Waarschijnlijk liggen jullie er toch in de 1e ronde al uit, dus ik kan gaan genieten van jullie uitschakeling, en daar komt een paar maanden later het kampioenschap van Feyenoord ook nog bij.quote:Op donderdag 22 juli 2004 13:30 schreef twi het volgende:
Inderdaad, hoe meer jij iervan baalt, hoe meer wij ervan gaan genieten
Klopt. En nu je bek houden sukkel.quote:Op donderdag 22 juli 2004 13:31 schreef RuudGullit het volgende:
[..]. O ja, alleen Ajacieden hebben recht van spreken op dit forum. Sorry, was ik even vergeten.
Ach, wij hebben dan tenminste CL gespeeld. Wanneer was het voor F'noord ookal weer voor het laatst? En wanneer waren jullie ook al weer kampioen? Da's ook al zo lang geleden...quote:Op donderdag 22 juli 2004 13:32 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Waarschijnlijk liggen jullie er toch in de 1e ronde al uit, dus ik kan gaan genieten van jullie uitschakeling, en daar komt een paar maanden later het kampioenschap van Feyenoord ook nog bij..
quote:Op donderdag 22 juli 2004 13:34 schreef Doc het volgende:
[..]
Klopt. En nu je bek houden sukkel.
Dat weten ze waarschijnlijk al niet meer.quote:Op donderdag 22 juli 2004 13:36 schreef Doc het volgende:
[..]
En wanneer waren jullie ook al weer kampioen?
4-2 tegen een kampiosnkandidaat als bielefield is goed MET het bassisteamquote:Op donderdag 22 juli 2004 02:14 schreef RuudGullit het volgende:. Leuk, zo'n titel als je net met moeite van een clubje gewonnen hebt waar je eigenlijk met 5-0 overheen moet walsen.
.
Dit soort wedstrijden zijn niet echt belangerijk, maar toch geeft het best wel aan hoe ver het team is. En blijkbaar hebben wij een kleine voorsprong, momenteel..
Krijg kanker, kneus.quote:Op donderdag 22 juli 2004 13:34 schreef Doc het volgende:
[..]
Klopt. En nu je bek houden sukkel.
quote:Op donderdag 22 juli 2004 13:31 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
O ja, alleen Ajacieden hebben terecht recht van spreken op dit forum. Sorry, was ik even vergeten.
ach hij durft nu, nu Doc zwart isquote:Op donderdag 22 juli 2004 17:50 schreef popolon het volgende:
Doe's effe normaal man, snotaap.
Flamen, ok, maar gelijk dat gesmijt met ziektes is wel zielig...quote:Op donderdag 22 juli 2004 17:49 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Krijg kanker, kneus..
Je blijft hier maar trollen, wordt vervolgens uit je tent gelokt en dan ga je maar met ziektes smijten...quote:Op donderdag 22 juli 2004 17:49 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Krijg kanker, kneus..
Ziek.quote:Op donderdag 22 juli 2004 17:49 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Krijg kanker, kneus..
Je moet het in VBL inderdaad wel erg bont maken wil ik een ban-verzoek doen. Loekje mag nu dus 48 uur afkoelen en blijft daarna onder curatele staan bij mij.quote:Op donderdag 22 juli 2004 18:42 schreef tong80 het volgende:
RuudGullit mag trots zijn op z'n ban. Is één van de weinigen die dat voor elkaar krijgt.
Haha je leer het wel johquote:Op donderdag 22 juli 2004 17:49 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Krijg kanker, kneus..
nee, dan had hij de k tussen ( ) gezetquote:Op donderdag 22 juli 2004 19:33 schreef altface het volgende:
[..]
Haha je leer het wel joh![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |