Wat wordt jouw openingszin als je zwerver wordt?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 01:24 schreef amvanwel het volgende:
Was laatst met mn vriendin in Utrecht. Kwam er een vent op me af, die er nog best netjes uitzag, maar toch had ik het idee dat het een zwerver o.i.d. was.
Zegt hij: Mag ik je wat vragen?
Zeg ik: Nee, sorry.
Hij direct boos en zegt: Heb je nu indruk gemaakt, sukkel!?
Vervolgens wat woorden over en weer gehad, je kent het wel.
Te belachelijk voor woorden gewoon! Door dit soort gasten word ik ook steeds onvriendelijker. Straks zeg ik niet meer 'nee sorry', maar 'nee rot op'.
hey neuken?!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 01:32 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Wat wordt jouw openingszin als je zwerver wordt?
Ach, ik vind deze wel grappig... je kunt het toch altijd proberen he???quote:Op vrijdag 23 juli 2004 09:34 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik stond 2 weken geleden voor de ingang van de Pathe in Groningen met wat vrienden te wachtten. Een manke zwerver komt naar ons toen en vraagt:"Hebben jullie ook kleingeld voor mij?" Waarop 1 van m'n vrienden dus zegt:"Nee sorry." Vraagt die zwerver doodleuk of hij dan groot geld heeft! Bedelen is triest, ga dan de straatkrant verkopen....
Zijn openingszin was het probleem niet. Als ik zou vragen aan iemand: "Mag ik je wat vragen" en hij zegt dan: "nee, sorry", dan zou ik het daar bij laten.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 01:32 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Wat wordt jouw openingszin als je zwerver wordt?
nou ja niet allemaal hehequote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:06 schreef Paran0id_Andr0id het volgende:
ik geef nooit wat.. Die mensen hebben gvd de grootste bank rekeningen
Goeie zin LF!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:06 schreef LostFormat het volgende:
Ik zie het probleem niet. Ik zeg altijd: "je mag me iets vragen, maar ik heb geen geld voor je." Ik heb er nog nooit problemen mee gehad.
Hiermee is je geweten afgekocht?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 00:54 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik heb bijvoorbeeld een afspraak met een zwerver, dat elke keer als ie een nieuwe straatkrant heeft, dat ik 'm van 'm koop. Dus het is niet mijn krenterigheid.
Nee, dan heeft hij een nieuwe straatkrant en die zwerver wat geld. Lul niet over geweten afkopen, er zijn ook nog mensen die dit gewoon normaal vinden.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hiermee is je geweten afgekocht?
In brussel willen ze dat wel.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 01:12 schreef joohgf het volgende:
rotmensen
ik heb er weleens een wat te eten aangeboden, maar dat wilde hij niet, alleen maar geld
rot op dan
Een maaltijd kunnen ze vaak wel krijgen bij het leger des heils, en voor 1 euro kunnen ze ook ergens een cheeseburger kopen. Soms hebben ze ook gewoon een brood en een pot pindakaas bij zich ofzo..... 3 euro en hij kan weer een week eten.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 01:12 schreef joohgf het volgende:
ik heb er weleens een wat te eten aangeboden, maar dat wilde hij niet, alleen maar geld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |