nuekneus?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:07 schreef DarkElf het volgende:
en voor je neus Nuek?
Hoe kom je erbij dat dat minder pijnlijk is?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:13 schreef woediewokkie het volgende:
Die van mij is wel door mijn neus "geschoten", minder pijnlijk.
Zonder het achterstukkie.
Heb je de eerste post gelezen?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:24 schreef woediewokkie het volgende:
Ik heb er niets van gevoeld in elk geval............ Men zei dat je effe iets voelde...... nou ik wachten maar niets hoor................ of zou ik een gevoelloos type zijn. Gniff
Als het nog verder gaat hier met echt reviews wil ik voor Bianca's en Tattooshop Hilversum reviews schrijven van mijn binnenkomst tot vertrek.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 12:53 schreef Camoth het volgende:
[..]
Ja ik hoor ook hele goeie dingen over Bas. Meisje die ik ken is goed bevriend met hem, hij heeft ook haar tattoe gezet.
Over Bianca's hoor ik minder goeie dingen; ze zou niet goed voorlichten en absurd duur zijn. Maargoed, is ook alleen van horen en zeggen natuurlijk.
Persoonlijk vind ik Chaos (tegenover Euro bioscoop) heel goed. Hij steld je goed op je gemak, zegt wat hij precies gaat doen. Je moet een overeenkomst tekenen dat je niet onder invloed van iets bent of bepaalde gevaarlijke ziektes hebt e.d. Je krijgt zijn 06 dus je kan hem altijd bellen met vragen enzo. Super aardige gozer. Net hokje voor piercen.![]()
Bij de piercingshop kunnen ze je dat zo vertellen en helpen ze bij het verwisselen.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 14:06 schreef Tristessa het volgende:
Ik heb mijn neuspiercing nu bijna 7 weken. Ik heb hem laten piercen. Hij is volgens mij nu wel genezen dus nu wil ik er iets anders is. Ik wil graag een ringetje. Maar nu vraag ik me af wat de diameter van zo'n neusring moet zijn. De piercing zit niet echt hoog. Hij zit eerder wat lager in mijn neusvleugel dan in het midden.
Heeft iemand advies voor mij?
Ja of een stukje plastic folie ofzo? Wel foto makenquote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:25 schreef DuchessX het volgende:
Overigens, ik durf niet naar de kapper te gaan, ben bang dat met verven troep in mijn oorpiercing komt. Iemand een ideetje hoe ik dit kan oplossen? Zou het afdoende zijn om een pleister over die piercing te plakken?? (Oorpiercing is niet helemaal genezen)
Over pleisters gesproken: ik had een nieuwe navelpiercing "geplaatst" maar die ging ontsteken. Ik had eerst een ringetje, maar daar kreeg ik het balletje niet meer terug opquote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:25 schreef DuchessX het volgende:
Overigens, ik durf niet naar de kapper te gaan, ben bang dat met verven troep in mijn oorpiercing komt. Iemand een ideetje hoe ik dit kan oplossen? Zou het afdoende zijn om een pleister over die piercing te plakken?? (Oorpiercing is niet helemaal genezen)
ik zet hem bij mijn favorietenquote:Op zaterdag 24 juli 2004 14:48 schreef DuchessX het volgende:
Als we dan toch reclame gaan maken voor piercingshops, bij deze 'de mijne':
www.bellenouvelle.nl
Zit in Eindhoven op de Kruisstraat, ben er zeer vakkundig geholpen.
Als je dan ergens tegenaan loopt en dat onderste gaat zo in je oog, lekkerquote:
Ook wel eens geweest om een ringetje te halen. Spreekt de rest van de staff wel normaal nederlands/belgisch trouwens?quote:Op maandag 26 juli 2004 07:46 schreef racing_max het volgende:
dit is mijn piercer
http://www.wildcat.be/
hier heb ik een navel en een tepel piercing laten zetten
tepel is nu 1.8 en navel is tot 4mm
quote:Op maandag 26 juli 2004 23:29 schreef brechtje het volgende:
Ik ben 13 en mag een neuspiercin,g hopelijk ergens in deze week nogIk heb er zoooo zin in! zo'n mooi dingetje in je neus enzo
Ik neem geen ringetje maar zo'n knopje
Maar ik wil er even zo'n uitleg over..
Hoe doen je z''n piercing in je neus? Met zo'n pistool en houden je zo je neusgat beet ofzo?
En wat zijn de kosten ongeveer?
Als iemand dit weet, please!!! Geef even reactie of mail even naar gek_wyffiej@hotmail.com alvast HEEEEEL erg bedankt
degene die piercen kunnen niet allemaal nederlands maar wel engelsquote:Op maandag 26 juli 2004 13:09 schreef ParanoidEv het volgende:
Ook wel eens geweest om een ringetje te halen. Spreekt de rest van de staff wel normaal nederlands/belgisch trouwens?
Je gaat het laten schieten? Ze hebben een apparaatje dat ze op je neus zetten (dit houden ze vast) en dan drukken ze ergens op en zo schiet het knopje erin. Hetzelfde principe als oorbellen.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 09:25 schreef schatje het volgende:
Uit gesloten topic:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |