abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 juli 2005 @ 16:58:59 #126
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_28684724
quote:
Op zondag 10 juli 2005 16:53 schreef popolon het volgende:

[..]

Dat heb je vandaag kunnen zien wat ik dus bedoelde: Team DSC weer dik in orde.
Ja, het zou wel heel erg zijn als ze niet konden volgen wanneer er aan een gewoon tempo naar boven werd gereden.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_28684812
quote:
Op zondag 10 juli 2005 16:58 schreef popolon het volgende:

[..]

Klopt, maar ze lieten zich goed zien, gaat ook om de uitstraling.

Dinsdag wordt knallen.
Ze moesten gewoon op kop rijden omdat ze het geel hadden, en verder niemand wat deed. Ze reden duidelijk een tempo waarbij tot de Ballon d'Alsace hun hele ploeg kon volgen, en dat was een tempo waarbij bijna het hele peloton kon volgen. Niet echt hard dus.
En op de Ballon kwam een grotere groep boven dan gisteren, en da's een lastiger klim dan de slotklim van gisteren (langer en steiler), dus daar is ook niet schokkend hard gereden.

Rasmussen liep op de Ballon nog een half minuutje uit, en die reed al de hele dag voorop. Verschroeiend kun je het dus echt niet noemen. Normaal gesproken als er echt tempo wordt gereden, lopen ze minstens drie minuten in.
  zondag 10 juli 2005 @ 17:02:57 #128
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_28684828
Ja dat zou erg zijn ja.

Na vele aanvallen op dinsdag wint Armstrong de etappe na een counteraanval.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_28698134
M'n 2e Livestrong polsbandje is ook gebroken, nu kan ik 'm niet meer dragen...
pi_28700819
als lance zen team in orde krijgt en eerst aanvalt. dan moet hij niet reageren op een aanval. hopelijk is hij goed genoeg dat er niemand kan volgen of maar 1 iemand van elke ploeg. trouwens zie ik bondgenoten in CSC. als vino gaat moet csc ook gaan als ze 1ste wille zijn of een podium wille hale. dus al bij al valt het nog mee als zen team het wat laat afweten. dan zal hij iets meer moetten pokeren met csc

wat mij ook verwonderd was dat heel DSC slecht was: en ze zeiden een leeg gevoel te weinig eten en drinken. dus eigenlijk een domme fout want heel de ploeg had hier last van maar dit is na die rustdag zeker terug in orde. en weer een fout die ze niet meer opnieuw zullen maken.
  maandag 11 juli 2005 @ 10:56:56 #131
40566 Ericr
Livewrong
pi_28701247
Vind dat Armstrong wel redelijk zwakke antwoorden geeft op vragen over de komende ritten. Hij vind het niet belangrijk om in het geel de Alpen uit te komen en verwacht door het tempo van de vorige ritten dat er in de komende ritten een 'major crash of fitness' komt bij de renners.

Hij heeft waarschijnlijk wel gelijk, maar het zijn niet de antwoorden die je verwacht van Armstrong.
  maandag 11 juli 2005 @ 15:45:40 #132
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_28708665
quote:
Op maandag 11 juli 2005 02:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
M'n 2e Livestrong polsbandje is ook gebroken, nu kan ik 'm niet meer dragen...
Een voorteken
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  dinsdag 12 juli 2005 @ 17:22:55 #133
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_28743147
Daar is ie weer.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_28743238
quote:
Op zondag 10 juli 2005 16:57 schreef Radegast het volgende:
Dinsdag beslist ie deze tour...
  dinsdag 12 juli 2005 @ 18:31:58 #135
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_28745008
Weer in de eerste serieuze bergrit ....
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_28745039
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 17:25 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

Beslist is 't nog niet hoor.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 18:38:17 #137
67640 SaintOfKillers
pi_28745162
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 18:33 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Als hij 'm nog gaat verliezen, dan zal het toch door een slechte dag moeten zijn. Valverde, Rasmussen en Mancebo zullen elk nog wel een slechte(re) dag kennen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_28745194
Parijs is nog ver hoor
pi_28745562
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 18:39 schreef Sloggi het volgende:
Parijs is nog ver hoor
Wat een held.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_28745671
Hij moet ze allemaal op een halfuur rijden in het klassement, da's een mooi afscheid...
pi_28745705
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 18:31 schreef zjroentje het volgende:
Weer in de eerste serieuze bergrit ....
En dat zonder berg van HC...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_28745712
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 18:33 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Het scheelt niet veel
  dinsdag 12 juli 2005 @ 19:54:36 #143
55651 JaWi
Shalom.
pi_28747222
quote:
Armstrong deelt mokerslag uit

In de eerste Alpenrit heeft Lance Armstrong orde op zaken gesteld. De zesvoudige Tourwinnaar reed op weg naar Courchevel een groot deel van zijn concurrenten in de vernieling en nam en passant de gele trui over van Jens Voigt. De renners van T-Mobile waren de grote verliezers van deze eerste Alpenrit, evenals Roberto Heras en Joseba Beloki van Liberty Seguros. Het lijkt erop dat Lance Armstrong op weg is naar zijn zevende Tourzege op rij en dat de Tour al is beslist.

De balans in Courchevel viel op alle fronten uit in het voordeel van de Texaan. Kanshebbers als Alexandre Vinokourov (5 minuten), Jan Ullrich (2 minuten) en Ivan Basso (1 minuut) moesten passen toen Lance Armstrong in de laatste tien kilometer het sloperswerk van zijn ploegmaten overnam. “De jongens hebben geweldig gewerkt. Ze hebben eerst de groep teruggebracht van 80 naar 20 renners en toen heb ik Popovych gevraagd om er nog eens een snok aan te geven. Hij ging ongelooflijk hard naar boven. Het leek wel een sprint. De ene na de andere renner moest lossen. Voor mij is Popovych de man van de dag”, stelde de Amerikaan.
(12-7-2005)
slettebak [@] gmail.com
pi_28747925
Ik vond Armstrong vandaag anders...hij leek kleiner op de fiets ofzo? Dunner? Of hij trapte misschien zwaarder? Er was iets anders..hmm.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_28747961
Positief dat ie dit keer niet in zijn eentje bovenkwam. Wat dat betreft doet Lance het in zijn laatste Tour net wat beter dan de andere Tour-coryfeeën in hun laatste ronde.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 22:37:56 #146
30919 mitt
Michael Corleone
pi_28752360
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 20:19 schreef JohnDDD het volgende:
Ik vond Armstrong vandaag anders...hij leek kleiner op de fiets ofzo? Dunner? Of hij trapte misschien zwaarder? Er was iets anders..hmm.
Hij begint er echt al oud uit te zien, niet zo fris meer.

maar toch, wow
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  dinsdag 12 juli 2005 @ 22:40:24 #147
67640 SaintOfKillers
pi_28752450
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 20:20 schreef okee6 het volgende:
Positief dat ie dit keer niet in zijn eentje bovenkwam. Wat dat betreft doet Lance het in zijn laatste Tour net wat beter dan de andere Tour-coryfeeën in hun laatste ronde.
Voorlopig.
pi_28753647
ik vind hem juist dikker of gespierder dan andere jaren
You ask me the time
But I sense something more
And I would like to give
What I think you're asking for
pi_28763109
is idd iets gespierder als vorige jaren.
pi_28776730
quote:
"Armstrong is een bedrieger"

Gepubliceerd op woensdag 13 juli 2005

Lance Armstrong gebruikt verboden middelen om de Tour te winnen. Dat is één van de boude uitspraken die zijn voormalige verzorger Mike Anderson in Le Monde doet.

In een interview met de Franse krant laat Anderson geen spaan heel van zijn vroegere werkgever. Armstrong bedriegt de sport en het publiek, beweert hij. "Niemand kent Armstrongs ware gezicht", zegt Anderson, die vorig jaar door de Texaan werd ontslagen.

Gevlucht voor controleurs
Hij zegt ook bewijzen te hebben dat Armstrong uit verboden potjes heeft gesnoept. "In februari 2004 was ik aan het rommelen in Armstrongs huis in Gerona", aldus Anderson. "In de badkamer vond ik toen een potje met het label van androstenine." Deze spierversterker staat op de lijst met verboden middelen.

Volgens Anderson bekoelde de relatie met de zesvoudig Tourwinnaar na de vondst van het verboden middel. "Hij behandelde mij niet meer als vriend, maar als personeelslid."

Armstrong zou in mei vorig jaar ook de benen hebben genomen toen er onverwacht een dopingcontroleur op de stoep stond. "Lance vertelde mij altijd waar hij was. Hij had die dag op zijn ranch in Texas moeten zijn. Maar daar was hij niet. Zijn kennis vroeg me om te gaan checken of de controleurs weg waren. Wat ik heb gedaan.''

Zwijggeld
De Texaan zou hem onder druk hebben gezet om zijn mond te houden over het dopinggebruik, zegt Anderson. Armstrong zou hem zwijggeld hebben geboden. Het is overigens niet de eerste keer dat Anderson met een beschuldigende vinger naar de renner wijst. Armstrongs advocaat deed eerdere aantijgingen aan het adres van de Texaan af als 'vals en absurd'.

Vlak voor het begin van de Tour werd bekend dat Armstrong uit eigen zak geld heeft gedoneerd aan het anti-doping bureau van de UCI. De Amerikaan deed dat volgens UCI-voorzitter Hein Verbruggen tweemaal met het verzoek er verder geen ruchtbaarheid aan te geven.
Zou Armstrong doping gebruiken of niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')