu, nu KB een halve maandban te pakken heeft.

Het is nu allemaal net preken voor eigen parochie. Iemand anders die advocaat van de duivel wil spelen ( Wat zeg ik nu weer...)
En weer een stukje onzinnige proza.
pi_20949121
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 09:06 schreef Mobious het volgende:
Iemand anders die advocaat van de duivel wil spelen ( Wat zeg ik nu weer...)
Allah is de enige God en Mohammed is zijn (laatste) profeet !
fokschaap
pi_20950668
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 10:33 schreef Viola_Holt het volgende:

[..]

Is dat laatste in "er komt geen andere profeet meer" of als in "meest recente"?
pi_20951091
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 11:43 schreef Mobious het volgende:

[..]

Is dat laatste in "er komt geen andere profeet meer" of als in "meest recente"?
er komt geen andere meer !
fokschaap
  vrijdag 30 juli 2004 @ 12:10:21 #57
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_20951192
quote:
Dit soort topiques hebben toch minder jeu, nu KB een halve maandban te pakken heeft.
How did that happen?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_20951449
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 12:10 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

How did that happen?
Volgens mij ging hij flippen van overvloedig bloot in BH (dat haal ik tenminste uit het banmeldtopique). KB is namelijk obsessed door alles dat niet haar lichaam bedekt. En dan niet obsessed in de vorm van: "Oeh, Geil!", maar meer van "Oeh, kijk het verderfelijke westen eens!" Ik denk dat dat hem heeft opgebroken. (Je mag op Fok! ook geen moraal meer hebben blijkbaar :') )

Edit: Gevonden: Benjamin Netanyahu
Het ging blijkbaar niet om mooie Joodse naakten, maar om een Israëlische ex-president waar het blijkbaar uit de hand liep. Weten we ook gelijk waar Dora's naam een anagram voor is .

Zo, kunnen we nu weer on-topique gaan.

[ Bericht 22% gewijzigd door Mobious op 30-07-2004 12:51:13 ]
  vrijdag 30 juli 2004 @ 13:17:24 #59
90365 Sater
hoipoloi
pi_20952730
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 12:04 schreef Viola_Holt het volgende:

[..]

er komt geen andere meer !
En Lou de Palingboer dan? Profeet of zelfverklaarde Messias?
iedere engel heeft een duivelse kant.
pi_20954207
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 13:17 schreef Sater het volgende:

[..]

valse profeet !
fokschaap
pi_20954506
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 16:11 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Zoals je weet worden christenen ook gewoon erkend en de Bijbel ook. Zo ook met de joden met de Thora. Andersom is die erkenning ver te zoeken bij deze volken.

Ik moet overigens niets. Mensen die niet in 1 God geloven noem ik onwetend.
als het schaken zou zijn geweest was Mohammed Grootmeester geweest.
Een geniale zet was dat !
pi_20954777
quote:
Dit soort topiques hebben toch minder jeu, nu KB een halve maandban te pakken heeft. [afbeelding]

Het is nu allemaal net preken voor eigen parochie. Iemand anders die advocaat van de duivel wil spelen ( Wat zeg ik nu weer...)
Jammer want KB is de slechtse nog niet

Ik heb 3 jaar op Maroc meeglopen en weet daarom dat KB een schoolvoorlbeeld van een goed opegeleide en tamenljk doordenkend Moslim is, die zich radikaler articuleert als eigenlijk zijn instelling is. Strerker nog , hij heeft Humor , iets wat normallerweise chronisch ontbreekt. Met name bij arabsiche Moslims.

Maar wat wil je , met mensne als Akkerstloot Dora , of Canaris hier
  vrijdag 30 juli 2004 @ 16:13:34 #63
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_20956855
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 14:42 schreef CANARIS het volgende:

[..]

Jammer want KB is de slechtse nog niet

Ik heb 3 jaar op Maroc meeglopen en weet daarom dat KB een schoolvoorlbeeld van een goed opegeleide en tamenljk doordenkend Moslim is, die zich radikaler articuleert als eigenlijk zijn instelling is. Strerker nog , hij heeft Humor , iets wat normallerweise chronisch ontbreekt. Met name bij arabsiche Moslims.

Maar wat wil je , met mensne als Akkerstloot Dora , of Canaris hier
Misschien moet KB niet zo happen dan, he.

Daarbij, hoe slim kun je zijn als je in een god gelooft. (<-Akkersloot! Let op, mooie nieuwe topictitel)
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_20957398
Daarbij, hoe slim kun je zijn als je in een god gelooft

zoveel onzinnige polemiek kan alleen van een jong iemand komen

open je ogen jongeman
  vrijdag 30 juli 2004 @ 17:30:57 #65
90365 Sater
hoipoloi
pi_20958503
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 16:41 schreef CANARIS het volgende:
God die in Zichzelf laat geloven, een wonderlijk goddelijke gotspe.
iedere engel heeft een duivelse kant.
  vrijdag 30 juli 2004 @ 18:42:36 #66
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_20959797
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 16:41 schreef CANARIS het volgende:

zoveel onzinnige polemiek kan alleen van een jong iemand komen

open je ogen jongeman
Ik geloof dat het sarcasme in die zin wel te herkennen is aan de zin die er tussen haakjes achter staat. Helaas is sarcasme en ironie aan sommige mensen niet besteed.

En dat belerend toontje is nergens voor nodig.

Maar toch wel een interessante discussie misschien, die ik volledig aan topicstarter extraordinair Akkersloot laat: in hoevere heeft individueel geloof iets met intelligentie te maken.
  vrijdag 30 juli 2004 @ 21:46:12 #67
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_20963284
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 14:42 schreef CANARIS het volgende:
Maar wat wil je , met mensne als Akkerstloot Dora , ...
Wij zijn geen klonen.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
  vrijdag 30 juli 2004 @ 21:47:41 #68
60090 Akkersloot
pi_20963309
quote:
Dom meelullers genoeg.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
  vrijdag 30 juli 2004 @ 21:53:29 #69
60090 Akkersloot
pi_20963410
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 13:17 schreef Sater het volgende:
Leuk. Onze profeet Lou de Palingboer.

Je hoeft volgens mij niet (pathopsychologisch) geestesziek te zijn om te geloven dat je een boodschapper van God bent.

Recent hadden we ook David Koresh, die leider van "het leger van de heer" (Oeganda) en de leider van de Ralei-sekte (Die ons het geloof in ruimtemannetjes bij wil brengen. En dat hij in een ruimteschip "de profeten Jezus, Mohammed én Boedha" had gezien .)
  vrijdag 30 juli 2004 @ 23:49:12 #70
19194 Oversight
&#9698;&#9700;
pi_20966135
quote:

[..]

je vergeet de Profeten Theo van Gogh en Pim Fortuin !
◢◤
  zaterdag 31 juli 2004 @ 18:16:17 #71
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_20978174
Het grootste wonder van de Profeet Mohammed vrede zij met hem is dat hij de Koran openbaarde en hij een analfabeet was. Dit is 1 van de grote bewijzen en argumenten dat de Koran van Allah komt

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_20978693
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 18:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Het grootste wonder van de Profeet Mohammed vrede zij met hem is dat hij de Koran openbaarde en hij een analfabeet was. Dit is 1 van de grote bewijzen en argumenten dat de Koran van Allah komt

iemand die analfabeet is kan niet lezen en niet schrijven, wel dicteren ! en dat heeft Mohammed gedaan, anderen hebben het voor hem opgeschreven

fokschaap
pi_20978926
quote:

Gelukkig werk jij niet bij de politie, want dan zou het een mooi zooitje worden. Als je dit 'bewijs' noemt.
  zaterdag 31 juli 2004 @ 19:31:31 #74
60090 Akkersloot
pi_20979450
quote:
Mohammed was handelsreiziger. Daardoor kwam hij in contakt met joden, grieken en andere christenen en zo is hij aan die bijbel-, thora-, joodse en griekse verhalen gekomen.
  zaterdag 31 juli 2004 @ 22:16:46 #75
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_20982270
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 19:31 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Mohammed was handelsreiziger. Daardoor kwam hij in contakt met joden, grieken en andere christenen en zo is hij aan die bijbel-, thora-, joodse en griekse verhalen gekomen.
Neen. Mohammed vrede zij met hem was een analfabeet. Als je arabisch leest en het kunt begrijpen WEET je gewoon dat het een Goddelijke openbaring is. Van elke zin in de Koran kun je een boek schrijven. Elk vers in de Koran bevat enorm veel kennis.

Omdat er veel huichelaars en jaloerse argwamen in de tijd van de Profeet vrede zij met hem waren was er een soort "wedstrijd" om tot een zelfde werk als de Koran te komen. Een "leger" van de 600 beste rijmers/poeïsten/dichters konden niet tot 1 vers komen met zoveel kennis, in perfect arabisch...

Kortom, doe moeite wat je wil met je anti-islam oorlog, dat sterkt de moslims des te meer omdat onze heilige Profeet Mohammed vrede zij met hem dit allemaal heeft voorspeld

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')