abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20825048
Hai lieve mensen,
Het is vaak in onze gedachte langsgekomen om een erotische club te beginnen, ik weet dat je er flink wat startkapitaal voor nodig hebt, maar waarvoor niet.
Mijn vraag is welke bedrijfsvorm kan je het beste oprichten en welke vergunningen moet je allemaal hebben?!
mvg,
mij
  zaterdag 24 juli 2004 @ 11:41:02 #2
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_20825144
mijn moeder wilde altijd dat ik dat ging doen. Zou zij bij de deur gaan staan

Waar en waarom een erotische club?
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_20825190
waar? waarschijnlijk rond amsterdam, waarom ? omdat wij vrij erotisch getint zijn, dit leuk vinden, en het geweldig vinden om mensen te laten genieten. Het lijkt ons beide heel leuk om zoiets te runnen en zouden ons hier ook helemaal voor willen geven
groetjes
S & M

Elisa waarom heb jij nog geen club dan?
  zaterdag 24 juli 2004 @ 11:44:38 #4
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_20825204
Probeer er eerst maar eens achter te komen of de betreffende gemeente wel een dergelijke club duld binnen de gemeentegrenzen. Als zij het niet willen kan je op je kop gaan staan maar het gebeurt gewoon niet.

Waar wil je eigenlijk een club beginnen?
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_20825357
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 11:44 schreef hollander172 het volgende:
Probeer er eerst maar eens achter te komen of de betreffende gemeente wel een dergelijke club duld binnen de gemeentegrenzen. Als zij het niet willen kan je op je kop gaan staan maar het gebeurt gewoon niet.

Waar wil je eigenlijk een club beginnen?
Ok maar heeft een gemeente iets over een club te zeggen, ik dacht als ik van mijn eigen huis een club maak(voorbeeld natuurlijk), het enigste punt is dat mensen zich moeten aanmelden bij mijn clubje en dat ze aan moeten bellen en nie zomaar door kunnen lopen, en dan zou ik ook nog een bar hierin mogen hebben
  zaterdag 24 juli 2004 @ 12:47:19 #6
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_20826115
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 11:44 schreef NinjaNoKa het volgende:
Elisa waarom heb jij nog geen club dan?
Het is gewoon een running gag in onze familie. Maar verder is het he-le-maal niets voor mij.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_20826439
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 12:47 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Het is gewoon een running gag in onze familie. Maar verder is het he-le-maal niets voor mij.
Die wanhopige mannetjes zijn ook niks voor ons nee;) maar genoeg lieve meiden en stelletjes die gek op erotiek zijn hoor
  zaterdag 24 juli 2004 @ 13:37:10 #8
20955 mgeelh
RMS Lusitania
pi_20826795
Als je met meerdere mensen bent, kun je het beste een VOF oprichten.
pi_20826929
ahh, thx voor de info.
Ja om het echt te realiseren zal nog wel een flinke strijd worden,maar er is in iedergeval genoeg interesse voor haha(300+ views al)
  zondag 25 juli 2004 @ 13:17:28 #10
17709 hollander172
pi_20843439
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 11:52 schreef NinjaNoKa het volgende:

[..]

Ok maar heeft een gemeente iets over een club te zeggen, ik dacht als ik van mijn eigen huis een club maak(voorbeeld natuurlijk), het enigste punt is dat mensen zich moeten aanmelden bij mijn clubje en dat ze aan moeten bellen en nie zomaar door kunnen lopen, en dan zou ik ook nog een bar hierin mogen hebben
Ja de gemeente heeft veel te vertellen.
Thuis mag het niet of het moet onder een incidenteel feestje vallen.
Vergis je niet in de wegen die de gemeente kan bewandelen als je geen toestemming hebt en zo'n club op zet. Voor je het weet heb je wat smurfen voor de deur staan die komen controleren op een tapvergunning/prostitutie whatever. Ze vinden altijd wel wat en zelfs als het niet het geval is, wie wil er nou naar een club waar er vaak gecontroleerd wordt?

Als je ruzie wil moet je vooral zonder vergunningen een club opstarten.
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 13:47 schreef NinjaNoKa het volgende:
ahh, thx voor de info.
Ja om het echt te realiseren zal nog wel een flinke strijd worden,maar er is in iedergeval genoeg interesse voor haha(300+ views al)
Euhm je zit op Fok! hoor. Het enige waar de views vandaan komen is het woordje sex in de OP.
Probeer het eens zonder dat woordje en het aantal views slinkt tot nog geen tiende.
pi_20843800
[quote]Op zondag 25 juli 2004 13:17 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Ja de gemeente heeft veel te vertellen.
Thuis mag het niet of het moet onder een incidenteel feestje vallen.
Vergis je niet in de wegen die de gemeente kan bewandelen als je geen toestemming hebt en zo'n club op zet. Voor je het weet heb je wat smurfen voor de deur staan die komen controleren op een tapvergunning/prostitutie whatever. Ze vinden altijd wel wat en zelfs als het niet het geval is, wie wil er nou naar een club waar er vaak gecontroleerd wordt?

Als je ruzie wil moet je vooral zonder vergunningen een club opstarten.
[..]

Dit probleem heb je volgens mij helemaal niet met een besloten club...
  zondag 25 juli 2004 @ 13:49:17 #12
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_20843964
Ik heb gehoord dat je er het beste een stichting van kan maken, anders van je namelijk onder de bordeel wet...
  Hoofdredactie Fotografie zondag 25 juli 2004 @ 13:53:29 #13
95752 crew  Chell
Kluns
pi_20844031
Als je een stichting of vereniging bent val je idd niet onder de bordeel wet, echter je club mag dan niet commercieel zijn (en dat is het in het geval van een erotische club meestal toch wel).

In het centrum van A'dam kan je vergeten. Daar is het 'vol' (de gemeente hanteert een maximum aantal clubs). Om Amsterdan heen geef ik je ook niet zo heel veel kans. Het barst er al van de parenclubs en dergelijke en gemeenten willen voorkomen dat hun gemeente uit zijn voegen barst van de clubs.
pi_20844288
quote:
Op zondag 25 juli 2004 13:49 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb gehoord dat je er het beste een stichting van kan maken, anders van je namelijk onder de bordeel wet...
Ik neem aan dat de TS ook winst wil maken, dus die ondernemersvorm lijkt mij niet handig.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  zondag 25 juli 2004 @ 14:27:53 #15
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_20844709
quote:
Op zondag 25 juli 2004 14:07 schreef Lucille het volgende:

[..]

Ik neem aan dat de TS ook winst wil maken, dus die ondernemersvorm lijkt mij niet handig.
Klopt, daar heb je gelijk in.

Dus denk ik dat de TS zich maar eens in de wetgeving omtrent bordelen moet gaan duiken.
Ja, ik weet dat je geen bordeel wil stichten, maar zo denkt de wetgeving dus wel...
En daarnaast zou je eens kunnen kijken of je meer te weten kan komen over het bestemmingsplan van de gemeente die je op het oog hebt. Het zal er mss niet expliciet in staan, maar wie weet vind je wel iets over de wensbaarheid van een sexclub.
  zondag 25 juli 2004 @ 14:34:04 #16
17709 hollander172
pi_20844844
quote:
Op zondag 25 juli 2004 13:39 schreef NinjaNoKa het volgende:
Dit probleem heb je volgens mij helemaal niet met een besloten club...
Ligt eraan wat je onder besloten club verstaat... Als dit een periodiek samenzijn is van wat stelletjes waarmee je in je eigen huis/slaapkamer een beetje lol trapt en alleen een onkostenvergoeding vraagt voor de drank heb je gelijk, kun je hoogstens ruzie met de buren van krijgen.

Als je echt een club op wil richten met een leuk pandje, brombeer voor de deur, barretje binnen etc. dan wordt het een heel ander verhaal.

Heb je uberhaubt ervaring in de horeca?
  zondag 25 juli 2004 @ 17:44:31 #17
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_20848724
quote:
Op zondag 25 juli 2004 14:07 schreef Lucille het volgende:

[..]

Er is vast wel iets te verzinnen met een stichting, een BV'tje en een cooperatieve vereniging daar overheen of iets dergelijks.. Lijkt me dat je dan bij juristen moet zijn, die zullen wel vaker dat soort dingen verzinnen..
pi_20848924
open je dr 1 bij rotterdam in de buurt..
Ken zat van die eigenaren en dr is nog plek zat..
En idd, als je iets goeds opstart en het mooi houdt en netjes dan kan je een zeer goed lopende zaak krijgen.
Ik moest niets voor niets zoveel advertentie's voor ze zetten... gaat wat geld in om pffff
'The world is mine'
pi_20861936
ik zou er geen VOF van maken, omdat je dan financieel persoonlijk aansprakelijk bent (of hoe noem je dat) als er gezeik is... een BV lijkt me een stuk veiliger, zeker gezien de branche zeg maar
  maandag 26 juli 2004 @ 10:32:13 #20
80850 Paran0id_Andr0id
www.casemodders.net
pi_20861966
Mag ik Barkeeper worden ik heb vergunning
Typ fouten voorbehouden.Comentaar ook graag voor je houden!
pi_20866778
k heb btw ook nog een 0900 nummer die je kan gebruiken zie ik net..
'The world is mine'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')