abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 juli 2004 @ 19:08:48 #76
64381 Achterhoekers_eerst
Als u alles op een rijtje hebt
pi_20873223
quote:
Op maandag 26 juli 2004 19:07 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Een klojo.
Maar met een grote K
....hoedt u voor het domino-effect ! !
  maandag 26 juli 2004 @ 19:46:21 #77
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_20874061
quote:
Op maandag 26 juli 2004 16:16 schreef tong80 het volgende:
Lul van een vent ?

Tja je kunt hem moeilijk als symphatiek betitelen
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  maandag 26 juli 2004 @ 21:45:33 #78
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_20877054
Overigens, ook altijd dat "uit de bijna dood teruggekomen" geblaat bij Lance, pakweg Museeuw en Lemond kwamen ook uit een bijna-dood situatie terug, en die hoor je daar nu eens niet de hele tijd over bezig.

Meer nog, een Deense ex-international (zijn naam ontsnapt mij even, die van Schalke destijds bedoel ik) in het voetbal kwam ook terug van exact dezelfde kanker als Lance, maar daar hoorde je in de pers ook weinig tot niks over.

Lance zal dan wel ook de beste PR-manager hebben zeker ?
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  dinsdag 27 juli 2004 @ 09:18:15 #79
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_20883280
Dat is geen geblaat hoor bij hem was het namelijk al uitgezaaid, tot aan zijn hersens toe. Dan is de overlevings kans al heel gering.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_20883343
er is een verschil tussen wat het publiek zegt en wat lance zegt ...

en tevens is er hier geeneen die kan spreken over het karakter van lance ... dus moette daar over zwijge.

en over het feit simeoni : hij heeft groot gelijk (lance dan), opmerkelijk is dat bijna heel het peleton op simeone reageert, en dit is niet enkel omwille van lance maar ook omwille van het verspreiden van zever zonder bewijzen. heel die affaire heeft ertoe geleid dat er mense inbreken bij lance voor doping producten te zoeken en dergelijke. tof eh ... dan is lance toch wel in de fout ...
  dinsdag 27 juli 2004 @ 14:03:16 #81
pi_20888155
quote:
Op dinsdag 27 juli 2004 09:23 schreef flyckje het volgende:
heel die affaire heeft ertoe geleid dat er mense inbreken bij lance voor doping producten te zoeken en dergelijke. tof eh ...
Dat is ronduit onzin, men zoekt al véél langer naar dopingproducten in de hotels van de renners, de giro-invallen van de politie, of de producten die France3 kon vinden in een hotel van lance 2 jaar terug vonden allemaal plaats VOOR de verklaringen van Simeoni.
Verklaringen waarin Simeoni dan nog niet eens Lance genoemd heeft, hij heeft het enkel gehad over de "persoon" van dottore Ferrari , en wat die vent zoal doet in het wielerwereldje.
Lance zijn officiele versie is dat hij trainingsprogramma's krijgt van Ferrari , en daarom is Lance zo boos, Simeoni's versie laat een heel ander beeld van Ferrari's werkwijzen zien. En dat neemt Lance en het hypocriete deel van het peleton hem kwalijk , hij heeft de omerta, de zwijgplicht doorbroken.
  dinsdag 27 juli 2004 @ 14:17:18 #82
21066 Potter
At your service
pi_20888463
Dit topic kan weer voor een jaartje dicht
"Will the ones who speak their mind, be the first to hold their peace? "
  woensdag 28 juli 2004 @ 14:47:11 #83
pi_20910578
Antidopingbrigade "steunt" Simeoni

di 27/07/04 - Filippo Simeoni, de tijdens de Tour veelbesproken Domina Vacanze-renner, is dinsdag in Firenze ondervraagd door de Italiaanse antidopingbrigade.

Een incident in de Tour (waarbij Lance Armstrong de ontsnapte Simeoni ging bijhalen en zou hebben geïntimideerd) was de aanleiding tot het gesprek, dat drie uur duurde.

Simeoni zei "onrechtvaardig te zijn behandeld". Er werd samen met de antidopingbrigade bekeken of er een juridische procedure kan opgestart worden tegen Armstrong.

Een jaar geleden vernoemde Simeoni Armstrong in zijn verhaal over de dopingarts Ferrara. Armstrong noemde de Italiaan daarna een "leugenaar", waarop Simeoni Armstrong voor de rechter daagde.

woensdag 28 juli 2004 @ 20:18:48 #84
pi_20917740
Ook nog opvallend in het engelse persbericht :

Filippo Simeoni yesterday spent three hours in the company of investigators from the Italian drug squad answering questions about the incident in stage 18 of the Tour de France in which Lance Armstrong chased down an attack by Simeoni.

According to a report from AFP, the investigators are considering bringing charges against Armstrong for sporting fraud, violence, and intimidation of a witness

Lance krijgt dus de Italiaanse anti-dopingbrigades achter zich , renners als Pantani, Virenque of Simoni weten al dat dit niet voor mee te lachen is, dus de kans dat we Lance nog in een Italiaanse koers gaan zien zal wel miniem zijn ...
pi_21039335
quote:
Op zondag 25 juli 2004 19:01 schreef Mr_Brownstone het volgende:

[..]

Dat zei ik ook tegen een Amerikaan net, die bleef volhouden dat Armstrong in het rijtje Hinault, Merckx etc. past.
Tja, grootheden zijn moeilijk te vergelijken, maar in het rijtje past hij zeker. De competitie is alleen maar heftiger geworden de afgelopen jaren. Armstrong hoort in het rijtje Hinault / Mercx / Anqetile / Indurain (ook hij ja), maar zulke toppers kun je niet boven elkaar plaatsen. Naast elkaar in the 'Gallerij der Groten' als je het mij vraagt.
Ik volg de tour sinds 1996, en ik ben een ware Armstrong Fan geworden. Het blijft een Amerikaan, maar hij heeft (mede daardoor) een buitengewone sportbeleving.

En de toekomst?
Volgend jaar proberen de Tour de te winnen, en het jaar erna (2006) zijn carriere afsluiten met een klinkende zege in de Giro D'italia. Als hij wil dan wint hij de Vuelta en de Giro volgend jaar, maar als hij wil dan wint hij niet de Tour zo maar. Ik schat de Vuelta en de Giro een stuk minder hoog in dan de Tour.
pi_21039469
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 20:44 schreef Mark-AjaxFan het volgende:
En de toekomst?
Volgend jaar proberen de Tour de te winnen, en het jaar erna (2006) zijn carriere afsluiten met een klinkende zege in de Giro D'italia. Als hij wil dan wint hij de Vuelta en de Giro volgend jaar, maar als hij wil dan wint hij niet de Tour zo maar. Ik schat de Vuelta en de Giro een stuk minder hoog in dan de Tour.
Parkoers is zeker vergelijkbaar. De bergen in de Giro zijn zwaarder dan die uit de Tour en een paar jaar geleden was er zowel in de Giro als in de Tour een etappe met aankomst in Briancon, over de Izouard. In de Giro reden ze sneller over de Izouard.
Ook de Vuelta is zeker zo zwaar.

Wat misschien wel scheelt is dat er iets minder internationale toppers meedoen in de andere ronden, maar voor de Italianen en de Spanjaarden is de Giro resp. Vuelta zeker zo belangrijk als de Tour. Daarom richten zij vaak hun seizoen er op in.

Weliswaar kun je stellen welke winnaars van de Giro en Vuelta hebben de laatste jaren in de Tour gepresteerd, maar je kunt de vraag ook andersom stellen.
In de praktijk blijkt dat iig de combinatie Giro-Tour momenteel te zwaar is, omdat deze te kort op elkaar zitten. Dat is meer de reden dat de Italianen slecht presteren in de Tour dan dat de Giro zo veel lichter zou zijn.
pi_21039892
Nah het gaat niet alleen over dit jaar, maar ook over personen die in de Vuelta/Giro zo maar bij de top vijf reden, en dat in de Tour nooit (ook in de jaren erna) niet hebben kunnen herhalen.
pi_21040010
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 21:11 schreef Mark-AjaxFan het volgende:
Nah het gaat niet alleen over dit jaar, maar ook over personen die in de Vuelta/Giro zo maar bij de top vijf reden, en dat in de Tour nooit (ook in de jaren erna) niet hebben kunnen herhalen.
Er zijn er ook genoeg die in de Tour maar één keer in de top vijf reden en dat nooit hebben kunnen herhalen en ook in geen van de andere rondes bij de top 5 kwamen (Bobby Julich, Steven Rooks, Alberto Mejia, Zenon Jaskula, om er uit mijn hoofd maar een paar te noemen).
pi_21062168
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 21:16 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Er zijn er ook genoeg die in de Tour maar één keer in de top vijf reden en dat nooit hebben kunnen herhalen en ook in geen van de andere rondes bij de top 5 kwamen (Bobby Julich, Steven Rooks, Alberto Mejia, Zenon Jaskula, om er uit mijn hoofd maar een paar te noemen).
En 1998 mag je geen tour noemen. Naja een wedstrijdje tussen Pantani en Ullrich. En een Andrej Kivilev (R.I.P) heeft het ook een keer heel goed gedaan in de tour, die kon ook niet meer dan aardig klimmen, maar hij pakte wel (bijna) een half uur in een ontsnapping meen ik.
Tja misschien is mijn beeldvorming verkeerd, maar ik ga er vanuit dat Lance volgend jaar gewoon de Tour gaat rijden. En Landis was erg sterk dit jaar, maar die rijdt dus niet in de top tien als hij voor zichzelf rijdt. Jammer dat Tyler Hamilton dit jaar die blessure opgelopen heeft.
De Tour was leuker geweest met een Mayo in de vorm van juni, een goede Zubeldia, een fitte Hamilton een niet geblesseerde Vinokourov. Maarja toch was het weer smullen, en het grote vuurwerk komt volgend jaar wel.

Ik denk trouwens dat de Vuelta dit jaar een hele mooie ronde gaat worden. Er zijn nog wat spanjaarden die nog wat goed te maken hebben.
pi_21081306
Als Azevedo voor zichzelf mocht rijden zou hij het ook wel eens heel goed kunnen gaan doen denk ik.
pi_21234288
Heb in mijn vakantie Armstrong's boek gelezen en mijn respect voor hem is weer helemaal terug. Indrukwekkend boek! Mijn respect was door zijn gedrag en manier van rijden enigzins verdwenen tijdens de tour maar nu waardeer ik hem eigenlijk meer dan ooit.

Al heeft hij natuurlijk niet alles zelf geschreven: Hij noemt Tom Steels een belangrijke concurrent
...drop it like it's hot...
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 13:12:19 #92
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_21256774
Lance heeft gewoon de beste dokter!

Kijk maar hoe belachelijk goed die hele ploeg rijdt en als ze dan bij een andere ploeg voor zichzelf mogen rijden is het steevast een stuk minder en zijn ze weer de gewone wielrenner die ze waren.
Feyenoord!!! * Barça
  dinsdag 5 juli 2005 @ 15:37:21 #93
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_28514099
Zo, het enige echte SuperLance topic maar weer even afgestoft.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 17:15:45 #94
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_28517743
Vanaf vandaag weer in het geel.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_28517757
55sec
  dinsdag 5 juli 2005 @ 17:16:43 #96
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_28517779
DSC!
  dinsdag 5 juli 2005 @ 17:19:32 #97
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_28517878
Lance in het geel, Hincapie nummer twee op '55.

De rest zit nu al op meer dan een minuut. Wat een overmacht weer.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_28517951
Kunnen we stellen dat de Tour gereden is? Of wellicht dat ie al gereden was voordat ie begon?
pi_28518326
Als ik naar het parkoers kijk, ben ik geneigd je gelijk te geven.

Maar ik hoop op een goede Vinokourov in de Alpen.
  woensdag 6 juli 2005 @ 22:51:07 #100
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_28569246
quote:
Uit respect voor David Zabriskie,die
dinsdag in de ploegentijdrit het geel
verspeelde door een val,wilde Armstrong
woensdag niet in dat tricot vertrekken.

De Tour-organisatie floot Armstrong nog
voor de officiële start terug.Tour-baas
Jean-Marie Leblanc was zeer duidelijk.
"Als je vandaag niet in het geel start,
rijd je morgen ook niet."

Armstrong ging niet in discussie,maar
verwees naar de Tour-historie."Niemand
nam in de laatste 30 jaar het geel over
na een val van die trui."De Amerikaan
doelde daarmee op Eddy Merckx die in
1971 het geel na een val van Luis Ocaña
'weigerde'.In 1998 deed Erik Zabel na
Chris Boardmans crash hetzelfde
.
Ook weer zoiets. Als hij het meent dan had hij het gewoon gisteren moeten doen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')