Ik zie je heel vaag Inaquote:Op donderdag 22 juli 2004 12:46 schreef cerror het volgende:
Hij heeft een lul, hoofd!
Ina, weet je waar mijn peen is?quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:47 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ik zie je heel vaag Ina
Heb eerlijk gezegd weinig vertrouwens in zo'n cursus!!quote:Op donderdag 22 juli 2004 13:09 schreef Spotmatic het volgende:
Stomme loser, jouw woordspelingen zijn verre van grappig! Terug in je bed en kom er niet uit voordat je minimaal een cursus "hoe ben ik humoristisch?" heb gevolgd
quote:Op donderdag 22 juli 2004 13:12 schreef Abbadon het volgende:
dat 'grappig' in de tt is wel misleidend ja
trek jij je grap jas even uit ik heb mijn lolbroek al aan. En ik vind ze wel grappigquote:Op donderdag 22 juli 2004 13:09 schreef Spotmatic het volgende:
Stomme loser, jouw woordspelingen zijn verre van grappig! Terug in je bed en kom er niet uit voordat je minimaal een cursus "hoe ben ik humoristisch?" heb gevolgd
of de penis van je zusquote:Op donderdag 22 juli 2004 13:21 schreef houtjes het volgende:
De pen is van je zus
of
De penis van jezus
Als je het geen humor vind waarom reageer dan ook niet.quote:Op donderdag 22 juli 2004 14:05 schreef Yodaah het volgende:
Humor is anders TS, maar voor jou heb ik deze: Mod slot erop (het rijmt, en het dicht ook)![]()
niet boos worden hoor! nergens voor nodig, of doe je dat espresso?quote:Op donderdag 22 juli 2004 14:14 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Als je het geen humor vind waarom reageer dan ook niet.![]()
quote:Op donderdag 22 juli 2004 14:20 schreef Yodaah het volgende:
[..]
niet boos worden hoor! nergens voor nodig, of doe je dat espresso?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |