He Stuquote:Op maandag 26 juli 2004 16:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heeeeeeey PS![]()
Ja, gewoon goedquote:Op maandag 26 juli 2004 16:40 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
He Stu
Wat ben ik lekker vroeg hier hé?
Gaan we baggeren hier?quote:Op maandag 26 juli 2004 16:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, gewoon goed![]()
Neej, ik bagger namelijk nooitquote:Op maandag 26 juli 2004 16:49 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Gaan we baggeren hier?![]()
Ownee, je baggert nooitquote:Op maandag 26 juli 2004 16:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Neej, ik bagger namelijk nooit![]()
Anyway, ik ben vandaag naar de kapper geweest en heb nieuwe schoenen en een nieuwe broek gekocht![]()
Alleen knippen, doe verder nooit iets anders met me haar, ben maar saaiquote:Op maandag 26 juli 2004 16:53 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ownee, je baggert nooit
Alleen je haar geknipt of ook nog wat anders?
Ik heb vandaag een nieuw recept van eiersalade gemaakt en dat is dus echt niet te vreten
Ach, jezelf registreren en nagenoeg nooit posten maakt je nog niet beter dan mij dudequote:Op maandag 26 juli 2004 16:56 schreef Bananenman het volgende:
Maar hij is een newbie
Waarom heet dat dan meteen saai?quote:Op maandag 26 juli 2004 16:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alleen knippen, doe verder nooit iets anders met me haar, ben maar saai![]()
Balen zeg, dat je eiersalade niet lekker was![]()
Zaterdagochtend zit ik in Wales voor 11 dagen, arghhhhhhhhhhh geen Fok! dus enzo![]()
Dat kan je wel zeggen, dagelijks zo'n 130 posts minderquote:Op maandag 26 juli 2004 16:58 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het zal rustig zijn op Fok! als je er niet bent
Zoquote:Op maandag 26 juli 2004 16:56 schreef Bananenman het volgende:
Maar hij is een newbie
Boeiend hoorquote:Op maandag 26 juli 2004 16:59 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Dat kan je wel zeggen, dagelijks zo'n 130 posts minder
Spammerd [afbeelding]
Weet niet joh, ik kleur me haar gewoon niet. Het is toch erg kort, dan zou het er elke 3 weken toch uitgeknipt wordenquote:Op maandag 26 juli 2004 16:58 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Waarom heet dat dan meteen saai?
Niet iedereen hoeft toch een kleurtje of blonde puntjes in het haar?
Eigenlijk vind ik het meer zonde dat ik het nu gewoon weg kon flikkeren
Samen met je broertje ga je daar heen?
Het zal rustig zijn op Fok! als je er niet bent
Ik maak maar een grapje johquote:Op maandag 26 juli 2004 17:01 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Boeiend hoor
Heb jij er last van ofzo?
Je bent gewoon jezelf en daar is niks meequote:Op maandag 26 juli 2004 17:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Weet niet joh, ik kleur me haar gewoon niet. Het is toch erg kort, dan zou het er elke 3 weken toch uitgeknipt worden![]()
Ja, idd wel zonde dat je het nou gewoon kan weggooien, helemaal als je er net zin in had![]()
Ja, ga samen met mijn broertje naar Cardiff - Swansea - Bath - Bristol maar ons hotel is in Cardiff![]()
Ach rustig op Fok!, zoveel post ik nou ook weer niet![]()
Oke, sorry dat ik zo reageerde, ik kom altijd op voor Stuquote:Op maandag 26 juli 2004 17:03 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik maak maar een grapje joh [afbeelding]
Sorry Stuart![]()
PS is lief enzoquote:Op maandag 26 juli 2004 17:11 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Oke, sorry dat ik zo reageerde, ik kom altijd op voor Stu
Ik ben niet boos hoorquote:Op maandag 26 juli 2004 17:03 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik maak maar een grapje joh [afbeelding]
Sorry Stuart![]()
Thanksquote:Op maandag 26 juli 2004 17:10 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je bent gewoon jezelf en daar is niks mee
Ik hoop dat jullie het naar de zin hebben daar, je had dus uiteindelijk wel wat gevonden om met hem heen te gaan
Welnee, ik post de laatste tijd ook heel weinig hiergister ruim 250
Maar voor nu stop ik er ff mee, ik zie je vanavond weer Stu![]()
is Stu er wel?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 02:06 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Stuart![]()
Hey!! Je schop Caesuquote:Op dinsdag 27 juli 2004 02:05 schreef PrintScreen het volgende:
*sgopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |