Ok maar heeft een gemeente iets over een club te zeggen, ik dacht als ik van mijn eigen huis een club maak(voorbeeld natuurlijk), het enigste punt is dat mensen zich moeten aanmelden bij mijn clubje en dat ze aan moeten bellen en nie zomaar door kunnen lopen, en dan zou ik ook nog een bar hierin mogen hebbenquote:Op zaterdag 24 juli 2004 11:44 schreef hollander172 het volgende:
Probeer er eerst maar eens achter te komen of de betreffende gemeente wel een dergelijke club duld binnen de gemeentegrenzen. Als zij het niet willen kan je op je kop gaan staan maar het gebeurt gewoon niet.
Waar wil je eigenlijk een club beginnen?
Het is gewoon een running gag in onze familie. Maar verder is het he-le-maal niets voor mij.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 11:44 schreef NinjaNoKa het volgende:
Elisa waarom heb jij nog geen club dan?
Die wanhopige mannetjes zijn ook niks voor ons nee;) maar genoeg lieve meiden en stelletjes die gek op erotiek zijn hoorquote:Op zaterdag 24 juli 2004 12:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is gewoon een running gag in onze familie. Maar verder is het he-le-maal niets voor mij.
Ja de gemeente heeft veel te vertellen.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 11:52 schreef NinjaNoKa het volgende:
[..]
Ok maar heeft een gemeente iets over een club te zeggen, ik dacht als ik van mijn eigen huis een club maak(voorbeeld natuurlijk), het enigste punt is dat mensen zich moeten aanmelden bij mijn clubje en dat ze aan moeten bellen en nie zomaar door kunnen lopen, en dan zou ik ook nog een bar hierin mogen hebben
Euhm je zit op Fok! hoor. Het enige waar de views vandaan komen is het woordje sex in de OP.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 13:47 schreef NinjaNoKa het volgende:
ahh, thx voor de info.
Ja om het echt te realiseren zal nog wel een flinke strijd worden,maar er is in iedergeval genoeg interesse voor haha(300+ views al)
Ik neem aan dat de TS ook winst wil maken, dus die ondernemersvorm lijkt mij niet handig.quote:Op zondag 25 juli 2004 13:49 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb gehoord dat je er het beste een stichting van kan maken, anders van je namelijk onder de bordeel wet...
Klopt, daar heb je gelijk in.quote:Op zondag 25 juli 2004 14:07 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de TS ook winst wil maken, dus die ondernemersvorm lijkt mij niet handig.
Ligt eraan wat je onder besloten club verstaat... Als dit een periodiek samenzijn is van wat stelletjes waarmee je in je eigen huis/slaapkamer een beetje lol trapt en alleen een onkostenvergoeding vraagt voor de drank heb je gelijk, kun je hoogstens ruzie met de buren van krijgen.quote:Op zondag 25 juli 2004 13:39 schreef NinjaNoKa het volgende:
Dit probleem heb je volgens mij helemaal niet met een besloten club...
Er is vast wel iets te verzinnen met een stichting, een BV'tje en een cooperatieve vereniging daar overheen of iets dergelijks.. Lijkt me dat je dan bij juristen moet zijn, die zullen wel vaker dat soort dingen verzinnen..quote:Op zondag 25 juli 2004 14:07 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de TS ook winst wil maken, dus die ondernemersvorm lijkt mij niet handig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |