abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 16 oktober 2004 @ 21:54:14 #126
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_22668806
Ieuw
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_22671772
OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG J-DOGG!

je hebt echt pech gehad.
  zondag 17 oktober 2004 @ 00:03:11 #128
104153 DeLeider
Aan het heerschen sinds 1987
pi_22671912
Ik heb toen der tijd gewoon een flink scherp mes gepakt, ontsmet met strorum, (wel even afgespoeld met wat ) en kwam tot de conclusie dat het een ingegroeide teennagel was, gelijk maar even verholpen
Chowi: Zet in je sig dat ik van je hou.
  zondag 17 oktober 2004 @ 00:04:33 #129
104153 DeLeider
Aan het heerschen sinds 1987
pi_22671943
JDOGG jij bent de lul ken je het veeeeeeel btr ff zelf doen
Chowi: Zet in je sig dat ik van je hou.
pi_22672353
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 16:58 schreef J-DOGG het volgende:
Ik had ook een ingegroeide teen nagel waarmee ik maandag (10-10) mee naar de dokter ben geweest. Helaas had ik natuurlijk weer een dokter in opleiding die er een deeltje van af zou halen. Deze koe heeft dus mijn halve nagel er afgehaald. Daardoor had ik dus ook een flinke wond en kon ik de hele week met mijn voet omhoog zitten.

linkje mensen met een zwakke maag kunnen beter niet klikken
OH MIJN GOD.

Ik heb geen zwakke maag opzich maar dat ziet er echt heel erg uit. Damn. Sterkte gast
pi_22673061
ik heb 1 nagel die heel erg bol staat zeg maar, en aan de zijkanten door mn huid heen moest groeien.. is dat ook een ingegroeide nagel? ik doe er verder iig niks mee, zo lang ik em niet te kort knip waardoor die opniew mn halve teen door moet doet het geen pijn ofzow..
quote:
jezus denk toch dat ik liever laat zoals het is..
  zondag 17 oktober 2004 @ 10:12:34 #132
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_22676064
quote:
Ik had ook een ingegroeide teen nagel waarmee ik maandag (10-10) mee naar de dokter ben geweest. Helaas had ik natuurlijk weer een dokter in opleiding die er een deeltje van af zou halen. Deze koe heeft dus mijn halve nagel er afgehaald. Daardoor had ik dus ook een flinke wond en kon ik de hele week met mijn voet omhoog zitten.

Zo zag het er bij mij ook ongeveer uit, alleen ietsje minder...Ben in juli geholpen en heb nu nog steeds een infectie! Dus laat regelmatig checken bij de huisarts, want je hebt zo veel kans op een infectie!
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
  zondag 17 oktober 2004 @ 12:28:10 #133
67316 J-DOGG
eeeeh ja?
pi_22677613
Het lijkt erger dan het is. Ik heb er nu niet zo veel last meer van. Het is nog wel gevoelig maar het doet niet echt veel pijn. Ik ga morgen weer werken en dan zie ik wel of dat lukt (voor mijn werk loop en sta ik de hele dag).
And than you wake up dead and your dick falls off!!
  zondag 17 oktober 2004 @ 12:52:18 #134
16715 Mylene
*schatje*
pi_22677959
Een voetenbad met soda helpt ook goed tegen infecties enzo.
pi_22679386
ik ben er nu helemaal vanaf,is mooi dicht gegroeid en wat aan de zijkant is verwijdert groeit niet meer terug,ik kan er weer alles mee doen.
mn grootste angst is alleen dat het mischien nog bij de andere voet ook gaat gebeuren,maar dat weet je nooit.
ik kan je niet horen bert,ik heb een banaan in mijn oor.
  zondag 17 oktober 2004 @ 15:13:03 #136
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_22680509
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 12:52 schreef schatje het volgende:
Een voetenbad met soda helpt ook goed tegen infecties enzo.
Yes, klopt Maar maximaal 2 weken, anders blijft het vel van je teen te week en dat schijnt ook weer niet goed te zijn...
pi_22680867
of biotex groen,zei de dokter tenminste....
ik kan je niet horen bert,ik heb een banaan in mijn oor.
  zondag 17 oktober 2004 @ 16:35:50 #138
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_22682051
Biotex? of bedoel je Badedas? Die laatste helpt ook wel, maar soda is wat heavier zeg maar, daar heb ik ook meer het idee dat het werkt..
pi_22682142
Biotex is inderdaad ook goed voor dit soort zaakjes. Soda zal wat meer prikken, tis tenslotte een soort zout.
You love me you hate me, you hate to love me you love to hate me||| De nieuwe wereld komt eraan!
  zondag 17 oktober 2004 @ 16:42:13 #140
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_22682165
Soda prikt niet hoor en helpt wel erg goed.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_22682281
quote:

Ik kan hier maar 1 ding op zeggen: AUWA
© ©
pi_22707189
Is het inmiddels al wat beter ??
© ©
pi_22709429
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 19:36 schreef da_micha_man het volgende:
Is het inmiddels al wat beter ??
Ja, dat wil ik ook wel weten .
pi_22712472
ik heb nu voor de 2de keer ook een ingegroeide teen nagel de vorige keer kan ik me nog herinerren dat Steve-O het zelfde had in die tijd en mijn teen ziet er nu precies het zelfde uit als die van stevo-o op de vorige pagina(alleen dan mijn linker voet ipv de rechter )...ze hebben bij de vorige operatie een stukje laten zitten oid en dat is nu groter geworden en zit te kloten in mijn teen... tis erg kut maar heb nog niet zo'n zin gehad om naar de doctor te gaan... toch maar eens een keer gaan doen denk ik maar
Bram! Boterham!
pi_22714222
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 22:59 schreef lj_lightning het volgende:
ik heb nu voor de 2de keer ook een ingegroeide teen nagel de vorige keer kan ik me nog herinerren dat Steve-O het zelfde had in die tijd en mijn teen ziet er nu precies het zelfde uit als die van stevo-o op de vorige pagina(alleen dan mijn linker voet ipv de rechter )...ze hebben bij de vorige operatie een stukje laten zitten oid en dat is nu groter geworden en zit te kloten in mijn teen... tis erg kut maar heb nog niet zo'n zin gehad om naar de doctor te gaan... toch maar eens een keer gaan doen denk ik maar
Succes
ik heb al 3 maanden geen last meer van me voeten
I'm sick off all this poo'ing stuff i'm getting my buttcheeks pierced together
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 00:38:59 #146
21157 sioux_
lost in space
pi_22715007
ik heb nog nooit last van mijn nagels gehad. godzijdank. *knocks on wood*

maar begrijp ik nu goed dat je ook een ingegroeide teennagel kunt krijgen als je gewoon je voet stoot? wtf?
pi_22717483
alleen als je er 'gevoelig' voor bent, en jij je nagels verkeerd knipt (te kort en te rond)
voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
  woensdag 10 november 2004 @ 13:58:57 #148
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_23217423
Nou, ik ben nu eindelijk van die ingegroeide nagel af van m'n grote teen De dokter kwam eindelijk tot inzicht dat die insteking na de vorige operatie wel erg lang duurde (4 maanden) en besloot maar weer te gaan 'snijden'. Wat bleek: al die tijd is er een stukje nagelsplinter achtergebleven. Heb na de behandeling weinig pijn gehad en de teen herstelt zich nu best goed.
Maarrr.....probleemloze tenen zijn me blijkbaar niet gegund: nu is de nagel van de teen náást de dikke teen ineens ingegroeid Tis helemaal ontstoken, er zit al zo'n 'bolletje' en ik kan de nagel zelf niet eruit wippen, het einde van de nagel is niet meer te zien zeg maar..
Zat met de gedachte om naar een pedicure te gaan, zodat zij een stuk van mn nageltje kan afhalen, maar ik heb het idee dat het daarna weer gaat ingroeien...maar ik weet het dus niet!
Weet wel dat ik er van af wil, doet veel pijn en ik wil nu eindelijk eens geen pijn meer

Nu las ik in een eerdere post van iemand dat de dokter hier niets aan kan doen...is dit echt zo?
Weet iemand wat ik hieraan kan doen om het te verhelpen of groeit het op den duur vanzelf wel weer uit?
pi_23227596
ik ben laatst nar die pedicure geweest omdat ik me nagel scheef had afgeknipt :')
zonder verdoving hoekje nagel uit je teen is best pijnlijk :')
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_23227906
quote:
Op woensdag 10 november 2004 21:34 schreef Steve-O het volgende:
ik ben laatst nar die pedicure geweest omdat ik me nagel scheef had afgeknipt :')
zonder verdoving hoekje nagel uit je teen is best pijnlijk :')
.

Ben je nou een vent of niet??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')