ik heb Jerruh gevraagd deze te makenquote:Op woensdag 21 juli 2004 13:19 schreef Ang3l het volgende:
Jij was nie de laatste toch?
ik ben juist niet meer groen.quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:19 schreef Jerruh het volgende:
klopt, maar ons groentje vroeg of ik een topicje wilde maken.
Aw, wat schattigquote:Op woensdag 21 juli 2004 13:13 schreef Kugari-Ken het volgende:
mjah, iedereen zegt dat ontgroenen ineens helemaal seks hebben is enzo, voor mij blijft ontgroenen nog altijd je eerste zoen/kus
Tuulk wel...quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:22 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik ben juist niet meer groen.
Mijn vader heeft me ook altijd aangeraden om geen ambtenaar te wordenquote:Op woensdag 21 juli 2004 13:26 schreef Cybart het volgende:
ik haat mn werk
als er zo'n 70 lonsdale/hardcore figuren binnenstaan
als er zo'n 50 figuren onder invloed van drugs aanwezig zijn
als er figuren zijn die hitlergroeten brengen
als er figuren zijn die tegen collega's opmerkingen maken over mijn beste vriendin (donker). die niet al te aardig bedoeld zijn...
als er door de security menig envelop met wit poeder (speed/coke... 1 van die twee) gevonden worden
als de security aangeeft dat het komende dagen een keer uit de hand gaat lopen
Tja... campingvolk...quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:26 schreef Cybart het volgende:
ik haat mn werk
als er zo'n 70 lonsdale/hardcore figuren binnenstaan
als er zo'n 50 figuren onder invloed van drugs aanwezig zijn
als er figuren zijn die hitlergroeten brengen
als er figuren zijn die tegen collega's opmerkingen maken over mijn beste vriendin (donker). die niet al te aardig bedoeld zijn...
als er door de security menig envelop met wit poeder (speed/coke... 1 van die twee) gevonden worden
als de security aangeeft dat het komende dagen een keer uit de hand gaat lopen
quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:24 schreef error het volgende:
[..]
Aw, wat schattig![]()
Nou begrijp ik het!
Feli!
quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:33 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]Don't patronize me.
![]()
en hij heeft gelijk ookquote:Op woensdag 21 juli 2004 13:28 schreef error het volgende:
[..]
Mijn vader heeft me ook altijd aangeraden om geen ambtenaar te worden
wij hebben tig keer liever kampvolk binnen zitten, als het zooitje wat we nu hebben...quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:30 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Tja... campingvolk...![]()
Meestal hebben ze het ook niet zo op homo's, joden, moslims, negers, iedereen die ook maar iets afwijkt van de norm, en die niet binnen het paranoide wereldje waarin ze zich bewegen, past.
maar dat wordt dus oppassen, en ik neem aan dat er gefoulleerd word, zo niet, dan zou ik dat eens heel snel aankaarten, aangezien een geweer echt niet moeilijk te verkrijgen is en dit soort labiele figuren zich "veiliger voelen" met een geweer op zak.
Middag Markquote:Op woensdag 21 juli 2004 13:38 schreef Markie-Mark het volgende:
middag allemaal
hoeraaa debielen die je amper kunt verstaan!quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:36 schreef Cybart het volgende:
wij hebben tig keer liever kampvolk binnen zitten, als het zooitje wat we nu hebben...
allemaal randstedelingen enzo...
thanks.quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:37 schreef Cybart het volgende:
kug, congrats!
daarom, er was al gezegd dat als er wat gebeurde, dat we er dan gewoon op moesten gaan slaan...quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:40 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
hoeraaa debielen die je amper kunt verstaan!![]()
Maar dat is behoorlijk kut, oppassen met wat je zegt en doet en draait enzo, kutvolk kent geen fatsoen en geen grenzen, vooral niet met drank en drugs, en dan heb je een probleem als het escaleert.![]()
Met je vriendje? Ah nee toch?quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:43 schreef Markie-Mark het volgende:
bwuh t is uit![]()
sorry to hear that!quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:43 schreef Markie-Mark het volgende:
bwuh t is uit![]()
Daar heb je gelijk in.quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:42 schreef Cybart het volgende:
[..]
daarom, er was al gezegd dat als er wat gebeurde, dat we er dan gewoon op moesten gaan slaan...
maar dat is 1 van de slechtste dingen die je kan doen.
mensen onder invloed van drugs voelen niks, die kan je zo hard meppen, die staan gewoon weer op.
dag erna hebben ze wel pijn, maar daar heb je op dat moment niks aan
Ja met mn vriendjequote:Op woensdag 21 juli 2004 13:44 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Met je vriendje? Ah nee toch?
*troost*quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:46 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ja met mn vriendje
Erg klote maar ja, het is wel beter zo
ja, ik ben al niet zo'n groot persoontje, en voor mij is het dan een kwestie van security roepen... situatie inschatten, en eventuueel nooddeuren opengooien.quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:45 schreef error het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in.
In zo'n geval is vluchten gewoon de beste oplossing, hoewel het misschien niet als 'heldhaftig' gezien wordt. Maar vaak is een held niet veel meer dan de sukkel die vergat te vluchten...
Wat jammer nou...maar als het zo beter is dan is het misschien ook wel goed.quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:46 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ja met mn vriendje
zat er aan te komen?quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:46 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ja met mn vriendje
Ja....quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:49 schreef Cybart het volgende:
[..]
zat er aan te komen?
ik zou daar echt niet tegen kunnen. Ik ben chaotisch, maar ik ben ook wel een controlefreak, ik moet weten waar ik aan toe ben en waar ik op kan rekenen en vertrouwen. Ik moet een overzicht hebben van mogelijkheden en vluchtroutes. Niet zozeer fysieke vluchtroutes, maar meer manier om onder een conflict uit te komen zonder schrammen en ander soortig letsel.quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:48 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, ik ben al niet zo'n groot persoontje, en voor mij is het dan een kwestie van security roepen... situatie inschatten, en eventuueel nooddeuren opengooien.
en dan mijn toko in de gaten houden
ach we zien wel wat er de komende dagen gaat gebeuren...
maar zin om te werken heb ik voorlopig niet
ja da's klote.quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:56 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ja....
Het ging al een tijd slecht tussen ons. Hij toonde geen initiatief en interesse meer in mij. Hij "vergat" afspraken met mij enz. Vanochtend kreeg ik te horen dat zijn gevoel voor mij al een tijd weg is. Dat kwam best hard en toch ook onverwacht aan
ja, ik zie wel donderdag. ik wik eerst weten waar ik aan toe benquote:Op woensdag 21 juli 2004 14:00 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ik zou daar echt niet tegen kunnen. Ik ben chaotisch, maar ik ben ook wel een controlefreak, ik moet weten waar ik aan toe ben en waar ik op kan rekenen en vertrouwen. Ik moet een overzicht hebben van mogelijkheden en vluchtroutes. Niet zozeer fysieke vluchtroutes, maar meer manier om onder een conflict uit te komen zonder schrammen en ander soortig letsel.
brrr... hoe langer ik erover nadenk hoe ranziger de gedachte word.
kijk maar gewoon goed uit
Hmm, dat klinkt als dat jij er nog wel moeite in wilde steken. Dat doet altijd zeer dan.quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:56 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ja....
Het ging al een tijd slecht tussen ons. Hij toonde geen initiatief en interesse meer in mij. Hij "vergat" afspraken met mij enz. Vanochtend kreeg ik te horen dat zijn gevoel voor mij al een tijd weg is. Dat kwam best hard en toch ook onverwacht aan
Ja ik had er nog alle moeite voor willen doen en dat deed ik ook nog tot op het laatste momentquote:Op woensdag 21 juli 2004 14:32 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Hmm, dat klinkt als dat jij er nog wel moeite in wilde steken. Dat doet altijd zeer dan.
Je voelt je nu vooral een verliezer.quote:Op woensdag 21 juli 2004 14:38 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ja ik had er nog alle moeite voor willen doen en dat deed ik ook nog tot op het laatste moment
Ja een beetje wel ja...quote:Op woensdag 21 juli 2004 14:44 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Je voelt je nu vooral een verliezer.
Ja, je zal je de afgelopen tijd wel wat meer aandacht aan je ex hebben gegeven dan goed voor je was. Constant afvragend of dat genoeg was.quote:Op woensdag 21 juli 2004 14:45 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ja een beetje wel ja...
Maar ja voor m'n eigen gemoedsrust is het beter dat het uit is, ik voelde me echt zo rot de afgelopen paar dagen door al die onzekerheid.
Wat voor club?quote:Op woensdag 21 juli 2004 14:58 schreef wizarddragon het volgende:
Nu ik bovenstaande allemaal lees..kunnen we net zo goed een club beginnen ofzo
"Het is uit"-clubquote:Op woensdag 21 juli 2004 15:00 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Wat voor club?
Hoor jij daar ook bij dan?quote:Op woensdag 21 juli 2004 15:01 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
"Het is uit"-club
In dat geval zal ik mijn ex iets gruwelijks moeten aandoen.quote:Op woensdag 21 juli 2004 15:02 schreef Jerruh het volgende:
First WIves Club.
jaquote:Op woensdag 21 juli 2004 15:04 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Hoor jij daar ook bij dan?
quote:Op woensdag 21 juli 2004 15:04 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
In dat geval zal ik mijn ex iets gruwelijks moeten aandoen.
hè, wat rot voor je hej....quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:43 schreef Markie-Mark het volgende:
bwuh t is uit![]()
Alhoewel die 70 lonsdale/hardcore figuren op hem afsturen misschien wel een begin was.quote:Op woensdag 21 juli 2004 15:04 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
In dat geval zal ik mijn ex iets gruwelijks moeten aandoen.
Gelijk heb je. Gewoon kijken wat er nu weer op je pad komt.quote:Op woensdag 21 juli 2004 15:07 schreef Jerruh het volgende:
[..]!
mjwa, ik ga nie meer hangen in het "het is uit" clubje.dan vreet ik mezelf op en ga ik me straks nog echt zielig vinden. me topgeheven hoofd ga ik gewoon verder en leer ik leven met hetgeen achter me ligt. genoeg gerouwd, nu wordt het tijd voor lekker plezier hebben enzo!
en da lukt.
Nu je het zegt... Een club is niet zo'n goed idee. Gewoon doorgaan met het leven.quote:Op woensdag 21 juli 2004 15:07 schreef Jerruh het volgende:
[..]!
mjwa, ik ga nie meer hangen in het "het is uit" clubje.dan vreet ik mezelf op en ga ik me straks nog echt zielig vinden. me topgeheven hoofd ga ik gewoon verder en leer ik leven met hetgeen achter me ligt. genoeg gerouwd, nu wordt het tijd voor lekker plezier hebben enzo!
en da lukt.
Dan voel ik me zo buitengeslotenquote:Op woensdag 21 juli 2004 15:01 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
"Het is uit"-club
dat krijg je er nou van als je openlijk over je maagdenvlies gaat mauwen tijdens sanitaire hygienelessenquote:Op woensdag 21 juli 2004 15:21 schreef blublub het volgende:ik heb mn vaardigheden onderwijs gehaald! alleen een onvoldoende voor hygienne
![]()
Dan maak ik het ook uit met JA!quote:Op woensdag 21 juli 2004 15:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan voel ik me zo buitengesloten
*het uitmaak met pupje*
of jullie starten een wij-hebben-wel-een-vriendje-clubquote:Op woensdag 21 juli 2004 15:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dan maak ik het ook uit met JA!
Ja vind je't gek! Met al die groene witte rode blauwe paarse en andere vloekende galdruipende bloedloze onderdelen! Tss, dat IS toch ook onhiegenieniesch!!quote:Op woensdag 21 juli 2004 15:21 schreef blublub het volgende:ik heb mn vaardigheden onderwijs gehaald! alleen een onvoldoende voor hygienne
![]()
*proest*quote:Op woensdag 21 juli 2004 15:28 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dat krijg je er nou van als je openlijk over je maagdenvlies gaat mauwen tijdens sanitaire hygienelessen.
ja maar daar ging t dus niet overquote:Op woensdag 21 juli 2004 15:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja vind je't gek! Met al die groene witte rode blauwe paarse en andere vloekende galdruipende bloedloze onderdelen! Tss, dat IS toch ook onhiegenieniesch!!![]()
het was een nerulogisch onderzoekquote:Op woensdag 21 juli 2004 15:28 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dat krijg je er nou van als je openlijk over je maagdenvlies gaat mauwen tijdens sanitaire hygienelessen.
Misschien werd je iets TE lichamelijk?quote:Op woensdag 21 juli 2004 15:32 schreef blublub het volgende:
[..]
ja maar daar ging t dus niet overik moest lichamelijk onderzoek doen, op een levend persoon, niet op zon stinkend lijk, en ik snap niet waarom ik er een onvoldoende voor heb gekregen... ik heb mn handen gewassen, mn sieraden afgedaan, ik heb niks van de grond opgeraapt of wat dan ook
maar ja, boeiend ik heb t gehaald
nee ielh, t was echt een vieze engerd waarbij ik t moest doenquote:Op woensdag 21 juli 2004 15:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien werd je iets TE lichamelijk?
"ff kijken of je longen goed functioneren! blaas eens zo hard als je kan! en stop pas als ik stop zeg......"quote:Op woensdag 21 juli 2004 15:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien werd je iets TE lichamelijk?
Zo eng dat je op 'm gespuugd had misschien?quote:Op woensdag 21 juli 2004 15:46 schreef blublub het volgende:
[..]
nee ielh, t was echt een vieze engerd waarbij ik t moest doen
en dat heeft dan weer niks met hygienne te maken, maar met bejegening van de patient
quote:Op woensdag 21 juli 2004 15:47 schreef Jerruh het volgende:
[..]
"ff kijken of je longen goed functioneren! blaas eens zo hard als je kan! en stop pas als ik stop zeg......"
<2 minuten later>
"ok, stop maar...ehm...meneer..... u ziet een beetje blauw.... gaat het?"
kweenie, denk t nietquote:Op woensdag 21 juli 2004 15:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo eng dat je op 'm gespuugd had misschien?Maarreh, gefeliciteerd hoor!
Ja hallo, prioriteiten stellen hequote:Op woensdag 21 juli 2004 15:56 schreef blublub het volgende:
maar dankjedat duurde lang
![]()
Leuk zo'n artsquote:Op woensdag 21 juli 2004 15:32 schreef blublub het volgende:
maar ja, boeiend
O daar kan ik in meedoen. Ik heb vrijdag de tweede begrafenis in een half jaar aan die oorzaak.quote:Op woensdag 21 juli 2004 15:05 schreef Kugari-Ken het volgende:
kunnen we dan ook een ik-heb-weer-een-familie-lid-met-kanker-maar-deze-keer-is-het-een-zwaardere-en-moeilijkere-vorm-ervan-die-vrij-dodelijk-is-en-is-uitgezaaid-clubje oprichten?
En ondertussen eet ze dan zo'n YES-cakequote:Op woensdag 21 juli 2004 16:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Leuk zo'n arts.
"Meneer, er is een klein foutje gemaakt bij de operatie. Of moet ik mevrouw zeggen? Maar ja, boeiend."
hou je kop! nee echt serieus ik word zo schijtziek van al die mensen die dat zeggen! net alsof ik altijd maar 10en moet halen enzo omdat ik later arts word. dan vraagt iemand: "heb je goed geleerd voor je tentamen?" en als je dan zegt: "gaat wel, sommige stukken ken ik wel goed, anderen minder" beginnen ze gelijk van: "nou ik zou nooit jouw patient willen zijn hoor, iemand die zo in elkaar steekt". net alsof wij een soort ubermenschen moeten zijn en geen sociaal leven mogen hebben omdat we geneeskunde studerenquote:Op woensdag 21 juli 2004 16:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Leuk zo'n arts.
"Meneer, er is een klein foutje gemaakt bij de operatie. Of moet ik mevrouw zeggen? Maar ja, boeiend."
ik krijg het ook te horen hoor: nee ik ga later echt nie in een huis van jou wonen hoor (als ik een 6 haal voor constructief)quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:05 schreef blublub het volgende:
[..]
hou je kop! nee echt serieus ik word zo schijtziek van al die mensen die dat zeggen! net alsof ik altijd maar 10en moet halen enzo omdat ik later arts word. dan vraagt iemand: "heb je goed geleerd voor je tentamen?" en als je dan zegt: "gaat wel, sommige stukken ken ik wel goed, anderen minder" beginnen ze gelijk van: "nou ik zou nooit jouw patient willen zijn hoor, iemand die zo in elkaar steekt". net alsof wij een soort ubermenschen moeten zijn en geen sociaal leven mogen hebben omdat we geneeskunde studeren![]()
![]()
en vervolgens wel de hele tijd janken dat alle artsen zo arrogant doen, asociaal zijn en zich verheven voelen boven iedereen. tjah, dan moet je ook niet miepen, dan praat je het ze zelf aan
![]()
![]()
![]()
zo! en dat wou ik even kwijt!
R&P is ietsje verder opquote:Op woensdag 21 juli 2004 16:05 schreef blublub het volgende:
*blaat*
Misschien heeft het met je patientbenadering te maken en met je labiele reaktie....quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:05 schreef blublub het volgende:
.....
mijn patientenbenadering is prima, ik haal daarvoor altijd de hoogste cijfers, dat is net ook maar weer gebleken. en waar slaat dat 'labiele reactie' nou weer op? ik zeg toch niet dat ik heb besloten arrogant te worden ofzo, ik word later ook niet arrogant, ik weet zelf dondersgoed hoe het is om door een arrogante arts behandeld te worden, en daardoor weet ik ook precies hoe ik niet wil worden. maar ik weet wel dat er onwijs veel zeikpatienten zijn, die zelf niks willlen veranderen aan hun ziekteproces en die alleen maar een pilletje willen en dat het dan over is, maar zo werkt dat niet.quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:11 schreef error het volgende:
[..]
Misschien heeft het met je patientbenadering te maken en met je labiele reaktie....
Kots maar lekker door, maar ik sluit me aan bij de mensen die zo'n soort arts niet willen.
En wat betreft arrogant. Je bent arrogant als je je alwetend opstelt, maar slechts zesjes hebt gehaald.
Het labiele van de reaktie zit hem in de heftigheid en het feit dat je maar even invult wat andere mensen daarvan denken, waarbij je blijkt geeft van nogal wat opgekropte....ehm... ideeen zal ik maar zeggen.quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:18 schreef blublub het volgende:
[snip]
en toetsen zijn momentopnamen die allesbehalve veel zeggen over de kwaliteiten als arts... vooral omdat ze ook nog eens theoretisch zijn, en artsenhandelingen heel erg afhangen van allerlei andere factoren...quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:23 schreef Kugari-Ken het volgende:
Een arts die een fout maakt kan je je leven kosten. Een foute analyse kan een lijdensweg tot gevolg hebben waar niets menselijks meer aan is.
Als jij verkondigt dat je als arts tevreden bent met een zesje, omdat je het dan gehaald hebt, en dat is wat telt, dan wil ik echt niet door jou behandelt worden, want je hoeft maar 1 fout te maken bij wijze van spreken en je patient takelt zienderogen af.
Als student medicijnen en dat soort shit moet je echt streven naar een 10. En is een zesje een schande.
Die ene zeer belangrijke diagnose die al of niet op tijd kanker kan ontdekken is ook maar een momentopname. Lekker boeiend zeker?quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:29 schreef Jerruh het volgende:
[..]
en toetsen zijn momentopnamen die allesbehalve veel zeggen over de kwaliteiten als arts... vooral omdat ze ook nog eens theoretisch zijn, en artsenhandelingen heel erg afhangen van allerlei andere factoren...
Wat is voor jou dan de reden/motivatie om die studie te gaan doen?quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:31 schreef blublub het volgende:
[snip]
inderdaad een momentopname, maar ik wil wel graag dat een arts mij op ieder moment met iedere kwaal kan helpen. Steeksproefgewijs is juist perfect voor een opleiding tot arts, omdat je beroep een grote steekproef is. Mensen komen bij je langs met klachten, en jij bent degene die moet weten wat die klachten inhouden.quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:29 schreef Jerruh het volgende:
[..]
en toetsen zijn momentopnamen die allesbehalve veel zeggen over de kwaliteiten als arts... vooral omdat ze ook nog eens theoretisch zijn, en artsenhandelingen heel erg afhangen van allerlei andere factoren...
quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:32 schreef error het volgende:
[..]
Die ene zeer belangrijke diagnose die al of niet op tijd kanker kan ontdekken is ook maar een momentopname. Lekker boeiend zeker?
Wat een BS. Het hele leven bestaat uit een aaneenschakeling van momentopnames.
nee ik word gewoon een beetje schijtziek van al die mensen die zo veel druk op je zetten, terwijl ze zelf niet eens bereid zijn om mee te werken aan de gezondheidszorg. mn studie vind ik zo al behoorlijk stressvol, en als mensen constant met dat soort dingen aan je hoofd zeuren ben ik t af en toe gewoon een beetje erg zat. ik weet dat er grote verantwoordelijkheden kleven aan mijn toekomstige beroep, maar ook bv aan t beroep van idd een architect of noem maar een willekeurig ander beroepquote:Op woensdag 21 juli 2004 16:27 schreef error het volgende:
[..]
Het labiele van de reaktie zit hem in de heftigheid en het feit dat je maar even invult wat andere mensen daarvan denken, waarbij je blijkt geeft van nogal wat opgekropte....ehm... ideeen zal ik maar zeggen.
De 'zeikpatienten' zijn het merendeel van je patienten, zeker als basisarts danwel huisarts. En alleen een pilletjes geven werkt juist wel erg goed!!! Hoe kan je beweren dat dat niet werkt? Wel eens van een placebo/autosuggestie gehoord?
Afijn, als je alleen maar patienten wilt die echt ernstige kwalen hebben dan moet je aan het front gaan werken.
Maar goed. Dat van dat 6-je was in het algemeen en niet direct tegen jou bedoeld.
Ik weet als geen ander dat je geen tienen nodig hebt om een topper te worden. Alleen met een 'lekker boeiend'-houding zal je echt geen topper worden. Of je nou 10-en haalt of niet. En met name op dat laatste werd/wordt er gereageerd
nee wat jij zegt is BS, net alsof je niet kanker zou kunnen diagnostiseren als je 1 keer een toets wat minder maakt, kom nou. dat is echt de grootste onzin die ik ooit heb gehoord, en jij mag mij eens vertellen wanneer dat ooit heeft plaatsgevonden, een foute diagnose door een niet goed genoeg bekwame arts die 1 x een 6 heeft gehaald bij oncologie....quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:32 schreef error het volgende:
[..]
Die ene zeer belangrijke diagnose die al of niet op tijd kanker kan ontdekken is ook maar een momentopname. Lekker boeiend zeker?
Wat een BS. Het hele leven bestaat uit een aaneenschakeling van momentopnames.
Je zegt dus eigenlijk dat de toetsen niet de leerstof en kunde van de student toetsen?quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:38 schreef Jerruh het volgende:.
Het gaat er absoluut niet om dat je altijd 10en moet halen. Tuurlijk is dat ook niet altijd haalbaar. Het gaat om de "lekker boeiend"-houding.quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:31 schreef blublub het volgende:
*knip*
Hebben ze bij jou op de opleiding ook 'begrijpend lezen'? Of lees je alleen maar dat wat je wilt lezen. Als je een serieuze discussie wilt voeren, doe dat dan ook! Begin er anders niet aan.quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:41 schreef blublub het volgende:
[..]
nee wat jij zegt is BS, net alsof je niet kanker zou kunnen diagnostiseren als je 1 keer een toets wat minder maakt, kom nou. dat is echt de grootste onzin die ik ooit heb gehoord, en jij mag mij eens vertellen wanneer dat ooit heeft plaatsgevonden, een foute diagnose door een niet goed genoeg bekwame arts die 1 x een 6 heeft gehaald bij oncologie....
dacht je dat jongen? arts is ook heel veel rekenen! wij leren differentiaal diagnoses uit ons hoofd, een lijst met meest waarschijnlijk diagnoses die passen bij een gepresenteerde klacht. daar komt het zekere inzicht bij kijken, bij het lichamelijk onderzoek, maar verder zijn dat gewoon rijtjes uit je hoofd stampen hoor, maak je daar maar geen illusies over. en reken maar dat wij kansen berkenen, hoeveel kans bestaat er dat er bij die en die klacht een ernstige ziekte aanwezig kan zijn of niet? en aan de hand daarvan besluit je tot verder onderzoek, en niet door het inzicht dat je hebt. ook kosten van onderzoeken spelen hierbij een rol, wat ik overigens schandalig vind, maar dat terzijde...quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:36 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
en op zo'n moment wil je echt geen arts voor je hebben staan die zegt "tja uuuhm, het kan dit zijn of dat zijn, misschien is het zus of zo, ik moet het even opzoeken in de boeken."
Dat trekt nogal wat vertrouwen weg van de arts die je bezoekt.
Architectuur is een heel ander verhaal daar ga je om met calculaties en vormen die vast liggen, dat is een kwestie van rekenen. Arts is een kwestie van inschatten en oordelen, het inzicht dat je als arts hebt is belangrijker dan het inzicht dat je als architect hebt, omdat je als architect veel directer bezig bent met je stof, en als arts ben je veel indirecter bezig met hetgeen je doet, je reageert namelijk op iemand anders.
lees mijn eerste zin es:quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:41 schreef error het volgende:
[..]
Je zegt dus eigenlijk dat de toetsen niet de leerstof en kunde van de student toetsen?
Dan moet je een ander opleidingsinstituut zoeken. Dat heeft niets met deze discussie te maken. Of heeft Blublub zich ook op een slechte opleiding ingeschreven?
Leer eens lezen. Hij heeft het niet over de al dan niet behaalde onvoldoendes.quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:41 schreef blublub het volgende:
[..]
nee wat jij zegt is BS, net alsof je niet kanker zou kunnen diagnostiseren als je 1 keer een toets wat minder maakt, kom nou. dat is echt de grootste onzin die ik ooit heb gehoord, en jij mag mij eens vertellen wanneer dat ooit heeft plaatsgevonden, een foute diagnose door een niet goed genoeg bekwame arts die 1 x een 6 heeft gehaald bij oncologie....
het vakgebied interesseert me en ik vind het mooi dat ik met mijn beroep mensen beter kan maken/een verbetering aan hun leven kan gevenquote:Op woensdag 21 juli 2004 16:34 schreef error het volgende:
[..]
Wat is voor jou dan de reden/motivatie om die studie te gaan doen?
nee want alleen de artsen die 10en haalden tijdens hun studie maken fouten, en als we kijken naar de wonderlijke wereld van de statistieken dan zien we dat de figuren die slecht informatie kunnen toepassen op een tentamen, en het met slechts een zesje halen, uiteindelijk veel minder kans lopen om een slechte diagnose te maken of een mishandeling te doen dan de studenten die wel alle stof paraat hebben en een tien scoren.quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:41 schreef blublub het volgende:
[..]
idem ditoquote:Op woensdag 21 juli 2004 16:44 schreef error het volgende:
[..]
Hebben ze bij jou op de opleiding ook 'begrijpend lezen'? Of lees je alleen maar dat wat je wilt lezen. Als je een serieuze discussie wilt voeren, doe dat dan ook! Begin er anders niet aan.
En van een diagnose kan je hele leven afhangen.quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:38 schreef Jerruh het volgende:
vooralsnog vooral omdat je een cijfer krijgt waar je hele schoolcarriere van kan afhangen
nee hij heeft het over een momentopname. en het halen van dat 6je is ook een momentopname. en de vergelijking met het diagnostiseren van kanker slaat nergens op, want dat is helemaal geen momentopname...quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Leer eens lezen. Hij heeft het niet over de al dan niet behaalde onvoldoendes.
Ik dacht dat we dat station al gepasseerd waren. meerdere mensen (waaronder ik) hebben al gezegd dat het niet om die 6 gaat, maar om die 'lekker boeiend' mentaliteit.quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:45 schreef Jerruh het volgende:
[..]
een toets is geen diagnosequote:Op woensdag 21 juli 2004 16:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En van een diagnose kan je hele leven afhangen.
dankjewelquote:Op woensdag 21 juli 2004 16:49 schreef Jerruh het volgende:
en waarom discussieren over houding? we zitten op internet man!
check maar naar nonchalance bij blub als je haar irl tegenkomt.
blub vertelt wat over het cijfermatige, begin dan niet over haar houding... want je kan een post wat dat betreft op veel manieren opvatten en daarover discussieren blijkt uit het verleden is moedeloos.
Dat lijkt me een prima motivatie. Toch hoor ik dat niet echt in je relaas terugkomen.quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:46 schreef blublub het volgende:
[..]
het vakgebied interesseert me en ik vind het mooi dat ik met mijn beroep mensen beter kan maken/een verbetering aan hun leven kan geven
die houding heb ik niet!!! maar net of je uit die posts meteen kan bepalen datdat blublub is....quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:50 schreef error het volgende:
[..]
Ik dacht dat we dat station al gepasseerd waren. meerdere mensen (waaronder ik) hebben al gezegd dat het niet om die 6 gaat, maar om die 'lekker boeiend' mentaliteit.
Als je die mentaliteit namelijk houdt dan gaan er wel degelijk gebouwen instorten. Nu mag dat nog want je ebnt in opleiding. Maar dat houdt wel in dat je eraan werkt zodat het beter wordt en niet dat je denkt: lekker boeiend!
hier in tilburg rijd een mannetje rond, daar hebben ze het verkeerde been van geamputeerd, kon meteen terug om het andere been weg te laten halen.quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:43 schreef Cybart het volgende:
wat een zeik.... net of er geen artsen zijn die ooit een onvoldoende hebben gehaald.....
stelletje moraalridders hiero....
misschien dat door mijn relaas idd een verkeerd beeld naar bovenkomt, maar ik denk dat je het antwoord daarop wel vindt in de post die boven jouw post stond. ik wilde gewoon even mn frustratie kwijt, daarbij niet realiserend dat zoveel mensen erbovenop zouden springen. en daarbij ook niet realiserend dat ik daarbij misschien wat nonchalant wat betreft mijn resultaten/kennis overkom, maar voor mezelf is het vanzelf sprekend dat ik niet zon houding heb, maar dat weten anderen natuurlijk niet...quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:53 schreef error het volgende:
[..]
Dat lijkt me een prima motivatie. Toch hoor ik dat niet echt in je relaas terugkomen.
Maar zoals Jerre al zei is het lastig iemand te beoordelen op basis van geschreven tekst. Maar het laat zeker een indruk achter en daar zou je wat mee kunnen doen.
niemand mag fout zijn, hou dat in de gaten!quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:54 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
hier in tilburg rijd een mannetje rond, daar hebben ze het verkeerde been van geamputeerd, kon meteen terug om het andere been weg te laten halen.
of mag je aan jantje-zonder-handje uitleggen dat als er tijdens de operatie iets verkeerd gaat met de narcose en zijn hand begint te jeuken en te branden, het een oprechte fout is geweest van de arts, maar die man is ook maar menselijk. Erg leuk als je gaat voor een blinde darm operatie en je komt terug met een hand die zweert en na drie dagen zwart word en waar dus koudvuur/miltvuur (Gangreen) in is gekropen tijdens de operatie.
Hey ze zijn ook maar menselijk, en dankzij die menselijkheid is Jantje nu z'n handje kwijt.
Er is niets mis met het stellen van hoge eisen aan een beroep dat je je leven kan kosten of waar een "menselijk foutje" ervoor kan zorgen dat je je leven lang verminkt erbij loopt.
Artsen zijn de laatste mensen die laks mogen zijn.
Ik heb nooit beweerd dat blub irl een "lekker boeiend"-houding heeft. Dat kan ik ook inderdaad niet weten want ik ken haar niet. Ik kan alleen zeggen hoe ze op mij overkomt dmv van haar post.quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:53 schreef Jerruh het volgende:
[..]
die houding heb ik niet!!! maar net of je uit die posts meteen kan bepalen datdat blublub is....
ik haal veel zevens achtens en negens, en als er iemand bij 1 zesje meteen zegt: ow in jouw huis ga ik nie wonen, dan denk ik wel: lekker boeiend..
Ik ben ook niet boos hoorquote:Op woensdag 21 juli 2004 16:54 schreef Jerruh het volgende:
ow, ik ben nie boos hoor trouwens.
maar ik snap wel wat blublub bedoelde alleen is dat moeilijk duidelijk te maken..
weet je dat zeker!? ik zou er niet in gaan wonen hoorquote:Op woensdag 21 juli 2004 16:59 schreef error het volgende:
[..]
Ik ben ook niet boos hoor![]()
Mijn 'verwijt' gaat richting Blub, niet richting jou. Want ik ontwerp mijn eigen gebouwen wel![]()
Nou, in dat geval zal ik met plezier mijn geriatrische problemen bij je aan komen kaartenquote:Op woensdag 21 juli 2004 16:56 schreef blublub het volgende:
[..]
misschien dat door mijn relaas idd een verkeerd beeld naar bovenkomt, maar ik denk dat je het antwoord daarop wel vindt in de post die boven jouw post stond. ik wilde gewoon even mn frustratie kwijt, daarbij niet realiserend dat zoveel mensen erbovenop zouden springen. en daarbij ook niet realiserend dat ik daarbij misschien wat nonchalant wat betreft mijn resultaten/kennis overkom, maar voor mezelf is het vanzelf sprekend dat ik niet zon houding heb, maar dat weten anderen natuurlijk niet...
ik zeg niet dat mensen geen fouten mogen maken, ik zeg alleen dat artsen zich absoluut niet kunnen veroorloven om doodleuk te zeggen "whatever" als het een ander mens betreft en zijn of haar gezondheid.quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:57 schreef Jerruh het volgende:
niemand mag fout zijn, hou dat in de gaten!
heb jij wel eens het beroep arts nader bekeken!?
artsen zijn over het algemeen ook niet laks, en idd ja, het zijn ook mensen, en die maken wel eens fouten. daar doe je niks aan, en dat voorkom je niet met het halen van hogeren cijfers. en antuurlijk is het erg dat dat gebeurd, ik zie er nu al verschikkelijk tegen op dat er straks iemand door mijn toedoen ernstiger letsel oploopt, of zelfs de dood vindt. en daardoor zijn er veel mensen die niet aan deze studie beginnen. maar ik heb anders gedacht, ik dacht: als ik niks doe, ondervinden er nog veel meer mensen hinder. en ik weet nu al dat ik er verschikkelijk onder zal lijden, mocht het ooit gebeuren dat ik een ernstige fout maak, maar toch blijf ik deze studie doen, omdat ik toch graag wil helpen. dus wat valt mij dan te verwijten?quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:54 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Artsen zijn de laatste mensen die laks mogen zijn.
nee daar laat ik studentjes in wonenquote:Op woensdag 21 juli 2004 17:00 schreef Jerruh het volgende:
[..]
weet je dat zeker!? ik zou er niet in gaan wonen hoor.
Dat bedoelde ik te zeggen. Het gaat er niet om dat je geen fouten mag maken en altijd 10en moet halen. Het gaat om het beeld dat men krijgt door je post van "lekker boeiend"quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:56 schreef blublub het volgende:
[..]
misschien dat door mijn relaas idd een verkeerd beeld naar bovenkomt
haha, mooi! maar ik word alleen geen geriaterquote:Op woensdag 21 juli 2004 17:01 schreef error het volgende:
[..]
Nou, in dat geval zal ik met plezier mijn geriatrische problemen bij je aan komen kaarten
ik heb liever een arts die tienen haalt omdat hij goed is in zijn vak en er zin in heeft, dan een student die liever geneukt wil worden in het weekend en ff een avondje of een weekje stampt omdat er een tentamen aankomt, waardoor het alleen in zijn korte termijn geheugen zit.quote:Op woensdag 21 juli 2004 17:00 schreef Andyvie het volgende:
*me in de discussie meng*
Ik persoonlijk heb liever een arts die alleen maar 6-jes heeft gehaald, maar die 6 heeft gehaald door goed en veel te leren, dan iemand die alleen maar 10-en heeft gehaald door toetsen te halen door alles op het allerlaatste moment in zijn hoofd te stampen, waardoor het alleen in zijn korte termijn geheugen blijft hangen. Naar mijn mening heb je bij die laatste arts namelijk de grootste kans om een verkeerde diagnose te krijgen.
een arts is absoluut niet de minste persoon die als laatste mag falen. daar kan je geen ranglijs tin maken. sowieso is elke persoon die de verantwoording over een ander heeft niet gericht op falen.quote:Op woensdag 21 juli 2004 17:01 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ik zeg niet dat mensen geen fouten mogen maken, ik zeg alleen dat artsen zich absoluut niet kunnen veroorloven om doodleuk te zeggen "whatever" als het een ander mens betreft en zijn of haar gezondheid.
Een fout die voorkomen kan worden is de meest pijnlijke. Ik zie niemand graag het slachtoffer zijn van een arts die apathisch omgaat met de stof van zijn of haar beroep, daar voel je je gewoon niet veilig bij.
en ik ben gelukkig nog niet zo oudquote:Op woensdag 21 juli 2004 17:03 schreef blublub het volgende:
[..]
haha, mooi! maar ik word alleen geen geriater
misschien dat ik je ooit tegen kom op een 1e Hulp, of als je misschien ooit nog een kind wil baren....![]()
maar waar zeg ik dan lekker boeiend? heb ik dat gezegd? iedereen zegt dat steeds maar ik vind dat nergens terug *teruglezen gaat* want dat is dus echt niet mijn houding hoor!quote:Op woensdag 21 juli 2004 17:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik te zeggen. Het gaat er niet om dat je geen fouten mag maken en altijd 10en moet halen. Het gaat om het beeld dat men krijgt door je post van "lekker boeiend"
Bovendien was mijn opmerking als grap bedoeld, niet wetende dat jij dat zo serieus zou opvatten.
Ik denk dat dat laatste meer een kwestie is van kunnen dan van willenquote:Op woensdag 21 juli 2004 17:03 schreef blublub het volgende:
misschien dat ik je ooit tegen kom op een 1e Hulp, of als je misschien ooit nog een kind wil baren....![]()
iddquote:Op woensdag 21 juli 2004 17:05 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hoe denk je dat een arts zich voelt als een been verkeerd wordt afgezet!? denk je dat een chauffeur van ee bus zit te giechelen als hij een ongeluk veroozaakt? art of chauffeur of piloot, elk van deze mensen moet proberen zo min mogelijk te falen, de arts niet meer dan de piloot...
hoe lullig het ook klinkt, ik vind het namelijk redelijk stupide hoe er over een arts wordt gesproken in dergelijke gevallen van falen.
quote:Op woensdag 21 juli 2004 17:05 schreef blublub het volgende:
[..]
maar waar zeg ik dan lekker boeiend? heb ik dat gezegd? iedereen zegt dat steeds maar ik vind dat nergens terug *teruglezen gaat* want dat is dus echt niet mijn houding hoor!
ja, ik had dit ook niet echt verwacht ofzo, deze reacties. maar dit soort dingen liggen vaak toch wel erg gevoelig bij mensen...
quote:Op woensdag 21 juli 2004 15:32 schreef blublub het volgende:
[..]
ja maar daar ging t dus niet overik moest lichamelijk onderzoek doen, op een levend persoon, niet op zon stinkend lijk, en ik snap niet waarom ik er een onvoldoende voor heb gekregen... ik heb mn handen gewassen, mn sieraden afgedaan, ik heb niks van de grond opgeraapt of wat dan ook
maar ja, boeiend ik heb t gehaald
aha! zo! kijk, dat bedoelde ik dus anders... ik bedoelde van: ik weet niet wat ik verkeerd heb gedaan, dat schrijven ze er niet bij (helaas, dan zou ik het voor de volgende keer goed kunnen doen) maar dat hygienne punt (wat echt het allerminste punt is van alles) is het enige wat ik niet heb gehaald (waarvan ik me dus afvraag waarom niet, ik zou het echt niet weten) en dat is ook iets wat je makkelijk kunt verbeteren van jezelf. gelukkig dat dat het enige punt is wat ik niet goed heb gedaan, maar verder al mijn handelingen en de bejegening en alles wel goed warenquote:Op woensdag 21 juli 2004 17:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[..]
jammer, ik neig op t moment toch t meest naar de gynaecologie kantquote:Op woensdag 21 juli 2004 17:05 schreef error het volgende:
[..]
en ik ben gelukkig nog niet zo oud
en dat kind.... nee dat is een kleine kans... erg klein
quote:Op woensdag 21 juli 2004 17:10 schreef blublub het volgende:
[..]
aha! zo! kijk, dat bedoelde ik dus anders... ik bedoelde van: ik weet niet wat ik verkeerd heb gedaan, dat schrijven ze er niet bij (helaas, dan zou ik het voor de volgende keer goed kunnen doen) maar dat hygienne punt (wat echt het allerminste punt is van alles) is het enige wat ik niet heb gehaald (waarvan ik me dus afvraag waarom niet, ik zou het echt niet weten) en dat is ook iets wat je makkelijk kunt verbeteren van jezelf. gelukkig dat dat het enige punt is wat ik niet goed heb gedaan, maar verder al mijn handelingen en de bejegening en alles wel goed waren
omdat jij moeite hebt met begrijpend lezen, no offense, maar ik zie meerdere malen hoe je compleet de plank misslaat qua taal, en dan bedoel ik geen spelling, maar qua boodschap en inhoud. Een mooi voorbeeld is mijn post, die in de eerste instantie gericht is aan Jerruh, over het verschil tussen arts en architect waar in de basis rekenen ligt. De berekeningen binnen de architectuur zijn van een compleet andere aard. Jij springt er meteen in, ultra defensief "wij moeten ook rekenen hoor!"quote:Op woensdag 21 juli 2004 17:07 schreef blublub het volgende:
[..]
idd
maar op de post van mij waar dat soort van instaat gaat ie niet in
Maar het kwam dus heel anders overquote:Op woensdag 21 juli 2004 17:10 schreef blublub het volgende:
[..]
aha! zo! kijk, dat bedoelde ik dus anders... ik bedoelde van: ik weet niet wat ik verkeerd heb gedaan, dat schrijven ze er niet bij (helaas, dan zou ik het voor de volgende keer goed kunnen doen) maar dat hygienne punt (wat echt het allerminste punt is van alles) is het enige wat ik niet heb gehaald (waarvan ik me dus afvraag waarom niet, ik zou het echt niet weten) en dat is ook iets wat je makkelijk kunt verbeteren van jezelf. gelukkig dat dat het enige punt is wat ik niet goed heb gedaan, maar verder al mijn handelingen en de bejegening en alles wel goed waren
moet je eens horen hoe ze over die buschaufeur en piloot praten nadat ze falen en het leven kosten aan andere mensen.quote:Op woensdag 21 juli 2004 17:05 schreef Jerruh het volgende:
[..]
een arts is absoluut niet de minste persoon die als laatste mag falen. daar kan je geen ranglijs tin maken. sowieso is elke persoon die de verantwoording over een ander heeft niet gericht op falen.
hoe denk je dat een arts zich voelt als een been verkeerd wordt afgezet!? denk je dat een chauffeur van ee bus zit te giechelen als hij een ongeluk veroozaakt? art of chauffeur of piloot, elk van deze mensen moet proberen zo min mogelijk te falen, de arts niet meer dan de piloot...
hoe lullig het ook klinkt, ik vind het namelijk redelijk stupide hoe er over een arts wordt gesproken in dergelijke gevallen van falen.
ja, alsof ik altijd zo serieus post hierquote:Op woensdag 21 juli 2004 17:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar het kwam dus heel anders over
dat is dus echt je reinste onzin. er zijn zo veel artsen uitgekotst door hun collegas omdat ze fouten maken. ik ken/ken verhalen over een aantal die van beroep zijn gewisseld, omdat ze geen leven meer hadden tussen hun collegas en hun beroep niet meer normaal konden uitvoeren. en er zijn ook genoeg artsen die zelf stoppen met hun vak omdat ze falen, dus dat klopt niet...quote:Op woensdag 21 juli 2004 17:16 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
daarbij, in het artsen-wereldje houden ze allemaal heel braaf een hand boven elkaars hoofd. Dus als we het over falen hebben, laten we dan ook eens kijken naar de afloop van dat soort gevallen. Laten we dan eens vergelijken hoeveel artsen weg komen met falend handelen en hoeveel chauffeurs en piloten, en laten we vooral kijken naar de reacties uit de omgeving, zoals collega's.
Nee laten we zeggen dat mijn posts zo vaak serieus zijn. Dus je had ook wel een beetje kunnen weten hoe mij post bedoeld wasquote:Op woensdag 21 juli 2004 17:16 schreef blublub het volgende:
[..]
ja, alsof ik altijd zo serieus post hier![]()
nee jij bent nooit defensiefquote:Op woensdag 21 juli 2004 17:13 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
omdat jij moeite hebt met begrijpend lezen, no offense, maar ik zie meerdere malen hoe je compleet de plank misslaat qua taal, en dan bedoel ik geen spelling, maar qua boodschap en inhoud. Een mooi voorbeeld is mijn post, die in de eerste instantie gericht is aan Jerruh, over het verschil tussen arts en architect waar in de basis rekenen ligt. De berekeningen binnen de architectuur zijn van een compleet andere aard. Jij springt er meteen in, ultra defensief "wij moeten ook rekenen hoor!"
nee weet ik, ik ging er ook serieus op in, omdat ik pas nog dezelfde (maar dan serieuze) reactie kreeg en dat ik dat even zat was. niet realiserend dat dat deze hele discussie tot gevolg zou hebbenquote:Op woensdag 21 juli 2004 17:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee laten we zeggen dat mijn posts zo vaak serieus zijn. Dus je had ook wel een beetje kunnen weten hoe mij post bedoeld was
Ik kan er toch niks aan doen dat de Mona VerwenYoghurt omhoog komtquote:Op woensdag 21 juli 2004 17:42 schreef Jerruh het volgende:
mark toch *standje geeft*
verander van peristaltische gedachtequote:Op woensdag 21 juli 2004 17:44 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ik kan er toch niks aan doen dat de Mona VerwenYoghurt omhoog komt![]()
Oke dat is al een stuk beterquote:Op woensdag 21 juli 2004 17:46 schreef Jerruh het volgende:
[..]
verander van peristaltische gedachte.
*knuffel geeft*
laat je yoghurt maar zakkenquote:Op woensdag 21 juli 2004 17:46 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Oke dat is al een stuk beter
Komt voor elkaarquote:Op woensdag 21 juli 2004 17:48 schreef Jerruh het volgende:
[..]
laat je yoghurt maar zakken.
heheh let the yogurt fall downquote:Op woensdag 21 juli 2004 17:50 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Komt voor elkaar
Het moet wel even snel zakken want ik wil zo gaan fitnessen![]()
Per ongeluk?quote:Op woensdag 21 juli 2004 17:55 schreef ysklontje2000 het volgende:
Oeh ik heb een discussie gemist.
ik vermoed dat je slechts het begin van het hele verhaal gelezen hebtquote:Op woensdag 21 juli 2004 18:10 schreef Ang3l het volgende:
...
Dat is best een redelijke plek, want dan is het niet hier. Ervanuitgaande dat wij niet op dezelfde plek zitten.quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:19 schreef G_E het volgende:
BANG! BOEM! KNAL! Psies hier! :'(
Bij Ang3l doet het anders ook BANG! BOEM! KNAL! PATS! enzoquote:Op woensdag 21 juli 2004 18:19 schreef G_E het volgende:
BANG! BOEM! KNAL! Psies hier!
Is de rest van het verhaal dan boeiend??quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:12 schreef error het volgende:
[..]
ik vermoed dat je slechts het begin van het hele verhaal gelezen hebt
maar hij reageert wel precies op waar t om draait, en waar de discussie om begon, dusquote:Op woensdag 21 juli 2004 18:12 schreef error het volgende:
[..]
ik vermoed dat je slechts het begin van het hele verhaal gelezen hebt
Ja, maar die zo wat op schoot bij de TvT-jongen, dus da's ook hier.quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Bij Ang3l doet het anders ook BANG! BOEM! KNAL! PATS! enzo.
quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:32 schreef G_E het volgende:
[..]
Ja, maar die zo wat op schoot bij de TvT-jongen, dus da's ook hier.
quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:11 schreef Ang3l het volgende:
*bij pupje op schoot kruip*
Je hebt toch een paraplu en een auto?quote:Intussen is het gestopt met onweren, het regent alleen nog wel, dus boodschappen doen laat ik maar schieten..
Niet als je alleen wilt weten waar de haarlak in de aanbieding is...quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:24 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Is de rest van het verhaal dan boeiend??
'k heb gewoon geen zin.quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:34 schreef beaverhausen het volgende:
Je hebt toch een paraplu en een auto?.
Dan moet je niet heel stiekem de regen als smoes gebruiken.quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:37 schreef G_E het volgende:
[..]
'k heb gewoon geen zin.
Oh bummer...quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:35 schreef error het volgende:
[..]
Niet als je alleen wilt weten waar de haarlak in de aanbieding is...
where are we going darlin'?quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:32 schreef beaverhausen het volgende:
*zucht*
Here we go again.
To there and back again.quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:40 schreef blublub het volgende:
[..]
where are we going darlin'?
LOLquote:Op woensdag 21 juli 2004 18:37 schreef blublub het volgende:
@ error: ik zie niks![]()
not to here and back again, that's what that little fellow mr. Bilbo Baggins didquote:Op woensdag 21 juli 2004 18:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
To there and back again..
quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:43 schreef error het volgende:
[..]
LOL
Dat betekent dus eigenlijk dat ik niet zou weten wat ik daarop voor zinnigs kan zeggen zonder het hele verhaal opnieuw te doen starten.
en ben je al bruut tot hetero gedegradeerd?quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:38 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Oh bummer...![]()
![]()
Who did what where and why?quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:43 schreef blublub het volgende:
[..]
not to here and back again, that's what that little fellow mr. Bilbo Baggins did
Oooehoehhoehehoohoooeee... die opmerking moet je ECHT niet tegen mij maken!quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:35 schreef error het volgende:
[..]
Niet als je alleen wilt weten waar de haarlak in de aanbieding is...
Ow, heet die TvT meneer zo?!quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:54 schreef Ang3l het volgende:
Thaise Thom Kha
Geen commentaarquote:Op woensdag 21 juli 2004 18:44 schreef error het volgende:
[..]
en ben je al bruut tot hetero gedegradeerd?
Jaja maak ons gek..quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:57 schreef Vlarp het volgende:
Weer thuis na een zwoele dag op werk..
Damn! Ik wil vaker met de bus naar m'n werk. Wat zaten er vanmorgen een lekkerdjes in de bus
quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ow, heet die TvT meneer zo?!
Ik maakte mezelf al gek in de bus.. tering..quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:58 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Jaja maak ons gek..![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik maakte mezelf al gek in de bus.. tering..
vanacht alvast een schone onderbroek klaarleggen?quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je hebt toch wel je handjes boven de leuningen gehouden he ...quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
't zit als inspiratie in m'n hoofd voor laterquote:Op woensdag 21 juli 2004 19:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hebt toch wel je handjes boven de leuningen gehouden he ...
Eet smakelijkquote:Op woensdag 21 juli 2004 19:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
't zit als inspiratie in m'n hoofd voor later
Ik ga eten...![]()
Ow, noemen ze dat zo tegenwoordig?quote:Op woensdag 21 juli 2004 19:02 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga eten...![]()
vervelend dat het uit is, markquote:Op woensdag 21 juli 2004 14:38 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ja ik had er nog alle moeite voor willen doen en dat deed ik ook nog tot op het laatste moment
Hij was meer voor wie de schoen past, dan voor Wiz hoor.quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oooehoehhoehehoohoooeee... die opmerking moet je ECHT niet tegen mij maken!
(gelukkig was ie tegen Wiz)
'quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:04 schreef Ang3l het volgende:
......... Ik ga naar de pliessie toe![]()
dus, wat je voor je tentamens haalt zegt geen flikker (en impliciet zeg ik nu ook weer dat een diploma niet veel voorstelt, maar das een ander verhaalquote:blaatverhalen over blublub
...
quote:Op woensdag 21 juli 2004 19:52 schreef Jerruh het volgende:
klaaaaaaar
met eten!.
OMG!quote:Op woensdag 21 juli 2004 19:53 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Jerre Jerre Jerrequote:Op woensdag 21 juli 2004 19:55 schreef Jerruh het volgende:
[..]
OMG!.
mark
.
ow vast welquote:Op woensdag 21 juli 2004 19:56 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Jerre Jerre Jerre
Ga ik je nog zien voordat ik op vakantie ga![]()
![]()
Gelukkig maar danquote:Op woensdag 21 juli 2004 19:57 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ow vast wel.
!
ja...maar....dinsdag ga ik naar groningenquote:Op woensdag 21 juli 2004 19:59 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Gelukkig maar dan![]()
Ik wil mn ribcolbertje terug, komt vast goed van pas in Turkije bij 35 graden
whahahaha ga je..... verleiden met mijn ribcolbertjequote:Op woensdag 21 juli 2004 20:00 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja...maar....dinsdag ga ik naar groningen.
uhuh!quote:Op woensdag 21 juli 2004 20:03 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
whahahaha ga je..... verleiden met mijn ribcolbertje
Ja, met mij prima.quote:Op woensdag 21 juli 2004 20:08 schreef Markie-Mark het volgende:
Hee Vlarp
Alles goed???
Jer!!!quote:Op woensdag 21 juli 2004 20:21 schreef Jerruh het volgende:
bartjuh!!!
msn.
wordt voorspelbaar hequote:Op woensdag 21 juli 2004 20:29 schreef ysklontje2000 het volgende:
*wakker geworden is *Again.
Mooi zo!!quote:Op woensdag 21 juli 2004 20:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, met mij prima.
Met jou/jullie?
Ach het andere alternatief gaat op ten duur zo stinken.quote:Op woensdag 21 juli 2004 20:31 schreef Cybart het volgende:
[..]
wordt voorspelbaar he
Jerruhquote:Op woensdag 21 juli 2004 20:33 schreef Jerruh het volgende:
ysklontjuh!.
Ohw gaat weer prima hoor...quote:Op woensdag 21 juli 2004 20:29 schreef Cybart het volgende:
Herbert!
gaat ie alweer wat beter?
En dat is meteen de topickiller.quote:Op woensdag 21 juli 2004 20:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw gaat weer prima hoor...
Oeh.. uit de tijd dat ik nog punk enzo luisterde en ik naar skateparty's in Oud Beijerland gingquote:Op woensdag 21 juli 2004 21:03 schreef WAik het volgende:
nog zo'n topickiller
* Vlarp cp de Raggende Mannen - Poep in je hoofd
blijft leuk
Stoute G_E!quote:
Ik heb net Festen gekekenquote:
Goed hè.quote:Op woensdag 21 juli 2004 21:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb net Festen gekeken
quote:Op woensdag 21 juli 2004 21:29 schreef G_E het volgende:
[..]
Goed hè..
Kweenie.quote:Op woensdag 21 juli 2004 21:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]Egwel!
Nu heb ik dogme #1 gezien en dogme #2 (the idiots). Welke zijn er nog meer?
hij is zoooooooo mooiquote:Op woensdag 21 juli 2004 21:34 schreef G_E het volgende:
Net als Grave of the Fireflies, die schijnt heel goed te zijn, maar ook zo verschrikkelijke droevig dat ik 'm niet durf te kijken..
quote:Op woensdag 21 juli 2004 21:34 schreef G_E het volgende:
[..]
Kweenie.. Dogville staat hier nog altijd ongezien in de DVD kast.
