Je paranoia speelt je danig parten! Ik weet niet of jij het ook al weet maar Klompendanser is op vakantie.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 19:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat is ook weer juristerij hè, luuucida. Je mag het dan niet letterlijk gezegd hebben, maar indirect wijst alles erop. Tot en met het uitschelden van iedere user die het pragmatisme wel zegt aan te hangen. Jij hebt gewoon de tyfus hekel aan mensen die heel down to earth de wereld bezien en daarin 1 op 1 keuzes maken.

Het is er weer onderuit proberen te komen zoals gewoonlijk.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 19:28 schreef lucida het volgende:
[..]
Je paranoia speelt je danig parten! Ik weet niet of jij het ook al weet maar Klompendanser is op vakantie.![]()
Wat jij mij toeschrijft zie ik toch alleen maar bij jou plaatsvinden hoor.quote:Oh ja nogmaals, en andermaal kraaide de haan. Overigens je mag me uitmaken voor wat jou goeddunkt - het sorteert als het op inhoudelijkheid aankomt geen enkel effect. Je blijft even oppervlakkig ('platonisch') bezig as usual... Je geschimp en geschamper voegen niets toe, gooi het eens over een andere boeg - of beter nog neem eens een "vakantie" zal je zichtbaar goed doen.![]()

Dat is nou precies wat ik bedoel want in tegenstelling tot wat jij mij en anderen toedicht, meen jij daadwerkelijk iets te zien dat er niet is! Paranoia???quote:Op zaterdag 31 juli 2004 19:30 schreef Ryan3 het volgende:
Wat jij mij toeschrijft zie ik toch alleen maar bij jou plaatsvinden hoor.

Nee, want ik geloof niet dat je de Klompendanser bent. Uit het gebruik van het woord juristerij kun je dat ook niet per se halen. Ik heb het alleen over dezelfde methode die de Klompendanser ook gebruikt. Het wordt niet letterlijk gezegd en dus kun je niet stellen in dit geval dat ik, luuucida, een hekel heb aan pragmatisme. Echter ik zeg, indirect kun je dat wel.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 19:50 schreef lucida het volgende:
[..]
Dat is nou precies wat ik bedoel want in tegenstelling tot wat jij mij en anderen toedicht, meen jij daadwerkelijk iets te zien dat er niet is! Paranoia???

Wat mij betreft zwabber je maar rustig verder - in wezen doe er je niemand écht kwaad mee (behalve jezelf misschien?), en belangrijker nog het houdt je ook nog eens van de straat. Overigens Ryan3 laat jij jouw humeur wel erg afhangen van het feit dat TBO je niet meer ziet zitten. Ik heb altijd al gezegd, een slimme meid is op haar toekomst voorbereid! Hoe staat het met jouw plannen?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 19:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, want ik geloof niet dat je de Klompendanser bent. Uit het gebruik van het woord juristerij kun je dat ook niet per se halen. Ik heb het alleen over dezelfde methode die de Klompendanser ook gebruikt. Het wordt niet letterlijk gezegd en dus kun je niet stellen in dit geval dat ik, luuucida, een hekel heb aan pragmatisme. Echter ik zeg, indirect kun je dat wel.

Leuk, maar dit hoort an sich niet in deze topic thuis, maar in een revisionismetopic. Mommsen is trouwens wel de man van de 'zwakke dictator' Hitler. De structuralist dus. Verder heb ik al uitgelegd dat revisionisme als laatste barrière idd verwijst naar Stalin, die veel erger zou zijn geweest, maar waardoor het communisme niet in het verdoemhokje terecht is gekomen. Overigens over deze historikerstreit heb ik ooit al een topic gemaakt in C&H.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:18 schreef Sater het volgende:
Associated Press NL 13 - 08 - '04 Duits historicus Wolfgang Mommsen [73] overleden.
Mommsen speelde in de jaren tachtig een belangrijke rol in de 'Historikerstreit'. Dit was een discussie onder Duitse historici en andere academici over: de historische context van het nazisme en de holocaust. Aanleidingen waren publicaties van geschiedkundigen die het Duitse schuldgevoel over de holocaust als overdreven aanmerkten. Volgens hen was de dood van zes miljoen joden vergelijkbaar met de massale slachtingen die de sovjetdictator Jozef Stalin liet aanrichten. Mommsen. en zijn tweelingbroer Hans, evemeen een gerespecteerd historicus, bevonden zich in het kamp dat zulke argumenten bestreed als historisch revisionisme.
Hans Mommsen: " We namen duidelijk positie in tegen de poging om nieuw nationalisme
te creëren." [einde samenvatting]
Zouden slachtoffers in het hiernamaals zélf onderscheid maken tussen Hitler - Stalin - Pol Poth?

Associated Press NL 13 - 08 - '04: De in 1930 in Marburg geboren Mommsen stamde uit een geslacht beroemde Duitse historici. Zijn vader Wilhelm was een historicus die na de Tweede Wereldoorlog niet meer mocht doceren. Reden: Wilhelm zou aanhanger van de nazi's zijnquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Leuk, maar dit hoort an sich niet in deze topic thuis, maar in een revisionismetopic. Mommsen is trouwens wel de man van de 'zwakke dictator' Hitler. De structuralist dus. Verder heb ik al uitgelegd dat revisionisme als laatste barrière idd verwijst naar Stalin, die veel erger zou zijn geweest, maar waardoor het communisme niet in het verdoemhokje terecht is gekomen. Overigens over deze historikerstreit heb ik ooit al een topic gemaakt in C&H.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |