ik heb Jerruh gevraagd deze te makenquote:Op woensdag 21 juli 2004 13:19 schreef Ang3l het volgende:
Jij was nie de laatste toch?
ik ben juist niet meer groen.quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:19 schreef Jerruh het volgende:
klopt, maar ons groentje vroeg of ik een topicje wilde maken.
Aw, wat schattigquote:Op woensdag 21 juli 2004 13:13 schreef Kugari-Ken het volgende:
mjah, iedereen zegt dat ontgroenen ineens helemaal seks hebben is enzo, voor mij blijft ontgroenen nog altijd je eerste zoen/kus
Tuulk wel...quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:22 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik ben juist niet meer groen.
Mijn vader heeft me ook altijd aangeraden om geen ambtenaar te wordenquote:Op woensdag 21 juli 2004 13:26 schreef Cybart het volgende:
ik haat mn werk
als er zo'n 70 lonsdale/hardcore figuren binnenstaan
als er zo'n 50 figuren onder invloed van drugs aanwezig zijn
als er figuren zijn die hitlergroeten brengen
als er figuren zijn die tegen collega's opmerkingen maken over mijn beste vriendin (donker). die niet al te aardig bedoeld zijn...
als er door de security menig envelop met wit poeder (speed/coke... 1 van die twee) gevonden worden
als de security aangeeft dat het komende dagen een keer uit de hand gaat lopen
Tja... campingvolk...quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:26 schreef Cybart het volgende:
ik haat mn werk
als er zo'n 70 lonsdale/hardcore figuren binnenstaan
als er zo'n 50 figuren onder invloed van drugs aanwezig zijn
als er figuren zijn die hitlergroeten brengen
als er figuren zijn die tegen collega's opmerkingen maken over mijn beste vriendin (donker). die niet al te aardig bedoeld zijn...
als er door de security menig envelop met wit poeder (speed/coke... 1 van die twee) gevonden worden
als de security aangeeft dat het komende dagen een keer uit de hand gaat lopen
quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:24 schreef error het volgende:
[..]
Aw, wat schattig![]()
Nou begrijp ik het!
Feli!
quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:33 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]Don't patronize me.
![]()
en hij heeft gelijk ookquote:Op woensdag 21 juli 2004 13:28 schreef error het volgende:
[..]
Mijn vader heeft me ook altijd aangeraden om geen ambtenaar te worden
wij hebben tig keer liever kampvolk binnen zitten, als het zooitje wat we nu hebben...quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:30 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Tja... campingvolk...![]()
Meestal hebben ze het ook niet zo op homo's, joden, moslims, negers, iedereen die ook maar iets afwijkt van de norm, en die niet binnen het paranoide wereldje waarin ze zich bewegen, past.
maar dat wordt dus oppassen, en ik neem aan dat er gefoulleerd word, zo niet, dan zou ik dat eens heel snel aankaarten, aangezien een geweer echt niet moeilijk te verkrijgen is en dit soort labiele figuren zich "veiliger voelen" met een geweer op zak.
Middag Markquote:Op woensdag 21 juli 2004 13:38 schreef Markie-Mark het volgende:
middag allemaal
hoeraaa debielen die je amper kunt verstaan!quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:36 schreef Cybart het volgende:
wij hebben tig keer liever kampvolk binnen zitten, als het zooitje wat we nu hebben...
allemaal randstedelingen enzo...
thanks.quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:37 schreef Cybart het volgende:
kug, congrats!
daarom, er was al gezegd dat als er wat gebeurde, dat we er dan gewoon op moesten gaan slaan...quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:40 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
hoeraaa debielen die je amper kunt verstaan!![]()
Maar dat is behoorlijk kut, oppassen met wat je zegt en doet en draait enzo, kutvolk kent geen fatsoen en geen grenzen, vooral niet met drank en drugs, en dan heb je een probleem als het escaleert.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |