abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20802311
Ik wens je ontzettend veel sterkte in deze (emotioneel) zware tijden!
pi_20803014
veel sterkte..
  vrijdag 23 juli 2004 @ 09:17:49 #53
67826 Eye_of_god
What the quack?
pi_20803514
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 03:03 schreef Boston_Q het volgende:
Ik krijg gewoon kippenvel, ik zou maar een ding doen, bij haar zijn. Neem al je vakantiedagen maar op, dat is het makkelijk waard... Gewoon bij haar zijn.
Nou, om het heel subtiel te zeggen: mijn bazen lopen niet over van medelevendheid.

[ Bericht 0% gewijzigd door Eye_of_god op 23-07-2004 09:56:55 ]
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety."
Benjamin Franklin
pi_20803774
jeetje wat zwaar allemaal.

ongelooflijk dat ze niet echt meewerken.
heb je al een persoonlijk gesprek gehad waarin
je eea verduidelijkt?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_20803818
heeel erg veel sterkte voor jou en je familie... en alle andere mensen die je moeder kennen
  vrijdag 23 juli 2004 @ 09:49:17 #56
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_20803913
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 09:17 schreef Eye_of_god het volgende:

[..]

Nou, om het heel subtiel te zeggen: mijn bazen lopen niet over van medelijvendheid.
Als je baas echt zo'n lomperik is dan zou ik mij NU ziekmelden en bij haar zijn.
Probeer zo veel mogelijk bij haar te zijn, praat, huil, lach, zeg haar wat je altijd heb willen zeggen.

Help haar op haar weg.
Geloof me, je gaat er heel veel aan hebben straks als ze er niet meer is.

Heel veel sterke...
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_20809581
Ik lees hier wel vaker over doodzieke moeders... en hun kinderen die hen fantastisch bijstaan.
Omdat ik zelf moeder ben en kanker heb gehad moet me het volgende van het hart:
Dat juliie, de kinderen, verdriet hebben is volstrekt normaal. Je moet wel weten dat dát nu juist voor een moeder het ergste is. Maar laat ik vooral voor mezelf spreken. Hoe ziek ook wilde ik alleen maar dat mijn zoontje een normaal leven leidde en dat hij zich gelukkig voelde. Dan voelde ik me namelijk ook beter. Het verdriet van mijn kind had ik er niet bij kunnen hebben. Ook als ik dood was gegaan had ik zo graag gewild dat hij niet veel verdriet zou hebben en gewoon gelukkig was. Is dat een beetje te volgen? Het is puur een moedergevoel, denk ik.
dat viel toch wel mee?
pi_20809712
ik denk idd dat je gelijk hebt chawa.
want mijn vader zat daar eigenlijk nog het meeste mee...
het verdriet voor zijn vrouw en voor ons, wij waren nl 15 en 18 toen hij overleed.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 23 juli 2004 @ 15:53:03 #59
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_20809845
Heel, heel, heel veel sterkte Eye_of_god.
Geniet van de tijd dat ze nog bij je is, en zeg alle dingen die je nog wilt zeggen tegen haar.
Woorden schieten tekort in dit soort situaties om je medeleven te betuigen.
Maar dit komt echt uit de grond van mijn hart, ik zit hier met een brok in mijn keel.
En ik wens jullie hele gezin heel veel kracht toe.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_20810426
sterkte ik kan er niks anders van maken helaas
  vrijdag 23 juli 2004 @ 21:50:32 #61
88047 Poesch
vouwvrouw
pi_20817775
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 09:17 schreef Eye_of_god het volgende:

[..]

Nou, om het heel subtiel te zeggen: mijn bazen lopen niet over van medelevendheid.
Dit herken ik -> ben zelf ontslagen omdat mijn broer en ik tegelijk kanker kregen en ik dus niet meer zo vaak aanwezig was. Het enige dat ik tegen je kan zeggen is om je te richten op je moeder en de rest van je familie! Zij zijn veel te belangrijk nu en ik vind dat je werk zich dat best mag realiseren... Werk komt altijd wel op zijn pootjes terecht en achteraf ben ik nu blij dat ik veel tijd met mijn familie door heb gebracht!

Heel veel sterkte toegewenst! Ik zal aan jullie denken.
  vrijdag 23 juli 2004 @ 23:00:34 #62
21575 Blutgrafin
mentaal wrak
pi_20819326
Echt heel veel sterkte
I'm as fake as a wedding cake
  vrijdag 23 juli 2004 @ 23:36:06 #63
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_20820116
Pff je zal het maar te horen krijgen... sterkte iig, ik ken zelf ook mensen met kanker of die kanker gehad hebben (een jongen en een meisje uit m'n klas bijvoorbeeld) en ben ook al eens een redelijk redelijk goede kennis kwijtgeraakt aan kanker, was echt een goeie vent... ik vind ook dat je er steeds vaker over hoort, maar het zal wel liggen aan me leeftijd en je meer mensen leert kennen...

Nogmaals, sterkte, ik vond het al verschrikkelijk van die kennis, als het me moeder zou zijn... pfff...
Life's like music, get the rhythm..
pi_20820311
Sterkte, ik kan me indenken wat het met je doet.. :/
I'm only wearing black until they make something darker...
Hand over the chocolate, and nobody gets hurt!
  vrijdag 23 juli 2004 @ 23:48:44 #65
95025 YoriZ
Wat nou?
pi_20820372
Veel sterkte ermee!!!
:) :D
pi_20825632
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 23:07 schreef Eye_of_god het volgende:

's Nachts komt er altijd iemand die haar verpleegt, voor overdag is er nog geen professionele hulp gevonden (bezuinigingen en vakantietijd).
TS, zoek eens naar een organisatie die heet Hospice. Wij hebben daar heel veel aan gehad toen mijn moeder ook een hersentumor had welke niet meer te genezen was. De Hospice zijn vrijwilligers die mensen helpen die niet lang meer te leven hebben. Zij koken, maken schoon, baden je moeder, helpen haar naar het toilet enz enz. Mijn broertje en ik hebben heel veel te danken aan hen. Dagelijks kwam zij om ons te helpen zodat wij ook een beetje konden ontspannen.

Mocht je nog vragen hebben...zie mijn profiel voor msn of mail.

Heel veel sterkte de komende tijd!!!
de boom verbindt in weer en wind de wereld met de wolken om met zijn takken onze groet naar boven te vertolken, waar zij, door ons zo teer bemind het hemelrijk bevolken
  zaterdag 24 juli 2004 @ 23:40:09 #67
67826 Eye_of_god
What the quack?
pi_20836984
Tja, hoe is ons mam eronder.

Ik weet niet in welke volgorde ze de bekende fases al doorlopen heeft, maar het lijkt erop dat ze in de acceptatiefase zit,
Ik bedoel, ze wil natuurlijk nog lang niet dood en ze vindt het erg oneerlijk.
Vanmiddag waren er twee tantes bij haar en ze hebben met z'n allen tranen met tuiten gehuild, omdat ons mam al zaken mbt de begrafenis en de erfenis wilde afhandelen.

Zo weten we bijvoorbeeld al in grote lijnen naar wie welke sieraden gaan.
Ik hoef niets, maar eigenlijk wil ik alles, als je begrijpt wat ik bedoel.

Ze heeft ook al gezegd, wat ze aan wil hebben. Dat wordt een zwart met wit ensemble.
Het liefst wil ze dat iedereen straks in het zwart gekleed afscheid van haar neemt.

Verder wil ze witte rozen, eventueel met zalmkleur erbij.

Maar soms is ze zo angstig en ze kan niet onder woorden brengen wat die angst inhoudt.
Ze is niet bang om dood te gaan, zegt ze, maar ze vindt dat ze veel te vroeg gaat.

We wisten al dat ze gecremeerd wil worden, maar nieuw voor ons is, dat ze wil dat haar urn op het graf van haar vader en moeder komt te staan.
"Ja," zei ze, "ons pap en ons moe zullen zich wel afvragen wat ik al zo vroeg kom doen."

Voor mezelf heb ik al besloten dat ik een hangertje o.i.d. wil met wat as van haar. We zijn nooit ver van elkaar geweest en dan is ze voortaan altijd dicht bij me.
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety."
Benjamin Franklin
pi_20837317
Ik heb net datgene achter de rug wat jij nu meemaakt. Mijn moeder was ook 68.
Ook zij had van te voren alles al verdeeld en haar crematie geregeld.

Hoe verdrietig alles ook was, we hebben nog veel plezier gehad de laatste maanden en veel gepraat, dus die laatste maanden waren heel kostbaar.

Bij haar dood was ik aanwezig, ze had zelf een datum gekozen, en toen die datum kwam was
ook alles gezegd en gedaan, we hadden er vrede mee.
Haar sterven op zich was een heel mooi, klinkt vreemd, maar de rust op dat moment, het intieme
het vredige van mijn moeder gaf al met al een mooie dood.

Het volgende gedicht heb ik over haar geschreven in de nacht dat ze overleed:

De mooie dood,

Je zei: “Het is tijd om te gaan”.
En je keek mij met een berustend blik aan

Alles was besproken, alles was gezegd
Je had je er bij neer gelegd

Het was goed geweest, je had er zoveel vrede mee
Je leven was mooi geweest, het was ok

Vechten had voor jou geen zin
De dood zag je als een nieuw begin

14 januari 2004, zei je, dan is het over en uit
En wij accepteerden jou moedig besluit

Wij hadden gelukkig nog enkele weken
Maar de dagen, werden uren , die snel verstreken

De 14e brak aan, de dag van het afscheid
Eindelijk kon je opgeven, deze oneerlijke strijd

De nacht viel in, en af en toe keek je me aan
Ik vond het zo moeilijk om je te laten gaan

Ik fluisterde woorden, terwijl ik naast je lag
Weet niet of je me hoorde, of dat je me nog zag

Het is goed, je mag gaan, zei ik, en ik pakte weer je hand
Papa, vangt je op aan de andere kant

Ja, zei je, en je sloot weer je grote bruine ogen
Opgelucht dat je nu eindelijk dood zou mogen

Langzaam zag ik hoe jij vertok naar de andere kant van het leven
Je laatste blik, je laatste adem, het duurde maar heel even

Je sliep in, met jou hand in mijn hand
Ik begeleide jou naar de overkant

Dat ik dit samen met jou heb mogen beleven
Is de mooiste dood die je aan iemand kan geven

Kaja

Zoals je ziet, hoef je niet tegen het einde op te zien. Jullie hebben nog enkele maanden, maak er
wat moois van, praat veel en geef haar wat je haar nog geven kan, en hopenlijk kan ze straks
in vrede sterven. Ook voor de kinderen is dat een goed gevoel. Ook al zal het verdriet er niet
minder om zijn, toch is mooi als je iets samen met je kinderen kan aflsluien.

Veel sterkte de komende tijd.
  maandag 26 juli 2004 @ 10:40:36 #69
67826 Eye_of_god
What the quack?
pi_20862094
Dank je, Kajalevi.
Benjamin Franklin
  maandag 26 juli 2004 @ 10:47:30 #70
80850 Paran0id_Andr0id
www.casemodders.net
pi_20862229
Veel sterkte..
Typ fouten voorbehouden.Comentaar ook graag voor je houden!
  dinsdag 27 juli 2004 @ 15:10:07 #71
67826 Eye_of_god
What the quack?
pi_20889641
Mijn moeder heeft sinds dat ze thuis kwam uit het ziekenhuis nog geen nacht fatsoenlijk geslapen.
Ze is altijd al een moeilijke slaper geweest, maar nu: 5 nachten van hazeslaapjes en wakker liggen.
Het lijkt erop, dat ze bang is om te gaan slapen. Bang om misschien niet meer wakker te worden.
Afgelopen nacht heeft ze voor het eerst een slaappil genomen.
Die hielp echter ook niet.
Benjamin Franklin
pi_20889698
quote:
Op woensdag 21 juli 2004 15:03 schreef daydreamy1980 het volgende:
Het is inderdaad verschrikkelijk moeilijk en pijnlijk om hier over te beginnen,
maar geloof me het is een geruststelling voor zowel jullie als jullie moeder als je dat wel doet.
Kan best zijn dat ze er op een gegeven moment zelf over begint, maar dat hangt er natuurlijk vanaf of haar uberhaupt nog de tijd gegeven is om aan het idee te wennen. Veel sterkte, allemaal!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 27 juli 2004 @ 15:24:16 #73
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_20889900
Ik wens jullie heel veel sterkte. Geniet van de tijd die jullie samen hebben. Maak veel foto's en bewaar alle mooie herinneringen in je hart. Daar zal je moeder voortleven.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 27 juli 2004 @ 15:29:13 #74
73209 dnzl
Minimalist.
pi_20890005
Geniet er zoveel mogelijk van. Hoe gek het ook klinkt, voor je het weet is het echt over. Rouwen/verdriet kan altijd nog.

Heb 't zelfde meegemaakt.

sorry als dit hard overkomt
pi_20899966
Als eerste heel veel sterkte in deze moeilijke periode. Ik weet hoe zoiets aankomt, heb het zelf een aantal jaren geleden meegemaakt met mijn moeder. Als ik je 1 tip mag geven, ga nog 1 keer een goed gesprek met haar aan en zeg alles wat je wil zeggen nu het nog kan. Ik was helaas te laat hiervoor en daar heb ik nog dagelijks spijt van.
pi_20900634
Wat DreamOnBaby zegt

Mijn moeder is 20 dagen geleden overleden aan kanker. In 2 weken was het gebeurd, we wisten nog geen week dat ze longkanker had, en na de obductie bleek dat ze meerdere verschillende soorten kankers had. Zoals ze zelf al zei: "Ik heb gewoon pech."

Maak er nog een mooie tijd van, geniet van haar aanwezigheid zolang het nog kan.

Heel veel sterkte
pi_20900717
Heel veel sterkte kerel, meer kan ik er niet op zeggen..

Hoop dat je moeder, jij, en de rest van je familie heel veel steun aan elkaar hebben!
Live it!
pi_20900800
Ik weet hoe het is. Mijn vader zou dood gaan, zou blijven leven (de kanker was weg), zou weer dood gaan (de kanker was terug). De artsen zeiden dat ze er niets meer aan konden doen omdat als zij hem weer zouden bestralen hij eerder dood zou gaan omdat er dan nog meer in zijn lichaam beschadigd zou worden. Toen hij een half jaartje later, wat hij dus volgens de dokters niet zou halen, voor onderzoek terug kwam konden ze geen kankercellen meer bij hem vinden. En nu iets meer dan een jaar later is hij er dus nog steeds. Dus er is altijd hoop.
Learn the rules and break them.
  woensdag 28 juli 2004 @ 09:36:23 #79
67826 Eye_of_god
What the quack?
pi_20904510
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 00:00 schreef Elocyp het volgende:
... er is altijd hoop.
En zo is dat! Mijn moeder ligt nu in bed omdat ze linkszijdig verlamd is, maar verder zie je er niets aan. Je ziet niet, dat er een verwoestende kanker in haar lichaam zit. Ze oogt eigenlijk gewoon gezond. Wat me opvalt is, dat haar gelaatstrekken 'jonger' zijn geworden.
Ze lijkt nu erg op de vrouw op haar trouwfoto van bijna 43 jaar geleden.

Gisteren is pater Heuft (welbekend in deze contreien) weer langsgeweest om met ons mam te praten. Dat vindt ze fijn en het geeft haar ook een soort gemoedsrust.

Het lijkt me verschrikkelijk voor ons mam, dat ze elke keer nadat ze even geslapen heeft met de harde werkelijkheid geconfronteeerd wordt. Ik kan me niet voorstellen hoe dat voelt.
Benjamin Franklin
pi_20907204
Dat kan niemand zich voorstellen. Maar jij zal ongetwijffeld met de zelfde gedachtes opstaan, dat ze er straks niet meer is..........
Kun je daar wel met haar over praten? Of met de pater?

Vind het goed van je dat je je gevoel hier van je afschrijft, het helpt toch als je er op 1 of andere manier over kunt praten en je gevoel kan delen...
  woensdag 28 juli 2004 @ 12:05:38 #81
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_20907247
Sterkte...
  woensdag 28 juli 2004 @ 20:01:50 #82
46093 NijnTjuHHH
SuPaH-DuPaH-NijnTje
pi_20917314
Heel veel sterkte toegewenst..
Een LieF KLein KoNijnTje :)
pi_20920705
Hey man ik weet ongeveer wat je meemaakt maar geef de hoop niet op, ik heb het zelf meegemaakt. Mijn vader zou zeker sterven, was geen genezing voor maar hij is er nog.

Dit zijn 2 topics omtrent mijn vader die ik toen heb aangemaakt. Misschien kun je er kracht voor jezelf uitputten of iets dergelijks ik hoop dat je er iets aan hebt in ieder geval

Mijn vader is opgegeven
Mijn vader is niet langer opgegeven - Deel 2

Het is een vreselijk zware tijd voor mij geweest en je weet gewoon niet wat je overkomt als je zoiets hoort maar het is zo belangrijk om je kansen te pakken die je nu nog hebt. Zij het een bepaald medicijn of nog even dit gaan doen met je moeder, In ieder geval heel erg veel sterkte de komende tijd
  vrijdag 30 juli 2004 @ 19:56:04 #84
67826 Eye_of_god
What the quack?
pi_20961216
Vanmiddag zei mijn moeder, dat ze volgende week vrijdag zal sterven.
"Waarom dan, mam?"
"Dat is de sterfdag van ons moe!"
Benjamin Franklin
pi_20961314
Je moet je daar wel op voorbereiden hoor dat het dan ook werkelijk kan gebeuren.
Zoals je kon lezen had mijn moeder 14 januari gekozen en er zou dan euthenasie
worden gepleegd. Dat was gelukkig niet nodig, die dag sliep ze zelf in om half drie
s'nachts. .......

Dus wees voorbereid op die dag, zoals ze dat zegt klinkt het of ze er al een bepaalde vrede
mee heeft. Maar hoe is het met jou?
pi_20961688
Mijn vader had kanker en is 5 jaar geleden overleden. Bij hem was ook al snel bekend dat het terminaal was, een kwestie van levenrekken.
Kanker is een ziekte met ups en downs, waarbij de downs steeds groter worden en de ups steeds kleiner. Helaas dit is geen peptalk voor je, ik weet het, maar de keiharde realiteit, probeer de realiteit onder ogen te zien en zoveel mogelijk te genieten van de ups die jouw moeder heeft tijdens haar ziek zijn. Negatieve ervaringen blijven helaas altijd het sterkste hangen, zorg er daarom voor dat de ups sterk boven de downs uitsteken. Ik had gelukkig een heel begripvolle baas die mij echt alle tijd van de wereld gaf om mijn verdriet te verwerken. Geeft jouw baas jou niet de ruimte, laat hem dan maar lekker stikken, jouw priveleven en vooral jouw moeder is op dit moment veeel belangrijker.

De dood is onvermijdelijk en hoort bij het leven, de een gaat wat vroeger dan de ander, het is een zware moeilijke situatie helemaal als het iemand betreft die je heel erg dierbaar is.

Het is wel vaag, ik merk het aan mezelf, ik ben nog vrij jong (vind ik) en ik heb het gevoel dat ik onsterfelijk ben, maar in dit soort situaties wordt je altijd weer met je neus diep op de feiten gedrukt, het leven is zo voorbij..

Heel veel sterkte en blijf in de buurt van je familie, je zal ze nog heel erg hard nodig hebben (en zij jou)
  woensdag 4 augustus 2004 @ 09:07:45 #87
67826 Eye_of_god
What the quack?
pi_21047708
Mijn moeder heeft de trouwring van haar moeder geërfd en gisteren gaf ze die ring op haar beurt weer door aan haar petekind, een nichtje van me. De ring blijft zo in de vrouwelijke lijn van de familie. Mijn moeder heeft geen dochter, dus vandaar.

Het was een erg emotionele overdracht.
Benjamin Franklin
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 4 augustus 2004 @ 09:16:27 #88
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_21047799
Wat een mooi gebaar, Eog

Je moeder is bezig om dingen te regelen en af te ronden, heel knap van haar Maar ook erg confronterend natuurlijk voor jullie allemaal...

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 4 augustus 2004 @ 09:23:43 #89
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_21047882
Heel veel sterkte, ik heb pas mijn tante verloren aan kanker en ik weet dat het lang niet zo erg is als een moeder. Mijn moeder heeft echter ook een aantal keren kanker gehad, gelukkig heb ik haar nog wel....

Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd...
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
  donderdag 5 augustus 2004 @ 10:17:23 #90
55868 WhiteTwin
Drs. in de internetulatuur!
pi_21070327
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 23:40 schreef Eye_of_god het volgende:
...omdat ons mam al zaken mbt de begrafenis en de erfenis wilde afhandelen.
<KNIP>
We wisten al dat ze gecremeerd wil worden, maar nieuw voor ons is, dat ze wil dat haar urn op het graf van haar vader en moeder komt te staan.
"Ja," zei ze, "ons pap en ons moe zullen zich wel afvragen wat ik al zo vroeg kom doen."

Voor mezelf heb ik al besloten dat ik een hangertje o.i.d. wil met wat as van haar. We zijn nooit ver van elkaar geweest en dan is ze voortaan altijd dicht bij me.
Dit is precies wat ik mijn eerdere stukje bedoelde. Ergens zijn het dingen die je vooral nu niet wil, maar wel moet weten. Zeker achteraf zal het een opluchting zijn te weten dat je alles wat binnen de mogelijkheden en wensen lag hebt kunnen doen.
One's Eyes always tell the truth...
pi_21118634
quote:
Op woensdag 21 juli 2004 12:56 schreef inXs het volgende:
En dan te bedenken dat er hier mensen zijn die zich zorgen maken over een relatie die uit is van 1.5maand.. Succes gast!
gelukkig hoeft niet iedereen zo iets naars mee te maken en is het eindigen van een relatie van 1,5 jaar al heel verrot voor hen. geluk voor hun.

kanker, pff de meest enge rotziekte die er bestaat.

sterkte ermee
pi_21124141
.

[ Bericht 100% gewijzigd door Frenkie op 07-08-2004 20:07:25 ]
pi_21124179
quote:
Op woensdag 21 juli 2004 12:56 schreef inXs het volgende:
En dan te bedenken dat er hier mensen zijn die zich zorgen maken over een relatie die uit is van 1.5maand.. Succes gast!
Helemaal mee eens.
Sterkte toegewenst!
pi_21124188
post is al weg waar je op reageerde

[ Bericht 87% gewijzigd door DarkElf op 08-08-2004 03:46:10 ]
  zaterdag 7 augustus 2004 @ 19:07:31 #95
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_21124369
Als de situatie uitzichtsloos is, zou ik toch proberen om leuke dingen te doen de laatste tijd, kan vreemd klinken maar dat is het beste. Wanneer je in depressie gaat leven gaat het nog verder bergafwaarts. Laatste momenten moeten het mooist zijn, en wie weet komt het nog goed met een portie geluk.

Ik wil niet extreem positief overkomen, maar ben van mening dat je zelfs in zulke situaties het beste ervan moet maken. Om later met een glimlach te kunnen terug kijken.

Sterkte voor je moeder en voor jou.

Toch een edit: Ik zeg van, ik wil niet extreem positief in het leven staan, dat is onjuist, dat wil ik juist wel. Als ik kijk naar Lance Armstrong die de tour 6 keer wint na Kanker, dan denk ik dat wonderen bestaan.

Hier in de buurt woont ook een vrouw die leukemie heeft gehad, ze is erboven op gekomen. Na een strijd. Een paar huizen ernaast woonde een man die ook leukemie had, die was na de diagnose binnen 5 dagen overleden.

Keep the head up, denk ik dan. Een lichamelijke ziekte is niet puur lichamelijk maar heeft ook met de geest te maken.

Sterkte!!!!
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_21124727
*flashbacks krijgt
veel sterkte dude, tegen m'n moeder zeiden ze ook dat ze nog een half jaar had, maximaal.. Toch duurde het nog 4 en een half jaar.
kutziekte.
pi_21125423
TS sterkte ...

[ Bericht 93% gewijzigd door DarkElf op 08-08-2004 03:47:08 (post is al weg) ]
// Je bent zo mooi Anders
Niet meer of minder Anders
Maar zo mooi Anders.//
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 14:05:57 #98
67826 Eye_of_god
What the quack?
pi_21179649
Natuurlijk zie ik de reclame van Armstrong regelmatig langskomen.
En inderdaad, zo lang er leven is, is er hoop.

Och, en de volgende tekst gaat niet helemaal over ziekte en doodgaan, maar desalniettemin kreeg ik toch natte wangen:

Avond - Boudewijn De Groot

Nu hoef je nooit je jas meer aan te trekken
En te hopen dat je licht het doet
Laat buiten de stormwind nu maar razen in het donker
Want binnen is het warm en licht en goed
Hand in hand naar buiten kijken waar de regen valt
Ik zie het vuur van hoop en twijfel in je ogen
En ik ken je diepste angst

Want je kunt niets zeker weten en alles gaat voorbij
Maar ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof in jou en mij

En als je 's morgens opstaat ben ik bij je
En misschien heb ik al thee gezet
En als de zon schijnt buiten gaan we lopen door de duinen
En als het regent gaan we terug in bed
Uren langzaam wakker worden, zwevend door de tijd
Ik zie het licht door de gordijnen en ik weet
Het verleden geeft geen zekerheid

Want je kunt niets zeker weten en alles gaat voorbij
Ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof in jou en mij

Ik doe de lichten uit en de kamer wordt nu donker
Een straatlantaarn buiten geeft wat licht
En de dingen in de kamer worden vrienden die gaan slapen
De stoelen staan te wachten op 't ontbijt
En morgen word ik wakker met de geur van brood en honing
De glans van 't gouden zonlicht in jouw haar

En de dingen in de kamer, ik zeg ze welterusten
Vanavond gaan we slapen en morgen zien we wel
Maar de dingen in de kamer zouden levenloze dingen zijn zonder jou

En je kunt niets zeker weten want alles gaat voorbij
En je kunt niets zeker weten want alles gaat voorbij
Benjamin Franklin
pi_21184858
Heel veel sterkte
Jupiler is goed
pi_21185025
Veel sterkte toegewenst in de komende tijd. Je zult het zeker nodig hebben.

Wat een <drieletterwoord>-baas/bazen heb jij btw.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')