Eindelijk iets dat Louis wel kan wou je zeggen?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:48 schreef The_Hives het volgende:
[..]
De clubleiding gaat tegenwoordig juist veel beter met conctracten ed om![]()

Wat wil je als je een oud verdediger als coach hebt.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:53 schreef gras het volgende:
[..]
Ondertussen van Damme en Yakubu langer binden. Lekkere prioriteiten stellen ze zeg.

Tja, nu is het allemaal nog hosanna, maar het kan zo omslaan. Voor dit seizoen ziet het er allemaal goed dan wel perfect uit, maar daarna. Twijfelachtig.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:55 schreef The_Coach het volgende:
[..]
Wat wil je als je een oud verdediger als coach hebt.![]()
![]()
![]()
Er worden inderdaad nogal grote fouten gemaakt, die binnenkort wel zichtbaar worden.
Overigens is het ook wel apart dat Zlatan niet speelt in de oefenwedstrijden.

Wat verwachten jullie? Dat spelers contracten tekenen voor 10 jaar? Bij afsluiten van contract gaat het om een bepaalde duur. Vd Vaart verlengde zijn contract, toen er al aan hem getrokken werd.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:51 schreef The_Coach het volgende:
[..]
Nu je het zegt ja Zlatan niet laten verlengen tot 2008 toen die nog wilde en Trabelsi geen verhoging geven toen die nog wilde blijven, V/d Vaart transfervrij laten vertrekken.
idd, zo vlak na het ekquote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:55 schreef The_Coach het volgende:
[..]
Overigens is het ook wel apart dat Zlatan niet speelt in de oefenwedstrijden.

V/d Vaart en Heitinga doen vanavond in de basis al mee tegen Luton Townquote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:57 schreef gras het volgende:
[..]
Tja, nu is het allemaal nog hosanna, maar het kan zo omslaan. Voor dit seizoen ziet het er allemaal goed dan wel perfect uit, maar daarna. Twijfelachtig.
Zlatan is ook een EK-ganger. Doet daarom ook nog niet mee he.

Zlatan heeft overigens meerdere keren aangedrongen op verlenging, en als je daar als Ajax zijnde niet op inspeelt dan vind ik dat wel een beetje laks.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:59 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Wat verwachten jullie? Dat spelers contracten tekenen voor 10 jaar? Bij afsluiten van contract gaat het om een bepaalde duur. Vd Vaart verlengde zijn contract, toen er al aan hem getrokken werd.
Zlatan wilde een langer contract? Weet jij hoeveel hij vroeg? Ajax kan en wil (op dit moment) niet van die gigantische salarissen betalen.
Het is een beetje naïef van jullie om te denken: waarom hebben ze het contract van Zlatan niet verlengd.
Als het allemaal zo makkelijk was…..
Trabelsi hebben ze eerder uit eigen initiatief verhoging gegeven, en dat boden ze nu weer. Lezen is blijkbaar moeilijk.
[..]
idd, zo vlak na het ek

Je denk toch niet dat ze dat niet serieus overwogen hebben? dat is echt geen laksheid dat ze daar niet op ingegaan zijn. Ze hebben zo hun redenen, maar ik ga er vanuit dat ze met Kluivert en co in hun achterhoofd een weloverwogen beslissing hebben gemaakt. Want zo;n flater willen ze natuurlijk niet nog een keer maken.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:12 schreef The_Coach het volgende:
[..]
Zlatan heeft overigens meerdere keren aangedrongen op verlenging, en als je daar als Ajax zijnde niet op inspeelt dan vind ik dat wel een beetje laks.
Dat is de overweging die je maakt. Normaal gesproken blijft een jonge speler maar een paar jaar. 4 is dan echt veel. Voor de zekerheid sluiten ze dan een 5-jarig contract af. Dan kan je die tussentijds wel verlengen, maar je hebt ook altijd het risico op blessures of wat dan ook. En we zijn geen Barca, ManU of wat ook die jarenlang een miljoenen salaris kunnen doorbetalen. Komt bij dat Ajax het beleid heeft om spelers die vergelijkbaar belangrijk zijn, naar dezelfde norm te belonen. Of dit de goede manier is, is te betwijfelen.quote:Ik begrijp dat het voor Ajax lastig is veel te betalen voor dat soort spelers maar ze verdienen het met wat langere contracten weer dubbel en dwars terug.
Niet iedereen is zoals Trabelsi. En tientallen miljoenen is een beetje losse pols. En als er een jaar geen belangstelling is, wie zegt dat dit het volgende jaar wel is?quote:Nu creeër je de situatie dat spelers die nog maar 1 jaar te gaan hebben, bij geen interesse transfervrij weg gaan, dus weg tientallen miljoenen die je niet kwijt bent met een hoger salaris.
precies en daarom vinden ze vaak 3 max. 4 jaar genoeg. En als ze vlammen zoals dit jaar in de Tjempieunsliek, zullen er altijd clubs blijven die grote bedragen betalen voor een 1-jarig contract.quote:Overigens is het doordat de sterkte van de competitie ook niet echt goed voor hun om langer te blijven.

quote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:22 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Je denk toch niet dat ze dat niet serieus overwogen hebben? dat is echt geen laksheid dat ze daar niet op ingegaan zijn. Ze hebben zo hun redenen, maar ik ga er vanuit dat ze met Kluivert en co in hun achterhoofd een weloverwogen beslissing hebben gemaakt. Want zo;n flater willen ze natuurlijk niet nog een keer maken.
[..]
Ze hebben het wel overwogen alleen duurde het nogal lang, alleen weet je natuurlijk niet wat daar van waar is. (geen Ajaxbronnen)
Niet iedereen is zoals Trabelsi. En tientallen miljoenen is een beetje losse pols. En als er een jaar geen belangstelling is, wie zegt dat dit het volgende jaar wel is?
[..]
Ik bedoelde het alleen erg verhogen van de absolute toppers, maar daar kun je wel weer conflicten van spelers onderling krijgen.
[..]
precies en daarom vinden ze vaak 3 max. 4 jaar genoeg. En als ze vlammen zoals dit jaar in de Tjempieunsliek, zullen er altijd clubs blijven die grote bedragen betalen voor een 1-jarig contract.
Ik hoop dat dat laatste nog zo is aangezien er heel weinig clubs nog 10 of 15 miljoen Euro kunnen of willen betalen voor een v/d Vaart met 1 jaar te gaan, daarom ben ik ook voor het verlengen van die contracten.
Maar gelukkig kan er iig dit jaar nog worden genoten van de sterje selectie.![]()

Schijnt redelijk defintief te zijn, wanneer Marco en John vertrekken.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:33 schreef twi het volgende:
John v/d Brom wordt welllicht opvolger van van Basten en van 't Schip. Tsja...

quote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:58 schreef JeroenV het volgende:
23/7/2004 - Ajax wint met 0-4 bij Luton Town
(Van onze verslaggever RvN)
Ajax heeft de vriendschappelijke wedstrijd in Londen met 0-4 gewonnen van Luton Town. Pienaar, Sonck (voorzet De Mul) en maxwell scoorden voor rust. Sonck maakte met zijn tweede goal van de avond de 0-4 compleet. Er waren 7500 toeschouwers bij het duel aanwezig.
Opstelling Ajax: Lobont, de Jong, Heitinga ('46 de Ridder), Escudé, Maxwell, de Mul, Pienaar ('46 Sneijder), Obodai, Van der Vaart ('46 Ibrahimovic), Soetaers ('75 Mitea), Sonck.
Stekelenburg, Sikora en Anastasiou bleven op de bank.
Right.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:39 schreef F1Bas het volgende:
0-0 na een helft

Nee contract tot 2006quote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:37 schreef RednaZ het volgende:
Dus Van der Vaart is volgend seizoen transfervrij? Lekker dom van Ajax..

Het AT is meestal al een goede graadmeterquote:Op zaterdag 24 juli 2004 10:35 schreef S-Two het volgende:
0-4 tegen luton town is geen super-uitslag maar ik richt me toch niet zo op de voorbereiding (oefenwedstrijden), als we er met de jc-schaal maar staan

yep, die was ik ff vergetenquote:Op zaterdag 24 juli 2004 11:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het AT is meestal al een goede graadmeter

Ik geloof nooit dat Van der Vaart transfervrij bij Ajax zal vertrekken. Hij heeft redelijk vaak gezegd dat Ajax zijn club is en graag zonder ruzie weg wil, zodat hij nog terug kan keren. Niet dat dat dan ook echt gaat gebeuren, je weet het nooit, maar het geeft wel aan hoe hij nu denkt.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:37 schreef RednaZ het volgende:
Dus Van der Vaart is volgend seizoen transfervrij? Lekker dom van Ajax..

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |