Staat je lief.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:02 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ik ookMaar dan anders
[afbeelding]
Jouw probleemquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:06 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
kruisje hier bij mij
waarom zo boos op mij?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:07 schreef Nuek het volgende:
[..]
Jouw probleem
Niet verkeerd trouwens, mevrouw D.E.
donequote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:11 schreef DarkElf het volgende:
oldenzaaltjuh wil je alsjeblieft de link naar die foto weghalen?
Dat is ook leuk inderdaad.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:16 schreef Nuek het volgende:
ow.. ik vind het wel leuk staan eigenlijk... Ik zit er ook over te dubben maar dan wel een staafje zodat je eigenlijk alleen de bolletjes aan de zijkanten ziet.
Ehm... Gatverderdamme! Dat is dus gewoon een hele verzameling lelijke piercings bij elkaar...quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:48 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
[afbeelding]
die in der neus dus
dat koeiegeval dus
nee ik vindt hem niet mooi
Lol die reactie van Oldenz. is overheersender over het algemeen. Maar lief?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:05 schreef Nuek het volgende:
[..]
Staat je lief.
ja die vind ik mooi! Maar wel een ringetje erdoor doenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 18:15 schreef Doagere het volgende:
Ik heb er vandaag eentje samen met me vriendin laten zetten!
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik kan niet zo veel met meningen over hoe iets bij iemand staat. Iedereen heeft gewoon een andere smaak maar om die smaak nou bij elke foto kenbaar te maken (en al helemaal als je het wansmaak vindt) kan ik niet waarderen, dat past beter in B&H (denk ik) en dan kan iemand beter niets melden ipv ' ewwww dat ziet er niet uit'.quote:Op zondag 8 augustus 2004 23:29 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Lol die reactie van Oldenz. is overheersender over het algemeen. Maar lief?Dat hoor ik niet echt vaak nee
Ah ok, ook primaquote:Op zondag 8 augustus 2004 23:39 schreef Nuek het volgende:
[..]
Ik kan niet zo veel met meningen over hoe iets bij iemand staat. Iedereen heeft gewoon een andere smaak maar om die smaak nou bij elke foto kenbaar te maken (en al helemaal als je het wansmaak vindt) kan ik niet waarderen, dat past beter in B&H (denk ik) en dan kan iemand beter niets melden ipv ' ewwww dat ziet er niet uit'.
Ik vind het je goed staan maar reageerde dus met opzet overdreven.
sory bedoelde niet gemeenquote:Op zondag 8 augustus 2004 23:29 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Lol die reactie van Oldenz. is overheersender over het algemeen. Maar lief?Dat hoor ik niet echt vaak nee
ach zeurzak ik zei toch dat het mijn persoonlijke mening was! maakt me ook niks uit dat zij er 1 hebben! Het gaat er toch om dat zij het zelf mooi vinden?? Maar dan mag een ander nog wel zeggen hoe hij het vindt!! Tis een forum en als je der niet tegen kan moet je niet op een forum komenquote:Op zondag 8 augustus 2004 23:39 schreef Nuek het volgende:
[..]
Ik kan niet zo veel met meningen over hoe iets bij iemand staat. Iedereen heeft gewoon een andere smaak maar om die smaak nou bij elke foto kenbaar te maken (en al helemaal als je het wansmaak vindt) kan ik niet waarderen, dat past beter in B&H (denk ik) en dan kan iemand beter niets melden ipv ' ewwww dat ziet er niet uit'.
Ik vind het je goed staan maar reageerde dus met opzet overdreven.
Voelde je je aangesproken ofzo? Ik schreef iets in het algemeen.quote:Op maandag 9 augustus 2004 09:49 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
ach zeurzak ik zei toch dat het mijn persoonlijke mening was! maakt me ook niks uit dat zij er 1 hebben! Het gaat er toch om dat zij het zelf mooi vinden?? Maar dan mag een ander nog wel zeggen hoe hij het vindt!! Tis een forum en als je der niet tegen kan moet je niet op een forum komen
anderen zullen mijn tongpiercing ook niks vinden en dat wordt ook wel gezegd! Doet me verder niks maar ze mogen het van mij part duizenden keren zeggen tegen me hoor![]()
Hm inderdaad alles loopt nu nogal door elkaar ik snap er zelf weinig meer vanquote:Op maandag 9 augustus 2004 10:36 schreef Nuek het volgende:
[..]
Voelde je je aangesproken ofzo? Ik schreef iets in het algemeen.
ja ik voelde me aangesproken ja! en dat is ook erg logisch omdat ik de enige was die er wat van zei ezno! en een eerdere opmerki9ng van jou naar mij maakt dat ook wel duidelijkquote:Op maandag 9 augustus 2004 10:36 schreef Nuek het volgende:
[..]
Voelde je je aangesproken ofzo? Ik schreef iets in het algemeen.
Ik heb nu al ruim 2 jaar een piercing onder mijn lip (niet in het midden maar schuin) en ik heb er nog nooit last van gehad. Volgens de tandarts heeft het mijn tanden en tandvlees niet geschaadt dus ben voorlopig ook niet van plan hem uit te halen. Maar een vriendin van me moest hem wel uit halen omdat het glazuur op haar tanden werd aangetast ofzo...quote:Op dinsdag 27 juli schreef Dreuzel het volgende:
Ik wil al een hele tijd een piercing onder mijn lip, zo'n knopje.. Nu wil ik weten of iemand weet of dat een aanslag op je tanden is?? Ik heb nl al een tongpiercing... En geneest het snel? Ik weet niet óf ik het doe, ik vroeg het me alleen af..
Bij je piercingshop hebben ze je vast wel ingelicht wat je wel en niet moest laten om je piercing zo goed mogelijk te kunnen laten genezen. Ik vind het volstrekt onverantwoord dat je niet goed voor jezelf zorgt. Het beste was geweest (dat is echt in de meeste gevallen zo) dat je die piercing had laten zitten en met zout gedestilleerd water was gaan spoelen en een anti-biotica kuur had gekregen.quote:Op maandag 9 augustus 2004 12:45 schreef xXxSteeFxXx het volgende:
Ik heb op mijn 16e een navelpiercing laten schieten bij SkinArt in Utrecht (A'damsestraatweg).
De service was perfect, alles werd steriel gedaan, perfecte nazorg (gratis piercing laten verwisselen enzo).
Echter, toen ik die zomer op vakantie ging naar Frankrijk, en het water daar niet helemaal jofel was (moest het eigelijk koken, maar had daar dus ECHT geen zin in!) is hij die vakantie zo erg gaan ontsteken dat ik hem heb moeten verwijderen. (er zat een giga onderhuidse ontsteking onder)
Nu, 2 jaar later, wil ik hem opnieuw laten zetten.
Er zit alleen wel een littekentje en aan de onderkant kun je er nog een stukje in.
Heeft iemand ervaring met het 'opnieuw' piercen en kan mij adviseren qua schoonmaken enzo? Ik laat hem net na mijn vakantie schieten, dus hoef me niet druk te maken om vervuild zwemwater e.d...
wat mij is verteld door mijn piercer, is dat je bij een ontsteking moet schoon maken met sterilon of chloorhexadine. en om de genezing te stimuleren kan je zinkzalf gebruiken. maar van een anti-biotica kuur heb ik nog nooit gehoord.quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:09 schreef Nuek het volgende:
Het beste was geweest (dat is echt in de meeste gevallen zo) dat je die piercing had laten zitten en met zout gedestilleerd water was gaan spoelen en een anti-biotica kuur had gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |