Hahaquote:Op zondag 25 juli 2004 11:11 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik denk dat Arsenal graag een eenzijdige optie in het contract wilde hebben![]()
Ik geloof dat Maxwell al een nieuw contract had voordat de hele Trabelsi grap begon.quote:Op zondag 25 juli 2004 08:44 schreef gras het volgende:
[..]
Je klinkt alsof je ze persoonlijk kent? Maxwell en Zlatan zijjn nog recent onderhandelingen mee gedaan. Nog géén resultaat. Pienaar weet ik niet.
Klopt dat was al getekentquote:Op zondag 25 juli 2004 11:32 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Ik geloof dat Maxwell al een nieuw contract had voordat de hele Trabelsi grap begon.
Heeft zelfde contract als Trabelsi. Dus ook inclusief die beruchte eenzijdige optie.quote:Op zondag 25 juli 2004 11:32 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Ik geloof dat Maxwell al een nieuw contract had voordat de hele Trabelsi grap begon.
Klopt, maar hij staat dus nog wel even vast. Niet dat ik denk dat we hem nog lang kunnen behoudenquote:Op zondag 25 juli 2004 11:40 schreef gras het volgende:
[..]
Heeft zelfde contract als Trabelsi. Dus ook inclusief die beruchte eenzijdige optie.
Inderdaad. Geniet er nog maar van zolang het nog kan!quote:Op zondag 25 juli 2004 11:41 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Klopt, maar hij staat dus nog wel even vast. Niet dat ik denk dat we hem nog lang kunnen behouden.
quote:Op zondag 25 juli 2004 08:44 schreef gras het volgende:
[..]
Je klinkt alsof je ze persoonlijk kent? Maxwell en Zlatan zijjn nog recent onderhandelingen mee gedaan. Nog géén resultaat. Pienaar weet ik niet.
Hij heet dan ook Hatem van voren.quote:Op zondag 25 juli 2004 16:44 schreef Kremers het volgende:
Ik begin die Trabelsi steeds meer te haten....
neuh, die mag al weer postenquote:Op zondag 25 juli 2004 11:07 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Van Loek?![]()
Never nooit niet al hebben we maar tien spelers om op te stellen.quote:Op zondag 25 juli 2004 19:11 schreef methodmich het volgende:
Als we Trabelsi niet kunnen verkopen, moet ie maar weer mee gaan doen.
Behalve als ze neger zijn en voor Lazio willen spelen.quote:Op zondag 25 juli 2004 19:15 schreef methodmich het volgende:
Goede voetballers worden altijd geaccepteerd.
Wat was de uitslag en we kunnen niet altijd goede tweede elftallen hebben. Dat verschilt per jaar.quote:Op zondag 25 juli 2004 20:06 schreef Sloggi het volgende:
Jong Ajax speelde trouwens erg slecht gisteren tegen Regio Team Haarlem
Hoe weet je dat? Ben je er geweest? Wie keepte er?quote:Op zondag 25 juli 2004 20:13 schreef Sloggi het volgende:
5-1.
Ajax kwam achter te staan door een mega-blunder van de keeper (hij wilde een slechte lange bal vangen en liet 'm onder zich door gaan).
Daarna werd het niet veel beter en duurde het nog 20 minuten voor Ajax gelijk maakte.
De laatste tien minuten ging het opeens hard en werden er nog drie doelpunten gemaakt (heerlijke vrije trap van de aanvoerder precies in de kruising).
BABEL speelde trouwens ook niet sterk.
quote:Op zondag 25 juli 2004 16:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij heet dan ook Hatem van voren.
Ik was er toevallig ja, ik deed mee aan de Haarlem Cup (gewonnen, jajaquote:Op zondag 25 juli 2004 20:14 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Ben je er geweest? Wie keepte er?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |