abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20929491
Vraag:

Hoe voelt het precies om een neuspiercing te hebben ? doet het pijn emt die naald enzo? Even veel als je oor ofzo?
pi_20929667
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 12:06 schreef brechtje het volgende:
Vraag:

Hoe voelt het precies om een neuspiercing te hebben ? doet het pijn emt die naald enzo? Even veel als je oor ofzo?
het doet bijna geen pijn. Ik had de eerste tijd dat het in m'n gezichtsveld zat, waardoor ik steeds een beetje scheel ging kijken Maar dat ging vanzelf weer over. Het is een tijdje gevoelig, dus met kleren uit/aantrekken oppassen. S'nachts een plijster eroverheen doen anders kan hij uitvallen de eerste tijd. Ik weet niet meer hoeveel pijn mijn oor deed omdat ik nog zo klein was toen ik die kreeg, maar m'n neus deed amper pijn.
pi_20932696
quote:
Op dinsdag 27 juli 2004 15:00 schreef Dreuzel het volgende:
Ik wil al een hele tijd een piercing onder mijn lip, zo'n knopje.. Nu wil ik weten of iemand weet of dat een aanslag op je tanden is?? Ik heb nl al een tongpiercing... En geneest het snel? Ik weet niet óf ik het doe, ik vroeg het me alleen af..
Ik heb die van mij er kort geleden uit gehaald. Bij mij was het staafje te lang waardoor het tandvlees naar beneden wed geduwd. Als dat te lang blijft zitten gaan je tanden los zitten en kunnen zelfs uitvallen! Maarrrrr! Dat kwam bij mij achteraf gezien omdat de piercer misschien minder kundig was dan ik dacht. Als mijn tandvlees weer in orde is laat ik m misschien opnieuw zetten maar dan ergens anders. Het geneest trouwens vrij snel. Althans bij mij wel, sneller als een tongpiercing naar mijn mening. ik heb laast trouwens een neuspiercing laten zetten in Utrecht bij Magic tattoo en piercing studio's. (www.magictattoo.nl) Zijn er meer mensen bekent met piercers uit Utrecht? Ik ben in ieder geval erg tevreden over magictattoo. De rest van de Utrechtste piercers maakten op mij niet zo'n denderende indruk..
pi_20932753
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 12:06 schreef brechtje het volgende:
Vraag:

Ik vond het laten piercen van m'n neus redelijk pijnlijk. Maar dat komt waarschijnlijk omdat dat deel van de neus relatief dik is bij mij. Het verschilt sowieso wel per persoon. Ik heb bijv weer andere piercings waar ik weinig van voelde. Maar ik zou m wel laten piercen en niet schieten. Piercen is veel beter ivm het genezings proces enzow.
pi_20933202
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 14:32 schreef FouteMensenStaff het volgende:

[..]

Ik heb die van mij er kort geleden uit gehaald. Bij mij was het staafje te lang waardoor het tandvlees naar beneden wed geduwd. Als dat te lang blijft zitten gaan je tanden los zitten en kunnen zelfs uitvallen! Maarrrrr! Dat kwam bij mij achteraf gezien omdat de piercer misschien minder kundig was dan ik dacht. Als mijn tandvlees weer in orde is laat ik m misschien opnieuw zetten maar dan ergens anders.
Ik had dus precies hetzelfde. Mijn tandvlees werd naar beneden geduwd. 2 jaar later was alles weer goed en heb ik hem opnieuw laten zetten, ditmaal door een goede piercer
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  donderdag 29 juli 2004 @ 15:57:56 #81
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_20934430
Hoe duur is die van jou Scandalous?
Die Labret (da's toch de lippiercing?).
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_20934588
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 15:57 schreef BBQ-kip het volgende:
Hoe duur is die van jou Scandalous?
Die Labret (da's toch de lippiercing?).
Ja.. ik heb er 50 voor betaald
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_20934704
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 16:06 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Ja.. ik heb er 50 voor betaald
Nette prijs
pi_20934729
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 16:12 schreef Camoth het volgende:

[..]

Nette prijs
Best wel ja, en de vorige keer had ik er 35 voor betaald maar die zat dan ook scheef en molde mn tandvlees Deze is perfect.
  donderdag 29 juli 2004 @ 16:15:10 #85
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_20934748
Met knopje? (wordt wel een beetje slow-chat zo he).
Nog meer vragen dan maar
Hoe lang duurt het ongeveer tot het geneest?
Hoe pijnlijk is het piercen? Zwelt het erg?
Moet je terug om een definitief knopje in te kunnen laten zetten ofzo?
Hoe ontsmet je het wondje? (mondwater binnen en sterilon buiten ofzo?)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_20934755
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 16:14 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Best wel ja, en de vorige keer had ik er 35 voor betaald maar die zat dan ook scheef en molde mn tandvlees Deze is perfect.
Ik ben nog nooit een piercer tegengekomen die pierced onder de 40 euri. De mijne pierced alles voor 50, en super goed
pi_20934803
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 16:15 schreef BBQ-kip het volgende:
Met knopje? (wordt wel een beetje slow-chat zo he).
Nog meer vragen dan maar
Hoe lang duurt het ongeveer tot het geneest?
Hoe pijnlijk is het piercen? Zwelt het erg?
Moet je terug om een definitief knopje in te kunnen laten zetten ofzo?
Hoe ontsmet je het wondje? (mondwater binnen en sterilon buiten ofzo?)
Yep, inclusief sieraad Ik heb een paar dagen 'last' gehad (dwz je bent je er gewoon nog erg bewust van) , na 3 weken was het ongeveer wel genezen.(Ik ging gewoon regelmatig langs bij de piercer, die kan het dan een beetje in de gaten)

Pijnlijk, hmmm..dat is altijd relatief natuurlijk, je voelt het zeker wel. Het is even doorbijten, daarna alleen nog even wennen.

Ik had wel het gevoel dat er veel zwelling was maar dat bleek juist mee te vallen . Is ook bij iedereen anders denk ik

Ontsmetten, deed ik met Listerine. Wassen met Sebamed zeep, en af en toe reinigen met zeezout
pi_20934808
Mijn tepelpiercing is al een paar keer gaan onsteken. elke keer gekloot met zinkzalf en het is elke keer daardoor goed gegaan. maar toch komt het elke keer na een week of 2 weer terug. Ik heb er chirurgisch staal in nu. maar ik heb ooit een keer opgevangen dat titanium niet kan onsteken ofzo. helpt het iig als ik de piercing nu vervang door een titanium staafje?
Extremistisch gematigd.
pi_20934812
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 16:15 schreef Camoth het volgende:

[..]

Ik ben nog nooit een piercer tegengekomen die pierced onder de 40 euri. De mijne pierced alles voor 50, en super goed
Yep, die van mij ook, laatste piercings waren allemaal 50
pi_20936756
Scandalous ziet erg cool uit. Heb je ook een foto van je tongpiercing van de voorkant???
pi_20936829
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 17:52 schreef Riann het volgende:
Scandalous ziet erg cool uit. Heb je ook een foto van je tongpiercing van de voorkant???
moet ik ff kijken, maar dan ziet ie er hetzelfde uit hoor
pi_20936861
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 17:56 schreef Scandalous het volgende:

[..]

moet ik ff kijken, maar dan ziet ie er hetzelfde uit hoor
Ik weet niet hoe ik het uit moet leggen ik zie het als een pinnetje maar daarnaast zit een rood rondje. Misschien als ik het van de voorkant zie dat ik het dan wel duidelijk zie hoe het zit
pi_20936876

Da's de enige die ik heb volgens mij, charmante foto
pi_20936884
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 17:59 schreef Riann het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe ik het uit moet leggen ik zie het als een pinnetje maar daarnaast zit een rood rondje. Misschien als ik het van de voorkant zie dat ik het dan wel duidelijk zie hoe het zit
Ahh.. De piercing is doorzichtig, je kunt dus het staafje erdoor zien.
pi_20936941
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 18:00 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Ahh.. De piercing is doorzichtig, je kunt dus het staafje erdoor zien.
aaah zo nu snap ik het.
pi_20985802
quote:
Op dinsdag 27 juli 2004 17:05 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Alleen ff 1 thumbnail omdat je de foto's niet kunt linken.
[afbeelding]

<knip>
linken gaat perfect

zo'n suf rechtermuisknop scriptje is wel erg fout
  zondag 1 augustus 2004 @ 11:43:53 #97
52712 Dreuzel
denknouesnajoh!
pi_20987758
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 14:57 schreef Scandalous het volgende:
Ik had dus precies hetzelfde. Mijn tandvlees werd naar beneden geduwd. 2 jaar later was alles weer goed en heb ik hem opnieuw laten zetten, ditmaal door een goede piercer
Zwelt het erg nadat je die piercing hebt laten zetten? En heb je er ook "last" van, pijn oid??
  zondag 1 augustus 2004 @ 12:02:06 #98
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_20987997
Ik wilde ook graag een labret maar heb er vanaf gezien ivm werk vinden. Ik werk nu bij V&D en eigenlijk mag je geen piercings in het gezicgt. Maar zag afgelopen week iemand met een labret, maar goed. In oktober ben ik werkloos dus moet nieuw werk zoeken, vandaar dat ik geen piercings in het gezicht neem. Ook wil ik de opleiding apothekersassistente doen en een kennis van me moest haar wenkbrauw-piercing ook uitdoen in de apotheek. Vandaar dus, nix in mijn gezicht want ik heb geen zin om alles er weer uit te halen etc. Misschien later, als de maatschappij wat soepeler is met peircings dan doe ik het misschien ooit...maar mijn vriend vind het ook nix dus daarom doe ik het ook niet eigenlijk

voor mijn tongpiercing ben ik trouwens bij bodysteel geweest, helaas zijn ze verhuisd naar de korvelseweg geloof ik, maar weet het niet zeker. Ook kan ik geen website meer vinden van ze. Ik ben er wel erg goed geholpen iig, en ga nooit naar de broekhovense weg in tilburg naar tattooist. Die heeft mijn navelpiercing zo slecht gezet en die van mijn moeder is daar ook uitgegroeid. Ik vind het een bagger-shop maar goed
To infinity…and beyond!
  zondag 1 augustus 2004 @ 14:38:41 #99
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_20990550
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 11:43 schreef Dreuzel het volgende:

[..]

Zwelt het erg nadat je die piercing hebt laten zetten? En heb je er ook "last" van, pijn oid??
Dat ligt echt per persoon verschillend. Het is wel wat gevoelig maar dat zijn alle piercings aan het begin. De ene piercing wat meer dan de andere...
Proud Powerpauper
  zondag 1 augustus 2004 @ 15:29:11 #100
52712 Dreuzel
denknouesnajoh!
pi_20991503
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 14:38 schreef Nuek het volgende:
Dat ligt echt per persoon verschillend. Het is wel wat gevoelig maar dat zijn alle piercings aan het begin. De ene piercing wat meer dan de andere...
Ik wil em misschien deze week laten zetten, maar dancevalley is dit weekend en dan wil ik er niet zoveel last van hebben.... Vandaar...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')