abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 24 juli 2004 @ 21:50:33 #1
84009 girllover
You had me at hello
pi_20834780
Zag op zo'n kaart die je in café's enzo gratis kunt meenemen dat Miami Vice op DVD gaat verschijnen. Weet iemand hier iets van? En wie zijn er van plan die serie op DVD te gaan verzamelen?

Vond het overigens een geweldige serie, de beste die ik ooit heb gezien.
pi_20834854
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_20926330
vanmiddag besteld op bol.com
de pilot + 6 episodes op 2 dvd's
21 eurootjes
Feel free to ignore my comments.
pi_20928744
Staat de originele soundtrack daar ook op, of isdie net zo verkracht als Tour of Duty?
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  donderdag 29 juli 2004 @ 11:43:40 #5
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_20929060
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 21:54 schreef nostra het volgende:

Linkie om alvast in de stemming te komen

* Timo20 heeft last van n flashback
pi_23809766


Op 8 februari gaat ie in de verkoop in de Verenigde Staten! Het gehele eerste seizoen, met pilot (Brother's Keeper) van anderhalf uur. In totaal zijn het drie dvd's, aan beide zijden beschreven. Met bonusmateriaal en een interview met Michael Mann. Al met al goed voor 22 uur Miami Vice-plezier. Ik weet niet of ie ook in Europa uitkomt, maar ik heb niet kunnen wachten en hem bij Amazon.com besteld.

Aspectratio is 1:33 (normaal tv-beeld dus) en het geluid is Dolby 5.1. Dus het is wel beter dan de zes afleveringen van de Definitive Collection, volume 1/

Meer info: klik
  dinsdag 7 december 2004 @ 14:02:47 #7
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_23819829
helemaal cool
pi_23820079
Dat is echt supervet!!
Dit moet ik in de gaten houden.
  dinsdag 7 december 2004 @ 22:35:47 #9
72820 3st
immer besser
pi_23822830
hallelujaaa, ff aanvullig op je verhaal! Ik heb laatst al eens ergens gelezen dat ie in februari/maart in ons kikkerlandje uit gaat komen!!

maare ik wacht met smart!!!
A dirty mind is a joy forever
pi_23825133
quote:
Op dinsdag 7 december 2004 22:35 schreef 3st het volgende:
hallelujaaa, ff aanvullig op je verhaal! Ik heb laatst al eens ergens gelezen dat ie in februari/maart in ons kikkerlandje uit gaat komen!!

maare ik wacht met smart!!!
Ik heb een regiovrije dvd-speler, dus ik heb mijn bestelling al doorgegeven aan Amazon.com

Miami Vice
pi_23830647
Echt een heftige serie.


-
pi_23831311
Twee plaatjes van de dvd-menu's om het wachten nog wat zwaarder te maken


En hoe de box er uiteindelijk uit zou moeten gaan zien:


Skip kerst maar! Ik wil dat het z.s.m. 8 februari is
pi_23891560
Seinfeld binnen en nu direct door naar Vice. Hopelijk plakken ze de andere jaren er ook achteraan. Dus verder gaan waar Fox ooit gestop is. Heerlijk jaren 80 muziek en videoclip stijl.

Geen muziek geen dvd, want de muziek is toch de basis.
pi_24778645
Ik hoop dat snel de versie met NL subs uit gaat komen. Deze serie is Uber-cool. Aan de reacties te zien denk ik dat het ook nog best wel eens een succes kan gaan worden.
Fokzine sucks, Please delete my useraccount!
pi_24991003
HIJ IS VERZONDEN

Hij moet alleen nog uit Canada komen, maar doorgaans duurt dat een week en niet langer!

Ik heb zo'n zin om hem in mijn dvd-speler te doen
pi_25380697
Een geweldige DVD, alle muziek in tact en dat is zeker bij Miami Vice een vereiste. Wel jammer dat de verwachting is dat er veel gesneden gaat worden in de muziek op de dvd's van de komende seizoenen!
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  zaterdag 5 maart 2005 @ 20:35:00 #17
72820 3st
immer besser
pi_25385665
waarom is die verwachting er dan
A dirty mind is a joy forever
pi_25386050
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 20:35 schreef 3st het volgende:
waarom is die verwachting er dan
Omdat bij eerdere releases al is gebleken dat er idiote bedragen worden gevraagd voor soundtracks etc. en dat Universal daar nooit aan heeft toegegeven. In het geval van Miami Vice speelt ook nog eens dat het zo ongeveer een musical is, dus het completeren van alle rechten is nogal een grote klus.

Universal zelf:
quote:
Mayer said the first season Miami Vice set will contain every piece of original music but couldn't say yet what plans for the following seasons will be.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_25386981
Donderdag heb ik de dvd-set ook bij het postkantoor eindelijk op kunnen halen: inklaren duurt kennelijk lang . Maar goed, het is Vice-weekend: vriend van mij overgekomen en we zijn nu bij het tweede gedeelte van Golden Triangle aangekomen. Zometeen kunnnen we aan de derde dvd beginnen: nog 8 afleveringen te gaan dus

Ik hoop dat de soundtrack intact blijft voor het tweede seizoen: anders weet ik het nog zo niet of ik hem dan ga kopen met alternatieve muzak.
  vrijdag 18 maart 2005 @ 11:05:08 #20
111172 Noax
Helping small minds grow.
pi_25561412
Iemand het eerste seizoen (5 dvd's ) hier al in de winkel zien liggen?
Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
  vrijdag 18 maart 2005 @ 11:19:28 #21
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_25561717
Oh leuk; alle seizoenen op DVD. Ik heb een tijdje terug deze(zie plaatje) gekocht, dacht dat daar ook een deel 2 van zou komen?
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  vrijdag 18 maart 2005 @ 11:44:44 #22
111172 Noax
Helping small minds grow.
pi_25562268
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 11:19 schreef SEMTEX het volgende:
Oh leuk; alle seizoenen op DVD. Ik heb een tijdje terug deze(zie plaatje) gekocht, dacht dat daar ook een deel 2 van zou komen?
[afbeelding]
Een opvolger van de disk die jij hebt gekocht komt er volgens mij niet.
Deze dvd heb ik ook *plaatje (miami vice, the definitive collection, volume 1)

Je zou idd verwachten dat er dan een (volume 2 uit zou komen).
Aan de andere kant, wat heb je ook aan die volume disks? Het compleet 1e seizoen is toch veel interessanter, imo.

Ik heb overigens wel es een volume 2 gezien (bij fame.nl), maar daar stonden delfde afleveringen op, alleen nu op 1 disk. (goedkopere uitvoering)
Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
  vrijdag 18 maart 2005 @ 11:55:58 #23
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_25562524
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 11:44 schreef Noax het volgende:

[..]

Een opvolger van de disk die jij hebt gekocht komt er volgens mij niet.
Deze dvd heb ik ook *plaatje (miami vice, the definitive collection, volume 1)

Je zou idd verwachten dat er dan een (volume 2 uit zou komen).
Aan de andere kant, wat heb je ook aan die volume disks? Het compleet 1e seizoen is toch veel interessanter, imo.

Ik heb overigens wel es een volume 2 gezien (bij fame.nl), maar daar stonden delfde afleveringen op, alleen nu op 1 disk. (goedkopere uitvoering)
Ja, ik vond ook dat er weinig afl. stonden op deze dvd. Ik hoop dus eigenlijk dat ze per seizoen een DVD gaan uitbrengen.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  vrijdag 18 maart 2005 @ 12:00:31 #24
111172 Noax
Helping small minds grow.
pi_25562636
De release data van het complete 1e seizoen is 14 maart 2005, het compleet 2e seizoen zou op 14 oktober 2005 uitkomen.
Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
pi_25571789
De mooiste scene van de DVD blijft toch wel de integrale versie van Collins' "In The Air Tonight", vergezeld van vonkende velgen van de zwarte Ferrari Daytona. Subliemer dan subliem!
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')