abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21360481
Hij zit aan de zijkant van mn onderlip. Ik kies ook voor mn tanden, daarom vraag ik of er ringetjes zijn van rubber zodat ze niet verder beschadigd worden, en mn tand gemaakt wordt door mn tandarts.
Heb je enig idee hoe dat plastic werkt? En vooral waar ik dat kan halen

[ Bericht 0% gewijzigd door Ska-te op 18-08-2004 13:08:03 ]
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 23:46:28 #227
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_21360924
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 23:29 schreef Ska-te het volgende:
Hij zit aan de zijkant van mn onderlip. Ik kies ook voor mn tanden, daarom vraag ik of er ringetjes zijn van rubber zodat ze niet verder beschadigd worden, en mn tand gemaakt wordt door mn tandarts.
Heb je enig idee hoer dat plastic werkt? En vooral waar ik dat kan halen
Plastic ringetjes zijn wel te koop. Moet je wel goed zoeken. Het draagt voor geen meter en het gaatje (litteken) wordt er ook niet mooier op. (Ik zou het zelf ook niet als oplossing zien geloof ik)
Proud Powerpauper
pi_21370286
Heb je zelf ervaring met plastic ringetjes ???
pi_21379952
Uit gesloten topic:
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 19:22 schreef Lyve het volgende:
Ik heb sinds 15 maanden een navelpiercing, ben er heel gelukkig mee MAAR....
Er komt nog steeds rotzooi uit
Ik heb destijds altijd alles netjes schoongemaakt en zo dus daar kan het niet aan liggen en ook nu ontsmet ik de piercing regelmatig.
Ik heb contact opgenomen met het piercingstudio en die zeiden dat het heel normaal is en dat er altijd wat troep uit komt, maar eigenlijk geloof ik daar niets van. Een vriendin van mij heeft twee maanden later een piercing genomen en heeft nergens meer last van. Ik heb verder ook geen pijn of dat het rood of anders geïrriteerd is. Het is dus ook niet ontstoken lijkt me

Weten jullie misschien of dit normaal is? En of er iets aan te doen is?

TNX
  woensdag 18 augustus 2004 @ 20:53:11 #230
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_21381992
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 13:08 schreef Ska-te het volgende:
Heb je zelf ervaring met plastic ringetjes ???
Niet met ringetjes dragen. Wel met stretchers (bijna hetzelfde). De hele (nieuwe) huidlaag ging erdoor kapot.
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 19:22 schreef Lyve het volgende:
Ik heb sinds 15 maanden een navelpiercing, ben er heel gelukkig mee MAAR....
Er komt nog steeds rotzooi uit
Ik heb destijds altijd alles netjes schoongemaakt en zo dus daar kan het niet aan liggen en ook nu ontsmet ik de piercing regelmatig.
Ik heb contact opgenomen met het piercingstudio en die zeiden dat het heel normaal is en dat er altijd wat troep uit komt, maar eigenlijk geloof ik daar niets van. Een vriendin van mij heeft twee maanden later een piercing genomen en heeft nergens meer last van. Ik heb verder ook geen pijn of dat het rood of anders geïrriteerd is. Het is dus ook niet ontstoken lijkt me

Weten jullie misschien of dit normaal is? En of er iets aan te doen is?

TNX
Wat is 'regelmatig ontsmetten' en waarmee doe je dat? Wat voor soort sieraad draag je en van welk materiaal? Misschien is het gewoon vuil en stof? Verder ligt bij iedereen de genezingstijd verschillend, het zou best kunnen dat het nog niet door en door genezen is. Vergelijk eens met je vriendin of die van jou niet dieper geplaatst is en probeer je piercing weer een tijdje te behandelen zoals een fris gezette. Elke dag een paar keer schoonmaken met zout gedestilleerd water en tijdens het douchen met bijv. seba-med of unicura.

Succes.
Proud Powerpauper
pi_21394126
Gister mn tong laten piercen, aleen nu kan ik totaal niet meer eten, vast voedsel dan, slikken is kut en er blijft van alles achter dat ding hangen, vrij pijnlijk

iemand tips wat ik wel kan nemen om toch mn kalorieen binnen te krijgen? (kalorieenbom)
hoi
  donderdag 19 augustus 2004 @ 12:51:00 #232
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_21396069
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 11:35 schreef Subsonik het volgende:
iemand tips wat ik wel kan nemen om toch mn kalorieen binnen te krijgen? (kalorieenbom)
Koude vla, waterijsjes, dat soort dingen...
Als ontbijt en lunch deed ik yoghurt, sinaasappelsap en een hele bak fruit in de blender (alleen heel zuur fruit en kiwi's vermijden vanwege de pitjes), nou dan zit je echt wel lekker vol! En 's avonds prakte ik vissticks en daar at ik dan aardappelpuree bij met wat mayo dr op. Best te doen, en na een paar dagen kun je weer gewoon vast eten hebben. Pas wel op met de vork in je mond doen, doet pijn als je je piercing raakt.
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
pi_21396430
vla en yoghurt mag toch niet?? (melkproducten)
hoi
pi_21396483
nog even over schieten en zo

mijn oorbelletjes beneden heb ik laten schieten en mijn 2 oorknopjes boven in mijnoor heb ik laten schieten en mijn neusgaatje heb ik laten schieten. Nergens last van gehad.
  donderdag 19 augustus 2004 @ 17:58:57 #235
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_21403962
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 13:05 schreef Subsonik het volgende:
vla en yoghurt mag toch niet?? (melkproducten)
Tuurlijk mag dat. Naderhand spoelen en klaar is kees.
Proud Powerpauper
pi_21404158
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 17:58 schreef Nuek het volgende:

[..]

Tuurlijk mag dat. Naderhand spoelen en klaar is kees.
ok mooi

*pakt een schaaltje aardbeienyoghurt
hoi
pi_21407317
waaaaaaaaaaaaaa had ik het vana eindelijk gedaan

maar durfde nog niet

ik wil al maaaaaaaaaaaaaaaaanden een tragius!
Klik eens hier???
IK HEB EEN GIGANTISCHE SCHIJTHEKEL AAN DOLF JANSEN!!
Hartkwalen??
pi_21430350
tragius piercing!

kan die eruit gehaald worden wanneer je wilt?? en zo ja hoe lang kan je hem dan maximaal uitlaten voordat die weer dichtgroeit??

tong is dat in het begin erg snel maar ik weet niet hoe dat met de rest van de piercings zit??
Klik eens hier???
Hartkwalen??
pi_21430396
FOTOOOOOOOOOOOOOOOOW???
pi_21430687

niet die in de lel maar de andere dus
Klik eens hier???
Hartkwalen??
pi_21430725
ik vind um mooi
pi_21430863
ik neem dan eerst een staafje maar koop der wel een ringetje bij!

ik doe het misschien morgen maar durf nog niet :'(
ben beetje bang voor de pijn!
genezingstijd duurt ook beetje erg lang! half jaar tot een jaar! :'(
Klik eens hier???
Hartkwalen??
pi_21430878
gewoon doen oldenzaaltjuh
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 20:15:22 #244
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_21431122
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 20:05 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
ik neem dan eerst een staafje maar koop der wel een ringetje bij!

ik doe het misschien morgen maar durf nog niet
ben beetje bang voor de pijn!
genezingstijd duurt ook beetje erg lang! half jaar tot een jaar!
Heb je het nu nog over de tragus? Helingstijd is zo'n 6 tot 12 weken maar kan ook langer zijn. Deze piercing ontsteekt wel snel.
Proud Powerpauper
pi_21431693
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 20:15 schreef Nuek het volgende:

[..]

Heb je het nu nog over de tragus? Helingstijd is zo'n 6 tot 12 weken maar kan ook langer zijn. Deze piercing ontsteekt wel snel.
hmmmzz bij de shop hadden ze hhet over een half jaar tot een jaar vaag
Klik eens hier???
Hartkwalen??
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 20:40:19 #246
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_21431816
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 20:36 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:

[..]

hmmmzz bij de shop hadden ze hhet over een half jaar tot een jaar vaag
Dat is wel een beetje lang... Zou best kunnen dat ze veel klanten hebben gehad waarbij het erg lang duurde. Een half jaar kan ik me wel voorstellen maar 1 heel jaar lijkt me iets teveel van het goede. Hoewel het best af en toe zal voorkomen.
Proud Powerpauper
pi_21431943

alleen dan zonder zó'n steentje
Klik eens hier???
Hartkwalen??
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 21:27:54 #248
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_21432977
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 19:43 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
tragius piercing!

kan die eruit gehaald worden wanneer je wilt?? en zo ja hoe lang kan je hem dan maximaal uitlaten voordat die weer dichtgroeit??

tong is dat in het begin erg snel maar ik weet niet hoe dat met de rest van de piercings zit??
Als het eenmaal genezen is kun je er gerust iets in doen wat niet zo opvalt. Er zijn verschillende soorten retainers verkrijgbaar in piercingshops (of je koopt visdraad...werkt goed mits de juiste dikte en is goedkoop. Wel altijd inbrengen met een beetje vaseline o.i.d. ).

Klein voorbeeldje
Proud Powerpauper
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 21:40:16 #249
76110 xxshirleyxx
bluuf en xxshirleyxx ware lief
pi_21433258
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 13:23 schreef Scandalous het volgende:
Dare2Wear in Amsterdam

http://www.dare2wear.info
ik kom altijd bij sharon vriendinnen van me laten hun piercings ook altijd bij haar zetten staat ook van 1 op de site wat zeg ik niet haha

maaruh ik ga eerdaags nog 4 navel piercngs erbij laten zetten door sharon die komen dan ook op de site

het wordt btw in de vorm van een pentagram
pi_21434883
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 21:27 schreef Nuek het volgende:

[..]

Als het eenmaal genezen is kun je er gerust iets in doen wat niet zo opvalt. Er zijn verschillende soorten retainers verkrijgbaar in piercingshops (of je koopt visdraad...werkt goed mits de juiste dikte en is goedkoop. Wel altijd inbrengen met een beetje vaseline o.i.d. ).

Klein voorbeeldje
[afbeelding]
nou het gaat me er niet zo om of het opvalt of niet

op het werk moeten we soms met oordopjes werken ter bescherming! die zijn op maat gemaakt op het oor! Met die piercing in passen ze niet

dus dat is nog een grote twijfel of ik hem wel moet laten zetten
Klik eens hier???
Hartkwalen??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')