ja idd, heaumeauquote:Op woensdag 21 juli 2004 19:08 schreef BigB het volgende:
oeps ik was laatste.....
meenemenquote:Op woensdag 21 juli 2004 19:35 schreef Partygurl het volgende:
Arm hondje
Nu is er morgenmiddag niemand thuis, zit ie heel de dag in t hete huis
Ah ok, tnxquote:Op woensdag 21 juli 2004 20:03 schreef febster het volgende:
Flow, de smelen is hier ongeveer in mijn achtertuin(vlaklangs de snelweg bij Geldrop)
Zuipen, en euuhhh...... zuipen?quote:Op woensdag 21 juli 2004 20:09 schreef FlowDesign het volgende:
Ok, wat ga ik vanavond en morgen doen? Ideëen anyone?
Ja morgenavond zowieso, BBQ-zuipfeest in Valkenswaardquote:Op woensdag 21 juli 2004 20:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zuipen, en euuhhh...... zuipen?
kermis!quote:Op woensdag 21 juli 2004 20:09 schreef FlowDesign het volgende:
Ok, wat ga ik vanavond en morgen doen? Ideëen anyone?
wablief?quote:Op woensdag 21 juli 2004 20:42 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja morgenavond zowieso, BBQ-zuipfeest in Valkenswaard
grapsig: http://pages.infinit.net/frenaud2/hot.gif
hahahha, t nieuws gehoord op de radio??quote:Op woensdag 21 juli 2004 21:00 schreef MrWilliams het volgende:
een samenvatting van tongelre op dit moment:
overstroomd zijn:
- spoorwegovergang bij berenkuil (4 auto's vast)
- stationstraat
- het hele plein voor het station
- alle fietstunnels bij het station
berenkuil is wonder boven wonder buiten schot gebleven
hehequote:Op woensdag 21 juli 2004 21:06 schreef MrWilliams het volgende:
kep ook een cameraman van brabant-tv zien filmen bij die eerste in het rijtje.
gelukkig heeft ie mij buiten schot gelaten
een heel bericht over het noodweer in eindhoven dat een half uur duurde...quote:Op woensdag 21 juli 2004 21:05 schreef MrWilliams het volgende:
nope, ik ben net zelf op de fiets de binnenstad in geweest. Even lachen om mensen die denken dat ze met hun auto door een diepe plas kunnen rijden.
Wat werd er verteld dan?
nog niet een leuke videokaart voor me?quote:Op woensdag 21 juli 2004 19:56 schreef daNpy het volgende:
Woei ik ga ff vet al mn oude hardware verkopen op CZ. Heb nu al 1 ISA netwerkkaartje verkocht (via IRC)
Jawel, een ASUS V7700 GeForce 2 GTSquote:Op woensdag 21 juli 2004 21:34 schreef Inu het volgende:
[..]
nog niet een leuke videokaart voor me?Ik heb sown stom on-board ding
Hey ama, ik heb net 'Todo sobre mi madre' gekeken op België2. Mooie film.quote:Op woensdag 21 juli 2004 22:10 schreef amaranta het volgende:
zo, en de musical van groep 8 (+ mijn fransbauer lied) zijn weer achter de rug
nog 2 dagen kleuteren
en Viva la France en Viva EspaÑa
Bij Dorus thuis, maar die ken jij denk ik niet.quote:Op woensdag 21 juli 2004 20:53 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
wablief?
die had ik dus vandaag willen kijkenquote:Op woensdag 21 juli 2004 22:31 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Hey ama, ik heb net 'Todo sobre mi madre' gekeken op België2. Mooie film.
Hebje die weleens gezien?
Ik heb hem al 2 keer zien rijden in en rondom E'hovenquote:Op woensdag 21 juli 2004 21:24 schreef daNpy het volgende:
Rondritje met Toms S2000
Vette bak. Lekker doortrekken naar 9000rpm
keertje huren dan of downloaden. Echt een aanraderquote:Op woensdag 21 juli 2004 22:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
die had ik dus vandaag willen kijken
'vergeten![]()
lijkt mij erg mooi
Ik heb een kant-en-klaar MyCom computertje... was cheap dusjah... Dus ik heb geen idee wat er allemaal inzitquote:Op woensdag 21 juli 2004 22:24 schreef daNpy het volgende:
[..]
Jawel, een ASUS V7700 GeForce 2 GTS
Wat voor onboard ding heb je nu?
Bij een recent mobo wel iets beter denk ik. Anders had je mn 9600Pro kunnen kopen
Leuk hoor zo'n auto maar ja er moet ook nog geld over blijven voor andere dingen hequote:Op woensdag 21 juli 2004 22:38 schreef FlowDesign het volgende:
Achja, ik doe wel gewoon normaal met m'n Clio'tje hoor.
Mooi zat voor een eerste auto
Hoe oud ongeveer?quote:Op woensdag 21 juli 2004 22:39 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb een kant-en-klaar MyCom computertje... was cheap dusjah... Dus ik heb geen idee wat er allemaal inzit
Wat ben jij nou voor slechte nerdin, je weet toch wel wat er in je PC zitquote:Op woensdag 21 juli 2004 22:39 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb een kant-en-klaar MyCom computertje... was cheap dusjah... Dus ik heb geen idee wat er allemaal inzit
ok...ik zal ff vertellen wat ik weetquote:Op woensdag 21 juli 2004 22:42 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Wat ben jij nou voor slechte nerdin, je weet toch wel wat er in je PC zit![]()
Hij zit dan ook niet op school, maar werkt gewoon full-time.quote:Op woensdag 21 juli 2004 22:38 schreef FlowDesign het volgende:
Achja, ik doe wel gewoon normaal met m'n Clio'tje hoor.
Mooi zat voor een eerste auto
Nieuw genoeg dus (te nieuwe voor die GF2GTS)quote:Op woensdag 21 juli 2004 22:43 schreef Inu het volgende:
[..]
ok...ik zal ff vertellen wat ik weetEen Athlon XP 2000 en een cd-rom-speler en een diskette-station en nog wat kaartjes :p
GF4 MX ofzo gok ikquote:Op woensdag 21 juli 2004 22:44 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nieuw genoeg dus (te nieuwe voor die GF2GTS)
past ie wel in mn pc?quote:Op woensdag 21 juli 2004 22:44 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nieuw genoeg dus (te nieuwe voor die GF2GTS)
wat is ie? full time gigolo?quote:Op woensdag 21 juli 2004 22:43 schreef daNpy het volgende:
[..]
Hij zit dan ook niet op school, maar werkt gewoon full-time.
Sommige mensen krijgen een HBO opleiding van hun ouders, sommigen gaan na de MTS gewoon werken voor hun geld.
Wat is daar nou zo raar aan
feit is dat ik verre van jaloers ben, ik ben blij dat ik heb leren rijden in een brakke corsa met 4-bak en via een mits galant, een 147 (van thuis) en een gare scoupé nu dan civic rijdt.quote:Op donderdag 22 juli 2004 00:37 schreef daNpy het volgende:
Je komt behoorlijk jaloers over ja(Niet dat ik niet zo'n auto zou willen
). De Alfa is namelijk van de zaak. Dus die heeft ie er nog bij.
En bij mijn weten is Tommie echt nie zo spoiled dat ie zo'n auto 'krijgt' (gefinancierd) van zn ouders.
Kez is ook nog maar 26, maar rijd ook een Impreza. (Spoilertje; 475 euro)
Gewoon omdat ie 'minder fijn' werk doet.
Doet 'ie het nog?quote:Op donderdag 22 juli 2004 08:31 schreef Partygurl het volgende:
We hebben ook nog n hamster, die ik gister al heb laten vallen
Het gaat hem niet om het soort auto, maar puur om de aanschafprijs, en de kosten die daarna nog komen...quote:Op donderdag 22 juli 2004 01:36 schreef daNpy het volgende:
Ieder z'n ding he, al zou ik die vergelijking van een scooby t.o.v. een S2000 niet zo trekken. 't Zijn gewoon erg verschillende auto's.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 22 juli 2004 08:34 schreef Inu het volgende:
Wij hebben nu 2 hamsters....Een van m'n zus en een van m'n vriendin....En 2 honden....En 1 gerbil
En we mochten geen huisdieren meer
Ik wil eigenlijk ook wel een hondje, maarja, dat gaat niet opschieten, zijn beide niet veel thuis, en gaan regelmatig op vakantie.quote:Op donderdag 22 juli 2004 08:48 schreef Inu het volgende:
Wij hebben altijd al honden gehad![]()
Ik doe m'n best, meer kan ik niet doenquote:Op donderdag 22 juli 2004 09:41 schreef Partygurl het volgende:
Het wordt al redelijk warm hier...nu de zon nog ff wat meer laten schijnen
De aanschafprijs is (tweedehands) iets uit elkaar liggend. De kosten die erna komen zullen voor de Scooby misschien nog wel duurder zijn als voor de S2000. Dat heft elkaar dus mooi op.quote:Op donderdag 22 juli 2004 08:42 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Het gaat hem niet om het soort auto, maar puur om de aanschafprijs, en de kosten die daarna nog komen...
Met Gerbils kun je leuke dingen doenquote:Op donderdag 22 juli 2004 08:34 schreef Inu het volgende:
Wij hebben nu 2 hamsters....Een van m'n zus en een van m'n vriendin....En 2 honden....En 1 gerbil
En we mochten geen huisdieren meer
Feauteau!!quote:Op donderdag 22 juli 2004 08:25 schreef Partygurl het volgende:
Het wordt mooi weer vandaag
Ik vind ons hondje voor 3 weken snoezig
temperaturen meet je in de schaduw, niet in de zon. duhquote:Op donderdag 22 juli 2004 15:42 schreef Inu het volgende:
Ik heb toch ff lekker in de zon gelegen hoor...was echt geen 21 graden volgens mij...
in de schaduw wel hoor, ik heb op 2 thermometers gekekenquote:Op donderdag 22 juli 2004 17:32 schreef Partygurl het volgende:
21 graden?????
Wowwwwww dacht het niet
Twas echt veel warmer en ik ben echt bruin
Lekker tochquote:Op donderdag 22 juli 2004 18:33 schreef Partygurl het volgende:
In de zon was het echt wel een graadje of 27
De s2000 is gewoon geil en de suub de volgende generatie sjonnie bakquote:Op donderdag 22 juli 2004 11:47 schreef daNpy het volgende:
[..]
De aanschafprijs is (tweedehands) iets uit elkaar liggend. De kosten die erna komen zullen voor de Scooby misschien nog wel duurder zijn als voor de S2000. Dat heft elkaar dus mooi op.
smeersel lag een paar 100km verderopquote:Op donderdag 22 juli 2004 20:34 schreef Partygurl het volgende:
Dan moet je insmeren blie!
zeg ik met mijn rode rug
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 09:59 schreef daNpy het volgende:
Hehehe neem je eigen hoekje
Mietjequote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:47 schreef febster het volgende:
Oke gaan stappen en dan om half 2 de hel zien losbreken die tot weet ik hoe laat aangeduurt heeft is niet okeDamn zeg wat was ik totaaaaaaal doorweekt vannacht
Nog maar 3 uur en 3 kwartier,.!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:14 schreef Mex_ het volgende:
Nog maar 3 uur en 3 kwartier,.!
kef kefquote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:17 schreef Partygurl het volgende:
Wat doe jij morgen(avond)?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:01 schreef Partygurl het volgende:
iee tis echt warm
Waar ga je heen? Weekends? Miller?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:53 schreef blieblie het volgende:
Goedeavond.
Ik ben morgen wel uit.
Lekker zuipen. Heb ik ook al weer een week niet gedaan.
eej flow, waar ergens was je eigenlijk geweest in vwaard?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 17:08 schreef FlowDesign het volgende:
Valkenswaard, kom ik net vandaan en ga ik vanavond weer naartoe want het bier moet op
Ik ben er ook, want ik ben dan jarigquote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:53 schreef blieblie het volgende:
Goedeavond.
Ik ben morgen wel uit.
Lekker zuipen. Heb ik ook al weer een week niet gedaan.
tzal wel miller -> boston -> de Villa wordenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:15 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Waar ga je heen? Weekends? Miller?
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:57 schreef Juup© het volgende:
De opmaak is nogal brak, maar de inhoud is vrij duidelijkquote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:48 schreef blieblie het volgende:
Jow! Iemand enig idee hoe je 2 frames tegelijk euhm... hoe zeg je dat... vervangt?
Ik heb 2 frames waaronder 1 menu en 1 mainframe.
met één druk op een hyperlink moet het menu en het mainframe een nieuwe pagina laden.
Ja maar... toch niet helemaal wat ik bedoelquote:Op zaterdag 24 juli 2004 08:30 schreef Mex_ het volgende:
[..]
De opmaak is nogal brak, maar de inhoud is vrij duidelijk![]()
Dit is toch wat je wil?quote:3) Openen in het huidige window.
Dit lijkt een evidente: gewoon geen target opgeven. Dit geeft echter een probleem als er met een BASE TARGET gewerkt wordt. Een van de mogelijkheden is dat er verwezen wordt naar de naam van het huidige frame. Dit zal de URL weergeven in het huidige frame. Echter, als het huidige frame geen naam heeft, hebben we een probleem. Op dat moment komt de variabele _self te hulp. Door _self te gebruiken als target kan de BASE-verwijzing overruled worden.
<A HREF="file1.htm" TARGET="_self">File 1</A>
4) Springen uit diepe nestingen.
Zoals eerder opgemerkt, kunnen frames leiden tot een zeer diepe nesting van frames door het aanroepen van nieuwe html-files met framesets binnen een frame. Hier kan in één klap uitgesprongen worden door de _top variabele te gebruiken. Hiermee worden alle frames verlaten en zal alleen de aangewezen pagina in de browser getoond worden.
<A HREF="file1.htm" TARGET="_top">File 1</A>
Laten we het hopenquote:Op zaterdag 24 juli 2004 12:38 schreef blieblie het volgende:
GEFELICITEERD FEBBER!!!!!
Nooit meer een teenagerOf je moet de 109 halen
.
Yep ende checkquote:Op zaterdag 24 juli 2004 13:16 schreef blieblie het volgende:
Ey, Feb, mijn gastenboek werkt
*jaloers is*quote:Op zaterdag 24 juli 2004 14:50 schreef Jerruh het volgende:
gefeli.
*naar kermis in chillbug gaat met scandalous, jerney en co!*
Kben om 5 uur klaar, dan ff snel naar AH voor douchespul (anders kan ik me 2 dagen niet douchenquote:Op zaterdag 24 juli 2004 15:57 schreef febster het volgende:
Dank jullie wel, BB hoe laat kan ik je ongeveer hier verwachten?
We kunnen altijd ff kijken hequote:Op zaterdag 24 juli 2004 16:25 schreef blieblie het volgende:
[..]
Kben om 5 uur klaar, dan ff snel naar AH voor douchespul (anders kan ik me 2 dagen niet douchen), naar huis en dan direct door naar jouw.
Maar kzit te twijfelen of ik niet voor uitgaan nog ff langs huis ga, andere kleren aandoen, ipod & zonnebril afdroppen en dan weer trug naar de Miller.
10 flesjes?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 17:09 schreef febster het volgende:
[..]
We kunnen altijd ff kijken he
Heb trouwens 10 flesjes jupiler koud liggen, dat lijkt me wel afdoende? (2,5 liter bier om in te drinken)
10 flesjes jupiler he....quote:Op zaterdag 24 juli 2004 21:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
10 flesjes?
Matige drinkers zijn jullie
Kom maarquote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
10 flesjes jupiler he....
ik heb liever 100 zweepslagen
En je komt hier doen?quote:Op zondag 25 juli 2004 15:33 schreef Mr. Orange het volgende:
Zo en weer een tijdje in eindhoven, voor een jaar zelfs
Dus we kunnen de familie (ben de naam ff kwijt) nu met enige regelmaat in het wild in ehv tegenkomen?quote:Op zondag 25 juli 2004 15:33 schreef Mr. Orange het volgende:
Zo en weer een tijdje in eindhoven, voor een jaar zelfs
Niet heel de familie, hier onder de sloot hadden ze hulp nodigquote:Op zondag 25 juli 2004 17:45 schreef febster het volgende:
[..]
Dus we kunnen de familie (ben de naam ff kwijt) nu met enige regelmaat in het wild in ehv tegenkomen?
Zo maak je een topic weer levendigquote:Op maandag 26 juli 2004 17:02 schreef FlowDesign het volgende:
Ow, ik heb zaterdagavond van een stel leuke mensen van ongeveer mijn leeftijd uit v'waard vernomen dat de Senaat erg oké is en de Orient is voor saaie kleuters.
Het is een mooie reactie-uitlokker jaquote:Op maandag 26 juli 2004 17:09 schreef febster het volgende:
[..]
Zo maak je een topic weer levendig
Daar kom ik eigenlijk nooit.quote:Op maandag 26 juli 2004 17:10 schreef Jerruh het volgende:
ehm, dan ga ik ook es spieken.
alhoewel ik me nog steeds goed voel in de Rechter
n'avond!
Rechter is wel oke mits je er niet voor hoeft te betalen als je naar binnen wilquote:Op maandag 26 juli 2004 17:22 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Daar kom ik eigenlijk nooit.
euw... nouja. Ik ga gewoon naar de Stunt en naar de Weekends en mss binnenkort dan naar de Senaatquote:Op maandag 26 juli 2004 17:26 schreef febster het volgende:
[..]
Rechter is wel oke mits je er niet voor hoeft te betalen als je naar binnen wilalleen hangt een beetje van de DJ af hoe de sfeer is, maar vermaak me der soms nog wel eens
(vroegah toen de rechter er net zat was het leuker, zeg maar voor de "ombouw" toen alles nog wat rauwer was)
Ja maar ja Senaat zit je denk ik weer met het probleem auto/niet drinken enzoquote:Op maandag 26 juli 2004 17:31 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
euw... nouja. Ik ga gewoon naar de Stunt en naar de Weekends en mss binnenkort dan naar de Senaat
Das meer voor de fun om te kijken of het nog steeds dubbele kragen zijn dan voor echt de fun zeg maarquote:Op maandag 26 juli 2004 17:42 schreef Jerruh het volgende:
royce!!!!.
wij gaan ook steeds vaker naar de stunt.
Blegh, nepmensen.quote:Op maandag 26 juli 2004 17:43 schreef febster het volgende:
[..]
Das meer voor de fun om te kijken of het nog steeds dubbele kragen zijn dan voor echt de fun zeg maaren meestal kom ik daar nog wat (oud) Aug gangers tegen
Ik maandje ofzoquote:Op maandag 26 juli 2004 17:44 schreef blieblie het volgende:
Royce???
Laatste keer dat ik daar ben geweest is een maand of 7-8.
Das juist leukquote:Op maandag 26 juli 2004 17:45 schreef blieblie het volgende:
[..]
Blegh, nepmensen.
okeej, reactiequote:Op maandag 26 juli 2004 17:02 schreef FlowDesign het volgende:
Ow, ik heb zaterdagavond van een stel leuke mensen van ongeveer mijn leeftijd uit v'waard vernomen dat de Senaat erg oké is en de Orient is voor saaie kleuters.
vastbinden, meenemen en ...quote:Op maandag 26 juli 2004 17:46 schreef febster het volgende:
[..]
Das juist leuk, van die blonde meisjes van 1 meter 60 die je dan zwaar arrogant aankijken/cq door je heen willen lopen
![]()
alleen bietje warm nuquote:Op maandag 26 juli 2004 17:53 schreef BigB het volgende:
klaar met werken.....
alles goed hier??
Tsjaa ik ben ongeveer 2 meter, dus ik kijk dan een keer vanuit de hoogte zo naar beneden (navel niveau) en dan snappen ze meestal de boodschap welquote:Op maandag 26 juli 2004 17:53 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
vastbinden, meenemen en ...
inkijk niveau bedoel jequote:Op maandag 26 juli 2004 17:54 schreef febster het volgende:
[..]
Tsjaa ik ben ongeveer 2 meter, dus ik kijk dan een keer vanuit de hoogte zo naar beneden (navel niveau) en dan snappen ze meestal de boodschap wel
hehequote:Op maandag 26 juli 2004 17:54 schreef febster het volgende:
[..]
Tsjaa ik ben ongeveer 2 meter, dus ik kijk dan een keer vanuit de hoogte zo naar beneden (navel niveau) en dan snappen ze meestal de boodschap wel
nee, eigenlijk is hij 1,55quote:Op maandag 26 juli 2004 17:59 schreef gazylady2 het volgende:
ben jij echt zo groot dan?
Valt nog meequote:Op maandag 26 juli 2004 17:58 schreef FlowDesign het volgende:
hmmz... volgens mij moet ik meer op de snelweg gaan rijden en minder door de stad crossen
Ik kan gewoon 1,5 kilometer per liter meer rijden op de snelweg!
http://flowdesign.gotdns.com/zooi/benzine.htmquote:Op maandag 26 juli 2004 18:09 schreef blieblie het volgende:
[..]
Valt nog mee.
Ik had 2 jaar geleden met de auto van mijn pa VOORDAT ik de snelweg op ging naar Schiphol nog 45km te gaan met die tank, en toen ik op Schiphol stond kon ie opeens nog ruim 90 km met de tank benzine.
Was wel vaag.
En onderweg dus niet bijgetankt.
2 meter ben ik ja, met schoenen en haar varierend tussen de 2 meter en 2 meter 10quote:Op maandag 26 juli 2004 17:59 schreef gazylady2 het volgende:
ben jij echt zo groot dan?
Hij woont daar dan ook vlakbijquote:Op maandag 26 juli 2004 21:58 schreef febster het volgende:
[..]
2 meter ben ik ja, met schoenen en haar varierend tussen de 2 meter en 2 meter 10
Ik zag Mr W trouwens net nog bij het spoor ding in tongelre
Aah keej, aan de tongelsestraat of daar een zijstraatje van?quote:Op maandag 26 juli 2004 22:06 schreef blieblie het volgende:
om precies te zijn, er tussen in![]()
De eerste 2 wist ik al, de laatste niet...quote:Op maandag 26 juli 2004 22:11 schreef FlowDesign het volgende:
Ze hebben Xebro, Kasta, Bioslock en Uiers een permban gegeven
Als dat zo doorgaat dan kunnen ze Fok binnenkort wel opdoeken.
Ach, ze maken gewoon klonen aan enzo. En op Fok is een permban nooit echt permanent. Dus op zich is het geen ramp.quote:Op maandag 26 juli 2004 22:14 schreef febster het volgende:
[..]
De eerste 2 wist ik al, de laatste niet...
Damnwel jammer aangezien die 4 gasten meestal wel voor een hoop lol zorgden
De 4e permban van kasta alweerquote:Op maandag 26 juli 2004 22:17 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ach, ze maken gewoon klonen aan enzo. En op Fok is een permban nooit echt permanent. Dus op zich is het geen ramp.
quote:Op maandag 26 juli 2004 22:12 schreef FlappieMoppie het volgende:
Sooo ik leef ook nog.. n beetje
En NEEEEE ik zeg niks over de orient...
Uhm sorry schat maar ik ga nie zeggen dat t kut is als ik da nie vind... en als jij dr een keer geweest bent dan mag je van mij zeggen als je t niks vind dat je t niks vind maar nie als je dr nie geweest bent... zo da was ff wa k wou zeggenquote:Op maandag 26 juli 2004 22:26 schreef FlowDesign het volgende:
Als jullie nou gewoon eens toegeven dat de Oriënt kut is.
Ik geef toch ook toe dat Café de Schoen kut is ondanks dat ik daar jarenlang kwam.
Ik loop er nog steeds binnen als ik op stratum ben, maar alleen maar om ff met het barpersoneel te ouwehoeren (die zijn nml. wél van mijn leeftijd of ouder)
fok fok fokquote:Op maandag 26 juli 2004 22:26 schreef FlowDesign het volgende:
Als jullie nou gewoon eens toegeven dat de Oriënt kut is.
Ik geef toch ook toe dat Café de Schoen kut is ondanks dat ik daar jarenlang kwam.
Ik loop er nog steeds binnen als ik op stratum ben, maar alleen maar om ff met het barpersoneel te ouwehoeren (die zijn nml. wél van mijn leeftijd of ouder)
you go gril!quote:Op maandag 26 juli 2004 22:31 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
fok fok fok
uhuh... surequote:Op maandag 26 juli 2004 22:34 schreef gazylady2 het volgende:
heheh, ff jou reacties terug checken
Dat weet ie niet want hij is er nog nooit geweestquote:Op maandag 26 juli 2004 22:35 schreef febster het volgende:
Flow beschrijf de Orient eens, waarmee is het ongeveer vergelijkbaar? De Blue Parrot
?
Ik ben er nooit geweest, maar ik vrees dat ik nog liever naar de BP gaquote:Op maandag 26 juli 2004 22:35 schreef febster het volgende:
Flow beschrijf de Orient eens, waarmee is het ongeveer vergelijkbaar? De Blue Parrot
?
Vooral doen hoeven wij jou nie tegen te komenquote:Op maandag 26 juli 2004 22:36 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik ben er nooit geweest, maar ik vrees dat ik nog liever naar de BP ga
quote:Op maandag 26 juli 2004 22:36 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik ben er nooit geweest, maar ik vrees dat ik nog liever naar de BP ga
en febster is invited too!quote:Op maandag 26 juli 2004 22:38 schreef febster het volgende:
[..]![]()
![]()
ach ja ieder zijn ding he
BP of de Orientquote:Op maandag 26 juli 2004 22:42 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
en febster is invited too!![]()
toch maar niet de bp hequote:Op maandag 26 juli 2004 22:43 schreef febster het volgende:
[..]
BP of de Orient?
invited too!quote:Op maandag 26 juli 2004 22:45 schreef blieblie het volgende:
Orient valt best mee... Twas best gezellig toen.
Nee daar ben ik gelukkig al 4 jaar niet meer geweestquote:Op maandag 26 juli 2004 22:45 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
toch maar niet de bp he![]()
![]()
Zolang je er serieus op in blijft gaan wordt het alleen maar steeds grappiger hoorquote:Op maandag 26 juli 2004 22:38 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
Vooral doen hoeven wij jou nie tegen te komen
Ja heb je ook gelijk in, maar ik kan dr iig niet tegen als mensen oordelen terwijl ze dr nog nooit geweest zijn... en das mijn mening...quote:Op maandag 26 juli 2004 22:45 schreef blieblie het volgende:
Orient valt best mee... Twas best gezellig toen.
En wat boeit dat wat andere mensen van je stamkroeg vinden.
Khoor ook vaag genoeg dat de Miller een kinderspeelpaleis is.
Joh als jij dat vindt... prima toch.
weet je wat t is met jou... jij denkt dat t grappig is...quote:Op maandag 26 juli 2004 22:47 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Zolang je er serieus op in blijft gaan wordt het alleen maar steeds grappiger hoor
Ik ga ff douchen...
jaaaaaa.....quote:Op maandag 26 juli 2004 22:54 schreef blieblie het volgende:
wie bestaan nog..
Ik was er laatst weer... twas verbazingwekkend leeg daar.quote:Op maandag 26 juli 2004 22:47 schreef febster het volgende:
[..]
Nee daar ben ik gelukkig al 4 jaar niet meer geweestben der zowiezo (wederom gelukkig) maar 3x geweest
ik iigquote:Op maandag 26 juli 2004 22:54 schreef blieblie het volgende:
wie bestaan nog..
Hoe laat was je erquote:Op maandag 26 juli 2004 22:55 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik was er laatst weer... twas verbazingwekkend leeg daar.
Voor Stratumkroeg begrippen dan.
ik ook!!!!!quote:Op maandag 26 juli 2004 22:55 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
ik iig![]()
maar dan wel weer gezelliger he? beetje rustiger later op de avondquote:Op maandag 26 juli 2004 22:56 schreef febster het volgende:
[..]
Hoe laat was je er? want het schijnt tot half 3 ramvol te zijn en daarna 1x ploeffff helemaal leeg... raar he
Blue Parrot is nooit gezellig geweest en kom daar ook nooitquote:Op maandag 26 juli 2004 22:58 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
maar dan wel weer gezelliger he? beetje rustiger later op de avond![]()
euhhquote:Op maandag 26 juli 2004 23:00 schreef febster het volgende:
[..]
dan ook betere muziek, en ook wat intiemere sfeer (kan ook komen door de alcohol consumptie)
Dat zou het wel geweest kunnen zijnquote:Op maandag 26 juli 2004 22:56 schreef febster het volgende:
[..]
Hoe laat was je er? want het schijnt tot half 3 ramvol te zijn en daarna 1x ploeffff helemaal leeg... raar he
Houdoequote:Op maandag 26 juli 2004 23:05 schreef gazylady2 het volgende:
eej maar tot sinas in vwaard dan he?
doei! werken morgen. laatste dagje !
Je spreekt jezelf zó ontzettend tegen.quote:Op maandag 26 juli 2004 22:52 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
Ja heb je ook gelijk in, maar ik kan dr iig niet tegen als mensen oordelen terwijl ze dr nog nooit geweest zijn... en das mijn mening...
Handdoek en veel plezierquote:Op maandag 26 juli 2004 23:05 schreef gazylady2 het volgende:
eej maar tot sinas in vwaard dan he?
doei! werken morgen. laatste dagje !
ach laat maar...quote:Op maandag 26 juli 2004 23:08 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf zó ontzettend tegen.
Hoe kun je nou (zoals jezelf zegt) mijn oordeel over een kroeg waar ik nooit geweest ben serieus nemen??
Dan snap je toch wel dat ik gewoon aan het dissen ben?
dat had je veel eerder moeten zeggenquote:Op maandag 26 juli 2004 23:10 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
ach laat maar...
nee en zeker nie voor jouquote:Op maandag 26 juli 2004 23:13 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
dat had je veel eerder moeten zeggen
Ja het leven is soms zwaar. Eerst geboren worden en nu dit.quote:Op maandag 26 juli 2004 23:14 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
nee en zeker nie voor jou
wij zijn er niet en gelijk hebben ze problemen met topics vol krijgen...tsssquote:Op dinsdag 27 juli 2004 02:42 schreef daNpy het volgende:
Is dit topic nou nog niet vol?
Mietjes
Was het een beetje gelukt met Top Gear downloaden?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 02:42 schreef daNpy het volgende:
Is dit topic nou nog niet vol?
Mietjes
Hoezo? Ik bagger gewoon lekker verder hoor. Ook op m'n werkquote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:19 schreef Inu het volgende:
[..]
wij zijn er niet en gelijk hebben ze problemen met topics vol krijgen...tsss
Inderdaad, laat ze maar even aanmodderen hieroquote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:19 schreef Inu het volgende:
[..]
wij zijn er niet en gelijk hebben ze problemen met topics vol krijgen...tsss
Downloaden; ja.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 12:00 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Was het een beetje gelukt met Top Gear downloaden?
Laat me raden, daarna heeft meteen heel Campzone 'm van jullie gedownload via DC++
Jullie hebben 'm niet geshared staan?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 12:05 schreef daNpy het volgende:
[..]
Downloaden; ja.
Sharen:
Jij moet heel deze week werken zeker?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:04 schreef Partygurl het volgende:
wow man echt druk hier
Over 1 week zit ik nu lekker in Spanje
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 20:05 schreef FlowDesign het volgende:
Nieuwe alcoholtest
Vanaf 01 maart zal het verkeersreglement grondig veranderen. Naast de invoering van de “superboetes” is ook de afname van de alcoholtest grondig veranderd.
Het blazen in ademtesttoestel en ademanalysetoestel wordt per 1/03/04 afgeschaft en vervangen door een leestest. Voor de politie een grote vereenvoudiging, maar als “klant” zal je goed uit je doppen moeten kijken.
De test zou volgens de ontwikkelaars onfeilbaar moeten zijn en met 100% zekerheid de chauffeurs die teveel gedronken hebben moeten kunnen identificeren.
Een en ander heeft te maken met het niet kunnen uitspreken van bepaalde lettercombinaties wanneer men gedronken heeft. Om U toch toe te laten U ietwat voor te kunnen bereiden, voeg ik hier de te lezen tekst bij zodat U niet meteen in het diep wordt gegooid.
Je mag pas achter het stuur kruipen, als je deze tekst vlot kan lezen…
In een zeemansdorpje woonde eens een meisje, Barbara genaamd.
Barbara maakte de allerlekkerste rabarberpudding in de verre wijde omtrek, en iedereen was zo gek op de rabarberpudding van Barbara dat iedereen haar Rabarberbarbara noemde. Omdat Rabarberbarbara op een gegeven moment zo bekend was geworden met haar rabarberpudding, besloot ze om haar eigen bar te openen. Natuurlijk werd de bar de Rabarberbarbarabar genoemd. Rabarberbarbara had in haar rabarberbarbarabar nogal wat vaste klanten, maar veruit de meest bekende klanten waren wel 3 barbaren die regelmatig van rabarberbarbara’s rabarberpudding genoten in de rabarberbarbarabar. En omdat deze barbaren zo vaak in de rabarberbarbarabar kwamen om rabarberbarbara’s rabarberpudding te eten kregen zij op een gegeven moment de bijnaam Rabarberbarbarabarbarbaren. De Rabarberbarbarabarbarbaren hadden natuurlijk ook lange stoere baarden en deze werden natuurlijk de rabarberbarbarabarbarbarenbaarden genoemd, en als de rabarberbarbarabarbarbaren hun rabarberbarbarabarbarbarenbaarden wilden verzorgen, dan gingen zij altijd naar de barbier: de rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbier. De barbier praatte tegen de Rabarberbarbarabarbarbaren in een soort Bargoens: het rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbargoens.
Als je dit kunt uitspreken zonder fouten laten ze je gaan…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |