abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20791148
Ik heb een aantal exclusievere kleding merken uitgezocht om zoekfuncties op uit te voeren en ik wil dat aantal uitgaan breiden (zowel voor de dames als heren) op mijn zoeksites.

Aangezien ik toch keuzes moet maken ben ik benieuwd welke merken HOT zijn (dwz waar veel interesse voor is) en welke merken totaal niet interessant zijn.

Uitgangspunten:
Exclusievere/duurdere merken, dus zeg boven Hilfiger-nivo
Zowel trendy als nette (pakken voor de mannen bijvoorbeeld) kleding

Merken die ik bij de dames al zowiezo meeneem bij uitbreiding (dit als voorbeeld) zijn: Ambiente, Chloé en Patrizia Pepe.

Nou ik ben benieuwd. Vermelding wil overigens niet zeggen dat ze ook geplaatst worden, hangt van meer factoren af (in hoeveel winkels wordt het verkocht, doelgroep en zo).

Alvast bedankt!
pi_20791315
Sorry ik heb geen verstand van dat niveau. Maar volgens mij is het ook moeilijk oordelen wat boven Hilfiger niveau in houd, want ik vind nergens de kleding niveau meter.
pi_20791487
mijn hele klerenkast hangt vol met spul van Esprit, niet echt exclusief, maar het zit goed, en ziet er ook nog eens leuk uit
  donderdag 22 juli 2004 @ 17:05:26 #4
17447 Reintje
Zet je aan het denken!
pi_20791525
Beetje spammerig hoor, vind ik...
Action is the enemy of thoughts
  donderdag 22 juli 2004 @ 17:07:59 #5
94904 ExtremeKnowledge
Liberté, égalité, fraternité
pi_20791591
exclusieve pakjes zoals die van hilfinger.. of zelfs gaastra jacks met een absurd hoge kakker prijs..

zijn vooral NIET HOT!!!!

hippe pakjes en de hawai shirtjes rage schijnt hier weer in de komen
You have come, and found us sleeping..
But now we are awake!.
pi_20791664
-edit: offtopic

[ Bericht 94% gewijzigd door Mylene op 22-07-2004 17:30:51 ]
Knappe jongen die dit nog kan onderschatten.
pi_20791922
*merken* zijn *NOT*
If you can't beat them: beat harder next time.
pi_20791927
@TS: Gebruik de search eens op mijn usernaam: ik heb hier al talloze schermen over volgeschreven........
  donderdag 22 juli 2004 @ 17:26:13 #9
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_20792013
Op welke doelgroep richt je je? Ik denk namelijk dat jongeren over het algemeen geen kleren zullen kopen in die prijsklasse, tenzij je rijk bent Jongeren uit de middenklasse inkomen zullen weinig interesse hebben, dat wil zeggen, zullen niet vaak bij deze merken rondsnuffelen. Mensen boven de 30 met een bovenmodaal inkomen zou een goede doelgroep kunnen zijn.
Merken waarvan ik denk dat ze hot zijn voor vrouwen: Luisa Cerano, Hugo Boss, Marc Cain, Noa Noa, Moschino, Max Mara, Celine,

[ Bericht 2% gewijzigd door miki op 22-07-2004 17:34:42 ]
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
pi_20792079
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 17:05 schreef Reintje het volgende:
Spam in de signature is toegestaan hoor .
  donderdag 22 juli 2004 @ 17:40:51 #11
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_20792285
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 17:05 schreef Reintje het volgende:
Beetje lelijke sites ook nog!
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
pi_20792303
Ontopic graag .
pi_20792489
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 17:22 schreef TeRRoRiTe het volgende:
*merken* zijn *NOT*
Ligt eraan wat je er mee bedoelt. Mijn kast hangt vol met kleding uit het "Exclusievere" genre maar er is geen merkje te vinden (OK als je heel goed kijkt).

Ik snap dat een groot deel van de bezoekers hiero nogal "jong" is maar ik heb genoeg reacties gelezen om aan te nemen dat een deel wel interesse heeft in het duurdere segment en ook bereid is (da's namelijk een ander punt ) om het te kopen.

BTW: Sites zijn idd eenvoudig omdat ik meer waarde hecht aan een snelle en eenvoudige bediening dan aan allerlei gelikte (laadtijdvretende:X) zaken die ik persoonlijk zo snel mogelijk wegklik. Het is tenslotte een zoeksite, ik hoef er niets mee te verkopen. Wel moet de zoekfunctie verbeterd worden (invoerscherm waarbij op elk merk gezocht kan worden) maar dan moet ik me eerst daar héél erg in verdiepen... laat eerst maar zien of de sites idd bezocht worden en of er dus een "markt" voor is

O ja laatste puntje: Hou het er maar op dat de "kledingnivometer" vooral op prijs is gebaseerd. Daarnaast moeten merken ook niet overal te krijgen zijn anders kan je niet meer over exclusief praten.
Kijk Hilfiger is best wel OK wat betreft kwaliteit e.d., net zoals Polo RL, maar aangezien dit bijna op elke straathoek te koop is bijna heb ik besloten ze niet op te nemen, anders kan ik elke zaak wel toevoegen (en gezien m'n beperkte tijd moet ik een keuze maken )

[ Bericht 2% gewijzigd door Fastcruiser op 22-07-2004 18:00:38 ]
pi_20792531
Trussardi, Corneliani..
  donderdag 22 juli 2004 @ 18:21:30 #15
36038 Shaman
retro-progressief
pi_20792917
Ik hecht niet zo aan merken maar dit vind ik wel erg fijne merken, en in mijn optiek exclusief vanwege de originaliteit:
Diesel, Bikkenberg, Only, Aem-kei, Whatever, G-star, Crosshatch, Hans Ubbink, Drykorn, LQD, Kickers, Indian Rags, etc

[ Bericht 23% gewijzigd door Shaman op 22-07-2004 18:29:04 ]
pi_20792927
ik draag vrij veel van ralph lauren
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
pi_20792984
Ik heb wat shirts en een broek van Forecast, ziet er leuk uit en zit lekker . Verder nog wat broeken van Replay en een lading Puma shirts/trui en wat Brunoti en Chasin. En ik heb laatst nog wat merkloze zooi gehaald bij de V&D .

Diesel broeken zitten niet lekker bij mij.
pi_20793074
Hugo boss wordt toch ook al heel veel gedragen ofzo Tis allemaal zo duur die exclusieve kleding, en denk dat je moeilijk van 'hot or not' kunt spreken daar, juist omdat het exclusief is?

Dat is meer van toepassing op de 'goedkopere' dingen dan als hilfiger (hoewel dat al duur is).

Maar denk dat er maar weinig hier zijn die dat al dragen
The greatest thing you'll ever learn, is how to love and be loved in return
pi_20793095
ik heb vanalles, g-sus, tommy hilfiger, chasin, mexx, diesel, blend en armani
maar ik heb bv ook puma, shirtjes van cool cat en cars-jeans
ligt gewoon aan het moment dat ik iets koop, en aan het moment wat ik aan doen,
ik kijk trouwens niet naar merken, maar gewoon wat ik leuk vind.
NEC TEMERE, NEC TIMIDE
pi_20793562
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 18:34 schreef soulfly1983 het volgende:

ik kijk trouwens niet naar merken, maar gewoon wat ik leuk vind.
Ik dus ook. . Maar meestal zijn de leuke kleren juist van dure merken
pi_20801040
Ok, ik zal ff voorzetje geven, wat er in mijn kast zit

Etro (de bom!)
Borrelli
Brioni
Fattori
Hackett
Pink
T.M. Lewin
HIlditch&Key
Barba
Church
Santoni
Allen Edmonds
Grenson
Cheaney
Crockett&Jones
La Zetagi
Incotex

en dan nog het gewonere spul van RL, Faconnable, Armani, Brooks Brothers, TH, Van Bommel, Gant, maar da's niet echt exclusief te noemen
pi_20817047
Fake London is HOT
pi_20818475
Merken die hot zijn volgens mijn mening:

Dolce&Gabbana
Fake London
Bikkembergs
Von Dutch(maar is eigenlijk al weer uit door de veels te grote hype rondt dit merk)
DSquared
Atelier La Durance
Y3
Seven
Blue Blood
Nudie
Nike
Levi's(gaat weer komen, niet dat het weg is geweest eigenlijk)
Ettiene Ozeki

Vrijwel allemaal merken met een vrij hoge exclusiviteit qua prijs, maar ook als doelgroep jongeren door het hoge jeans gehalte van de merken.

Merken die not zijn volgens mijn mening:

Evisu
Diesel
G-star(de standaard kleding, de handcrafted is wel mooi)
Puma
Converse All Stars
pi_20821181
Sutor Mantellassi
Kiton
Loro Piana
Bonora
Alden
Gieves & Hawkes
Barbour
Caraceni
Turnbull & Asser