abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 19:05:11 #126
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_21103714
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 17:02 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Ik ook Maar dan anders
[afbeelding]
Staat je lief.
Proud Powerpauper
pi_21103729
edit

[ Bericht 74% gewijzigd door oldenzaaltjuh.nl op 06-08-2004 19:11:58 ]
Klik eens hier???
IK HEB EEN GIGANTISCHE SCHIJTHEKEL AAN DOLF JANSEN!!
Hartkwalen??
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 19:07:03 #128
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_21103749
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 19:06 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:

[..]

kruisje hier bij mij
Jouw probleem

Niet verkeerd trouwens, mevrouw D.E.
Proud Powerpauper
pi_21103791
zo heeft er weer lang genoeg gestaan
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_21103807
oldenzaaltjuh wil je alsjeblieft de link naar die foto weghalen?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_21103824
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 19:07 schreef Nuek het volgende:

[..]

Jouw probleem

Niet verkeerd trouwens, mevrouw D.E.
waarom zo boos op mij?
Klik eens hier???
Hartkwalen??
pi_21103837
thenks
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_21103839
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 19:11 schreef DarkElf het volgende:
oldenzaaltjuh wil je alsjeblieft de link naar die foto weghalen?
done
Klik eens hier???
Hartkwalen??
pi_21106342
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 14:16 schreef Nuek het volgende:
ow.. ik vind het wel leuk staan eigenlijk... Ik zit er ook over te dubben maar dan wel een staafje zodat je eigenlijk alleen de bolletjes aan de zijkanten ziet.
Dat is ook leuk inderdaad.
Ik wil een ringetje met 2 balletjes weetje..

Oh ik weet trouwens nog wel een goede piercingshop voor je 'lijst' ding.
Body Art Studio in Den Haag. Bij de Rijswijkseweg.
Ik heb er mijn lip laten piercen (de piercer is Lucia en ze is al wat ouder, boven de 40 denk ik zeker) en vond de service erg goed.
Ze beantwoord al je vragen en neemt echt de tijd enzo.
Ook is het er schoon en ze maakt de naald en alles voor je neus open zodat je kan zien dat het uit een gesloten verpakking komt. Dat vind ik zelf wel belangrijk om te zien.
Sit back, relax.
pi_21106405
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 13:48 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:

[..]

[afbeelding]

die in der neus dus
dat koeiegeval dus

nee ik vindt hem niet mooi
Ehm... Gatverderdamme! Dat is dus gewoon een hele verzameling lelijke piercings bij elkaar...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_21115471
die aan de bovenkant van der neus vindt ik we lgeinig
Klik eens hier???
Hartkwalen??
pi_21143188
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 19:05 schreef Nuek het volgende:

[..]

Staat je lief.
Lol die reactie van Oldenz. is overheersender over het algemeen. Maar lief? Dat hoor ik niet echt vaak nee
pi_21143385
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 18:15 schreef Doagere het volgende:
Ik heb er vandaag eentje samen met me vriendin laten zetten!

[afbeelding]
[afbeelding]
ja die vind ik mooi! Maar wel een ringetje erdoor doen
  zondag 8 augustus 2004 @ 23:39:29 #139
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_21143439
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 23:29 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Lol die reactie van Oldenz. is overheersender over het algemeen. Maar lief? Dat hoor ik niet echt vaak nee
Ik kan niet zo veel met meningen over hoe iets bij iemand staat. Iedereen heeft gewoon een andere smaak maar om die smaak nou bij elke foto kenbaar te maken (en al helemaal als je het wansmaak vindt) kan ik niet waarderen, dat past beter in B&H (denk ik) en dan kan iemand beter niets melden ipv ' ewwww dat ziet er niet uit'.

Ik vind het je goed staan maar reageerde dus met opzet overdreven.
Proud Powerpauper
pi_21143480
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 23:39 schreef Nuek het volgende:

[..]

Ik kan niet zo veel met meningen over hoe iets bij iemand staat. Iedereen heeft gewoon een andere smaak maar om die smaak nou bij elke foto kenbaar te maken (en al helemaal als je het wansmaak vindt) kan ik niet waarderen, dat past beter in B&H (denk ik) en dan kan iemand beter niets melden ipv ' ewwww dat ziet er niet uit'.

Ah ok, ook prima
Ik vind het wel leuk om in zo'n topic als dit, evenals het tattoo-topic, plaatjes te kijken.
pi_21148293
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 23:29 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

sory bedoelde niet gemeen

ik vindt die persoonlijk niet mooi
Klik eens hier???
Hartkwalen??
pi_21148312
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 23:39 schreef Nuek het volgende:

[..]

ach zeurzak ik zei toch dat het mijn persoonlijke mening was! maakt me ook niks uit dat zij er 1 hebben! Het gaat er toch om dat zij het zelf mooi vinden?? Maar dan mag een ander nog wel zeggen hoe hij het vindt!! Tis een forum en als je der niet tegen kan moet je niet op een forum komen

anderen zullen mijn tongpiercing ook niks vinden en dat wordt ook wel gezegd! Doet me verder niks maar ze mogen het van mij part duizenden keren zeggen tegen me hoor
Klik eens hier???
Hartkwalen??
  maandag 9 augustus 2004 @ 10:36:48 #143
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_21149094
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 09:49 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:

[..]

ach zeurzak ik zei toch dat het mijn persoonlijke mening was! maakt me ook niks uit dat zij er 1 hebben! Het gaat er toch om dat zij het zelf mooi vinden?? Maar dan mag een ander nog wel zeggen hoe hij het vindt!! Tis een forum en als je der niet tegen kan moet je niet op een forum komen

anderen zullen mijn tongpiercing ook niks vinden en dat wordt ook wel gezegd! Doet me verder niks maar ze mogen het van mij part duizenden keren zeggen tegen me hoor
Voelde je je aangesproken ofzo? Ik schreef iets in het algemeen.
Proud Powerpauper
pi_21149212
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 10:36 schreef Nuek het volgende:

[..]

Hm inderdaad alles loopt nu nogal door elkaar ik snap er zelf weinig meer van
Had gewoon een plaatje gepost omdat ik het zelf leuk vind om plaatjes in zulk soort topic te zien.
Of iemand het mooi vind of niet was niet eens de vraag En boeit me ook weinig
pi_21149340
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 10:36 schreef Nuek het volgende:

[..]

ja ik voelde me aangesproken ja! en dat is ook erg logisch omdat ik de enige was die er wat van zei ezno! en een eerdere opmerki9ng van jou naar mij maakt dat ook wel duidelijk

je schreef het idd een beetje in het algemeen maar jij weet net zo goed als ik dat het over mij ging voornamelijk!!
Klik eens hier???
Hartkwalen??
pi_21150247
quote:
Op dinsdag 27 juli schreef Dreuzel het volgende:

Ik wil al een hele tijd een piercing onder mijn lip, zo'n knopje.. Nu wil ik weten of iemand weet of dat een aanslag op je tanden is?? Ik heb nl al een tongpiercing... En geneest het snel? Ik weet niet óf ik het doe, ik vroeg het me alleen af..
Ik heb nu al ruim 2 jaar een piercing onder mijn lip (niet in het midden maar schuin) en ik heb er nog nooit last van gehad. Volgens de tandarts heeft het mijn tanden en tandvlees niet geschaadt dus ben voorlopig ook niet van plan hem uit te halen. Maar een vriendin van me moest hem wel uit halen omdat het glazuur op haar tanden werd aangetast ofzo...
Relax girl, sip some of my slurpee...
pi_21151843
Ik heb op mijn 16e een navelpiercing laten schieten bij SkinArt in Utrecht (A'damsestraatweg).
De service was perfect, alles werd steriel gedaan, perfecte nazorg (gratis piercing laten verwisselen enzo).
Echter, toen ik die zomer op vakantie ging naar Frankrijk, en het water daar niet helemaal jofel was (moest het eigelijk koken, maar had daar dus ECHT geen zin in!) is hij die vakantie zo erg gaan ontsteken dat ik hem heb moeten verwijderen. (er zat een giga onderhuidse ontsteking onder)
Nu, 2 jaar later, wil ik hem opnieuw laten zetten.
Er zit alleen wel een littekentje en aan de onderkant kun je er nog een stukje in.

Heeft iemand ervaring met het 'opnieuw' piercen en kan mij adviseren qua schoonmaken enzo? Ik laat hem net na mijn vakantie schieten, dus hoef me niet druk te maken om vervuild zwemwater e.d...
Misschien ben ik wel heel intelligent, ik weet alleen niet wat dat betekent
pi_21153313
hallow een piercing laat je niet schieten
Klik eens hier???
Hartkwalen??
  maandag 9 augustus 2004 @ 14:09:51 #149
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_21153851
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 12:45 schreef xXxSteeFxXx het volgende:
Ik heb op mijn 16e een navelpiercing laten schieten bij SkinArt in Utrecht (A'damsestraatweg).
De service was perfect, alles werd steriel gedaan, perfecte nazorg (gratis piercing laten verwisselen enzo).
Echter, toen ik die zomer op vakantie ging naar Frankrijk, en het water daar niet helemaal jofel was (moest het eigelijk koken, maar had daar dus ECHT geen zin in!) is hij die vakantie zo erg gaan ontsteken dat ik hem heb moeten verwijderen. (er zat een giga onderhuidse ontsteking onder)
Nu, 2 jaar later, wil ik hem opnieuw laten zetten.
Er zit alleen wel een littekentje en aan de onderkant kun je er nog een stukje in.

Heeft iemand ervaring met het 'opnieuw' piercen en kan mij adviseren qua schoonmaken enzo? Ik laat hem net na mijn vakantie schieten, dus hoef me niet druk te maken om vervuild zwemwater e.d...
Bij je piercingshop hebben ze je vast wel ingelicht wat je wel en niet moest laten om je piercing zo goed mogelijk te kunnen laten genezen. Ik vind het volstrekt onverantwoord dat je niet goed voor jezelf zorgt. Het beste was geweest (dat is echt in de meeste gevallen zo) dat je die piercing had laten zitten en met zout gedestilleerd water was gaan spoelen en een anti-biotica kuur had gekregen.

Je kunt het opnieuw laten piercen. Misschien is het handig om de piercing iets dieper te laten zetten (nl. achter het littekenweefsel) maar dat moet natuurlijk wel mogelijk zijn. Door littekenweefsel heen kan ook, het is wat stugger dan normale huid.
Proud Powerpauper
pi_21154557
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 14:09 schreef Nuek het volgende:
Het beste was geweest (dat is echt in de meeste gevallen zo) dat je die piercing had laten zitten en met zout gedestilleerd water was gaan spoelen en een anti-biotica kuur had gekregen.
wat mij is verteld door mijn piercer, is dat je bij een ontsteking moet schoon maken met sterilon of chloorhexadine. en om de genezing te stimuleren kan je zinkzalf gebruiken. maar van een anti-biotica kuur heb ik nog nooit gehoord.

en iets wat ik anderen die voor het eerst een piercing willen laten zetten aanraad is dat je moet kiezen voor een titanium staafje/ringetje. Meestal wordt er standaard chirurgisch staal gebruikt. Maar sommige lichamen reageren daar niet echt goed op en die paar euro meer voor titanium geven je wel de zekerheid dat als je het goed schoonhoudt, dat het dan niet ontsteekt.
Extremistisch gematigd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')