abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 23 juli 2004 @ 09:26:23 #126
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_20803616
Ik zag net dat Loekje er al voor geband is. Laat dus maar verder rusten ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  vrijdag 23 juli 2004 @ 09:33:21 #127
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_20803709
Mooi, FF rust hier.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 23 juli 2004 @ 09:33:57 #128
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_20803725
Ik kies voor Steek.
  vrijdag 23 juli 2004 @ 09:35:07 #129
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_20803745
En ik ook.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  vrijdag 23 juli 2004 @ 09:47:47 #130
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_20803893
Lobont, alleen maar omdat ik verwacht dat hij meer blunders zal maken dan Stekelenburg.
The Most Incredible, Baby
  vrijdag 23 juli 2004 @ 09:52:01 #131
39110 sqlsmurft
opperprutser
pi_20803950
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 09:33 schreef Doc het volgende:
Ik kies voor Steek.
't is eigenlijk wel logisch want een echte ajacied kiest altijd voor eigen jeugd.
Een trainer kan er zelfs om ontslagen worden als hij die voor de fans werkelijk onvergeven fout maakt dat niet te doen.
Overigens heeft Lobont gewoon de pech dat hij Maarten tegenover zich heeft want elke andere keeper van Maartens leeftijd had zonder morren op de bank kunnen gaan zitten.

Overigens kies ik uiteraard ook voor Stekelenburg

Mijn grote wens is dat die k*t vonk op 0 blijft staan!
Deze keeper is ajaxonwaardig. Ik vond hem zelfs te slecht om 1e keeper van zwolle te worden.
Toen ik hoorde dat het niet doorging omdat er een top3 club interesse in hem had dacht ik dat psvou hem wilde. Helemaal blij, maar tot mijn grote ontsteltenis bleek het om ajax te gaan
[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
  vrijdag 23 juli 2004 @ 10:33:38 #132
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20804640
John v/d Brom wordt welllicht opvolger van van Basten en van 't Schip. Tsja...
pi_20804653
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 10:33 schreef twi het volgende:
John v/d Brom wordt welllicht opvolger van van Basten en van 't Schip. Tsja...
Dat heet de hand van van Gaal.
pi_20804705
Waarom kiest iedereen voor Stekelenburg? Enig argumentatie erbij zou wel leuk zijn. Ik heb mijn mening over de keepers al in een vorig topic toegelicht. Lobont! Tevens is het ook niet een juist moment om Stekelenburg er direct van het seizoen in te zetten. Druk is veel hoger, want dan móet hij er staan.
pi_20804820
En nog even terugkomend op de zaak Trabelsi. Waarom neemt iedereen het hem persoonlijk kwalijk? Z'n zaakwaarnemer Sedoc is de kwalijke. Hij is de aanstichter van alle trammelant. Misschien wel geholpen door 'vriend' Ferguson van Man U die geinterresserd in hem was. Tevens heeft Ajax dit ook niet helemaal goed gespeeld. Afspraken dienen te worden nagekomen en dat gebeurt niet. Arie van E. neem ik het dan ook kwalijk dat de beste rechtsback ter wereld is vertrokken voor vrijwel noppes. Denk dat 'ie ook nog wel langer in Amsterdam was te houden, maar helaas.
  vrijdag 23 juli 2004 @ 13:42:14 #136
95437 O-DOG
en un momento dado...
pi_20806622
ik ga voor Stekelenburg
The death of one man is a tragedy
The death of a million is just a statistic
  vrijdag 23 juli 2004 @ 13:54:49 #137
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_20806944
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 10:43 schreef gras het volgende:
En nog even terugkomend op de zaak Trabelsi. Waarom neemt iedereen het hem persoonlijk kwalijk? Z'n zaakwaarnemer Sedoc is de kwalijke. Hij is de aanstichter van alle trammelant. Misschien wel geholpen door 'vriend' Ferguson van Man U die geinterresserd in hem was. Tevens heeft Ajax dit ook niet helemaal goed gespeeld. Afspraken dienen te worden nagekomen en dat gebeurt niet. Arie van E. neem ik het dan ook kwalijk dat de beste rechtsback ter wereld is vertrokken voor vrijwel noppes. Denk dat 'ie ook nog wel langer in Amsterdam was te houden, maar helaas.
Als Trabelsi een vent was geweest, had 'ie niet zo met zich moeten laten sollen door iemand die hij in dienst heeft en niet andersom.

Het lijkt me een aardige gozer hoor, maar ook z'n gedrag tijdens de kampioenswedstrijd was gewoon vrij triest. Je ex-teamgenoten feliciteren is toch wel het minste wat je kunt doen, als je met je hoofd al een jaar bij een andere club zit.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 23 juli 2004 @ 14:00:47 #138
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_20807087
Daarnaast was het ook bullshit om wel de Afrika cup te kunnen spelen en daarna weer niets kunnen doen ...
  vrijdag 23 juli 2004 @ 14:48:12 #139
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_20808302
Bogdan.

Weer typisch ajacieden om van de daken te bleren dat stekelenburg in de goal moet bij ajax en natuurlijk in het nederlands elftal samen met alle spelers van ajax A1. ze hebben nog he-le-maal niks relevants laten zien op HCE-niveau.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  vrijdag 23 juli 2004 @ 14:48:52 #140
39110 sqlsmurft
opperprutser
pi_20808321
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 10:43 schreef gras het volgende:
Volgens mij heeft ajax maximaal gebeurt voor hem gezien de situatie waar ajax weinig aan kon doen. Kortom Arie heeft Eindhoven en Rotterdam laten zien hoe je geld vangt voor je spelers.
Trabelsi is degene die zelf verantwoordelijk is voor zijn handel en wandel. En als je naar zijn recente uitspraken kijkt dan heeft hij voor mij afgedaan. De zwarte overmars zogezegd.

[reactie op andere post van je]
Overigens heb ik netjes uitgelegd waarom ik voor Maarten kies en niet voor Lobont.
Je moet wel lezen
  vrijdag 23 juli 2004 @ 14:50:25 #141
39110 sqlsmurft
opperprutser
pi_20808361
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 14:48 schreef Spideyman het volgende:

Weer typisch ajacieden om van de daken te bleren dat stekelenburg in de goal moet bij ajax en natuurlijk in het nederlands elftal samen met alle spelers van ajax A1. ze hebben nog he-le-maal niks relevants laten zien op HCE-niveau.
psies daarom zijn wij inderdaad ajacieden en breekt er bij ons wel eigen jeugd door.
Het wordt moeilijker om niet door te breken dan wel door te breken. Is er een gezondere situatie mogelijk Inderdaad dacht ik ook niet...
pi_20808364
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 14:48 schreef Spideyman het volgende:
Bogdan.

We zeggen niet dat heel Ajax in oranje moet, al zou het wel ongelooflijk slim zijn want PSV en Feyenoord leveren helemaal niks bij.
  vrijdag 23 juli 2004 @ 14:53:08 #143
39110 sqlsmurft
opperprutser
pi_20808430
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 14:50 schreef VoreG het volgende:

[..]

We zeggen niet dat heel Ajax in oranje moet, al zou het wel ongelooflijk slim zijn want PSV en Feyenoord leveren helemaal niks bij.
Ik begrijp het best dat de buitenlanders van ajax niet in oranje mogen
pi_20808778
Stekelenburg duidelijk de voorkeur dus.

Trabelsi is overigens nog altijd Afrikaan en moet dus een grote familie onderhouden, hoewel dat voor iemand uit Tunesië minder dringend is dan voor pakweg een Nigeriaan.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_20811220
en met het geld dat hij bij ajax verdiende (minimaal 250000 zoiets voor een non-eu) kan hij wel een groot gezin onderhouden hoor
  vrijdag 23 juli 2004 @ 17:30:00 #146
73091 Vom
de Cowboy
pi_20811827
Ik ga voor Stekelenburg

Waarom: Ik heb het idee dat hij iets zekerder is in de goal, ondanks dat hij nog regelmatig te ver voor z'n doel staat. Zijn uitstraling vind ik ook beter, misschien komt dat ook door zijn lengte.
Maar als hij in het doel staat heb ik, meer dan bij Lobont, het idee van er staat een keeper.
Daarbij komt nog eens het feit dat hij uit de eigen jeugd komt en dan heb je bij mij sowieso al een streepje voor.

Over Trabelsi:

Je kan zijn zaakwaarnemer natuurlijk de schuld geven, maar Hatem laat zich wel ompraten door die vent, als 'ie echt bij Ajax had willen blijven had 'ie wel gebleven.
Ajax!!!! Dit jaar gewoon weer kampioen!
Bierplaat, dit is nu die lekkere bierplaat, bierplaat
Zo dronken dat je niet weet of je daar staat of hier staat
Dansend in je Ralph Lauren of spiernaakt, bierplaat
  vrijdag 23 juli 2004 @ 17:32:59 #147
82589 S-Two
barba macacu
pi_20811893
Tjah om dan ook maar ff mee te praten over Trabelsi....
Erg jammer dat het zo gegaan is (en dat we daardoor zo weinig geld krijgen), maar ja... nu krijgt de Jong wel de kans, en die gaat ie met 2 handen grijpen!
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  vrijdag 23 juli 2004 @ 17:41:20 #148
73091 Vom
de Cowboy
pi_20812064
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 17:32 schreef S-Two het volgende:
Erg jammer dat het zo gegaan is (en dat we daardoor zo weinig geld krijgen), maar ja... nu krijgt de Jong wel de kans, en die gaat ie met 2 handen grijpen!
Zoals Johan al zei: Elk voordeel heb ze nadeel
Ajax!!!! Dit jaar gewoon weer kampioen!
Bierplaat, dit is nu die lekkere bierplaat, bierplaat
Zo dronken dat je niet weet of je daar staat of hier staat
Dansend in je Ralph Lauren of spiernaakt, bierplaat
pi_20812569
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 17:32 schreef S-Two het volgende:
wel mooi dat de jong dan in de basis staat volgend jaar.. maar ik blijf Nigel toch het liefste op het middenveld zien zoals davids..!
  vrijdag 23 juli 2004 @ 18:08:24 #150
82589 S-Two
barba macacu
pi_20812655
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 18:04 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

wel mooi dat de jong dan in de basis staat volgend jaar.. maar ik blijf Nigel toch het liefste op het middenveld zien zoals davids..!
tjah....
ik zie Maxwell denk ik ook liever op het middeveld, maar we hebben middenvelders in overvloed, vd Vaart, Sneyder, Galasek, Pienaar, Obodai...

dus in een 4-4-2 met maxwell en de jong als backs kunnen ze lekker opkomen etc.. en de hele flank bestrijken, dus eigenlijks 2 verkapte middenvelders
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')