abonnement Unibet Coolblue
pi_20763876
Ik heb een paar weken geleden een elleboog (per ongeluk) van iemand tegen m'n jukbeen gehad. Het kwam vrij hard aan en ik heb er toen meteen ijs opgelegd. De volgende dag had ik een blauw oog en blauwe wang. Inmiddels is dat allemaal weggetrokken, maar als ik met m'n vinger over m'n jukbeen ga, voel ik een soort bobbel, die ook niet kleiner wordt. Zou het een stukje ingekapseld bot zijn of zo? En zal het weer wegtrekken? Heeft iemand wel eens hetzelfde gehad?
The sky is unlimited!
pi_20763902
dat wordt opereren

met veel bloed en zo
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_20763909
Misschien kun je eens een dokter opzoeken.
pi_20766784
Doet het pijn?
Voelt het hard aan?
Kun je je kaak nog gewoon bewegen?
Misschien wat wild vlees?
Als de bobbel in de wang zit, is het weefsel wat verdikt is.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_20766855
Of een georganiseerd hematoom
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_20767467
quote:
Op woensdag 21 juli 2004 15:20 schreef Brennie het volgende:
Doet het pijn?
Voelt het hard aan?
Kun je je kaak nog gewoon bewegen?
Misschien wat wild vlees?
Als de bobbel in de wang zit, is het weefsel wat verdikt is.
Nee, het doet geen pijn, dat is het vreemde eraan. En ik kan mijn kaak ook nog gewoon bewegen. De bobbel ligt echt op het jukbeen, maar zit er niet aan vast. Ik kan 'm bewegen zeg maar.
The sky is unlimited!
pi_20768171
quote:
Op woensdag 21 juli 2004 15:46 schreef Skylar het volgende:

[..]

Nee, het doet geen pijn, dat is het vreemde eraan. En ik kan mijn kaak ook nog gewoon bewegen. De bobbel ligt echt op het jukbeen, maar zit er niet aan vast. Ik kan 'm bewegen zeg maar.
Hmmm klinkt als wild weefsel.. ( maar zou het niet met zekerheid kunnen zeggen)
Je kan er even mee heen gaan ( dokter) voor alle zekerheid!
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_20785540
Schopje...

Dus niemand die zoiets vergelijkbaars heeft gehad?
The sky is unlimited!
pi_20787115
Ja, heb ik een keer op mijn heup gehad. Daar had ik een hockeybal op gehad (was hockeykeeper) en een vriendinnetje heeft het bij haar jukbeen gehad na een hockeybal. Het heeft geloof ik een hematoom, is een soort ingekapselde blauwe plek en het duurt een paar maanden voor je lichaam het weer opgeruimd heeft. Het kan geen kwaad en je hoeft er niet voor naar de dokter, maar als je je er zorgen over maakt of het echt zeer doet kan je dat natuurlijk wel even doen. Ik ben overigens wel naar een dokter geweest en bij mijn vriendin heeft een bevriende huisarts op het hockeyveld even gevoeld.
Volgens mij hoef je je dus geen zorgen te maken.
pi_20787139
doe er 's een paar dagen 3 x per dag erover wrijven. beetje masseren.
hoeft echt niet langer dan 1 minuutje ofzo.

vaak helpt een goede doorbloeding al heel wat met dat soort kneuzingen of bloeduitstortingen.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  donderdag 22 juli 2004 @ 13:45:15 #11
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_20787153
Ik heb 't op mijn scheenbeen, heb er iemand op 5 juni een trap mee verkocht (krijg je als je als niet-voetballer gaat voetballen)...nu voel ik nog steeds een verdikking op het bot...
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')