Vind je het mooi?quote:Op woensdag 21 juli 2004 21:40 schreef Stuart het volgende:
Ahhhhhhhhhhhhhhhhh das lief van je PS![]()
![]()
![]()
Hij kan blindtypenquote:Op woensdag 21 juli 2004 21:42 schreef Golf het volgende:
Lastig met toetsaanslagen.
Volgens mij wordt Stuart zelfs nog blij wanneer je van drie centimeter afstand een spetterende kleffe natte scheet in zijn wagenwijd opengesperde mondje laat.quote:Op woensdag 21 juli 2004 21:38 schreef PrintScreen het volgende:
Ik wil julle vragen om mij te helpen hem weer wat op te vrolijken door dingen voor hem te doen waar hij blij van word
Oiquote:Op woensdag 21 juli 2004 21:44 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Volgens mij wordt Stuart zelfs nog blij wanneer je van drie centimeter afstand een spetterende kleffe natte scheet in zijn wagenwijd opengesperde mondje laat.
En wat doe jij dude ? Jij was ook een van die baggeraarsquote:Op woensdag 21 juli 2004 21:42 schreef Golf het volgende:
Lastig met toetsaanslagen.
quote:Op woensdag 21 juli 2004 21:44 schreef martinuhhh het volgende:voor hem
.
En dat vertel je me nu pas?quote:Op woensdag 21 juli 2004 21:44 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Volgens mij wordt Stuart zelfs nog blij wanneer je van drie centimeter afstand een spetterende kleffe natte scheet in zijn wagenwijd opengesperde mondje laat.
Ik maak het wat gezelliger voor je:quote:Op woensdag 21 juli 2004 21:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
En wat doe jij dude ? Jij was ook een van die baggeraars![]()
dat moet wel , hij speelt graag woordspelletjes dusquote:Op woensdag 21 juli 2004 21:43 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Hij kan blindtypen
Wahahahahaquote:Op woensdag 21 juli 2004 21:49 schreef Golf het volgende:
[..]
Ik maak het wat gezelliger voor je:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 21 juli 2004 21:49 schreef Golf het volgende:
[..]
Ik maak het wat gezelliger voor je:
[afbeelding]
Yayquote:Op woensdag 21 juli 2004 21:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
dat moet wel , hij speelt graag woordspelletjes dus
[afbeelding]voor Stuart![]()
even wat kleiner
Euhm, ooit ja, heeeeeeel lang geleden.quote:Op woensdag 21 juli 2004 21:51 schreef PrintScreen het volgende:
[..]![]()
![]()
Mooie verlichting ook Golf, zelf uitgezocht?
Oprotten met die gekquote:Op woensdag 21 juli 2004 21:55 schreef Golf het volgende:
Vrolijk moet en zal ie worden!![]()
[afbeelding]
Liev dat je dat nu aan Stu geeftquote:Op woensdag 21 juli 2004 21:53 schreef Golf het volgende:
[..]
Euhm, ooit ja, heeeeeeel lang geleden.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |