't is eigenlijk wel logisch want een echte ajacied kiest altijd voor eigen jeugd.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 09:33 schreef Doc het volgende:
Ik kies voor Steek.

Dat heet de hand van van Gaal.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:33 schreef twi het volgende:
John v/d Brom wordt welllicht opvolger van van Basten en van 't Schip. Tsja...

Als Trabelsi een vent was geweest, had 'ie niet zo met zich moeten laten sollen door iemand die hij in dienst heeft en niet andersom.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:43 schreef gras het volgende:
En nog even terugkomend op de zaak Trabelsi. Waarom neemt iedereen het hem persoonlijk kwalijk? Z'n zaakwaarnemer Sedoc is de kwalijke. Hij is de aanstichter van alle trammelant. Misschien wel geholpen door 'vriend' Ferguson van Man U die geinterresserd in hem was. Tevens heeft Ajax dit ook niet helemaal goed gespeeld. Afspraken dienen te worden nagekomen en dat gebeurt niet. Arie van E. neem ik het dan ook kwalijk dat de beste rechtsback ter wereld is vertrokken voor vrijwel noppes. Denk dat 'ie ook nog wel langer in Amsterdam was te houden, maar helaas.

Volgens mij heeft ajax maximaal gebeurt voor hem gezien de situatie waar ajax weinig aan kon doen. Kortom Arie heeft Eindhoven en Rotterdam laten zien hoe je geld vangt voor je spelers.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:43 schreef gras het volgende:
En nog even terugkomend op de zaak Trabelsi. Waarom neemt iedereen het hem persoonlijk kwalijk? Z'n zaakwaarnemer Sedoc is de kwalijke. Hij is de aanstichter van alle trammelant. Misschien wel geholpen door 'vriend' Ferguson van Man U die geinterresserd in hem was. Tevens heeft Ajax dit ook niet helemaal goed gespeeld. Afspraken dienen te worden nagekomen en dat gebeurt niet. Arie van E. neem ik het dan ook kwalijk dat de beste rechtsback ter wereld is vertrokken voor vrijwel noppes. Denk dat 'ie ook nog wel langer in Amsterdam was te houden, maar helaas.

psies daarom zijn wij inderdaad ajacieden en breekt er bij ons wel eigen jeugd door.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:48 schreef Spideyman het volgende:
Weer typisch ajacieden om van de daken te bleren dat stekelenburg in de goal moet bij ajax en natuurlijk in het nederlands elftal samen met alle spelers van ajax A1. ze hebben nog he-le-maal niks relevants laten zien op HCE-niveau.

We zeggen niet dat heel Ajax in oranje moet, al zou het wel ongelooflijk slim zijn want PSV en Feyenoord leveren helemaal niks bij.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:48 schreef Spideyman het volgende:
Bogdan.
Weer typisch ajacieden om van de daken te bleren dat stekelenburg in de goal moet bij ajax en natuurlijk in het nederlands elftal samen met alle spelers van ajax A1. ze hebben nog he-le-maal niks relevants laten zien op HCE-niveau.

Ik begrijp het best dat de buitenlanders van ajax niet in oranje mogenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
We zeggen niet dat heel Ajax in oranje moet, al zou het wel ongelooflijk slim zijn want PSV en Feyenoord leveren helemaal niks bij.

Zoals Johan al zei: Elk voordeel heb ze nadeelquote:Op vrijdag 23 juli 2004 17:32 schreef S-Two het volgende:
Tjah om dan ook maar ff mee te praten over Trabelsi....
Erg jammer dat het zo gegaan is (en dat we daardoor zo weinig geld krijgen), maar ja... nu krijgt de Jong wel de kans, en die gaat ie met 2 handen grijpen!

wel mooi dat de jong dan in de basis staat volgend jaar.. maar ik blijf Nigel toch het liefste op het middenveld zien zoals davids..!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 17:32 schreef S-Two het volgende:
Tjah om dan ook maar ff mee te praten over Trabelsi....
Erg jammer dat het zo gegaan is (en dat we daardoor zo weinig geld krijgen), maar ja... nu krijgt de Jong wel de kans, en die gaat ie met 2 handen grijpen!

tjah....quote:Op vrijdag 23 juli 2004 18:04 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
wel mooi dat de jong dan in de basis staat volgend jaar.. maar ik blijf Nigel toch het liefste op het middenveld zien zoals davids..!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |