is het wetenschappijlijk aangetoond dat die dingen bestaan dan? volgens mij is et net zoiets als aardstralen.quote:Op maandag 2 augustus 2004 04:01 schreef Zenchi het volgende:
verneukt je meridianen
Dan worden ze wellicht versterktquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:30 schreef P8 het volgende:
[..]
is het wetenschappijlijk aangetoond dat die dingen bestaan dan? volgens mij is et net zoiets als aardstralen.
You've got mail!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:42 schreef Nuek het volgende:
Tot nu toe heb ik iets van 4 mails ontvangen met bevindingen over verscheidene piercingshops. Dit lijkt me (nog) niet voldoende om een lijst te maken.
quote:Op maandag 2 augustus 2004 01:03 schreef Riann het volgende:
kruisje oldenzaaltje
Idd mooi is andersquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:20 schreef DarkElf het volgende:
ik vind dat dus idd echt lelijk staan
je bent toch geen stier?
Stieren horen niet gepierced te zijn!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:20 schreef DarkElf het volgende:
ik vind dat dus idd echt lelijk staan
je bent toch geen stier?
nee maar zij hebben wel vaak een ring door hun neusquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:58 schreef Nuek het volgende:
[..]
Stieren horen niet gepierced te zijn!
Ik ookquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:38 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee maar zij hebben wel vaak een ring door hun neus
vindt ik persoonlijk ook minder! nog minder dan gewoon een knopje en dat vindt ik al niet mooiquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:02 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ik ookMaar dan anders
[afbeelding]
Nee, het is nu wel goed.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 18:16 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
kruisjes
je hebt waarschijnlijk een beveiliging of iets dergelijks bij je lycos account erop staan! moet je er ff af halen
Thanxs!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 18:17 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
oww ff f5-en en ze doen het wel weer
geen mooie plek voor een jongen eerlijk gezegd
vindt ik had er bij moeten staanquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 18:23 schreef Doagere het volgende:
[..]
Thanxs!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |