abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20823766
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 20:32 schreef Steve-O het volgende:
[afbeelding]

Je geeft de nagel ook geen andere keus dan in te groeien. Het is beter om je nagel recht af te knippen .
pi_20823777
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 09:29 schreef schatje het volgende:

[..]

Je geeft de nagel ook geen andere keus dan in te groeien. Het is beter om je nagel recht af te knippen .
Ja, dat zeiden ze mij dus ook. Maar dan knip ik em recht af en ineens brokkelt er een stuk af, met als gevolg dat ie een paar weken later weer ingegroeid is. De pijn die je dan telkens krijgt, doet je toch weer de teen schuin af laten knippen omdat je daarmee snel van de pijn af bent. Zo ervaar ik het tenminste.
  zaterdag 24 juli 2004 @ 11:05:01 #78
36126 Marliesjuh
:..Marlies..:
pi_20824561
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 09:32 schreef GoodspeeD het volgende:

[..]

Ja, dat zeiden ze mij dus ook. Maar dan knip ik em recht af en ineens brokkelt er een stuk af, met als gevolg dat ie een paar weken later weer ingegroeid is. De pijn die je dan telkens krijgt, doet je toch weer de teen schuin af laten knippen omdat je daarmee snel van de pijn af bent. Zo ervaar ik het tenminste.
Helemaal mee eens!!! Mijn dokter zei ook dat ik het recht moest afknippen, maar dat werkt niet.
Als ik het recht afknip dan blijft er een dood stukje nagel over wat zowat vanzelf eraf valt.. en dan knip je hem idd wel zelf schuin af..
  zaterdag 24 juli 2004 @ 11:05:55 #79
36126 Marliesjuh
pi_20824568
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 20:32 schreef Steve-O het volgende:
[afbeelding]

Lijkt verdomd veel op mijn teentje
Ik heb het alleen aan de binnekant van m'n teen.
pi_20892500
Tsjonge jonge jonge heeeeeeej, dus echt iedereen heeft er bijna last van ... en jammer genoeg gaat ook iedereen naar de dokter. Enkele jaren gelden had ik een ingegroeide teennagel, deze is toen door de dokter half verwijderd, ook met spuitjes enzo.... Toen moest ik voor zooltjes (voor me knie ) naar de podotherapeut. Daar bleek dat hij ook altijd met ingegroeide teennagels werkte. Ze hebben er veel apparaten, en toen ik weer een ingegroeide teennagel had, had de dokter één oplossing, eraf. Ik ben toen naar de podotherapeut geweest en deze heeft hem "bewerkt" en hij voelde meteen al "bevrijdt" zeg maar. Echt geweldig, dus nu heb ik één mooie teennagel, en één lelijke (die de dokter half eraf heeft gehaald) Dus allemaal, heb je er last van echt ga naar de
PODOTHERAPEUT, er zit er vast ook wel één bij jullie in de buurt! Ik meen het, doe er je voordeel mee. Doktoren bedoelen het goed, en vaak kennen zij ook niet alles wat een podotherapeut kan, maar mijn dokter adviseert nu de mensen om daar heen te gaan!
Succes allemaal
lach eens wat meer, is gezond!!!
pi_20893100
ik ook hoor. ben ervoor bij de podotherapeut geweest 5 jaar geleden. helaas blijft het nog steeds ontstoken en pijnlijk bij aanraking. MAarja, het moet natuurlijk eerst weer eens verschrikkelijk misgaan bij het stoten van een teen, voordat ik ermee naar de chirurg ga
voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
pi_20893755
Mijn broertje heeft het ook heel erg gehad, de dokter heeft zijn hele nagel eraf gehaald, die is weer teruggegroeid en nu heeft hij het weer terug. Vorige week begon het ook bij mij,nog niet zo erg dus heb er tea tree gel op gedaan en heb er geen last meer van.
pi_20894177
wasda voor spul&waar koop je dat&hoe duur?
voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
  dinsdag 27 juli 2004 @ 22:09:41 #84
36126 Marliesjuh
pi_20898277
tea tree kun je o.a. bij de bodyshop kopen.. ik heb het gebruikt tegen puistjes.. volgens mij is dat zo'n niet op dieren getest middeltje wat overal tegen kan helpen.. dacht ik hoor..

Met mijn teen gaat het nog niet echt beter.. ik gebruik nu al een aantal dagen van die zalf om het uit te drogen, maar ik zie nog niet echt resultaat.. het is wel minder ontstoken, maar 't doet nog wel zeer
pi_20899980
quote:
Op dinsdag 27 juli 2004 22:09 schreef Marliesjuh het volgende:
het is wel minder ontstoken, maar 't doet nog wel zeer
kijk.. dat is al een mooi begin..
Dit keer zonder signature
pi_21175010
Eigenlijk moest ik afgelopen vrijdag terug naar de dokter, want die zalfjes hielpen alleen een beetje om de ontsteking minder te maken. Maar mijn nagel was nog steeds in gegroeid. Nu ben ik gister ff zelf bezig gegaan en heb het stuk nagel weg weten te krijgen!! Joehoe! Deed wel verdomd zeer, maar goed. Zo te zien ben ik er nu vanaf. Tis nu alleen nog een beetje rood. Als ik weer last krijg moet ik echt naar de dokter vrees ik
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 10 augustus 2004 @ 10:47:30 #87
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_21175164
Het beroerde is dat die dingen maar doorgroeien Het lucht wel enorm op als je dat stukje eruit hebt trouwens

Probeer je nagel altijd recht af te knippen. Dat is lastig omdat je meestal een hoek eraf moet knippen om het ingegroeide stukje weg te halen. En daardoor blijft het elke keer weer misgaan.

Maar voorlopig ben je er even vanaf
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_21175252
Ik heb het ook gehad, en ben een maandje geleden geopereerd eraan. Die verdoving was even doorbijten, maar daarna geen pijn meer gehad. De twee wonden zijn nu bijna helemaal hersteld en mijn nagelriemen zijn ook weer netjes aan het teruggroeien. Nog even geduld en het is dus goed opgelost gelukkig!
pi_21177352
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 09:29 schreef schatje het volgende:

[..]

dat ding was al ingegroeid ik heb er een hoek afgeknipt zodat het minder pijn doet tijdens het lopen
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_21177396
gister weer geweest

straks mag dat verband eraf
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 10 augustus 2004 @ 12:47:16 #91
13151 crew  Rewimo
pi_21177739
Sterkte!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_21178226
lol trok dat verband uit een sok
pi_21178771
Ik heb van de dokter een anti biotica kuur gehad en die heeft de ontsteking weggehaald. Heb zelf met het weken in soda én het steeds een watje eronder stoppen opgelost eigenlijk. Door de watjes groeit m'n nagel nu de goede kant op en door de anti biotica kuur gaat de ontsteking weg. Het doet al helemaal geen pijn meer, ik kan gewoon lopen en zelfs weer rennen zonder ook maar een beetje pijn. Het is alleen nog een beetje rood, maar ik verwacht dat dat binnen een weekje wel ook weggetrokken is
pi_21182836
Dat recht afknippen werkt bij mij ook niet echt, want je moet inderdaad rond afknippen om te voorkomen dat de nagel (nog verder) ingroeid. Zo te zien ben ik er voorlopig vanaf doordat ik nu alles heb weggeknipt (wel pijnlijk) Maar nu hopen dat het niet weer dezelfde kant op gaat als de nagel weer langer is!!!!

Soda helpt goed om het te ontsmetten en de huid wordt ook een stuk soepeler erdoor.
pi_21182874
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 13:32 schreef Bananenman het volgende:
Ik heb van de dokter een anti biotica kuur gehad en die heeft de ontsteking weggehaald. Heb zelf met het weken in soda én het steeds een watje eronder stoppen opgelost eigenlijk. Door de watjes groeit m'n nagel nu de goede kant op en door de anti biotica kuur gaat de ontsteking weg. Het doet al helemaal geen pijn meer, ik kan gewoon lopen en zelfs weer rennen zonder ook maar een beetje pijn. Het is alleen nog een beetje rood, maar ik verwacht dat dat binnen een weekje wel ook weggetrokken is
Ik heb ook een antibiotica kuur gehad, en dat hielp ook om de ontsteking rustiger te maken.
pi_21182958
Ik heb het ook een keer gehad. Gewoon ff naar de chirurg gaan, die snijd em eruit. Kost je 15 minuuthjes. Paar pillen en paar dagen later loop je weer normaal. Geen pijn meer, en vieze ontstoken ellende.
Btw te lang rondlopen met een ontsteking is no good. Het kan namelijk in een bloedvat terecht komen en dan ben je verder van huis.
pi_21241259
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 01:46 schreef DrMarten het volgende:
Beetje huis-tuin en keukenchirurgie erop loslaten met een nagelschaar/knipper/ speld en een goeie dosis jodium en pleisters doet vaak al veel. Als het erger wordt even naar de huisarts. Heb daar ooit een keer een zalfje gekregen dat perfect werkte (bactroban). Heb helaas ook twee gevallen gehad waarin een professionele ingreep nodig was (lees laten wegknippen door huisarts). De ingreep zelf valt wel mee, alleen die verdoving in de je grote teen doet enorm pijn. Ik heb behoorlijk wat pijnj gehad in m'n leven, maar deze verdovingen waren de weinige keren dat ik bijna van mijn stokje ben gegaan.
Ik ben al geopereerd aan beide voeten (lees nagels), maar dan ook echt in een ziekenhuis door een chirurg.
In elke voet moest dus een prik, en dat deed hij ook tot in het bot.
Dat doet inderdaad errug zeer. Daar waarschuwde hij al voor.
Tijdens het snijden lijkt het net of het niet van jou is want daar voel je niets van, totdat de verdoving uit werkt.
Het is wel te doen hoor, gewoon ff doorbijten tijdens die injecties.
Voor de rest is die pijn beter dan een echt ingegroeide nagel.
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_22003073
Ik heb m'n teennagel ook een paar keer bij de dokter en in het ziekenhuis laten verwijderen en het nagelbed smaller laten maken.

Nu groeit ie gelukkig niet meer in, maar de nagel zit niet meer vast aan het nagelbed. Hij zit alleen onderaan nog vast. Onder het 'losse' gedeelte komt allemaal stof van de sok enzo. Nu is m'n nagel helemaal verkleurd (geel achtig).

Iemand hier ook ervaring mee of ideeen hoe ik hier vanaf kan komen?
  dinsdag 21 september 2004 @ 11:15:42 #99
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_22100960
Ik ben er nu twee maanden geleden aan geholpen, en sindsdien kan ik maar 1 paar schoenen aan (maw: het is nog niet over). Ik naar de dokter geweest paar weken terug, moest maar weer gaan baden en met Fucidin smeren. Vandaag weer terug, nieuwe afspraak gemaakt...word een beetje erg moedeloos van die kl*teteen...
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 21 september 2004 @ 11:23:02 #100
13151 crew  Rewimo
pi_22101069
Groeit het nog in, of heb je een infectie na de operatie? In het laatste geval heb je een antibioticakuur nodig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')