lol, je zit een beetje verkeerd!!quote:Op zaterdag 24 juli 2004 12:07 schreef Mindlight het volgende:
[verhaal over nieuwe Excelsior-speler]
Ja daarom is ie ook weg inmiddelsquote:Op zaterdag 24 juli 2004 12:10 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
lol, je zit een beetje verkeerd!!
Zodra je terug bent!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 18:27 schreef SCH het volgende:
Franky, gaan we onze award nog samen vieren?
2 x geklopt door Golfer. Da's een birdie zeker?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:23 schreef golfer het volgende:
Net terug van het golfen en ik zie dat ik in alle drie de categoriën waar ik voor genomineerd was ook daadwerkelijk de winnaar ben geworden.
Hartelijk dank voor de stemmen op mij.
Ik ben tevreden met mijn Galasek, Litmanen en Jol-awards.
DD bedankt voor de organisatie en Yeahinho bedankt voor de mooie icoontjes.
Ik had nog wel op jou gestemd voor de 666-award...quote:Op zaterdag 24 juli 2004 15:17 schreef pekel het volgende:
Geen award....
Volgend seizoen beter..
Troost je je bent niet de enigequote:Op zaterdag 24 juli 2004 15:17 schreef pekel het volgende:
Geen award....
Volgend seizoen beter..
Daar heb ik inderdaad óók op jou gestemd. Leek me vooraf een uitgemaakte zaakquote:Op zaterdag 24 juli 2004 16:23 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik had nog wel op jou gestemd voor de 666-award...
Die móét echt gewoon naar jou vind ik!!
Jij was in ieder geval nog genomineerd.quote:Op zondag 25 juli 2004 13:49 schreef aldostuta het volgende:
In mijn beide genomineerde awards laatste geeindigd
Maar niet in de meest fijne categorieenquote:Op zondag 25 juli 2004 14:07 schreef pfaf het volgende:
[..]
Jij was in ieder geval nog genomineerd.
Der Lothar Award!quote:Op maandag 26 juli 2004 13:21 schreef zjroentje het volgende:
Kan die Franz Beckenbauer Award niet omgeturnd worden tot de Ewald Lienen Award, want tja, Franz .....
quote:Op maandag 26 juli 2004 17:26 schreef methodmich het volgende:
Yeahinho wil de "Rebecca Loos"-award. Voor de user ie er maar niet overheen komt.
Zo, jij ook een Award, dan mag je de Deco ook fatsoenlijk gaan makenquote:Op maandag 26 juli 2004 17:12 schreef Yeahinho het volgende:
/yeahinho is er nog altijd niet overheen :'(.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |