OH MIJN GOD.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:58 schreef J-DOGG het volgende:
Ik had ook een ingegroeide teen nagel waarmee ik maandag (10-10) mee naar de dokter ben geweest. Helaas had ik natuurlijk weer een dokter in opleiding die er een deeltje van af zou halen. Deze koe heeft dus mijn halve nagel er afgehaald. Daardoor had ik dus ook een flinke wond en kon ik de hele week met mijn voet omhoog zitten.
linkje mensen met een zwakke maag kunnen beter niet klikken
jezusquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:58 schreef J-DOGG het volgende:
Zo zag het er bij mij ook ongeveer uit, alleen ietsje minder...Ben in juli geholpen en heb nu nog steeds een infectie! Dus laat regelmatig checken bij de huisarts, want je hebt zo veel kans op een infectie!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:58 schreef J-DOGG het volgende:
Ik had ook een ingegroeide teen nagel waarmee ik maandag (10-10) mee naar de dokter ben geweest. Helaas had ik natuurlijk weer een dokter in opleiding die er een deeltje van af zou halen. Deze koe heeft dus mijn halve nagel er afgehaald. Daardoor had ik dus ook een flinke wond en kon ik de hele week met mijn voet omhoog zitten.
Yes, kloptquote:Op zondag 17 oktober 2004 12:52 schreef schatje het volgende:
Een voetenbad met soda helpt ook goed tegen infecties enzo.
Ik kan hier maar 1 ding op zeggen: AUWAquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:58 schreef J-DOGG het volgende:
Ja, dat wil ik ook wel wetenquote:Op maandag 18 oktober 2004 19:36 schreef da_micha_man het volgende:
Is het inmiddels al wat beter ??
Succesquote:Op maandag 18 oktober 2004 22:59 schreef lj_lightning het volgende:
ik heb nu voor de 2de keer ook een ingegroeide teen nagel de vorige keer kan ik me nog herinerren dat Steve-O het zelfde had in die tijd en mijn teen ziet er nu precies het zelfde uit als die van stevo-o op de vorige pagina(alleen dan mijn linker voet ipv de rechter)...ze hebben bij de vorige operatie een stukje laten zitten oid en dat is nu groter geworden en zit te kloten in mijn teen... tis erg kut maar heb nog niet zo'n zin gehad om naar de doctor te gaan... toch maar eens een keer gaan doen denk ik maar
![]()
quote:Op woensdag 10 november 2004 21:34 schreef Steve-O het volgende:
ik ben laatst nar die pedicure geweest omdat ik me nagel scheef had afgeknipt :')
zonder verdoving hoekje nagel uit je teen is best pijnlijk :')
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |