Ja, helemaal geen last zelfs....want daar zit geen kraakbeenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:12 schreef Evil-Cherry het volgende:
Als je gaatjes in je oren (oorlel) laat piercen, heb je dan een kleinere kans op zeer/beurs kraakbeen?
Ik wil die ook, een knopje door mijn lip, vind ik echt leukquote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:00 schreef Dreuzel het volgende:
Ik wil al een hele tijd een piercing onder mijn lip, zo'n knopje.. Nu wil ik weten of iemand weet of dat een aanslag op je tanden is??
Twee jaar geleden had ik hem voor het eerst laten zetten, die heb ik er na een paar maanden weer uitgehaald omdat het mijn tandvlees een beetje kapot maaktequote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:00 schreef Dreuzel het volgende:
Ik wil al een hele tijd een piercing onder mijn lip, zo'n knopje.. Nu wil ik weten of iemand weet of dat een aanslag op je tanden is?? Ik heb nl al een tongpiercing... En geneest het snel? Ik weet niet óf ik het doe, ik vroeg het me alleen af..
Alleen ff 1 thumbnail omdat je de foto's niet kunt linken.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:58 schreef BBQ-kip het volgende:
Foto's Scandalous?
Leuk, wel foto's posten als je een piercing neemt hequote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:25 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zat die site van die piercer te bekijken en mijn oog viel op die foto
Maar ja, kon hem niet meteen saven he, dus dan maar de moeilijke weg.
Ik heb een mapje (my pictures dus) waarin ik mooie foto's en plaatjes bewaar, word ik blij van als ik die zo af en toe bekijk.
Ik ga er niets mee doen, maar heb nu wel een eikpunt waar ik de piercing wil mocht ik hem gaan nemen
Hahaquote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:22 schreef Camoth het volgende:
[..]
Ja, helemaal geen last zelfs....want daar zit geen kraakbeen
Hmm kijk dat klinkt al goed.... Ik weet nog niet wanneer ik het doe, eerst maar eens voor de zekerheid checken of ze dat op mjin werk geen probleem vinden. Ik denk t niet maar ik wil t toch effe zeker weten....quote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:48 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik wil die ook, een knopje door mijn lip, vind ik echt leuk
Maar ik ben nu al 3 jaar aan het dubben eigenlijk...
Je kunt de kant van het knopje die aan de binnenkant van je lip zit van kunststof nemen, dan slaat dat metaal niet steeds tegen je tanden (zeker in je slaap).
Wanneer hak jij de knoop door?
Ik heb mijn piercer even gebeld, en die zei dat ik 2 tot 4 maanden moet wachten omdat het dan pas genezen is...quote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:38 schreef DuchessX het volgende:
Weet iemand wanneer ik mijn piercingssieraad kan vervangen door een ander? Ik heb mijn piercing nu 3,5 week. (Wenkbrauw) zou het nu genoeg genezen zijn?
Dank je!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 19:40 schreef Dreuzel het volgende:
[..]
Hmm kijk dat klinkt al goed.... Ik weet nog niet wanneer ik het doe, eerst maar eens voor de zekerheid checken of ze dat op mjin werk geen probleem vinden. Ik denk t niet maar ik wil t toch effe zeker weten....
Oh en Scandalous, geweldige foto's!!Staat je erg mooi! Dit maakt het me alleen nog maar makkelijker... En als ik er een laat zetten, dan ook dichter bij de lip, dat vind ik ook het beste staan...
quote:Op woensdag 28 juli 2004 16:02 schreef kikoooooo het volgende:
Omdat hier niet echt een piercingding dichtbij zit wil ik graag voor mn vriendin zo'n soort piercing bestellen:
[afbeelding]
iemand enig idee of ik zoiets online kan bestellen en waar?
Brechtje, je hebt in deze topic hopelijk wel gelezen wat de risico's van schieten zijn?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 09:25 schreef schatje het volgende:
Uit gesloten topic:
[..]
Dan herhaal ik mn antword ook maar weerquote:Op woensdag 28 juli 2004 16:58 schreef schatje het volgende:
Uit gesloten topic (Piercing online bestellen):
[..]
tnx!quote:Op woensdag 28 juli 2004 17:00 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Dan herhaal ik mn antword ook maar weer
http://www.mariebelle.nl
op http://piercing.pagina.nl/ staan er nog wel wat
quote:Op woensdag 28 juli 2004 17:00 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Dan herhaal ik mn antword ook maar weer
http://www.mariebelle.nl
op http://piercing.pagina.nl/ staan er nog wel wat
Hmm,daarom ga ik zelf altijd liever naar de piercer om juwelen te kopen. Krijg je precies de goede maat en kun je het meteen laten steriliserenquote:Op woensdag 28 juli 2004 19:31 schreef DuchessX het volgende:
[..]Ik zie zat leuke dingen, maar hoe weet ik nou wat geschikt is voor mijn oorpiercing (bovenin) en voor mijn wenkbrauwpiercing? Hoe zit dat met de diameters enzo?
Weet je niet wat er door past? Maar je hebt zelf toch al en ringetje, weet je daar dan ook de afmetingen niet van?quote:Op woensdag 28 juli 2004 19:31 schreef DuchessX het volgende:
[..]Ik zie zat leuke dingen, maar hoe weet ik nou wat geschikt is voor mijn oorpiercing (bovenin) en voor mijn wenkbrauwpiercing? Hoe zit dat met de diameters enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |