Noem er één en dan gelijk op de eerste dag goed :de dijk naar Lent,alles komt daar samen dus je moet vier uur op de dertig goedmaken wil je niet in een verstopping terecht komen die zijn weergave niet kent.quote:Op vrijdag 26 november 2004 04:27 schreef Mark het volgende:
Persoonlijk kan ik me niet vinden in "Je kunt je eigen tempo niet lopen". Op de 50 is daar alle ruimte voor.
ik ook, ik geef de moed ondanks de problemen van dit jaar niet op.quote:Op zondag 28 november 2004 00:27 schreef danerit het volgende:
Nou in ieder geval ga ik komend jaar weer met plezier de 50 lopen en vind ik het hoe dan ook een prestatie voor iedereen die het haalt! Laat dat duidelijk zijn, en vooral de plezier die je eraan moet beleven! En beleef je dat er niet aan, DOE DAN NIET MEE !!!! want er zijn zat andere mensen die dat wel willen en het anders niet zouden kunnen
Bij de VVV informeren voor gastgezinnen is ook nog een mogelijkheid, en wat is het probleem als ze moeten werken hup een matje op de grond en maffen maarquote:Op maandag 7 februari 2005 15:38 schreef JPM01 het volgende:
inschrijving is begonnen voor de mensen die vorig jaar mee deden..., ik twijfel nog, ik kan namelijk niet bij m'n zus terecht met de 4daagse, ze moeten werken beiden dan.![]()
zijn er nog goeie campings daar??
Ben je niet een beetje laat met inschrijven, als je in de eerste periode had ingeschreven was je zeker van deelname. Nu moet je een loting afwachten.quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:55 schreef Tha_Mars het volgende:
kheb me dit jaar toch ingeschreven, vorig jaar was ik dus Total Loss, kheb 1 week niks kunnen doen erna, maargoed, dit jaar proberen om met wat minder kleerscheuren er doorheen te komen.
Khad me ook in de 1e periode ingeschreven, ontdekte het topic alleen een beetje laat. Alleen dat trainen vind ik maar niks, maarja je moet er iets voor over hebben.quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:57 schreef hetsjhokleek het volgende:
[..]
Ben je niet een beetje laat met inschrijven, als je in de eerste periode had ingeschreven was je zeker van deelname. Nu moet je een loting afwachten.
Ok ik vond het al raar, iig veel succes met de vierdaagse.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:39 schreef Tha_Mars het volgende:
[..]
Khad me ook in de 1e periode ingeschreven, ontdekte het topic alleen een beetje laat. Alleen dat trainen vind ik maar niks, maarja je moet er iets voor over hebben.
Kben nog niet begonnen trouwens
Idemquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:05 schreef Yeahinho het volgende:
* Yeahinho heeft zich in een vlaag van verstandsverbijstering ook ingeschreven.
Nu maar hopen dat ik niet ingeloot word.
Nu al begonnen met oefenen?quote:Op maandag 4 april 2005 10:23 schreef Posdnous het volgende:
Gisteren even 15 km. geoefend met mijn nieuwe schoentjes.
Heb nu al overal pijn, dat gaat nog leuk worden.
Ik vond dit al heel watquote:Op maandag 4 april 2005 10:33 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Had je dat als dit je eerste keer is al niet wat eerder kunnen doen
Vooruit, het zij je vergeven.quote:Op maandag 4 april 2005 10:37 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ik vond dit al heel wat.
Ik weet niet eens of ik wel ingeloot ben.
En bovendien pas afgelopen week bruikbare schoenen gekocht..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |