Ik heb een keer 5 euro te veel teruggekregen en dat heb ik toen teruggegeven. Ben ik nu een moraalridder?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:59 schreef Rebelbitch het volgende:
u heeft teveel wisselgeld teruggeven mevrouw!
teveel tekst al helemaal voor kwart voor 3!! had niet gedacht dater nog zulke posts werden gedaan zo laatquote:Op woensdag 28 juli 2004 02:44 schreef ilona-scuderia het volgende:
Piet Hein Donner is echt de beste minister van justitie van de hééééééééééle wereld
Piet Hein heeft 30 jaar gestudeerd en als hij praat dan lijkt het net alsof ie college geeft en je merkt helemaal niet dat ie is blijven hangen in 1980, want dat hoor je naïeve burgers weleens zeggen
Maar dat is echt niet zo hoor, Piet Hein Donner is precies wat Nederland nodig heeft; een daadkrachtige man die daadkrachtige beslissingen neemt
Piet Hein roeleert gewoon...
en hij heeft ook vaak aan het hoogoven-schaaktournooi meegedaanquote:Op woensdag 28 juli 2004 02:44 schreef ilona-scuderia het volgende:
Piet Hein Donner is echt de beste minister van justitie van de hééééééééééle wereld
Piet Hein heeft 30 jaar gestudeerd en als hij praat dan lijkt het net alsof ie college geeft en je merkt helemaal niet dat ie is blijven hangen in 1980, want dat hoor je naïeve burgers weleens zeggen
Maar dat is echt niet zo hoor, Piet Hein Donner is precies wat Nederland nodig heeft; een daadkrachtige man die daadkrachtige beslissingen neemt
Piet Hein roeleert gewoon...
ik ook wel, maar zonder slaap wordt 't moeilijkerquote:Op woensdag 28 juli 2004 03:06 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik kan best op vijf uur slaap een hele dag werken.
jaquote:Op dinsdag 27 juli 2004 20:08 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Ik heb een keer 5 euro te veel teruggekregen en dat heb ik toen teruggegeven. Ben ik nu een moraalridder?
Hardcore leeftquote:Op woensdag 28 juli 2004 11:15 schreef SilverGold het volgende:
Punk is not dead!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |