abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 juli 2004 @ 15:00:35 #51
52712 Dreuzel
denknouesnajoh!
pi_20889446
Ik wil al een hele tijd een piercing onder mijn lip, zo'n knopje.. Nu wil ik weten of iemand weet of dat een aanslag op je tanden is?? Ik heb nl al een tongpiercing... En geneest het snel? Ik weet niet óf ik het doe, ik vroeg het me alleen af..
pi_20891153
quote:
Op dinsdag 27 juli 2004 14:12 schreef Evil-Cherry het volgende:
Als je gaatjes in je oren (oorlel) laat piercen, heb je dan een kleinere kans op zeer/beurs kraakbeen?
Ja, helemaal geen last zelfs....want daar zit geen kraakbeen
  dinsdag 27 juli 2004 @ 16:48:28 #53
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_20891694
quote:
Op dinsdag 27 juli 2004 15:00 schreef Dreuzel het volgende:
Ik wil al een hele tijd een piercing onder mijn lip, zo'n knopje.. Nu wil ik weten of iemand weet of dat een aanslag op je tanden is??
Ik wil die ook, een knopje door mijn lip, vind ik echt leuk
Maar ik ben nu al 3 jaar aan het dubben eigenlijk...
Je kunt de kant van het knopje die aan de binnenkant van je lip zit van kunststof nemen, dan slaat dat metaal niet steeds tegen je tanden (zeker in je slaap).

Wanneer hak jij de knoop door?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_20891728
Oeh ik loop weer achter, alvast ff een tvp

En ik plug ook maar even mijn favoriete piercer Sharon, http://www.dare2wear.info

staan ook een paar foto's van mij op die site
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_20891759
quote:
Op dinsdag 27 juli 2004 15:00 schreef Dreuzel het volgende:
Ik wil al een hele tijd een piercing onder mijn lip, zo'n knopje.. Nu wil ik weten of iemand weet of dat een aanslag op je tanden is?? Ik heb nl al een tongpiercing... En geneest het snel? Ik weet niet óf ik het doe, ik vroeg het me alleen af..
Twee jaar geleden had ik hem voor het eerst laten zetten, die heb ik er na een paar maanden weer uitgehaald omdat het mijn tandvlees een beetje kapot maakte

Nu heb ik hem weer laten zetten en ik heb helemaal geen last, hij is deze keer iets dichter onder mijn lip gezet.
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  dinsdag 27 juli 2004 @ 16:58:45 #56
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_20891900
Foto's Scandalous?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_20892036
quote:
Op dinsdag 27 juli 2004 16:58 schreef BBQ-kip het volgende:
Foto's Scandalous?
Alleen ff 1 thumbnail omdat je de foto's niet kunt linken.

Deze heb ik ook nog, staat niet op die site.

dinsdag 27 juli 2004 @ 17:18:57 #58
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_20892339
Ben jij dat?
Hihi, ik heb net die foto via printscreen en Paint in "my pictures" gemikt haha.
Hele mooie foto!
Die plek op mijn lip wil ik ook als ik hem neem.
Vind je het trouwens erg dat ik je foto gepikt heb?
pi_20892383
Ligt eraan wat je ermee gaat doen

En dank je
  dinsdag 27 juli 2004 @ 17:25:21 #60
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_20892489
Ik zat die site van die piercer te bekijken en mijn oog viel op die foto
Maar ja, kon hem niet meteen saven he, dus dan maar de moeilijke weg.
Ik heb een mapje (my pictures dus) waarin ik mooie foto's en plaatjes bewaar, word ik blij van als ik die zo af en toe bekijk.
Ik ga er niets mee doen, maar heb nu wel een eikpunt waar ik de piercing wil mocht ik hem gaan nemen
pi_20892539
quote:
Op dinsdag 27 juli 2004 17:25 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zat die site van die piercer te bekijken en mijn oog viel op die foto
Maar ja, kon hem niet meteen saven he, dus dan maar de moeilijke weg.
Ik heb een mapje (my pictures dus) waarin ik mooie foto's en plaatjes bewaar, word ik blij van als ik die zo af en toe bekijk.
Ik ga er niets mee doen, maar heb nu wel een eikpunt waar ik de piercing wil mocht ik hem gaan nemen
Leuk, wel foto's posten als je een piercing neemt he

Deze hoort er trouwens bij

dinsdag 27 juli 2004 @ 17:38:48 #62
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_20892770
Nou, voorlopig is het nog lang niet zover hoor, haha.
Ga eerst nog een half jaar stage lopen en in die tijd mag ik geen piercings laten zetten (hepatitus B gevaar enzo).
En ik moet er nog even hele hard over nadenken.

Ook een mooie foto trouwens
pi_20892956
Ach piercings kun je er altijd uithalen, als het je niet bevalt kun je hem er altijd uithalen gelukkig

En dankjewel
pi_20893656
quote:
Op dinsdag 27 juli 2004 16:22 schreef Camoth het volgende:

[..]

Ja, helemaal geen last zelfs....want daar zit geen kraakbeen
Haha

Ik heb dus met mijn 3e gaatje wél last gehad van mijn kraakbeen en zelfs nog steeds als ik een oorbel ertegenaan druk. Die zijn dus geschoten en als ik 2 gaatjes erbij wil komt het dus écht tegen het kraakbeen aan. Vandaar mijn vraag of dat met piercen niet is.
  dinsdag 27 juli 2004 @ 19:40:43 #65
52712 Dreuzel
denknouesnajoh!
pi_20894755
quote:
Op dinsdag 27 juli 2004 16:48 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik wil die ook, een knopje door mijn lip, vind ik echt leuk
Maar ik ben nu al 3 jaar aan het dubben eigenlijk...
Je kunt de kant van het knopje die aan de binnenkant van je lip zit van kunststof nemen, dan slaat dat metaal niet steeds tegen je tanden (zeker in je slaap).

Wanneer hak jij de knoop door?
Hmm kijk dat klinkt al goed.... Ik weet nog niet wanneer ik het doe, eerst maar eens voor de zekerheid checken of ze dat op mjin werk geen probleem vinden. Ik denk t niet maar ik wil t toch effe zeker weten....

Oh en Scandalous, geweldige foto's!! Staat je erg mooi! Dit maakt het me alleen nog maar makkelijker... En als ik er een laat zetten, dan ook dichter bij de lip, dat vind ik ook het beste staan...
pi_20910952
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 21:38 schreef DuchessX het volgende:
Weet iemand wanneer ik mijn piercingssieraad kan vervangen door een ander? Ik heb mijn piercing nu 3,5 week. (Wenkbrauw) zou het nu genoeg genezen zijn?
Ik heb mijn piercer even gebeld, en die zei dat ik 2 tot 4 maanden moet wachten omdat het dan pas genezen is... Balen!
#geen
pi_20911246
quote:
Op dinsdag 27 juli 2004 19:40 schreef Dreuzel het volgende:

[..]

Hmm kijk dat klinkt al goed.... Ik weet nog niet wanneer ik het doe, eerst maar eens voor de zekerheid checken of ze dat op mjin werk geen probleem vinden. Ik denk t niet maar ik wil t toch effe zeker weten....

Oh en Scandalous, geweldige foto's!! Staat je erg mooi! Dit maakt het me alleen nog maar makkelijker... En als ik er een laat zetten, dan ook dichter bij de lip, dat vind ik ook het beste staan...
Dank je!
pi_20913454
Uit gesloten topic (Piercing online bestellen):
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 16:02 schreef kikoooooo het volgende:
Omdat hier niet echt een piercingding dichtbij zit wil ik graag voor mn vriendin zo'n soort piercing bestellen:

[afbeelding]

iemand enig idee of ik zoiets online kan bestellen en waar?
pi_20913492
quote:
Op dinsdag 27 juli 2004 09:25 schreef schatje het volgende:
Uit gesloten topic:
[..]
Brechtje, je hebt in deze topic hopelijk wel gelezen wat de risico's van schieten zijn?
Ik zou zeggen, als je het krijgt, laat het dan piercen en niet schieten.

En ik ben een dwarse cheapass en heb het laten schieten
pi_20913514
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 16:58 schreef schatje het volgende:
Uit gesloten topic (Piercing online bestellen):
[..]
Dan herhaal ik mn antword ook maar weer
http://www.mariebelle.nl
op http://piercing.pagina.nl/ staan er nog wel wat
pi_20913702
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 17:00 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

tnx!

ik heb zojuist deze besteld:
pi_20916608
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 17:00 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Ik zie zat leuke dingen, maar hoe weet ik nou wat geschikt is voor mijn oorpiercing (bovenin) en voor mijn wenkbrauwpiercing? Hoe zit dat met de diameters enzo?
#geen
pi_20916643
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 19:31 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Ik zie zat leuke dingen, maar hoe weet ik nou wat geschikt is voor mijn oorpiercing (bovenin) en voor mijn wenkbrauwpiercing? Hoe zit dat met de diameters enzo?
Hmm,daarom ga ik zelf altijd liever naar de piercer om juwelen te kopen. Krijg je precies de goede maat en kun je het meteen laten steriliseren
pi_20916796
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 19:31 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Weet je niet wat er door past? Maar je hebt zelf toch al en ringetje, weet je daar dan ook de afmetingen niet van?
pi_20916831
Nee ik heb geen maten, kan ik natuurlijk wel even opvragen
#geen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')