Navond jah..net een dutje gedaanquote:Op woensdag 21 juli 2004 22:04 schreef Markie-Mark het volgende:
Hee waxxer, weemz en Tech
Slaapkopquote:Op woensdag 21 juli 2004 22:05 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Navond jah..net een dutje gedaan![]()
Ow ik ook hoor na pakweg 5 uurquote:Op woensdag 21 juli 2004 22:07 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Slaapkop
Ik ga straks een heeeel lang dutje doen
Yoow waxxerquote:Op woensdag 21 juli 2004 22:08 schreef Waxxer het volgende:
Hai!!
Hoe gaat het met jullie dan??En Marqui-Marque, met je man dan??
Met moi gaat het goed, z'n gangetjequote:Op woensdag 21 juli 2004 22:08 schreef Waxxer het volgende:
Hai!!
Hoe gaat het met jullie dan??En Marqui-Marque, met je man dan??
Hihihi, wat leuk..waxxer werd gechecked...quote:Op woensdag 21 juli 2004 22:11 schreef Waxxer het volgende:
Ik ben in Munster geweest met pappie, mammie en mijn zusjewas gezellig, nieuwe stad gezien (of ja ik was er nog nooit geweest). En ik zat ff twee sec in de zon en toen keek een jongen mij zooooo enorm aan, wat gebeurt er?? Het spa-flesje moet uit mijn rugtas worden gehaald
dus die was ik kwijt
as if er meer oogcontact zou komen, maar had wel ff zoiets van
joh man! Maar mooie universiteitsstad, dat wist ik helemaal niet - en nog zo dichtbij ook!!
whahahquote:Op woensdag 21 juli 2004 22:15 schreef Waxxer het volgende:
ooooowww Waxxer weer hoor met zijn enthousiasme
Wat kut!!! Maar je komt er overheen Markje-parkje!!!![]()
*knuffel* (als dat zomaar inene mag dan natuurlijk he
)
Volgens mij kan Techje niet goed lezenquote:Op woensdag 21 juli 2004 22:21 schreef tech het volgende:
@Bart: Hehehe... Ja, weinig fut voor langdurig online zijn... Al mijn projecten van mijn werk liggen ruim boven de grote rivieren (Amsterdam, Almere, Deventer, Hellendoorn), dus ik kan wel wat rust gebruiken!Maar het gaat hier gewoon door, gelukkig.
@Mark: Alles is goed.Je bent aan de man, lees ik! Goed! Gefeliciteerd!
nee, ik zei tegeniedereen avond, en speciaal goedeavond tegen jou opmdat je hier al tijden niet meer wasquote:Op woensdag 21 juli 2004 22:23 schreef tech het volgende:
Maarre Special avond, Bart...? Vertel?
Nuecken??quote:Op woensdag 21 juli 2004 22:26 schreef tech het volgende:
Mark: Oh, niet aan de man, dus...sorry... Ik ook niet, hoor. Al maanden niet... als in 20 maanden of zo...
Goh en jij vraagt dat niet aan mijquote:Op woensdag 21 juli 2004 22:27 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Nuecken??
ik dacht dat ik snel gefrusteerd was...quote:Op woensdag 21 juli 2004 22:27 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Nuecken??
Aan jou hoef ik dat niet te vragenquote:Op woensdag 21 juli 2004 22:28 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Goh en jij vraagt dat niet aan mij![]()
?
quote:Op woensdag 21 juli 2004 22:29 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Aan jou hoef ik dat niet te vragen
Jij wil toch wel![]()
Excusez-moi?? Of IK te doen ben...?quote:Op woensdag 21 juli 2004 22:16 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hihihi, wat leuk..waxxer werd gechecked...![]()
Is ie te doen?![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2004 22:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Excusez-moi?? Of IK te doen ben...?Je hebt me gezien, duis over mij kun je zelf oordelen
Ik bedoel of die jongen die naar jou keek te doen is...quote:Op woensdag 21 juli 2004 22:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Excusez-moi?? Of IK te doen ben...?Je hebt me gezien, duis over mij kun je zelf oordelen
NUECKEN?quote:Op woensdag 21 juli 2004 22:28 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Goh en jij vraagt dat niet aan mij![]()
?
Euro Disneyland toch? ........ownee dat was Timmahquote:Op woensdag 21 juli 2004 22:31 schreef Weemz het volgende:
Nog een week! Nog een week!![]()
"tja, euh, je mist eigenlijk die xxx-rated-factor..."quote:Op woensdag 21 juli 2004 22:31 schreef G_E het volgende:
[..].
Moeten we je een cijfer geven à la Hot or Not?.
Kheb jou nog niet irl gezien..quote:Op woensdag 21 juli 2004 22:32 schreef WAik het volgende:
[..]
NUECKEN?![]()
Nou daar ben ik best benieuwd naar of ik eigenlijk wel aan een voldoende komquote:Op woensdag 21 juli 2004 22:31 schreef G_E het volgende:
[..].
Moeten we je een cijfer geven à la Hot or Not?.
gaat een beetje moeilijk in een darkroom he...quote:Op woensdag 21 juli 2004 22:34 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Kheb jou nog niet irl gezien..
Barcelona toch? Dan gaan jullie zeker ook naar de Sagrada Familia? Schijnt redelijk indrukwekkend en interessant te zijn volgens mevrouw in m'n sig.quote:Op woensdag 21 juli 2004 22:36 schreef Ang3l het volgende:
Zo. Reis geboekt. Bezienswaardigheden uitgezocht en discotheken ook al. Nu 't Hotel nog
Ow gut nee...geen darkrooms pleasequote:Op woensdag 21 juli 2004 22:37 schreef WAik het volgende:
[..]
gaat een beetje moeilijk in een darkroom he...
jemig, ik ben echt in een nathanlompe stemming vandaag, op het werk ook al
quote:Op woensdag 21 juli 2004 22:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou daar ben ik best benieuwd naar of ik eigenlijk wel aan een voldoende kom
Ja is een mooie kerk, maar nog niet af hequote:Op woensdag 21 juli 2004 22:38 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Barcelona toch? Dan gaan jullie zeker ook naar de Sagrada Familia? Schijnt redelijk indrukwekkend en interessant te zijn volgens mevrouw in m'n sig.
Ja aan de foto's die ik kreegm was het duidelijk te zien dat ze nog aan het bouwen/renoveren/afmaken waren, met van die hijskranen en stellages. Eigenlijk wel zonde.quote:Op woensdag 21 juli 2004 22:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja is een mooie kerk, maar nog niet af he
Ben er 1x geweest, 1dags tripje, toen ik in lloret zat
Ow.... sorry dat ik niet thuis wasquote:Op woensdag 21 juli 2004 22:43 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben weer klaar met mensen vermoorden...
Hoeveel? En natuurlijk: "Was het leuk?"quote:Op woensdag 21 juli 2004 22:43 schreef Vlarp het volgende:
quote:Op woensdag 21 juli 2004 22:40 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ow gut nee...geen darkrooms please![]()
Heb je de boel wel schoon achtergelaten?quote:Op woensdag 21 juli 2004 22:43 schreef Vlarp het volgende:
't was in een spelletjequote:Op woensdag 21 juli 2004 22:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ow.... sorry dat ik niet thuis wasmaar ik was in munster, kan me voorstellen dat je daar niet zoekt.... liep o.a. in de botanische tuin
Ziet er erg gezellig en knus uit jah.quote:Op woensdag 21 juli 2004 22:44 schreef Ang3l het volgende:
Hotel word denk ik Apsis grand ducat, * * *
[afbeelding]
Het was heerlijkquote:Op woensdag 21 juli 2004 22:44 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hoeveel? En natuurlijk: "Was het leuk?"
quote:Op woensdag 21 juli 2004 22:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
't was in een spelletje
Ik beeldde me in dat het allemaal vervelende klanten waren
je weet het!quote:Op woensdag 21 juli 2004 22:44 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
want?
Ja hequote:Op woensdag 21 juli 2004 22:46 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ziet er erg gezellig en knus uit jah.
quote:Op woensdag 21 juli 2004 22:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
"en en en die is voor die muis!!!!" *BAF*
"en en en die is voor je flatscreen!!!" *BAF*
"en en en die is voor die man van je!!!" *BAF*
"en en en die is voor het bonnetje dat je weggooide..." *BAF*
"...terwijl je hem moest bewaren!!!!!!" *BAF* *BAF*