Niets is minder waarquote:Op donderdag 22 juli 2004 11:32 schreef Quinny het volgende:
Surfer is het nou zeker dat je mee gaat?
quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:32 schreef Quinny het volgende:
Hier...quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:28 schreef Magneet het volgende:
[..]
niet opgevallen dat dat al veranderd was
Gijssssssssssquote:Op donderdag 22 juli 2004 11:16 schreef silver-surfer het volgende:
Die site: http://www.gijsjesbarbeque.tk/
_____________________________O________________________________
Bijna... ik ben mijn uiterste bovenste best aan het doen..quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:32 schreef Quinny het volgende:
Steek je je niet in je oog daarmeequote:
hahahahahhahhaquote:Op donderdag 22 juli 2004 11:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hier...Een oogdoekje !
Wowquote:Op donderdag 22 juli 2004 11:44 schreef Nadientje het volgende:goeiemorgen
Gijijijijijijijijssssssssquote:Op donderdag 22 juli 2004 11:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijssssssssss
Mogguh Dientjequote:Op donderdag 22 juli 2004 11:44 schreef Nadientje het volgende:goeiemorgen
quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:45 schreef Quinny het volgende:
Sjo kan jij een curcus liegen aan Surfer geven vanmiddag
een laken heeft meer effect denkquote:Op donderdag 22 juli 2004 11:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hier...Een oogdoekje !
Jij ook... maar... je praat in je slaap schoonheid.. dus ik heb af en toe wakker gelegen..quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:44 schreef Nadientje het volgende:goeiemorgen
quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:46 schreef SailingAce het volgende:
Goh.. dus zo gaat dat dan.. paar jaar bij de Gijsjes posten, door andere tijdsbesteding geen tijd om dagelijks mee te posten. Wat puntjes aangeven die minder vind van sommige mensen.., keer aangeven dat het leuker is voor de mensen als je gewoon op het forum gooit dat er een meet is, en zo word je stilzwijgend genegeerd een maand later.
Puike mensen hoor hier.. chapeau wat dat betreft, de makkelijkste weg.
Nou mensen veel plezier dan maar, conclusie is getrokken, no hard feelings, mazzel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |