abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20825041

Een topic over Westenwind bestond nog niet.Dus ben ik maar begonnen.De serie werd heel goed bekeken.

Westenwind gaat over een strijd tussen twee scheepswerfen.Scheepswerf de Graaff en scheepswerf Noordermeer.Noordermeer gaat goed en probeert om de Graaff over te kopen.Als de zoon en dochter van de concurerende werf een relatie krijgen zorgt dat voor veel problemen.

zaterdag 24 juli 2004 @ 12:03:15 #2
61288 Duna
Still Going Strong
pi_20825506
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 11:35 schreef Noa-lynn het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

Een topic over Westenwind bestond nog niet.Dus ben ik maar begonnen.De serie werd heel goed bekeken.

Westenwind gaat over een strijd tussen twee scheepswerfen.Scheepswerf de Graaff en scheepswerf Noordermeer.Noordermeer gaat goed en probeert om de Graaff over te kopen.Als de zoon en dochter van de concurerende werf een relatie krijgen zorgt dat voor veel problemen.

[afbeelding]

[afbeelding]
Is het daar niet een beetje te laat voor??
Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal.
  zaterdag 24 juli 2004 @ 12:04:46 #3
85878 _DaNi_
Damn Those Eyes..
pi_20825523
Wordt ie weer herhaald?

Ik vond het namelijk wel een leuke serie..
"Anton"
pi_20826168
Een paar quotes:

2.20 - DO. 16-12-1999 "Het beest is los" (46)
-Anton Noordermeer: "Felix, oeh, dat smaakt!" (nadat Felix gepureerd is en gevoerd wordt aan zijn eigen honden)

3.7 - MA. 20-03-2000 "Over de drempel van de vrees" (57)
-Anton Noordermeer: "It's me and my willy that makes them go silly."

3.10 - DO. 30-03-2000 "Zwarte panter" (60)
-Anton Noordermeer: "Nice pussy." (Nadat hij de zwarte panter op Fabienne's rechterbil heeft gezien.)

3.19 - MA. 01-05-2000 "Het rode achterlicht" (69)
-Sam de Graaf: "Titanic." Anton Noordermeer: "Fuck Leonardo." (Als ze samen voor op de boot staan, op dezelfde manier als Jack & Rose in de film 'Titanic'.)

3.23 - MA. 15-05-2000 "Nooit meer als toen" (73)
-Rudi Groeneveld: "Even mijn debieltje opnemen."

4.4 - MA. 23-10-2000 "De witte adder" (80)
-Anton Noordermeer: "Who's the fucking clown?" (tegen Rudy)
-Anton Noordermeer: "You're a widow fucker" (tegen Rudy)

4.6 - MA. 06-11-2000 "Hoog spel, diepe val" (82)
-Rudy Groeneveld: "Ze vertelt hem heus wel hoe de pruim aan de steel steekt." (tegen Conny de Graaf)

4.7 - MA. 13-11-2000 "Myrna" (83)
-Rudy Groeneveld: "I fuck horses." El Houssa: "Pardon?" Rudy Groeneveld: "Ja. Paarden."

5.1 - MA. 05-03-2001 "Het tiende gebod" (90)
-Sophie/Anton Noordermeer: "Rode muren, dode muren, wie gaat er mee naar het fort van Thungen? Verscholen in de mist, waar Siegfried alleen de weg wist. Maar waar is deze edelman, die ons daar heen leiden kan? Blijf doorgaan, blijf doorgaan, de hoop mag nooit teloorgaan. Hoge bomen, dove bomen, wie durft er naar me toe te komen? Niemand mag het weten, zodat ze mij vergeten. Ik ben de enige jongeman die de schat nog vinden kan."
-Anton Noordermeer: "Amen, Motherfucker!" (nadat Gideon Splint het ravijn is ingereden)

5.6 - MA. 09-04-2001 "Hoerenloper" (95)
-El Houssa: "Find a way, or pay." (tegen Max Noordermeer)
-Emma Noordermeer: "Als er iemand gaat branden in de hel, dan ben ik het wel." (tegen Louis Donnier)

5.9 - MA. 07-05-2001 "Salomon's oordeel" (98)
-Conny de Graaf: "Je gaat die mannen leiden, niet verleiden." (tegen Tessa de Graaf)

6.8 - MA. 28-01-2002 "Geheugen gewist" (110)
-Godfried van Haveren: "Mag ik doorgaan of wil je hem even vasthouden?" (tegen Charlotte Noordermeer bij een urinoir)

7.9 - MA. 03-02-2003 "De rattenkoningin" (136)
Anton Noordermeer: "The easy way heh... granny... fuck!"
pi_20827257
Dit topic is bedoeld om herrineringen op te halen en Iwan is op d goede weg!

Ook nog een paar leuke uitspraken:

Keela: Ik ben geen pop waar je alles mee kan doen!
Anton zoent haar,maar Keela duwt hem weg.
Anton:Mooi Waja popje!

Anton tegen Junior over de muizen:Kijk Junior,kleine mickey mousejes!

Anton belt een 06-meisje:Ik wil even lullen.06-meisje:Oh wil je het over je lul hebben.Anton:Nee trut ik wil gewoon even praten!

Sophie:'s morgens vroeg moet je Yin en Yang met elkaar in verbinding brengen.Anton:Je haalt me de woorden uit de mond.Sophie:Dat wou Max vroeger op een tegeltje laten zetten!Anton:Keela en ik willen vanavond uit dus kunnen jullie even op de baby zitten.Sophie:Tuurlijk.Anton kijkt naar Keela's computer:Wat een teringzooi heb je er van gemaakt!Keela wordt boos:Wij gaan helemaal niet uit!Ze lult wat onverstaanbaars in het Indonesisch.Anton:Laat dat maar eens op een tegeltje zetten!

Keela:Goedemorgen!Max/Sophie:Goedemorgen Keela!Anton:Goedemorgen schat,wil je een kusje!Keela gaat ver van Anton vandaan zitten.Sophie:Je zal wel moe zijn na dat urenlang met Junior in de weer.Anton:Nee je hebt zeker heel de nacht lopen zoeken waar de uit/aanknop van die laptop zat.

Anton geeft Keela een fles Poisson.Keela:Poisson?Anton:Ja als ik je wou vergiftigen had ik wel wat goedkopers gepakt.Keela:Ben jij op hoofd gevallen.Anton:Achterhoofd......zo zeg je dat!

Heeft er iemand nog leuke foto's of iets anders.Stukje script?Het zou leuk zijn als we zo dit topic opvullen.
pi_20828232
Ik heb nog een uitspraak:

Anton tegen Sam:Kijk eens omhoog!Sam:Maar waarom?Anton:Omhoog!Sam kijkt nog eens.Anton:Hoog Sammie kijk omhoog Sammie want dan wordt je lekker..........................Nou ja,zal wel voor je tijd zijn.
  zaterdag 24 juli 2004 @ 15:42:23 #7
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_20828653
"The Black Fucking Widow"..

Anton

En nu gaan Sam en Anton trouwen (offeh..Daan en Jennifer dan).
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_20828696
oud collega van mij speelde der in (nynke faber)
keek er altijd na ,jammer dat het van de buis is 't was wel 1 van de betere soap series
pi_20838905
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 15:45 schreef michiel_merk het volgende:
oud collega van mij speelde der in (nynke faber)
keek er altijd na ,jammer dat het van de buis is 't was wel 1 van de betere soap series
Inderdaad jammer dat WW gestopt is, maar ze zijn op het hoogtepunt gestopt... en dat is misschien maar goed ook. Het zou jammer zijn als ze WW helemaal uitgemolken hadden, zoals wel vaker met populaire series gebeurt. Tijdens het laatste seizoen gaf een aantal acteurs al aan ermee te willen stoppen, wat de serie denk ik niet ten goede gekomen zou zijn... Hoewel, ik moet zeggen dat de leegloop van 'De Graaf's' goed werd gecompenseerd door de familie Janssen, met name door Nynke Faber als Sjoukje Janssen.

Stiekem hoop ik dat ze ooit nog eens een reünie-miniserie gaan maken (à la Dynasty/Dallas), zoals je in de VS wel vaker ziet, maar dat zal wel niet gebeuren. Zoiets is volgens mij ook nog nooit gedaan in Nederland.

Ik hoop wel dat ze alle 136 afleveringen van WW binnenkort eens op dvd gaan uitbrengen, inclusief de 'Wie Is Wie En Wat Is Wat in Westenwind'-special. Destijds kon je ook de eerste 16 afleveringen van seizoen 1 op VHS krijgen.

Een paar opmerkelijke scènes:
-Gideon Splint die van een cliff afrijdt.
-Emma Noordermeer die door het riool kruipt.
-Felix Schippers die versnipperd wordt en aan zijn eigen honden wordt gevoederd.
-Anton Noordermeer die door Gideon Splint aan het kruis wordt genageld en vervolgens wordt opgeblazen.

En niet te vergeten de laatste scène, die de terugkeer van Anton betekende.

Ik heb destijds nog eens meegedaan aan de wekelijkse prijsvraag...
en een enige echte Westenwind cap gewonnen.
  zondag 25 juli 2004 @ 12:30:32 #10
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_20842530
ik heb een heel klein figuratie rolletje gespeeld in westenwind.
was wel lachen.
De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
  zondag 25 juli 2004 @ 13:11:44 #11
22273 Dizer
Save the beard!
pi_20843330
Het is toch afgelopen? Jammer, heb het altijd willen volgen maar is er niks van gekomen. Ze zullen het toch wel ooit weer herhalen??
Friends don't let friends remain beardless...
pi_20844615
Westenwind

- Charlotte Noordermeer
- De gezichtstransplantatieverhaallijn van Iris
- Felix door de gehaktmolen....wat een misselijkmakende scene was dat
- Sophie die het hart krijgt van een seriemoordernaar en zo een paar kinderen redt en dan zelf sterft....heb die verhaallijn nooit zo begrepen
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_20844668
Ik hoop dat ze het weer gaan herhalen ja!

Ik heb nog een leuk plaatje:

zondag 25 juli 2004 @ 14:28:17 #14
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_20844722
Ik keek het af en toe.
Dat die ene homo door die versnipperaar werd gedaan en opgegeten werd door z'n honden zal ik nooit vergeten .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_20848192
quote:
Op zondag 25 juli 2004 14:23 schreef Markie-Mark het volgende:
- Sophie die het hart krijgt van een seriemoordernaar en zo een paar kinderen redt en dan zelf sterft....heb die verhaallijn nooit zo begrepen
Sophie Noordermeer is niet dood. Haar laatste scène was in de eerste aflevering van seizoen 7 (afl. 128 / "Het tij is niet te keren") en ging als volgt: We zien Sophie gezond en wel het ziekenhuis uit komen. Op weg naar huis ziet ze een man met autopech. Ze worden op slag verliefd en rijden samen de horizon tegemoet, met aan de grijze hemel een stralende regenboog. Op de achterbumper hangt een bordje 'Just Married'.
pi_20849255
  maandag 26 juli 2004 @ 14:21:32 #17
22273 Dizer
Save the beard!
pi_20866962
Zijn er zeven seizoenen??????? Echt waar?????
Friends don't let friends remain beardless...
pi_20874126
Ik vond Anton met Junior altijd zo lief!

Er zijn echt 7 seizoenen geweest hoor!

Stukje script:

Fleur loopt naar buiten
Fleur: He mam
Sophie komt ook naar buiten, met een doos met boodschappen. Fleur laat haar een plattegrond zien van haar nieuwe huis.
Fleur:Kijk ik laat er een aanrecht van Belgisch natuursteen inzetten.
Max komt aanlopen en geeft Sophie een zoen
Fleur:Kijk pap, de nieuwe keuken
Max: (tegen Sophie) Geef maar hier
Fleur: Nee laat mij maar
Fleur loopt weg met de boodschappen
Max: Ze redt het best
Sophie: Vast wel
Max: Sophie je moet haar loslaten
Sophie: Het wordt stil in huis.
Max: Anton blijft
Sophie: Anton gaat en komt wanneer het hem uitkomt. Hij eet hier nauwelijks slaap hier nooit.
Max: Hij werkt hard.
Sophie: Dat zal best
Max: En ik dan? Je vergeet mij helemaal.
Sophie: Jou krijg ik met geen mogelijkheid de deur uit.
Max: Zou je dat willen dan?
Sophie: Je bent lief
Ze zoenen, Fleur komt terug
Fleur: En vinden jullie het wat of hebben jullie helemaal niet gekeken?
Max: Fleur wat mij betreft mag jij onze nieuwe badkamer ontwerpen
Sophie: Het is echt heel mooi
Fleur: Ja?

[ Bericht 48% gewijzigd door Noa-lynn op 26-07-2004 19:54:08 ]
pi_20874257
Lekker overzichtelijk!
pi_21085730
Nou ik weet ook niet wat er bij mijn vorige reactie gebeurt is!Laat ook maar zitten ook.

Zijn er nog mensen die wat over Westenwind kwijt willen.Daan was echt goed hè!
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 10:42:44 #21
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_21093586
Ik heb vanaf het begin gekeken, maar het gehele laatste seizoen gemist omdat ik toen op reis was... En als ze WW uberhaupt al herhalen dat beginnen ze iedere keer weer bij het begin... Dus, wie heeft zin om me bij te praten?!?

Waar ik overigens in mijn herinnering gebleven ben: Max had iets met Sjoukje, maar zij begon langzaamaan een andere jongen leuk te vinden (een vriend van 'het vriendje' van Tessa?)... Charlotte was geloof ik net weduwe geworden ofzo (ze was getrouwd met die sjaak in de rolstoel)... En Sam was naar Anton, maar dat was misschien al veel eerder... Ohja, Conny ging geloof ik met de vader van Sjoukje en Yuup (Bas?) trouwen... en was Marco niet inmiddels ook de pijp uit?? Shit he, heb echt een gat in mijn geheugen....
pi_21116114
De episode guide van seizoen 7:

__________________________________________________________________________________
7.1 - MA. 09-12-2002 "Het tij is niet te keren" (128)

Iris en Charlotte willen Emma dement maken, maar het wordt haar bijna fataal. Sjoukje kan haar gevoelens voor Ernst niet langer voor zich houden: ze belanden bij elkaar in bed. Iris heeft Roland niet meer nodig en dumpt hem van harte. Het huwelijk van Bas en Conny dreigt op de klippen te lopen.

CAST:
Max Noordermeer = Joep Sertons
Sophie Noordermeer = Inge Ipenburg
Emma Noordermeer = Marlies van Alcmaer
Iris de Haas = Anniek Pheifer
Bas Janssen = Jules Hamel
Charlotte Noordermeer = Miryanna van Reeden
Sjoukje Janssen = Nynke Faber
Juup Janssen = Vincent Lodder
Conny de Graaf = Henriëtte Tol
Erst Romer = Dennis Dusseldorf
Tessa de Graaf = Fleur van der Kieft

GASTROLLEN:
Arthur Romer = Arthur Peffer
Bankman Adriaan van Apeldoorn = Maiko Kemper
Cees Kramer = Fred van den Berg
Arbeider Ben = John Bellemeijer
Vriendin Astrid = Kristel van Eijk
Klaas Boom = Marten Bos
Band Link = Band Link

MEMO:
(UNCREDITED: ... als Winkelverkoopster; ... als Moeder Emma Noordermeer; ... als Verpleegster moeder Emma Noordermeer; ... als Ober) (NIEUWE LEADER: De castfoto van Dennis Dusseldorf als Erst Romer is toegevoegd. De castfoto van Gerben van der Werf als Roland de Wit is verwijderd.) Dennis Dusseldorf als Erst Romer behoort vanaf vandaag tot de vaste cast. Gerben van der Werf als Roland de Wit behoort vanaf vandaag niet meer tot de vaste cast. Laatste aflevering met Inge Ipenburg als Sophie Noordermeer. We zien Sophie gezond en wel het ziekenhuis uit komen. Op weg naar huis ziet ze een man met autopech. Ze worden op slag verliefd en rijden samen de horizon tegemoet, met aan de grijze hemel een stralende regenboog. Op de achterbumper hangt een bordje 'Just Married'.

__________________________________________________________________________________
7.2 - MA. 16-12-2002 "De dodelijke zon" (129)

Iris en Charlotte paaien hun aartsrivalen De Graaf om een opdracht van hun rederij binnen te halen. Sjoukje probeert Ernst, en dus haar diepste gevoelens, te ontlopen. Iris bevalt van een tweeling. Emma is furieus als ze hoort dat het de kinderen van Marco zijn, maar ze is gedwongen het spel mee te spelen.

CAST:
Sophie Noordermeer = Inge Ipenburg

GASTROLLEN:
Ad Bots = Casper van Bohemen
Verzorger Denzel = Frank Wijdenbosch
Ernst Romer = Dennis Dusseldorp
Bert Groenloo = Bram Biesterveld
Verzorger Jasper = Jasper Beerthuis

MEMO:
(UNCREDITED: Gerben van der Werf als Roland de Wit) Verzorger Jasper wordt gespeeld door Jasper Beerthuis, ook een van de scenarioschrijvers van 'Westenwind'.

7.3 - MA. 23-12-2002 "Alleen de pijn" (130)

Max financiert een videoclip om Sjoukje een zetje in de goede richting te geven. Tessa verbiedt Juup een dag vrij te nemen, maar Juup doet het toch. Conny ziet geen uitweg meer. Charlotte ontmoet Ad, het broeit tussen hen.

CAST:

GASTROLLEN:
Ernst Romer = Arthur Peffer
Abdullah Yildirem = Youssef Idilbi

MEMO:
(NIEUWE LEADER: De castfoto van Casper van Bohemen als Ad Bots is toegevoegd. De castfoto van Inge Ipenburg als Sophie Noordermeer is verwijderd.) (UNCREDITED: Frank Wijdenbosch als Verzorger Denzel; Delilah van Eijck als Wendy Janssen; ... als Tim Janssen; ... als dochter Juup Janssen) Casper van Bohemen als Ad Bots behoort vanaf vandaag tot de vaste cast. Inge Ipenburg als Sophie Noordermeer behoort niet langer tot de vaste cast. Youssef Idilbi als Abdullah Yildirem is niet te zien in deze aflevering, maar staat wel op de aftiteling.

7.4 - MA. 30-12-2002 "Het gele gevaar" (131)

Conny slaat door, als ze hoort dat Marco de vader is van Iris' kinderen. Bas ontmoet een schim uit het verleden. Door zijn eigen koppigheid zet Max z'n relatie met Sjoukje op het spel.

CAST:

GASTROLLEN:
Jacob de Graaf = René van Asten
Joa Shin = Janine Veeren
Toa Shin = Micha Fidom
Bert 't Groenloo = Bram Biesterveld
Jucovic = Leonid Vlassov
Dick van Os = Johan Hobo
Hansje Bots = Saar Koningsberger
Jacco Noordermeer = Diego Stolk
Fleurtje Noordermeer = Bas Petiet

MEMO:
In een dagdroom van Conny zien we René van Asten als Jacob de Graaf. Het paard van Sjoukje heet(te) Blue Velvet.

7.5 - MA. 06-01-2003 "Engel der wrake" (132)

Emma weet Iris en Charlotte met de rug tegen de muur te zetten. Max maakt de balans op van zijn leven. Sjoukje veroorzaakt een aanrijding tijdens haar autorijles. Als er in het conflict tussen Tessa en Juup een onschuldig slachtoffer valt, stapt Juup op.

CAST:

GASTROLLEN:
Toa Shin = Micha Fidom
Bert 't Groenloo = Bram Biesterveld
Jucovic = Leonid Vlassov
Wethouder Cornelis = Erik Koningsberger
Marcel = Jeroen Rienks

MEMO:
(UNCREDITED: ... als Chauffeur; ... als Rij-instructrice)

7.6 - MA. 13-01-2003 "Stroom & Straling" (133)

Emma probeert de band met haar zoon te lijmen, maar doet ze dat uit liefde of omdat ze hem nodig heeft op de werf? Conny weet een dreigende staking onder de arbeiders de kop in te drukken. Wat Niels betreft is het etentje waarvoor Ad bij Charlotte is uitgenodigd zijn galgenmaal.

CAST:

GASTROLLEN:
Toa Shin = Micha Fidom
Jucovic = Leonid Vlassov
Fred Bongers = Ruben van der Meer
Janec = Stipo Jelec
Karina = Mariska Petrovic

MEMO:
(UNCREDITED: Rick Bolderman als Niels Valken; Joe Hennes als Dhr. Cosijn; ... als Saunamedewerkster; ... als Saunabezoeker; ... als Zwerver) Jucovic heet voluit Will Jucovic.

7.7 - MA. 20-01-2003 "De ereschuld" (134)

Twee titanen komen tegen elkaar uit: Toa wenst de eer van zijn familie te wreken en of hij dat bij Bas of bij Juup doet, maakt hem niet uit. Max krijgt de Aqua Jet, een revolutionair scheepsontwerp, in handen. Charlotte baalt van haar vrije relatie met Ad.

CAST:

GASTROLLEN:
Hoeck Koeman = Kees van Ooijen
Niels Valken = Rick Bolderman
Toa Shin = Micha Fidom
Jucovic = Leonid Vlassov
Simone = Maura Renardel de Lavalette
Kyum Son = Yiu-Loon Lee

MEMO:
(UNCREDITED: ... als Zwerver #1; ... als Zwerver #2; ... als Stem aquarium) De vechtsport die Bas, Juup en Toa beoefenen, heet Weh Kong. Het schip dat door Toa Chin wordt gebouwd, heet de Marco. Als Jucovic het tijdige voor het eeuwige verruilt, ziet hij de geest van Jacob de Graaf. Sterke staaltjes: Bas Janssen vangt in deze aflevering een werpster op met zijn blote handen en hij schakelt Juup uit met een verlammende handgreep zoals we die kennen van Mr. Spock in de sf-serie 'Star Trek'.

