Je geeft de nagel ook geen andere keus dan in te groeien. Het is beter om je nagel recht af te knippenquote:
Ja, dat zeiden ze mij dus ook. Maar dan knip ik em recht af en ineens brokkelt er een stuk af, met als gevolg dat ie een paar weken later weer ingegroeid is. De pijn die je dan telkens krijgt, doet je toch weer de teen schuin af laten knippen omdat je daarmee snel van de pijn af bent. Zo ervaar ik het tenminste.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 09:29 schreef schatje het volgende:
[..]
Je geeft de nagel ook geen andere keus dan in te groeien. Het is beter om je nagel recht af te knippen.
Helemaal mee eens!!! Mijn dokter zei ook dat ik het recht moest afknippen, maar dat werkt niet.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 09:32 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
Ja, dat zeiden ze mij dus ook. Maar dan knip ik em recht af en ineens brokkelt er een stuk af, met als gevolg dat ie een paar weken later weer ingegroeid is. De pijn die je dan telkens krijgt, doet je toch weer de teen schuin af laten knippen omdat je daarmee snel van de pijn af bent. Zo ervaar ik het tenminste.
kijk.. dat is al een mooi begin..quote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:09 schreef Marliesjuh het volgende:
het is wel minder ontstoken, maar 't doet nog wel zeer
dat ding was al ingegroeid ik heb er een hoek afgeknipt zodat het minder pijn doet tijdens het lopenquote:Op zaterdag 24 juli 2004 09:29 schreef schatje het volgende:
[..]
Je geeft de nagel ook geen andere keus dan in te groeien. Het is beter om je nagel recht af te knippen.
Ik heb ook een antibiotica kuur gehad, en dat hielp ook om de ontsteking rustiger te maken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:32 schreef Bananenman het volgende:
Ik heb van de dokter een anti biotica kuur gehad en die heeft de ontsteking weggehaald. Heb zelf met het weken in soda én het steeds een watje eronder stoppen opgelost eigenlijk. Door de watjes groeit m'n nagel nu de goede kant op en door de anti biotica kuur gaat de ontsteking weg. Het doet al helemaal geen pijn meer, ik kan gewoon lopen en zelfs weer rennen zonder ook maar een beetje pijn. Het is alleen nog een beetje rood, maar ik verwacht dat dat binnen een weekje wel ook weggetrokken is
Ik ben al geopereerd aan beide voeten (lees nagels), maar dan ook echt in een ziekenhuis door een chirurg.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 01:46 schreef DrMarten het volgende:
Beetje huis-tuin en keukenchirurgie erop loslaten met een nagelschaar/knipper/ speld en een goeie dosis jodium en pleisters doet vaak al veel. Als het erger wordt even naar de huisarts. Heb daar ooit een keer een zalfje gekregen dat perfect werkte (bactroban). Heb helaas ook twee gevallen gehad waarin een professionele ingreep nodig was (lees laten wegknippen door huisarts). De ingreep zelf valt wel mee, alleen die verdoving in de je grote teen doet enorm pijn. Ik heb behoorlijk wat pijnj gehad in m'n leven, maar deze verdovingen waren de weinige keren dat ik bijna van mijn stokje ben gegaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |