abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 september 2004 @ 10:19:20 #101
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_22123779
Eerst had ik een infectie, waarvoor ik antibiotica gehad heb. Hiermee is het alleen niet helemaal over gegaan... nu heb ik het idee dat ie weer aan het ingroeien is, zie in ieder geval langs de nagelrand weer zo'n rood bobbeltje...
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
pi_22125057
zelf ook gehad,aan beide kanten van de teen,de prik doet pijn maar de behandeling niet.
gewoon wat aan laten doen,gaat niet vanzelf over en dat kan ik weten want ik liep er al 3 jaar mee!

alleen het genezen na de bahandeling kost gewoon tijd,de eerste dag als de verdoving is uitgewerkt heb je helse pijn maar na een pijnstillertje wat ik erbij kreeg is het zeker wel te doen.
alleen ben je makkelijk 2 weken ofzo uit de roelatie,heeft simpelweg tijd nodig om te genezen.

en dan kan je maar beter zorgen voor veel computerspelletjes en dvd films in die periode
ik kan je niet horen bert,ik heb een banaan in mijn oor.
pi_22127173
aha, begin volgende week net met n nieuwe baan en heb het verwijsbriefje naast me liggen. Is dat bij iederee zo, dat je een aantal weken niet kunt werken?
voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 22 september 2004 @ 13:21:47 #104
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_22127462
Ja, je bent echt wel minimaal een week uitgeschakeld, dus ga maar uit van 2 weken voor je weer echt helemaal op de been bent.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_22127549
oei
das echt effe jammer zeg!
moet het dan wel even goed timen...

wat hebben ze bij jou precies gedaan?
  woensdag 22 september 2004 @ 13:28:50 #106
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_22127635
heb ik ook een tijdlang gehad. Op een gegeven moment kwam mijn hele nagel er af Daarna groeide er weer een nieuwe..
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 22 september 2004 @ 13:29:54 #107
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_22127660
quote:
Op woensdag 22 september 2004 13:24 schreef knuppelhout het volgende:
oei
das echt effe jammer zeg!
moet het dan wel even goed timen...

wat hebben ze bij jou precies gedaan?
Hier staat mijn verhaal (ik ben een uitzondering hoor, denk daar even aan )
Ingegroeide teennagel?!?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_22129677
ik heb het zelf verholpen. gewoon zorgen dat je iets onder je nagel stopt aan de kant waar hij te kort is afgeknipt en vanaf blijven. het was bij mij vrij ernstig, maar heb het maar gewoon gedaan ondanks de pijn. ik heb er een stukje afgeknipte tandenstoker ( ) onder gestopt en klaar (het duurt wel eeuwen voor je nagel weer op de lengte is dat er geen risico meer is tot een nieuwe ingroei)
wel goed schoon houden natuurlijk!!
pi_22129693
geil ik heb er al 2 maanden geen last meer van
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_22129717
quote:
Op woensdag 22 september 2004 13:21 schreef Rewimo het volgende:
Ja, je bent echt wel minimaal een week uitgeschakeld, dus ga maar uit van 2 weken voor je weer echt helemaal op de been bent.
als het verband er af mag ken je weer lopen dus dat is na 1/2 dagen weer
gelukkig weet je baas dat alleen niet
  woensdag 22 september 2004 @ 15:05:37 #111
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_22129864
Als alles goed gaat kan het verband na 2 dagen worden vervangen door een pleister. Draag daarna vooral een tijdje wat wijdere schoenen, zodat het allemaal goed geneest. Je kunt tijdens die periode wel redelijk normaal lopen en zelfs werken.
  woensdag 22 september 2004 @ 15:06:10 #112
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_22129873
Als alles goed gaat kan het verband na 2 dagen worden vervangen door een pleister. Draag daarna vooral een tijdje wat wijdere schoenen, zodat het allemaal goed geneest. Je kunt tijdens die periode wel redelijk normaal lopen en zelfs werken. Dit laatste verschilt eigelijk per persoon, hoe snel het geneest, extra implicaties enz..
pi_22129995
ik werd de laatste keer wakker zonder verband om me teen
zo liggen draaien dat het deraf viel was een halve dag na de operatie en zag der goed uit .
pi_22131756
je kan er inderdaad weer op lopen na 1 of 2 dagen als je geluk hebt....maar werken kan je er niet mee in mijn ogen...moet gewoon eerst zo goed mogelijk genezen in alle rust.
want als je er weer gelijk mee gaat werken heb je aan het eind van de dag een natte/doorbloede sok,da's niet de bedoeling vind ik
pi_22132166
Een paar jaar geleden heb ik ook een ingegroeide teennagel gehad. Ik had er een hele tijd mee rondgelopen totdat het zo erg werd dat ik echt mank liep.
Toen naar de dokter gegaan, die durfde het zelf niet aan en verwees me door naar zo'n speciale voetendokter.
Die heeft het met een mesje weggesneden, weet niet meer precies hoe het ging, maar het viel me mee, even pijn, maar dan ben je er wel gelijk vanaf.

Suc6 iedereen!
I smile because I haven't the slightest idea what's going on..
pi_22132397
heb ik ook gehad (podotherapeut), maar dat heeft het niet opgelost voor mij, wel iets minder erg gemaakt.
bij mij: wegsnijden, dan stukje plastic eronder (hoekje van het plastic dat in de kraag van nieuwe overhemden zit), en dan een soort nep-nagel cement er overheen.
deed VERSCHRIKKELIJK pijn, echt nog nooit zoiets meegemaakt, en dat 10 minuten lang!
wat dat betreft vind ik lokale verdoving helemaal prima!
pi_22133867
ik had het echt nóóit laten wegsnijden zonder verdoving,altijd vragen om een verdoving als ze gaan snijden,maar bij mij werd het tot in het nagelbed verwijdert en behandelt met phenol zodat het nooit meer terug komt,die verdoving was dus absoluut noodzakelijk
pi_22136743
das dus wat ik nu in de verwijsbrief heb staan. Toen ik het de vorige keer liet doen was dat door de podotherapeute, die geen spuitjes mag zetten
pi_22196847
Wat je ook doet met die teen, ga er niet zelf in snijden
Het wordt er dan niet echt beter op
geen
  zaterdag 25 september 2004 @ 17:01:30 #120
104259 tom_aat
want Tomaat was al bezet
pi_22197032
Haha, ingegroeide teennagel is echt zó kut

heb et zelf dus ook gehad, een jaartje of 4 geleden schat ik zo.. nagel ingegroeid, en dan begon een beetje te etteren enzo.. naja, gaat vanzelf over dacht ik.. op een gegeven moment werd het vlees rond m'n nagel een beetje rood en gevoelig.. Nog steeds niks aan gedaan..

Een week of 3 later met gym kan ik opeens niet meer rennen van de pijn, ik trek mijn sok uit, en ik zie dat m'n vlees langs m'n teennagel half over mijn nagel zit.. dus naar de dokter, en die pakt er leuk een pincet met een watje in alcohol bij, en wipt zo m'n halve nagel omhoog (zonder verdoving that is ) naja.. pijn dus.

moraal: als je het hebt, ga dan zsm naar de dokter em het te laten fixen
pi_22197058
ik ben er al 2 keer aan geopereerd
en de derde keer zit er denk ik aan te komen, er groeit weer een hoekje in , hoe goed ik er ook voor zorg
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zaterdag 25 september 2004 @ 17:08:33 #122
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_22197165
Bij mij is het nu eindelijk (na dik 2 maanden) aan het genezen (na de operatie dus). Was gisteren maar weer eens naar de dokter geweest om te informeren of ie toevallig weer aan het ingroeien was, blijkt dat ik nog wild vlees had zitten op mn teen. Dat heeft ze toen gelijk even aangestipt met een pen,waardoor het zwart wordt en gaat verschrompelen. Hopelijk ben ik er nu eens eindelijk helemaal van af!
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 15:23:44 #123
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_22640883
Ben er dus nog steeds niet vanaf...het is weer helemaal ontstoken..nu heb ik van mijn buurvrouw, die een opleiding voor pedicure in België heeft gevolgd, een goeie tip gekregen.
Koop bij de apotheek een flesje waterstofperoxide 10% (moeten ze meestal speciaal voor je maken..) en een tube betadinezalf.
Met een pipetje breng je de waterstofperoxide op het onstoken gedeelte aan, dat bruist dan als het ware het vuil eruit. Hierna meteen besmeren met de betadine zalf. Schijnt goed te werken! Toen ik naar de apotheek ging op dat spul te halen zeiden ze daar dat ze in België andere middelen gebruiken als hier, dat ze het zelf ook al eens gebruikt had en dat het goed werkte! Ben eens benieuwd dus!
pi_22641257
ik ook, ik probeer een poliklinische ingreep zo lang mogelijk uit te stellen hoor!
dus: laat weten als t werkt!
pi_22662542
Ik had ook een ingegroeide teen nagel waarmee ik maandag (10-10) mee naar de dokter ben geweest. Helaas had ik natuurlijk weer een dokter in opleiding die er een deeltje van af zou halen. Deze koe heeft dus mijn halve nagel er afgehaald. Daardoor had ik dus ook een flinke wond en kon ik de hele week met mijn voet omhoog zitten.

linkje mensen met een zwakke maag kunnen beter niet klikken

[ Bericht 10% gewijzigd door Mylene op 16-10-2004 16:59:55 (foto achter linkje geplaatst) ]
And than you wake up dead and your dick falls off!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')