Ik zal je een kort updateje geven van de gebeurtenissen die ik me nu snel kan herinneren, heb niet veel tijd.
Marlena en John zijn dus op het eiland. Daar herinnerde Marlena dat ze een een tweeling aan het baren was, eerst een jongen en toen een meisje.
Larry heeft Hope en Belle opgesloten in huize Brady, en koolmonoxide het huis laten binnendringen. Daardoor raakten Belle en Hope bewusteloos.
Shawn flipte door de pillen die hij slikte en moest direct in het ziekenhuis worden opgenomen. Daar zei hij tegen Bo dat hij Colin heeft vermoord. Roman stond achter een gordijn te luisteren.
Hoe het volgende precies ging weet ik niet meer. Maar iig verliet Shawn op eigen houtje het ziekenhuis en ging naar huize Brady en lichtte de cops daar in dat ze naar binnen moesten. Dat lukten ze niet 123 en Shawn gooide een ruit in en sprong naar binnen, alwaar hij Hope en Belle vond.
H & B kregen eerste hulp.
Bo ging achter Larry aan en kreeg hem ook te pakken. Larry werd overgeleverd.
Shawn zat bij Hope en Belle handjes vast te houden en zei tegen Belle dat hij van haar houdt blablabla. En toen werd Shawn gearresteerd door Roman voor de moord op Colin.
Dat was iig wel het belangrijkste
No reason left for living, still there's alot to do. New tears to cry, old songs to sing. And feel forever blue.