abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21944548
Geachte heer/mevrouw,

zojuist kwam mij een gerucht ter oren dat Yorin van plan is zeer binnenkort te stoppen met het uitzenden van Days of Our Lives. Ik hoop of dat u mij kunt verzekeren dat dat niet zo is, of dat ik u kan overtuigen dat dit een onjuiste beslissing is.

Days of Our Lives is sinds mei, als het mij goed bijstaat, op uw zender te bewonderen. Natuurlijk vallen de kijkcijfers ietwat tegen, maar dat heeft, vermoed ik verschillende redenen:
1. De korte looptijd van de soap heeft nauwelijks de kans gegeven aan kijkers om te wennen aan Days en een fan te worden.
2. Het feit dat op de VRT een oudere versie van Days te zien is die al veel langer loopt, heeft, zo vermoed ik, ook niet meeholpen. Veel mensen zullen trouw gebleven zijn aan deze "versie" en zullen derhalve niet op Yorin zijn gaan kijken.
3. Het uitzendtijdstip is zeer ongunstig, namelijk enkele minuten nadat As The World Turns begonnen is, en enkele minuten voordat Days op de VRT begint.
4. Een gebrek aan promotie van de soap;

Gelukkig is er goed nieuws, omdat Days op de VRT op 3 september haar laatste uitzending had. Days is daarna te zien op de nog op te richten zender vijfTV, die wij in Nederland niet kunnen ontvangen.

Als u wellicht het tijdstip waarop de soap wordt uitgezonden zou kunnen veranderen, zodat het niet conflicteert met As The World Turns of The Bold & The Beautiful, trekt u wellicht veel meer kijkers. Een uur of kwart over drie in de middag, of bijvoorbeeld van iets voor vijf tot iets na half 6 lijkt mij geen slecht tijdstip.

Days of Our Lives is een soap die in Amerika uitstekende kijkcijfers haalt; bovendien zijn, zo heb ik vernomen, de verhaallijnen voor komende jaren behoorlijk interessant en enerverend te noemen.

Ik heb er vertrouwen in dat u met wat meer gebondenheid aan en vertrouwen in deze soap de kijker voor de soap kunt winnen.

Met vriendelijke groet,
"JohnDDD" (in e-mail echte naam gebruikt)
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_21947714
Goeie mail JohnDDD
No reason left for living, still there's alot to do. New tears to cry, old songs to sing. And feel forever blue.
pi_21947906
nu moeten die andere 20.000 vaste kijkers nog mailen
pi_21986231
Dit is toch wel één van de minst populaire topics over een tv-serie in SHO, zo niet DE minst populaire..
No reason left for living, still there's alot to do. New tears to cry, old songs to sing. And feel forever blue.
pi_21993353
fuck ik heb nog geen mail gehad
pi_22019954
John, als ik zo´n mail zou krijgen zou ik direct overtuigd zijn. Prima argumenten!!

Dit draadje is ook al niet populair, nee. Waar is Markie-mark gebleven, de TS van het vorige DOOL-draadje. De grond zakt onder je voeten weg, hè?
dat viel toch wel mee?
pi_22022836
pi_22022906
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 16:14 schreef chawa_goochem het volgende:
Waar is Markie-mark gebleven, de TS van het vorige DOOL-draadje. De grond zakt onder je voeten weg, hè?
Ja.. waar is ie? Soms hoor ik wel wat van hem op msn.

[nathanwewillenjeterugmode]MARKIE-MARK...WAAR BEN JE?[/nathanwewillenjeterugmode]
pi_22032281
Twee mensen die posten in het gastenboek van tv1 (zie www.tv1.be) hebben gisteren mail ontvangen van Yorin waarin ze bevestigen dat ze per november stoppen met Days

Ikzelf heb nog mail gehad.

Lekker dan...straks helemaal geen Days meer.
Kunnen we nog iets doen?
pi_22032286
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 04:19 schreef trueblue het volgende:
Ikzelf heb nog mail gehad.
Ikzelf heb nog GEEN mail gehad (ff voor de duidelijkheid )
pi_22033542
kut ik lees het net ja
verdomme
net nu het leuk wordt met de tweeling en tony en rolf enzo

vuile ontrouwe honden van Yorin

misschien kunnen we John de Mol mailen of Days op zijn nieuwe zender mag
pi_22041565
Goed idee. Ik geloof dat ik heel ver ga om Days op de buis te houden.

dat viel toch wel mee?
pi_22042454
het gaat ze ook alleen maar om geld tegenwoordig
ze beginnen met een soap, laten mensen aan de buis zitten, en halen em dan weer weg terwijl ze zelf niets doen om kijkers te trekken
en dan te bedenken dat ze de uren voor Days van die walgelijke tell sell en call tv programma's hebben waar maar 4 tot 5 duizend mensen naar kijken...maar ja het verdient he...

op rtl4 is de herhaling van de soaps ook al 1 belspel geworden met dat walgelijke lijn4

nu joop weg is, is het een warboel daar
pi_22051861
Wat dacht je van Roseanne? Vorig jaar begon Net5 met het herhalen van de hele serie Roseanne. Heeft ze bijna een jaar gekost. Ik heb niks tegen Roseanne hoor, leuke serie. Maar ze zijn 'm nu sinds kort wéér aan het uitzenden! Na nog geen halfjaar!
En Roseanne is al veeeeel vaker op tv geweest.
En Roseanne haalt maar 7000 kijkers Dat is veeeeeeeeeeel minder dan Days.

We gaan dit nu voor de derde keer meemaken: eerst kapte SBS6 ermee, toen TV1 en nu Yorin.
En al die andere flutseries gaan maar door, en worden maar herhaald tot in den treure. Ik ben boos.
pi_22056374
de drempel voor een serie is lager omdat er een beperkt aantal afleveringen is dat al in bezit is van de zender en dat vaak in willekeurige volgorde (ja helaas) kan worden uitgezonden...soaps moet je telkens blijven bijkopen
pi_22145617
Stel dat.... we echt nooit meer naar DOOL kunnen kijken.

Is er dan een alternatief? Welke flutserie is het minst flut? Ik weet dat dit vloeken in de kerk is... ook voelt het als vreemdgaan.
dat viel toch wel mee?
pi_22146148
The young and the restless?

Alleen een beetje op een kuttijdstip
pi_22155899
Ik vind geen enkele andere soap leuk. En zelfs geen andere tv-serie. Days is, op het nieuws en actualiteitenprogramma's na, het enige wat ik kijk.
pi_22156572
jeetje
dat gaat wel een domper worden dan
naja als het van de buis gaat, ga ik iig even john de mol mailen! maar die gaat pas vanaf augustus uitzenden geloof ik
  vrijdag 24 september 2004 @ 14:08:50 #70
76339 woeshie
Let your mind go
pi_22173547
is DOOL nu ook gedaan op TV1 ??
pi_22174061
ja dat sowieso
pi_22176374
quote:
Op donderdag 23 september 2004 17:52 schreef trueblue het volgende:
Ik vind geen enkele andere soap leuk. En zelfs geen andere tv-serie. Days is, op het nieuws en actualiteitenprogramma's na, het enige wat ik kijk.
Het is zo zuiver wat je zegt. Je hebt ook helemaal gelijk.

Er zal een leegte achterblijven. Geef ik mezelf voor mijn verjaardag een gedownloade aflevering ofzo...
Wat een leven!
dat viel toch wel mee?
pi_22194298
Hoe gaat het nu met de kijkcijfers op Yorin? Zijn ze gestegen nadat Days op Belgie gestopt is?

Weet iemand waar je ze kan bekijken, ik kan ze niet vinden op de site van Yorin en ook niet op teletekst.
pi_22195197
http://teletekst.nos.nl/gif/219-05.html

17000
op zich echt het fokking dieptepunt
pi_22196561
aah nee he..

was ik net over de shock heen dat days niet meer op belgie kwam, en nu gaat het straks ook stoppen op yorin!!

Arme wij..

Misschien moet ik maar beginnen met atwt kijken ofzo.. (tja je moet wat..)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')