omg das Homer Jquote:© Lex ® zegt:
Mario sunshine stinkt
Beide Simpsons spellen zijn leuk. Als je groot fan van de serie bent, zijn ze zelfs geweldig!quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:27 schreef Elgigante het volgende:
Is het spel The Simpsons eigenlijk leuk op de Cube?
Ik ben namelijk een grote fan van de serie.
Ghe, doet me een beetje denken aan mijn Kirby Airride reviewquote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:10 schreef Thomper het volgende:
Gefeliciteerd.
Nieuwe PU binnen, Driv3r krijgt een te verwachten lage 5. Verder niet echt veel opzienbarends, qua cube is er eigenlijk vooral Wario Ware. Beter dan de GamePro review van een tijdje terug iig, Jurjen deelt de mensen op in groepen.
Geen vrienden maar wel snel GBA-versie uitgespeeld: 25
GBA-versie vond je leuk, maar nog steeds geen vrienden: 47
GBA-versie vond je niks, maar je hebt wel vrienden: 60
GBA-versie vond je top en je hebt vrienden: 80
Je bent wel erg nieuwsgierig nu voor deze game maar hebt nooit aanschaf overwogen: 69
Ik denk dat ik ongeveer tussen de 60 en 80 zal zitten. Ik vond de GBA versie leuk, maar heb maar soms vrienden die langs kunnen komen. Maar dit is nou een top-review!
Verder wel jammer dat ik de E3-DVD nog niet binnen heb...
vertel hoe ToS is héquote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ghe, doet me een beetje denken aan mijn Kirby Airride review
Ik heb overigens ToS nu. Die ga ik gamen vanavond.
Ten eerste: als je oma dood is: gecondokeerd.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ghe, doet me een beetje denken aan mijn Kirby Airride review
Ik heb overigens ToS nu. Die ga ik gamen vanavond.
Mwoah ik lees en maak al genoeg reviews en lees ze over het algemeen alleen als ik de game ga kopen of als ik twijfel over aankoop.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Thnx Thomper!
En sowieso moet je alle reviews eens gaan lezen op de FP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |