Lijkt me vreselijk onhandig en tijdens de genezingstijd pijnlijk. Volgens mij zouden de dopjes wel passen maar drukt een piercing in de tragus er wel tegenaan. Ik vind dat de twijfel waard idd. Kun je niet een andere piercing uitkiezen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:46 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
nou het gaat me er niet zo om of het opvalt of niet
op het werk moeten we soms met oordopjes werken ter bescherming! die zijn op maat gemaakt op het oor! Met die piercing in passen ze niet
dus dat is nog een grote twijfel of ik hem wel moet laten zetten
Dat heb ik nu met mijn industrial ... ik heb een bluetooth oorgeval voor mijn telefoon gekocht, het gaat wel, maar als ik hem te lang in heb wordt het wel pijnlijkquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:46 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
nou het gaat me er niet zo om of het opvalt of niet
op het werk moeten we soms met oordopjes werken ter bescherming! die zijn op maat gemaakt op het oor! Met die piercing in passen ze niet
dus dat is nog een grote twijfel of ik hem wel moet laten zetten
Normaal gesproken verwissel je pas je sieraad als je piercing genezen is.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 13:48 schreef Doagere het volgende:
Kan ik trouwens niet eerder een ringetje? Ik moet nu 2 maanden lopen met een ding wat ik erg lelijk vindtKan ik er eerder een ringetje in doen?
En ik wil dr nog wel eentje bij .. Is het mooi als ik hem hier doe? (dat grijze puntje)
Ik heb precies hetzelfde. Heb laten weten dat ik het echt wil, ook informatie etc opgezocht maar ze verandert niet van mening. Ik denk dat je dan maar moet wachten tot je het huis uit mag.quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:03 schreef Leintje het volgende:
Hallo,
Ik ben een meisje van 18 (nouja over 2 dagen) jaar. Ik wil al ongeveer een jaar een tongpiercing. Alleen probleem is, mijn moeder wil er niets van weten. Ik mag er 1 als ik het huis uit ben. Ze vind het associaal, en heeft allemaal enge verhalen gehoord van ontstoken tongen enzo. Ik wil heel erg graag een tongpiercing, heb al heel veel informatie opgezocht over de tongpiercing, over het zetten en de nazorg enzo. En nog mag het niet. Heeft iemand tips voor mij om haar over te halen, of heeft iemand hetzelfde probleem, of ooit meegemaakt. Ik ben echt ten einde raad!
Alvast bedankt,
Liefs, Leintje
Ikzelf heb hetzelfde probleem en ik durf het eigenlijk niet zo goed te doen zonder mijn medeweten van mijn ouders. Want dan krijg ik de grootste herrie thuis en daar heb ik nou net ook niet zo'n zin in. Dus ik zal denk ik ook moeten wachten tot dat ik het huis uit ben. helaas.quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:03 schreef Leintje het volgende:
Hallo,
Ik ben een meisje van 18 (nouja over 2 dagen) jaar. Ik wil al ongeveer een jaar een tongpiercing. Alleen probleem is, mijn moeder wil er niets van weten. Ik mag er 1 als ik het huis uit ben. Ze vind het associaal, en heeft allemaal enge verhalen gehoord van ontstoken tongen enzo. Ik wil heel erg graag een tongpiercing, heb al heel veel informatie opgezocht over de tongpiercing, over het zetten en de nazorg enzo. En nog mag het niet. Heeft iemand tips voor mij om haar over te halen, of heeft iemand hetzelfde probleem, of ooit meegemaakt. Ik ben echt ten einde raad!
Alvast bedankt,
Liefs, Leintje
Hetzelfde hierzo. Maar dan zullen ze er ook niet blij mee zijn.quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:59 schreef Riann het volgende:
[..]
Ikzelf heb hetzelfde probleem en ik durf het eigenlijk niet zo goed te doen zonder mijn medeweten van mijn ouders. Want dan krijg ik de grootste herrie thuis en daar heb ik nou net ook niet zo'n zin in. Dus ik zal denk ik ook moeten wachten tot dat ik het huis uit ben. helaas.
Eh, ik was 15 toen ik een ringetje in me'n oor wou. En ik bleef net zolang zeuren totdat ik er daadwerkelijk eentje mocht. Ik moest wachten tot ik 16 was (wat toen nog maar 3 maandjes duurder) en als ik hem dan nog wou dan moest ik hem maar laten zetten.quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:03 schreef Leintje het volgende:
Hallo,
Ik ben een meisje van 18
Liefs, Leintje
Ik ken dat ja, heb ik bij al mijn piercings ook gehad, kwestie van even doorbijten, ze houden vanzelf wel weer op. Overigens wacht ik nog eventjes met de volgende paar tot ik achttien ben, gewoon omdat ik voor mezelf een grens wil stellen. Het is een ware verslaving en ik wil niet eindigen als een stuk wandelend metaal. Anyway, sterktequote:Op maandag 23 augustus 2004 19:20 schreef martinuhhh het volgende:
Wel problemen met mn ouders nu trouwens :').
Dankjequote:Op maandag 23 augustus 2004 19:22 schreef Camoth het volgende:
[..]
Ik ken dat ja, heb ik bij al mikjn piercings ook gehad, kwestie van even doorbijten, ze houden vanzelf wel weer op. Overigens wacht ik nog eventjes met de volgende paar tot ik achttien ben, gewoon omdat ik voor mezelf een grens wil stellen. Het is een ware verslaving en ik wil niet eindigen als een stuk
Foto!quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:19 schreef martinuhhh het volgende:
Ik heb een lippiercing laten zetten vandaag![]()
.
quote:
mijn oma zei: 'Staat wel leuk die oorbellen in je wenkbrauwen'.quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:23 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Dankje. Eerste bezoekje opa en oma gaat ook gezellig worden ben ik bang
.
Ik denk niet dat mijn oma nog in staat is te praten als ze me zietquote:Op maandag 23 augustus 2004 19:36 schreef Nuek het volgende:
[..]
mijn oma zei: 'Staat wel leuk die oorbellen in je wenkbrauwen'.![]()
Heb je de openingspost eigenlijk gelezen?quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:23 schreef martinuhhh het volgende:
Hoe lang moet hij er eigenlijk in blijven zitten voordat er een nieuwe in mag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |