Inderdaad, veneziaans bruin, pain du boulougne.quote:Op woensdag 21 juli 2004 21:50 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
De AH verkoopt heerlijke bammetjes!![]()
De meeste bakkers bakken hun brood niet meer zelf. Ze hoeven enkel maar de aangeleverde klant en klaar mix in de oven te pleuren.quote:Op woensdag 21 juli 2004 21:55 schreef du_ke het volgende:
We halen indien mogelijk altijd het brood bij de warme bakker.
Tja en dat slappe brood uit de meeste supermarkten, ik krijg het wel weg maar echt lekker is anders.
Klopt en dat is hier misschien ook wel het gevalquote:Op woensdag 21 juli 2004 21:59 schreef schatje het volgende:
[..]
De meeste bakkers bakken hun brood niet meer zelf. Ze hoeven enkel maar de aangeleverde klant en klaar mix in de oven te pleuren.
Haha, dat is niet waarquote:Op woensdag 21 juli 2004 22:47 schreef Varr het volgende:
Qua ingredienten is de brood van de warme bakker geen haar beter dan dat van de supermarkt.
Dat brood is idd super lekker. Blijft ook lange tijd vers. Ik neem meestal Pain de Boulogne of anders Pain de Madeleine.quote:Op woensdag 21 juli 2004 21:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik vind het brood van de albert heijn, in die papieren zakken erg lekker
Ja hier in Lemmer is dat schippers brood uit Emmeloord.quote:Op woensdag 21 juli 2004 22:57 schreef Paran0id_Andr0id het volgende:
Poiez heeft eigen bakker
Ik ook, al vrees ik wel de wagonladingen troep die er doorheen zijn geflikkerd aangezien dat brood een week "vers" blijft. Enfin, het is een stuk beter dan de sponzen die je de andere supers als brood verkopen. Gelukkig zit de warme bakker hier 40 meter verderop en zijn ze al vroeg open (maar wel om 15:00 al uitverkocht0quote:Op woensdag 21 juli 2004 21:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik vind het brood van de albert heijn, in die papieren zakken erg lekker
Dat is net zo nep als de rest. De korst is wel ok, maar van binnen is het een spons met wat zaden er door. En dan is het ook nog zo vreselijk dun gesneden dat het bijna onmogelijk is om normaal te smeren. Bij de meeste van die broden zit er een hoop van die gebrande mout door.quote:Op donderdag 22 juli 2004 16:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat brood is idd super lekker. Blijft ook lange tijd vers. Ik neem meestal Pain de Boulogne of anders Pain de Madeleine.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |