abonnement Unibet Coolblue
pi_22852592
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 22:32 schreef Evertje het volgende:

[..]

Als je niet eens weet wat er allemaal gebeurd is, oordeel er dan ook niet over......

Je weet de reden van staking niet eens. Dat van die vier supporters is na afloop van de wedstrijd gebeurd.
Ik weet de reden van die staking wel. Ik vind alleen dat jij hier nu nogal overdreven tekeer aan het gaan bent. Alsof er een veldslag heeft plaatsgevonden...
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_22852698
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 22:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ik weet de reden van die staking wel. Ik vind alleen dat jij hier nu nogal overdreven tekeer aan het gaan bent. Alsof er een veldslag heeft plaatsgevonden...
Je schreef net dat je dat geen reden vond om de wedstrijd te staken (terwijl dat de reden niet was). Maar goed......

Het gaat om het algeheel. Eerst wordt de club door eigen 'supporters' ten gronde gericht. En daarna kun je als normale supporters niet eens meer veilig naar het station toe lopen.

Nee, na zo'n avond heb ik niet meer zo'n zin in voetbal.

En who the fuck cares hoeveel man er betrokken zijn geraakt. Eén persoon is al teveel naar mijn mening. Dat soort mensen die zich nu opgejaagd voelden, normale supporters, blijven straks wel weg van mijn cluppie, omdat ze er geen zin meer in hebben (en begrijpelijk ook). Zelfs bij mij is de zin op dit moment ver te zoeken.
pi_22852791
Ik reageerde op de reactie van AirRaid over die 4 supporters van Fortuna die kennelijk klappen hebben gekregen.

Ik zou je niet zo laten opjutten en de volgende keer gewoon lekker weer in het stadion gaan zitten. Fortuna-MVV blijft toch een beetje een beladen wedstrijd.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_22852945
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 22:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik reageerde op de reactie van AirRaid over die 4 supporters van Fortuna die kennelijk klappen hebben gekregen.

Ik zou je niet zo laten opjutten en de volgende keer gewoon lekker weer in het stadion gaan zitten. Fortuna-MVV blijft toch een beetje een beladen wedstrijd.
Ik heb genoeg derby's meegemaakt om te weten wat het betekent (ben sinds 1990 supporter, dus dat zijn behoorlijk wat derbys). Ik zal me ook niet zo snel laten wegjagen, maar je kan dit niet allemaal maar zo makkelijk recht praten. Ga maar weer gewoon in het stadion zitten, er is toch niks gebeurd. Zo gaat echt de hele maatschappij de klote op.

En al is het een beladen wedstrijd. De 'supporters' richten met hun acties de club gewoon ten gronde. Als de club een boete krijgt of een tweede gele kaart van de knvb kan het wel eens vervroegd over zijn. 'Supporters' die iets binnen of buiten het stadion hebben gedaan denken niet aan het clubbelang.
pi_22853035
Het is niet in het belang van de club, maar ik denk wel dat je nu wat aan het overdrijven bent. Vanwege dit krijgt Fortuna echt geen tweede gele kaart. Als ze ten gronde gaan is het omdat ze de spelerssalarissen weer niet kunnen betalen zoals ik las op www.goudengidsdivisie.nl.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_22853493
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 22:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het is niet in het belang van de club, maar ik denk wel dat je nu wat aan het overdrijven bent. Vanwege dit krijgt Fortuna echt geen tweede gele kaart. Als ze ten gronde gaan is het omdat ze de spelerssalarissen weer niet kunnen betalen zoals ik las op www.goudengidsdivisie.nl.
ik denk dat ik beter ben geinformeerd dan zo'n site als goudengidsdivisie.nl, maar goed. Ik weet hoe het financieel in elkaar zit, en dat is inderdaad niet goed. Als Fortuna dus een boete krijgt werpt dat de club weer een maand vooruit bij wijze van, en we hebben al niet veel tijd meer.

Het gaat mij meer om de gedachten van die mensen. Komen wel hun club steunen, maar tegelijkertijd verpesten ze het ook voor de club. Echter die mensen zie ik over twee weken in Oss niet, terwijl ik daar wel weer sta om mn cluppie aan te moedigen. Ik moet met de wonden leven die zij veroorzaken.

Maar ik ga pitten, als dat al lukt.
pi_22853535
Is het dan gelogen door ggd.nl dat de spelerssalarissen niet zijn overgemaakt? Zulke acties kosten de club idd geld, maar ik vind het triest dat de KNVB clubs boete's op gaat leggen wegens dit soort dingen, vaak wordt er ook met 2 maten gemeten.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_22859441
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 23:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Is het dan gelogen door ggd.nl dat de spelerssalarissen niet zijn overgemaakt? Zulke acties kosten de club idd geld, maar ik vind het triest dat de KNVB clubs boete's op gaat leggen wegens dit soort dingen, vaak wordt er ook met 2 maten gemeten.
De knvb is hier zeker ook niet zuiver. Maar in mijn ogen kun je er dan beter voor zorgen dat de knvb er helemaal niet aan kan denken om ons een boete te geven.

Naar mijn weten zijn de spelerssalarissen wel overgemaakt, maar is het tekort opgevangen door de raad van commissarissen (eigenlijk sponsoren, clubmensen dus), verder kan ik er ook niet op ingaan. Tuurlijk gaat het financieel slecht, zeker na het onverwachte terug eisen van die schulden, maarde gemeente is nu gewoon aan zet, dat er eindelijk eens vooruitgang komt m.b.t. het bestemmingsplan. En dat is niks nieuws.

Ook zwaar irritant dat de Limburgse kranten (zelfde redactie voor twee kranten) beide hun nieuws opsparen (de scoop heb je altijd in limburg namelijk als je maar 1 redactie hebt) en dan op de dag van de derby met een supergroot artikel komen, waarvan vrijwel alles oud nieuws is dus. Ook niet helemaal zuivere koffie.
  maandag 25 oktober 2004 @ 12:13:00 #234
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_22861929
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 09:37 schreef Evertje het volgende:

[..]

Ook zwaar irritant dat de Limburgse kranten (zelfde redactie voor twee kranten) beide hun nieuws opsparen (de scoop heb je altijd in limburg namelijk als je maar 1 redactie hebt) en dan op de dag van de derby met een supergroot artikel komen, waarvan vrijwel alles oud nieuws is dus. Ook niet helemaal zuivere koffie.
dat de limburgse kranten negatief over fortuna schrijven is al heel lang zo. zelfs toen ze nog apart werkten. het waren altijd al kranten uit maastricht en heerlen.
pi_22862690
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 09:37 schreef Evertje het volgende:

[..]

De knvb is hier zeker ook niet zuiver. Maar in mijn ogen kun je er dan beter voor zorgen dat de knvb er helemaal niet aan kan denken om ons een boete te geven.

Naar mijn weten zijn de spelerssalarissen wel overgemaakt, maar is het tekort opgevangen door de raad van commissarissen (eigenlijk sponsoren, clubmensen dus), verder kan ik er ook niet op ingaan. Tuurlijk gaat het financieel slecht, zeker na het onverwachte terug eisen van die schulden, maarde gemeente is nu gewoon aan zet, dat er eindelijk eens vooruitgang komt m.b.t. het bestemmingsplan. En dat is niks nieuws.

Ook zwaar irritant dat de Limburgse kranten (zelfde redactie voor twee kranten) beide hun nieuws opsparen (de scoop heb je altijd in limburg namelijk als je maar 1 redactie hebt) en dan op de dag van de derby met een supergroot artikel komen, waarvan vrijwel alles oud nieuws is dus. Ook niet helemaal zuivere koffie.
Er was dus een tekort volgens jouw woorden wat is opgevangen. Dat geld moet men natuurlijk ook weer terugbetalen aan degene die dat hebben voorgeschoten plus dat er volgende maand weer salarissen moeten worden overgemaakt. Ik begrijp het niet goed eigenlijk. Fortuna S zat in zwaar weer, haalt toch spelers als Derksen, Dassen en Hermans en dan kunnen ze nu opeens de salarissen niet meer betalen.

Dat bestemmingsplan. Hoe lang is dat al niet gaande? Als de gemeente dat echt had willen wijzigen, dan hadden ze dat al wel gedaan denk ik.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_22863229
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 12:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Er was dus een tekort volgens jouw woorden wat is opgevangen. Dat geld moet men natuurlijk ook weer terugbetalen aan degene die dat hebben voorgeschoten plus dat er volgende maand weer salarissen moeten worden overgemaakt. Ik begrijp het niet goed eigenlijk. Fortuna S zat in zwaar weer, haalt toch spelers als Derksen, Dassen en Hermans en dan kunnen ze nu opeens de salarissen niet meer betalen.

Dat bestemmingsplan. Hoe lang is dat al niet gaande? Als de gemeente dat echt had willen wijzigen, dan hadden ze dat al wel gedaan denk ik.
Nogmaals, als je niet weet hoe het zit, hou dan gewoon je mond.

Fortuna heeft gewoon een sluitende begroting ingediend bij de KNVB. Maar als er opeens bijna 300.000 euro wordt terug geeist, dan kan een club als Fortuna dat niet gelijk ophoesten. Dan krijg je dus een exploitatietekort. Als er een tekort is wordt dat op dit moment nog opgevangen door de RvC, maar die zijn niet zo lullig als Emly en Horn om dat geld nu al terug te eisen. Die hebben wel geduld tot de club weer zonder schulden zit, zijn immers clubmensen.

Ik heb zelf bij verschillende gemeenteraadsvergaderingen gezeten en het plan wat er nu is, is weer een nieuw plan wat goedgekeurd kan of moet worden. De gemeente wil ook af van het zorgenkindje, het bedrijvenpark. Is ook niet goed voor de gemeente dat het zolang leeg blijft staan. Dan maar vullen met iets anders, maar wat, dat is de vraag. Fortuna heeft daar een nieuw idee over en dat is in de wandelgangen al door de gemeente goedgekeurd, maar natuurlijk moet alles nog voor het echhie besproken worden.
pi_22863266
Ik bepaal zelf wanneer ik mijn mond opentrek en wanneer niet. Dat hoef jij niet voor me te doen vlaai.

Fortuna heeft toch een gele kaart gekregen van de KNVB? Mensen hebben geld geleend aan Fortuna, nu moet Fortuna het terugbetalen. Dat kunnen ze niet, dus er zijn problemen. Ook omtrent het uitbetalen van de spelerssalarissen, wat je net zelf hebt toegegeven.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_22863548
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 13:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik bepaal zelf wanneer ik mijn mond opentrek en wanneer niet. Dat hoef jij niet voor me te doen vlaai.

Fortuna heeft toch een gele kaart gekregen van de KNVB? Mensen hebben geld geleend aan Fortuna, nu moet Fortuna het terugbetalen. Dat kunnen ze niet, dus er zijn problemen. Ook omtrent het uitbetalen van de spelerssalarissen, wat je net zelf hebt toegegeven.
Wel makkelijk he, om maar meteen een verwensing aan vast te plakken, ik vind jou echt stoer! Het gaat er mij om dat je overal maar een mening voor klaar hebt staan terwijl je niet eens weet hoe het zit, zoals ook in je laatste post.

De gele kaart van de knvb was er omdat Fortuna de bankgarantie een paar dagen te laat heeft ingeleverd (de bank deed moeilijk), maar hij is dus wel ingeleverd, die garantie is er dus.

Mensen hebben inderdaad geld geleend aan Fortuna. Er werd echter verondersteld dat het clubmensen waren en dat ze het geld pas zouden terugvragen als Fortuna er weer wat beter voor stond. Het ging om twaalf grote sponsoren die Fortuna een erg warm hart toe draagden. Nu hebben Emly en Fortuna een conflict gekregen en is Emly zelfs naar MVV gegaan. Vandaar dat zij het geld terug terug eisen. Natuurlijk winnen ze die rechtzaak want het is ook gewoon terecht.

En er zijn geen problemen volgens mij want het is gewoon opgevangen door de RvC, dus zijn de salarissen gewoon overgemaakt.
pi_22863624
Als je geld gaat lenen dan moet je het terugbetalen. Erg naďef die gedachte van Fortuna en nu zitten ze op de blaren. Zo natuurlijk is het niet dat ze die rechtzaak gaan winnen.

Er zijn dus wel problemen, want Fortuna kon zelf de salarissen niet opbrengen. Ze hebben ook nog een gele kaart staan dus dat gaat lekker.

Maar nee hoor, vlaai, geloof jij maar wat je zelf wilt. Fortuna is kerngezond, heeft een flinke zak geld liggen en haalt in de winterstop Shevchenko en Raul.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_22863739
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 13:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als je geld gaat lenen dan moet je het terugbetalen. Erg naďef die gedachte van Fortuna en nu zitten ze op de blaren. Zo natuurlijk is het niet dat ze die rechtzaak gaan winnen.

Er zijn dus wel problemen, want Fortuna kon zelf de salarissen niet opbrengen. Ze hebben ook nog een gele kaart staan dus dat gaat lekker.

Maar nee hoor, vlaai, geloof jij maar wat je zelf wilt. Fortuna is kerngezond, heeft een flinke zak geld liggen en haalt in de winterstop Shevchenko en Raul.
Als er een club van twaalf wordt opricht die er met zn allen voor gaan dat Fortuna weer schuldenvrij wordt, dan is die gedachte van Fortuna niet naief. fortuna weet ook dat ze nog veel schulden hebben. Maar schulden hebben is geen probleem als de schuldeisers het niet terugeisen.....

Met de rechtzaak winnen bedoel ik dat iemand als Emly die rechtzaak natuurlijk wint. Want natuurlijk horen ze hun geld te krijgen als ze dat willen.

jij weet helemaal niet wat ik geloof. Gelukkig heb ik wel contacten met de club (en RvC) die me wel vertellen hoe de vork in de steel zit. In tegenstelling tot kranten die zelf op onderzoek uitgaan en het niet aan RvC vragen.

In de winter Raul en Shevchenko, geen slecht idee. Van mij mogen ze komen, tegen minmumloon en zonder transfersom uiteraard.
pi_22863849
Je moet altijd uitgaan van een worst-case scenario. Geldschieters of beter gezegd mensen die geld lenen aan de club kunnen altijd in conflict raken met de club. Dat gebeurt ook regelmatig en dan kan het voorkomen dat ze hun geld terugeisen. Met dat soort dingen moet je toch in bepaalde mate rekening houden.

Je zei zelf dat mensen de salarissen voor hun rekening hebben genomen of 'n deel daarvan.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_22864025
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 14:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Je moet altijd uitgaan van een worst-case scenario. Geldschieters of beter gezegd mensen die geld lenen aan de club kunnen altijd in conflict raken met de club. Dat gebeurt ook regelmatig en dan kan het voorkomen dat ze hun geld terugeisen. Met dat soort dingen moet je toch in bepaalde mate rekening houden.

Je zei zelf dat mensen de salarissen voor hun rekening hebben genomen of 'n deel daarvan.
Om daarmee rekening te houden heb je ook financiele ruimte nodig. En als je als club al elke eurocent moet omdraaien, dan is die ruimte er niet. Tuurlijk zou je daar rekening mee moeten houden, maar je hebt soms geen keus.

Ik heb gezegd dat als er een tekort is dat dat wel door een sponsor (in RvC) wordt opgelost. Hoe hij zijn geld later terug wil zien we wel. Maar personen die nu in de RvC zitten zullen het geld niet morgen terugeisen. Misschien heeft Fortuna dan gewoon nog een half jaar langer nodig om weer helemaal schuldenvrij te worden, bij wijze van.

Belangrijkste nu is dat het stadion verkocht wordt. Dan kan de schuld al naar een miljoen ofzo worden teruggebracht. Dan kun je langszaam aan de wederopbouw van de club gaan denken. Dat er spelers worden gekocht (echt geen dure aankopen, soms komen ze zelfs tegen minmumloon) is ook nodig, want je moet het sportief een beetje op peil houden. Gelukkig ging het aan het begin van het seizoen goed, waardoor alle ellende even verstomde. Maar iedereen weet dondersgoed dat het nog niet goed zit met Fortuna. Echter als je dit team kan behouden en het stadion kan verkopen dan kun je langszaam gaan denken aan een periodetitel. Daarna zien we wel verder......
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 21:57:47 #243
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_22943559
gefeliciteeeeerd
OJAAJOH?
pi_22944250
pi_22946274
ondanks een slechte wedstrijd toch drie punten. Zo zie ik het graag.

en...........we hebben weer eens een slotfase overleefd, al werd het soms erg hachelijk door wijfelend uitkomen van Baart

en...........joos heeft twintig minuten meegespeeld. Mist nog duidelijk wedstrijdritme, maar was een mooi moment. Jammer dat zijn schot net naast ging

Ow ja. Sinds wanneer scoort Edwin Hermans? Ik heb hem al zoveel vrije trappen zien nemen. Vijf jaar geleden tegen Sparta op Woudesteijn kwam hij erg dichtbij, maar toen hoorde je alleen het schitterende geluid van de lat. Maar nu dus eindelijk raak!
pi_22951708
8 seizoenen geleden heeft Hermans voor het laatst gescoord
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
pi_22965791
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2004 12:14 schreef meami het volgende:
8 seizoenen geleden heeft Hermans voor het laatst gescoord
ja, echt een zeldzaamheid gewoon

mja, als het ons de overwinning oplevert, hoor je mij niet klagen
pi_23278157
Woehoeeee

Fortuna gewonnen en mijn klasgenoot gescoord! Yeah
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
pi_23278730
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 22:48 schreef meami het volgende:
Woehoeeee

Fortuna gewonnen en mijn klasgenoot gescoord! Yeah
Zoals ik voorspeld had

Ik had niet verwacht dat het zonder Dassen nog zo redelijk zou staan. Ik ben trots op de jongens. En weer een debutant, Morat Eljardi. Heb hem twee weken terug nog in Oss zien scoren voor het tweede, maar zn debuut kwam erg onverwacht.

Fortuna begint gewoon een constante middenmoter te worden, echt meer dan ik aan het begin van het seizoen gehoopt had
pi_23286387
Hermans geblesseerd

Na Janssen, Dassen en Joosten de 4de verdediger die eruit ligt

Gelukkig hebben we Frankel nog
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')