7.8 - MA. 27-01-2003 "In het slijk gezogen" (135)

De vriendschap van Sjoukje en Ernst komt onder vuur te liggen als hij mee wil doen aan de kampioenschappen motorcross. Juup beleeft de ultieme jongensdroom. Tessa baalt van de botte manier waarop Conny haar behandelt. De tijd dringt voor Max, die technisch tekenaars zoekt om de Aqua Jet uit te werken.

CAST:

GASTROLLEN:
Arthur Romer = Arthur Peffer
Hoek Koeman = Kees van Ooijen
Lotte Wiegersma = Gabrielle Hafkenscheid
Milou Wiegersma = Sharon Heeringa
Marco de Graaf = Nicky Dreef
Tessa de Graaf = Stephanie Gerritsen

MEMO:
(UNCREDITED: Jeroen Latijnhouwers als zichzelf; Elsemieke Havenga als zichzelf; ... als CNN-verslaggever) Tijdens de motorcrosswedstrijd worden ook de namen van Ward Latiers (regisseur) en Boris Apituley (ass. opnameleiding) omgeroepen.

7.9 - MA. 03-02-2003 "De rattenkoningin" (136)

Charlotte stuit op een muur van blinde zelfgenoegzaamheid bij Emma. En ja hoor: onder het wakend oog van de verzamelde wereldpers verloopt de tewaterlating niet zoals gepland. Alleen de gehate De Graaf kan uitkomst bieden. Juup mag zijn kinderen niet meer zien, Tessa probeert te bemiddelen tussen hem, zijn ex en haar nieuwe vriend.

CAST:

GASTROLLEN:
Anton Noordermeer = Daan Schuurmans
Rocky = Ronald Armbrust
Hoek Koeman = Kees van Ooijen
Ernst Romer = Dennis Dusseldorf
Wendy Janssen = Delilah van Eijk
Ellis Janssen = Mickey den Daas
Reporter = Hilbert Dijkstra
Inspecteur Stoelmuller = Michiel Kerbosch
Voorman Sjors = Adriaan Adriaansen
Kapitein te Niel = Joop Oonk
Niels Valken = Dennis Hamersteen / Maarten Karsen

MEMO:
(UNCREDITED: Jeroen Latijnhouwers als Nieuwslezer; Hans Beijer als Inspecteur Stoelmuller; ... als Tim Janssen; ... als Dokter) Dit is de 136e en allerlaatste aflevering van 'Westenwind'. In een flashback zien we Marco en Sam de Graaf. Op de aftiteling staat ten onrechte Michiel Kerbosch als Inspecteur Th. Stoelmuller genoemd, deze rol wordt natuurlijk gespeeld door Hans Beijer. De reporter heet Peter. Niels Valken leest het boek 'De rattenvanger van Hamelen'. In de laatste scène zien we Emma Noordermeer het riool uit kruipen en het water van de haven inlopen, waarna ze verdwijnt in de golven. Emma's hoed wordt uit het water gehaald door een mysterieuze hand... de hand van Anton Noordermeer, die de serie afsluit met de woorden: "The easy way heh... granny... fuck!".
  zaterdag 7 augustus 2004 @ 15:37:57 #23
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_21120593
Thanx Iwan!!!

Het einde van Sophie klinkt zwaar ruk, het einde van Emma (én de serie) daarentegen klinkt ge-wel-dig!!!

Ik zeg: herhalen!!!! (seizoen 7 dus, en dan niet 's nachts, zoals 'n paar maanden terug....)
pi_21121404

Psycho Nancy

Filip Bolluyt als Ruud Kamphuis

Marco verdrinkt

Charlotte wordt opgeladen

Iris de Haas krijgt een nieuw gezicht

Hidde Maas als Rudi Groeneveld

Anton houdt Gideon Splint onder schot

Daan Schuurmans als Anton Noordermeer

Anton staat graag in de publiciteit

Conny de Graaf ziet het niet meer zitten na de dood van Marco

Emma Noordermeer te water

[ Bericht 4% gewijzigd door Iwan1976 op 07-08-2004 16:34:30 ]
pi_21123949
Leuk joh! Waar heb je de plaatjes vandaan?Of zijn ze van je eigen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')