yup ff in FOK kijken voor het wachtwoord en je kan er daar ook in, das vaak wel het snelstequote:Op zondag 25 juli 2004 22:52 schreef Rewimo het volgende:
O, daar heb ik helemaal niet bij stilgestaan. Ik zit niet zo vaak op IRC.
Zal eens even neuzen daar, tnx.quote:Op zondag 25 juli 2004 22:54 schreef Magneet het volgende:
[..]
yup ff in FOK kijken voor het wachtwoord en je kan er daar ook in, das vaak wel het snelste
We zien de topicreports alleen als we in het forum kijken, dus niet in de AT ofzo.quote:Op zondag 25 juli 2004 23:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik dacht dat alle mods die Topicreports zagen, maar is dat niet zo??
ik kan je geen ongelijk geven hoorquote:Op zondag 25 juli 2004 23:06 schreef clauwheee het volgende:
Thanx Magneet heb mezelf ook al ff weer gecorrigeerd. Probeer het altijd maar te negeren maar ik was echt zoo boos nu (en echt, dat gebeurd me niet vaak hoor!) Maar net wat babyfeet zegt, dus heb ik mijn boze opmerking op maar weer gecorrigeerd. Het dringt tenslotte toch niet tot zn botte hersens door!
quote:Op zondag 25 juli 2004 23:08 schreef Rewimo het volgende:
Het zal je goed doen om te lezen dat het hele stel een ban heeft (voor nog onbepaalde tijd)
Does the phrase "forever and ever" rings any bells ??quote:Op zondag 25 juli 2004 23:08 schreef Rewimo het volgende:
Het zal je goed doen om te lezen dat het hele stel een ban heeft (voor nog onbepaalde tijd)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |