abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 23:07:47 #251
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_21435542
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 22:46 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:

[..]

nou het gaat me er niet zo om of het opvalt of niet

op het werk moeten we soms met oordopjes werken ter bescherming! die zijn op maat gemaakt op het oor! Met die piercing in passen ze niet

dus dat is nog een grote twijfel of ik hem wel moet laten zetten
Lijkt me vreselijk onhandig en tijdens de genezingstijd pijnlijk. Volgens mij zouden de dopjes wel passen maar drukt een piercing in de tragus er wel tegenaan. Ik vind dat de twijfel waard idd. Kun je niet een andere piercing uitkiezen?
Proud Powerpauper
pi_21440743
andere behalve de tong en die vindt ik niet zo mooi

de tong heb ik al
Klik eens hier???
IK HEB EEN GIGANTISCHE SCHIJTHEKEL AAN DOLF JANSEN!!
Hartkwalen??
pi_21443714
Kan ik trouwens niet eerder een ringetje? Ik moet nu 2 maanden lopen met een ding wat ik erg lelijk vindt Kan ik er eerder een ringetje in doen?

En ik wil dr nog wel eentje bij .. Is het mooi als ik hem hier doe? (dat grijze puntje)

[ Bericht 27% gewijzigd door Doagere op 21-08-2004 19:00:09 ]
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 23:34:38 #254
29608 Buttercup
Powerpuffs save the day!
pi_21456392
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 22:46 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
nou het gaat me er niet zo om of het opvalt of niet

op het werk moeten we soms met oordopjes werken ter bescherming! die zijn op maat gemaakt op het oor! Met die piercing in passen ze niet

dus dat is nog een grote twijfel of ik hem wel moet laten zetten
Dat heb ik nu met mijn industrial ... ik heb een bluetooth oorgeval voor mijn telefoon gekocht, het gaat wel, maar als ik hem te lang in heb wordt het wel pijnlijk
You're thinking, "Buttercup, You crazy fool! You HAVE to have the last bit planned out AT ALL TIMES!" But I like to live on the edge, Jack. I take chances. I flirt with danger. That's how I roll.
PSN ID Boterkuip
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 23:34:53 #255
29608 Buttercup
Powerpuffs save the day!
pi_21456397
^^^ Webby
You're thinking, "Buttercup, You crazy fool! You HAVE to have the last bit planned out AT ALL TIMES!" But I like to live on the edge, Jack. I take chances. I flirt with danger. That's how I roll.
PSN ID Boterkuip
  zondag 22 augustus 2004 @ 09:46:08 #256
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_21460162
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 13:48 schreef Doagere het volgende:
Kan ik trouwens niet eerder een ringetje? Ik moet nu 2 maanden lopen met een ding wat ik erg lelijk vindt Kan ik er eerder een ringetje in doen?

En ik wil dr nog wel eentje bij .. Is het mooi als ik hem hier doe? (dat grijze puntje)
Normaal gesproken verwissel je pas je sieraad als je piercing genezen is.

Mooi? Dat is toch voor iedereen anders. Je doet het toch voor jezelf? Dus als jij het mooi vindt waarom dan niet doen?
Proud Powerpauper
pi_21486447
Hallo,

Ik ben een meisje van 18 (nouja over 2 dagen) jaar. Ik wil al ongeveer een jaar een tongpiercing. Alleen probleem is, mijn moeder wil er niets van weten. Ik mag er 1 als ik het huis uit ben. Ze vind het associaal, en heeft allemaal enge verhalen gehoord van ontstoken tongen enzo. Ik wil heel erg graag een tongpiercing, heb al heel veel informatie opgezocht over de tongpiercing, over het zetten en de nazorg enzo. En nog mag het niet. Heeft iemand tips voor mij om haar over te halen, of heeft iemand hetzelfde probleem, of ooit meegemaakt. Ik ben echt ten einde raad!

Alvast bedankt,

Liefs, Leintje
  maandag 23 augustus 2004 @ 16:19:31 #258
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_21487971
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 15:03 schreef Leintje het volgende:
Hallo,

Ik ben een meisje van 18 (nouja over 2 dagen) jaar. Ik wil al ongeveer een jaar een tongpiercing. Alleen probleem is, mijn moeder wil er niets van weten. Ik mag er 1 als ik het huis uit ben. Ze vind het associaal, en heeft allemaal enge verhalen gehoord van ontstoken tongen enzo. Ik wil heel erg graag een tongpiercing, heb al heel veel informatie opgezocht over de tongpiercing, over het zetten en de nazorg enzo. En nog mag het niet. Heeft iemand tips voor mij om haar over te halen, of heeft iemand hetzelfde probleem, of ooit meegemaakt. Ik ben echt ten einde raad!

Alvast bedankt,

Liefs, Leintje
Ik heb precies hetzelfde. Heb laten weten dat ik het echt wil, ook informatie etc opgezocht maar ze verandert niet van mening. Ik denk dat je dan maar moet wachten tot je het huis uit mag.
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_21488911
quote:
Hallo,

Alvast bedankt,

Liefs, Leintje
Ikzelf heb hetzelfde probleem en ik durf het eigenlijk niet zo goed te doen zonder mijn medeweten van mijn ouders. Want dan krijg ik de grootste herrie thuis en daar heb ik nou net ook niet zo'n zin in. Dus ik zal denk ik ook moeten wachten tot dat ik het huis uit ben. helaas.
  maandag 23 augustus 2004 @ 17:26:23 #260
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_21489602
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 16:59 schreef Riann het volgende:

[..]

Ikzelf heb hetzelfde probleem en ik durf het eigenlijk niet zo goed te doen zonder mijn medeweten van mijn ouders. Want dan krijg ik de grootste herrie thuis en daar heb ik nou net ook niet zo'n zin in. Dus ik zal denk ik ook moeten wachten tot dat ik het huis uit ben. helaas.
Hetzelfde hierzo. Maar dan zullen ze er ook niet blij mee zijn.
Een navelpiercing was geen probleem .. .
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_21490420
mijn ouders warenhet er ook niet mee eens!
Heb het toch gedaan en ze hebben er verder niks van gezegd enzo

Heb hem nu al 3 jaar en nu moeten ze toch wel weten he dat ik hem heb omdat ik het zelf mooi vindt voor mezelf! En niet om gewoon stoer te doen want dan had ik hem al lang uit gedaan!!

maar ja alle ouders zijn verschillend
Klik eens hier???
Hartkwalen??
pi_21491467
quote:
Hallo,

Ik ben een meisje van 18

Liefs, Leintje
Eh, ik was 15 toen ik een ringetje in me'n oor wou. En ik bleef net zolang zeuren totdat ik er daadwerkelijk eentje mocht. Ik moest wachten tot ik 16 was (wat toen nog maar 3 maandjes duurder) en als ik hem dan nog wou dan moest ik hem maar laten zetten.

Toen ik 16 werd had ik het uit met mijn vriendin die ik had, en het maakte me alemaal niet zoveel meer uit. En nu ben ik 17 en heb me er toch maar eentje laten zetten.
pi_21492117
Ik heb een lippiercing laten zetten vandaag .
pi_21492140
Wel problemen met mn ouders nu trouwens .
pi_21492210
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 19:20 schreef martinuhhh het volgende:
Wel problemen met mn ouders nu trouwens :').
Ik ken dat ja, heb ik bij al mijn piercings ook gehad, kwestie van even doorbijten, ze houden vanzelf wel weer op. Overigens wacht ik nog eventjes met de volgende paar tot ik achttien ben, gewoon omdat ik voor mezelf een grens wil stellen. Het is een ware verslaving en ik wil niet eindigen als een stuk wandelend metaal. Anyway, sterkte
pi_21492249
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 19:22 schreef Camoth het volgende:

[..]

Ik ken dat ja, heb ik bij al mikjn piercings ook gehad, kwestie van even doorbijten, ze houden vanzelf wel weer op. Overigens wacht ik nog eventjes met de volgende paar tot ik achttien ben, gewoon omdat ik voor mezelf een grens wil stellen. Het is een ware verslaving en ik wil niet eindigen als een stuk
Dankje . Eerste bezoekje opa en oma gaat ook gezellig worden ben ik bang :').
pi_21492307
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 19:19 schreef martinuhhh het volgende:
Ik heb een lippiercing laten zetten vandaag .
Foto!
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_21492359
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 19:25 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Foto!

pi_21492461
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 19:27 schreef martinuhhh het volgende:

[..]

[afbeelding]
! Leuk!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 23 augustus 2004 @ 19:36:24 #270
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_21492606
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 19:23 schreef martinuhhh het volgende:

[..]

Dankje . Eerste bezoekje opa en oma gaat ook gezellig worden ben ik bang .
mijn oma zei: 'Staat wel leuk die oorbellen in je wenkbrauwen'.
Proud Powerpauper
pi_21492662
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 19:36 schreef Nuek het volgende:

[..]

mijn oma zei: 'Staat wel leuk die oorbellen in je wenkbrauwen'.
Ik denk niet dat mijn oma nog in staat is te praten als ze me ziet .
pi_21493690
Klik eens hier???
Hartkwalen??
pi_21493714
Hoe lang moet hij er eigenlijk in blijven zitten voordat er een nieuwe in mag?
  maandag 23 augustus 2004 @ 20:37:57 #274
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_21494114
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 20:23 schreef martinuhhh het volgende:
Hoe lang moet hij er eigenlijk in blijven zitten voordat er een nieuwe in mag?
Heb je de openingspost eigenlijk gelezen?
Proud Powerpauper
pi_21494259
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 20:37 schreef Nuek het volgende:

[..]

Heb je de openingspost eigenlijk gelezen?
Geen zin in gehad, nee dus .

*OP lezen gaat*

Sorry
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')